Haluat sanoa: hullu sä et ole mutta juuri nyt on vaikeaa?
https://m.youtube.com/watch?v=Yb8r3ZZAQx4&pp=ygUQaHVsbHUgc8OkIGV0IG9sZQ%3D%3D
-flowersreally-
Kenelle palstalaiselle
24
588
Vastaukset
- Anonyymi
Kyl se Jazuli on.
- Anonyymi
Mikkojuhanille <3
T. Pullea KaveripoikaKiitti vaan mutta nyt ei kyllä oo sitten millään tapaa vaikeeta vaan oon äärimmäisen onnellinen ja elämä on ihan loistavan hienoo.🙂.
- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Sinä se vaan jaksat tuota samaa virttä.
P. Kaveripoika on ehkä mikkiksen kolleega ja tukihenkilö.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Kiitti vaan mutta nyt ei kyllä oo sitten millään tapaa vaikeeta vaan oon äärimmäisen onnellinen ja elämä on ihan loistavan hienoo.🙂.
Anna minun anna minun anna minun tulla sun viereen ja lohduttaa:))
Oiva Lohtander Anonyymi kirjoitti:
P. Kaveripoika on ehkä mikkiksen kolleega ja tukihenkilö.
Ei kyllä oo kolleega eikä tukihenkilökään millään muotoa tai tapaa sorry vaan jos se jotain haavekuvia sulta romahduttaa.😄.
Anonyymi kirjoitti:
Anna minun anna minun anna minun tulla sun viereen ja lohduttaa:))
Oiva LohtanderKiitos vaan mutta kuten jos lukee vaan osaat niin huomaat ettei sille oo pienintäkään tarvetta eikä kyllä kiinnostustakaan siihen.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Kiitos vaan mutta kuten jos lukee vaan osaat niin huomaat ettei sille oo pienintäkään tarvetta eikä kyllä kiinnostustakaan siihen.🙂.
Oiva on legenda, älä nyt torju häntä.
Anonyymi kirjoitti:
Oiva on legenda, älä nyt torju häntä.
No saattaapi olla mutta tässä tapauksessa kyllä pakit valitettavasti saa ja siihen joutuu tyytymään.😄.
- Anonyymi
Eräälle rekatulle Miehen Logiikassa. Hän ei ole vuosiin enää kirjoitellut s24:ssa, edes anonyymina.
- Anonyymi
Miksei hänellekin, mutta en häntä tarkoittanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei hänellekin, mutta en häntä tarkoittanut.
Metsäporowaara?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metsäporowaara?
Eiköhän se tarkoita Serpicoa, joka oli Miehen Logiikan suosituin mieskirjoittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se tarkoita Serpicoa, joka oli Miehen Logiikan suosituin mieskirjoittaja.
Äläs ny, nyt ap. eli Genio repii pelihousunsa 😵🤯
- Anonyymi
Miksköhän on vaikeeta? En jaksa enkä aio enää uskoa. Kiitos vaan.
- Anonyymi
Hieno kappale ja hyvät sanat. Jannalla on upea ääni.
- Anonyymi
Kyllä te olette umpihulluja, älä edes yritä väittää muuta.
Varmaan itselleni.
- Anonyymi
Sama täällä 👍
En tiedä, mutta pienellä muokkauksella voisin sanoa useallekin, nimittäin:
"hullu sä olet, mutta siksi nyt on vaikeaa..."- Anonyymi
Sillw, jolla on se 💩 merkki
- Anonyymi
Hieno koskettava biisi. T💩
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381