Stubb ei kiinnostanut Ivalossa

Anonyymi-ap

11

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuppi pitää rajan auki.

    • Anonyymi

      No kuka ulkopuolinen olisi kiinnostunut pikku kylästä keskellä ei mitään ?

      • Anonyymi

        Kuka olis kiinnostunut miehestä keskellä ei mitään.


    • Anonyymi

      No kuka pöljäke sinne nyt yhtä miestä menisi töllöttämään !?

    • Anonyymi

      Aleksander Stubb ei sovi suomen presidentiksi

      Suomen presidentiksi on nyt haluamassa mies joka on liian vaarallinen Suomelle
      mies jonka jopa matemaattiset taidot ovat viisi vuotiaan tasolla.

      Mies jolla on heikko paineensietokyky ja mies joka konkreettisesti yleiselläkin tasolla on petollinen, tai henkilö jonka tausta on näin ruvella
      Ja erityisesti henkilö joka on konkreettisesti Suomen vihollinen. Sellainen on Cai-Göran Alexander Stubb

      Alexander Stubb ajaa vapaamuurarina euro-darwinismia, mikä on törkeää rasismia suomalaisia kohtaan. Tämä tarkoittaa käytännön tasolla sitä jos Aleksander Stubb valittaisiin suomen presidentiksi suomalaisten elintaso vaikeutuisi historiallisesti ennätyksellisen alas.
      Alexander Stubb ei ole ikinä ajanut Suomen etua.

      Numerot on aina olleet tälle miehelle vaikeita. Miten meillä voisi olla presidentti joka on niin tyhmä ettei osaa edes matematiikan aakkosia.
      Hän antoi jopa kansanedustajillekin irvokkaan väärää tietoa hallintarekisterilaista ja se tieto perustui osittain miehen epärehellisyyteen osittain laskutaidottomuuteen

      Entä Alexander Stubbin sivistystaso?

      Hän makeilee englantilaisesta kansanopistosta ostamallaan tohtorinhatulla. No mutta mikä on totuus?
      Se että Stubbilla ei ole virallisen koulujärjestelmän mukaista yliopistollista maisteria
      vaan yksivuotinen Master ulkomailta. Sinnekin pääsy tapahtui maksamalla. Ostamalla. Yksinkertaisesti, Alexander Stubb ei ole muuta kuin hupiukko.

      Yllätys ja häpeän maksimointia on, että Stubbilla on ylioppilastodistuksessa reaali hylätty i ja lyhyt matikka a.

      Armeijaakaan mies ei kestänyt vetänyt finaaliin vaan 8 kk jälkeen otti ritolat. Paineensietokyky petti.
      Narsistin sadismi pääsi kehitysvaiheeseen jo peruskoulussa missä hän rääkkäsi muun muassa sokeaa koulukaveriansa (lasta)

      Tälläinen kunniaton mies jättäisi omat juoksuhautoihin pelastaakseen itsensä.


      Sama olisi tilanne myös Suomen maan kanssa jos tämä mies pääsee valtaan.
      Tämä ja nämä ovat vain tosiasioita joiden kanssa on opittava elämään.
      Jopa Niinistökin pelasi Alexander Stubbin pois suomen politiikasta.

      “Suomalaiset jos teillä on vähäisintäkään myötätuntoa Niinistöä kohtaan ette äänestä Aleksander Stubbia presidentiksi. “

      Stubb maksaa gallubit valehtelemaan “suosiostaan” että olisi ykkönen vaalikisassa, jo pelkästään tämä kertoo miehen luonteesta.
      Suomalaiset älkää menkö Stubbin huijaukseen. Älkää äänestäkö häntä yksinkertaisesti!

      Stubbin todistettu epärehellisyys, hölösuisuus, sadismi,
      harkintakyvyn ongelmat ja kyvyttömyys sitoutua pidemmäksi ajaksi ovat ikäviä tosiasioita miksi tämä mies Suomen presidenttinä on Suomelle liian suuri virhe.
      Kuusi vuotta on pätkätöiden erikoismiehelle aivan liian pitkä aika.

      • Anonyymi

        Stubb on vei myös Suomen hallituksen sekä eduskunnan facebookin, koska hänestä tuo on nykyaikaa.
        Eihän sillä mitään väliä ole, että kaikki Suomen tiedot vuotaa ympäri maailmaa ja ihan sosiaaliatukia myöden.
        Kelan sivulla on ohjeet englanniksi ja löytyy kaikki mitä Suomesta Kelasta saa, mutta Stubbia ei kiinnosta.
        Hänet mainitaan miehenä joka on nopea muuttamaan maailmaa oman mielensä mukaan.

        Pitäs saada kaikki mahdolliset rahat turvaan ja Suomelle niin paljon velkaa, että Presidentti Stubb voi miettiä millä helvetillä hän elää koska kansa vei rahat ja hän jäi ilman!


    • Anonyymi

      Stubb oli aamulla klo 7 ollu K Super marketin pihalla.
      Menin krapula kaljaa ostaan ja aattelin, että juon aamu kahvit samalla sekä pureskelen jäistä rusina pullaa niin vittu Stubbia näkyny missään.
      Ilman aamu kahvia joutu alkaan krapulaa loiventaan.
      Toista oli, kun Petteri Orpo tuli porukkansa kanssa.
      Sain 2 kuppia kahvia ja ei vituttanu yhtään kaljatki puoliksi jääty hankeen ja piponki olin unohtanu kiireessä kotia.
      Pakkasta oli reippaat -20, mutta saivat kaltoinkohdella koko rahan edestä ja siitähän heille maksetaan iloisesti suu korvissa veroja joka päivä.

    • Anonyymi

      Luki näin ” Stubb myöntää, että viimeksi, kun Venäjä harjoitti hybridivaikuttamista itärajalla vuonna 2015–16, se oli hänen henkilökohtaisen poliittisen uransa kovimmista paikoista.

      Raja-Joosepin rajanylityspaikalle saapui silloin yhteensä 1 757 turvapaikanhakijaa. Vastaavasti Stubb toimi Juha Sipilän (kesk) hallituksen valtionvarainministerinä. ”

      Ja nyt tuli muistakseeni 58.

      Yhteensä on tullut 1815 syrjijää, kaltoinkohtelijaa ja kunnianloukkaajaa!

      Onni olla alkuperäinen ivalolainen jonka suvut on Petsamon suomalaisia evakkoja.

      Alkaa käymään jo työstä nämä, koska minä olin evakossa Raaseporissa tuolloin. Kullan kaivaja sosiaalijohtaja hyökkäs meille.
      Jouduin tulemaan takasin, koska pakolaiset tuli sinnekki.

      En tiedä paljoko niitä tuli, mutta paljo enemmän mitä Raja-Jooseppiin.

      Tuo kullan kaivaja sossu tuon kuitenki alotti.

      • Anonyymi

        Voi helevetti ja minä olen vielä asunu Espoossakin ja niitä pakolaisia oli jo silloinkin…

        Syrjintää ihan varmasti on ja kaltoinkohtelua sekä kunnianloukkaus.

        Nehän on varastaneet meidän kaikki SOTE rahat!!!

        Ehkä saadaan kaikki takaisin, koska saamelaisen takia mie lähin ensin evakkoon.

        Oon syntyny evakkona ja Ruotsissa olin evakossa niin tuli ne konsulaatin pakolaiset ja juutalaisesta tuli kansanedustaja.


    • Anonyymi

      Niinistöllä sattui huonot kortit viimeiseen jakoon ei kakkosparilla voi pelata sököä isojen poikien kanssa.

      • Anonyymi

        Jos kukaan ei äänestä niin Niinistöhän saa jatkaa siihen asti löytyy kansan mieleinen Presidentti tai hän määrää seuraajan niin, kuin Kekkonen teki aikoinaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      936
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      830
    3. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      731
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      717
    5. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      709
    6. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      693
    7. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      687
    8. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      107
      673
    9. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      662
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      35
      600
    Aihe