Kunniallisia Inarin kunta ollu täynnä kokoajan.

Anonyymi-ap

Kunniat on vielä levinneet pois muuttaneiden mukana muualle!

Ei riitä vaan pitää saada lisää kunniaa!

Ei kunniattomalla ole muuta antaa, kuin kunniaa ja kunnialliset tienaa rahaa KUNNIALLA jonka köyhä kunniaton heille ANTAA!

Kunnian antaminen IHMISEN ARVOSTAMISTA eli hän on parempi ihminen sekä ÄLYKKÄÄMPI mitä minä.

En jaksa kokoaikaa hoitaa näitä VÄHÄ-ÄLYISTEN hommia, koska PAREMMAT JA ÄLYKKÄÄMMÄTKÄÄN EI VIITSI ITSEKKÄÄN HOITAA!

En ole siitäkään loukkaantunut vaikka mulle facebookissa laitto ” Olet Suomen ainut KÖYHÄ!”
Vastasin ” Hyvä, että meiltä Suomesta löytyy edes YKSI KÖYHÄ jota kaikki syrjii!”

Kuulin, että Ivalon kirkon ala-kerrassa ovat kuulemma tehneet köyhälle saippuaa. 2 iltaa on oikein varattu siihen, että paketoivat noita köyhän Joulu-lahjoa joita toimittavat köyhälle kotia.

Sanoin : Vai niin tekevät! Minä en ole saanut ikinä YHTÄÄN KIRKON KÖYHÄIN APUA!

50vuotta täytin niin sain Inarin seurakunnalta kirjan ja Kirkkoherra kutsu seurakunnan sauna-iltaan!
En mennyt, koska kutsun laittanut Kirkkoherra oli kaikeasta huolimatta mies ja kyseinen pappi joka sauna-iltoja pitää on myös mies.

Ihan sama käydä kotona sähkö-saunassa, koska Inarin seurakunta möi Pajakosken leirikeskuksen jossa noita Sauna-iltoja olivat pitäneet.

Inarin seurakunnan lapset sekä nuoret käy leirillä Ivalon kirkossa, koska EI OLE PAIKKAA missä noita voi pitää!

KUNNIALLISTA sekä ARVOSTETTAVAA työtä on Kirkkovaltuusto tehnyt, koska he näitä päätöksiä tekee ja Seurakuntaan kuuluvat maksaa!

Kaikki mahdollinen on myyty joten KUNNIATON seurakuntalainen on miettinyt ” Mistä hyvästä sitä KIRKOLLISVEROA oikein MAKSETAAN?”

Kirkot on vielä myymättä ja Helluntai seurakunta on kyllä osoittanut kiinnostusta Ivalon kirkkoa kohtaan!

Kävin Pääsiäisvaelluksella joka oli Ivalon kirkossa ja Helluntai seurakunnan järjestämä.
Ivalossa peruskoulua ja lukiota käyvät olivat käyneet myös ja he oli tykänneet.

En pitäny sitä kunnianloukkauksen Luterilaista uskontoa kohtaan joka on Jumala painoitteinen, koska Pääsiäinen on Jeesuksen liittyvä Juhla.

Ivalon kirkon sakastissa Antero Niva minut on aikoinaan kastanut, mutta eihän Niva ollut arvossaan ja eihän hän mitään merkittävää asiaa edes Läänin rovastina tehnyt.

Kunniaton kyllä kirkossa voi käydä välillä niin pysyy edes Ivalossa kirkko, koska jos seurakunnassa kaikki toiset on kunniallisia niin hyvä olla yks KUNNIATON SAATANA jolle voivat saarnoja kirjoitta.
Kyllä KUNNIALLISET käydä niitä kuuntelemassa minun puolesta.
Menen kirkkoon kuuntelemaan saarnaa, kun SYNTI MITTARINI on täynnä!

Jumala kuulemma kutsuu, kun tarvii minua avuksi!
Ei ole kutsua kuulunut, mutta kyllä KIRKOLLISVEROA maksan!

Kirkko auttaa ETIOPIAN KÖYHIÄ…

4

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En oikein sisäistänyt sitä, että jos Ivalosta Etiopiaan vievät köyhille Joulu-lahjoja jossa ihmiset kärsivät kuivuudesta sekä nälästä, niin mitä he sillä SAIPPULLA tekevät!?

      Eikö olis paljon järkevämpää viedä 5 litran pänikkä vettä ja kaurahiutale tai riisi paketti.
      Etiopiassa on 10 lapsen perheitä niin he olis saaneet 50 litraa vettä jota voivat juoda ja 5 kiloa kaurahiutaleita sekä 5 kiloa riisiä niin olisivat saaneet ruokaakin.
      Olis voinut laittaa vielä lisäksi vaikka pänikkää sekamehua Joulun kunniaksi.

      Ivalosta lähtevät vittuilemaan Etiopiaan ja vievät itse tehtyä saippuaa köyhille.

      Kuulin, että joku köyhä oli Etiopiasta tullut Ivaloon kirkkoherranvirastoon sekä ilmoittanut : En tänä Jouluna halua villasukkia Joulu-lahjaksi.

      Ens vuonna tulee Etiopiasta taas ja sanoo : Kiitos saippuasta ja villasukista. Tultiin Ivaloon kaikki, koska ei me voida käyttää näitä Joulu-lahjoja Etiopiassa…

      • Anonyymi

        Facebookissa ja meillä tuli riitaa aiheesta Translaki sekä seksuaalivähemmistöt.

        En suostunut alkamaan homoksi tai vastaavaksi.
        Ilmotin ” Vittu oon mielummin köyhä suomalainen Suomessa!”
        En muista keitä tuossa keskustelussa oli mukana.
        Sovittiin, että olen AINUT SUOMALAINEN KÖYHÄ SUOMESSA!

        Suomalaista köyhää jos Suomessa syrjii kaikki niin tuohan on kaikkien suomalaisten etu.
        Olen niin köyhä suomalainen Suomessa, että Suomen vankiloissa olevillakin on paremmat olot mitä mulla.
        Heillä 24/7 palvelu joka pyörii ja kaikki tuodaan valmiina nokan eteen.
        Vankien ei tarvi muuta tehdä, kuin astia kaapista johon laittavat valmiiksi tehdyt ruuat ja tiskaavat omat käyttämänsä astiat.
        Pesula hoitaa pyykit ja jos joku vanki haluaa olla osaston yleistentilojen putsari niin hän saa muutaman euron päivässä lisää ja hoitaa siivoukset.
        Oma selli pitää kyllä siivoota, mutta jos on hyvät sosiaaliset taidot niin kyllä saat täyden palvelun eli sellin siivous hoituu, tiskit tiskataan ja kaikki tehdään mitään vaan voidaan.

        En ole sopinut muuta, kuin että menen vankilaan istumaan kunnianloukkaus sakon.
        Sovin käräjä-oikeuden tuomarin kanssa.
        Poliisi toi sakon muunto-ilmoituksen ja sovin poliisin kanssa, että en mene käräjille jossa sakko laitetaan muuntoon eli muutetaan vankeudeksi.

        Pidin sopimuksesta kiinni ja sanoin : En tarvi avustajaa, koska ei suostu ajamaan minuun kohdistuvia kunnianloukkauksia ja hän on ollut avustajana. 2 kunnianloukkausta on jättänyt roikkumaan ja sanonu mulle ” Ei niistä aiheettomista syytteistä kannata välittää eikä nostaa kunnianloukkaus syytteitä!”
        Toimin hänen ohjeen mukaan eli EI KUNNIOSTA KANNATA VÄLITTÄÄ!

        Tuo AVUSTAJA SAI ANSAITSEMAANSA KUNNIAA!
        Hän on luvannut kerätä rahat, mutta en minä tiedä mistä ja mitä rahoja kerää!

        En päästäny kunnianloukkaus käräjille, koska hän sano : Ei tämmösistä kunnianloukkauksista kannata välittää!

        Kyllä kaikki tietää kuka Ivalossa hoitaa yksityisenä lakimies palveluita, mutta en käytä hänen palveluita enää!

        Jos en itse osaa niin jätän asian hoitamatta ja otan reilusti takkiin. Sanon tuossa kohtaa : Varatuomari Tervahauta on sanonut, ettei kunnianloukkauksista kannata välittää joten KUNNIOITAN häntä ja hän on hyvä keräämään rahat välistä!

        Hänen viitoittamaa tietä kuljen ja häneltä voi hakea luonnollisesti korvauksia, kun häviän kunnianloukkauksia.

        Suomen ainoalla köyhällä suomalaisella ei ole kunniaa, mutta varatuomari joka opetti on KUNNIALLINEN ja hänellä rahaa!
        Jos ei muuta niin VAKUUTUS KORVAA jos opetus meni vituilleen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Facebookissa ja meillä tuli riitaa aiheesta Translaki sekä seksuaalivähemmistöt.

        En suostunut alkamaan homoksi tai vastaavaksi.
        Ilmotin ” Vittu oon mielummin köyhä suomalainen Suomessa!”
        En muista keitä tuossa keskustelussa oli mukana.
        Sovittiin, että olen AINUT SUOMALAINEN KÖYHÄ SUOMESSA!

        Suomalaista köyhää jos Suomessa syrjii kaikki niin tuohan on kaikkien suomalaisten etu.
        Olen niin köyhä suomalainen Suomessa, että Suomen vankiloissa olevillakin on paremmat olot mitä mulla.
        Heillä 24/7 palvelu joka pyörii ja kaikki tuodaan valmiina nokan eteen.
        Vankien ei tarvi muuta tehdä, kuin astia kaapista johon laittavat valmiiksi tehdyt ruuat ja tiskaavat omat käyttämänsä astiat.
        Pesula hoitaa pyykit ja jos joku vanki haluaa olla osaston yleistentilojen putsari niin hän saa muutaman euron päivässä lisää ja hoitaa siivoukset.
        Oma selli pitää kyllä siivoota, mutta jos on hyvät sosiaaliset taidot niin kyllä saat täyden palvelun eli sellin siivous hoituu, tiskit tiskataan ja kaikki tehdään mitään vaan voidaan.

        En ole sopinut muuta, kuin että menen vankilaan istumaan kunnianloukkaus sakon.
        Sovin käräjä-oikeuden tuomarin kanssa.
        Poliisi toi sakon muunto-ilmoituksen ja sovin poliisin kanssa, että en mene käräjille jossa sakko laitetaan muuntoon eli muutetaan vankeudeksi.

        Pidin sopimuksesta kiinni ja sanoin : En tarvi avustajaa, koska ei suostu ajamaan minuun kohdistuvia kunnianloukkauksia ja hän on ollut avustajana. 2 kunnianloukkausta on jättänyt roikkumaan ja sanonu mulle ” Ei niistä aiheettomista syytteistä kannata välittää eikä nostaa kunnianloukkaus syytteitä!”
        Toimin hänen ohjeen mukaan eli EI KUNNIOSTA KANNATA VÄLITTÄÄ!

        Tuo AVUSTAJA SAI ANSAITSEMAANSA KUNNIAA!
        Hän on luvannut kerätä rahat, mutta en minä tiedä mistä ja mitä rahoja kerää!

        En päästäny kunnianloukkaus käräjille, koska hän sano : Ei tämmösistä kunnianloukkauksista kannata välittää!

        Kyllä kaikki tietää kuka Ivalossa hoitaa yksityisenä lakimies palveluita, mutta en käytä hänen palveluita enää!

        Jos en itse osaa niin jätän asian hoitamatta ja otan reilusti takkiin. Sanon tuossa kohtaa : Varatuomari Tervahauta on sanonut, ettei kunnianloukkauksista kannata välittää joten KUNNIOITAN häntä ja hän on hyvä keräämään rahat välistä!

        Hänen viitoittamaa tietä kuljen ja häneltä voi hakea luonnollisesti korvauksia, kun häviän kunnianloukkauksia.

        Suomen ainoalla köyhällä suomalaisella ei ole kunniaa, mutta varatuomari joka opetti on KUNNIALLINEN ja hänellä rahaa!
        Jos ei muuta niin VAKUUTUS KORVAA jos opetus meni vituilleen!

        En huonoksi moiti häntä, mutta häneltä puuttuu HULLU ROHKEUS jolla RAHAA TEHDÄÄN!

        Koska olen tehnyt itse hyvät pohjat ja hän on tullut avustamaan vaikka en olis tarvinnut.
        Rahat olis pitänyt kerätä pois ja olisin voinut jatkaa ja näin oltas hyödytty kaikki, koska oltas oltu lyömätön tiimi!

        Ei käyny joten vetelen omalla päällä, koska en tarvi avustajaa enää. Olen oppinut jo mistä rahat saan ja yhteistyö kavereita löytyy joiden kanssa toimii kaikki sopimukset!

        Opettaja sai kunniaa niin, kuin toisetkin mutta kunniallisia ei tarvi kunniattomien auttaa.

        Teen omaa tiimiä kokoajan ja kerätään rahat pois, koska KUNNIATTOMAT on REHELLISIÄ ROSVOJA!


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍑 ­N­­­y­m­f­­­o­­m­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18129809s

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe