Onko creepyä

Anonyymi-ap

jos nelikymppinen mies haluaa teintä?

35

432

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet varmasti se sama hyypiö joka jauhaa päivät pitkät hyvin nuorista lapsista

    • Anonyymi

      Kaksikymppisenä vonkasin kolmekymppisiä, ja siitä eteenpäin aina itseäni 10 vuotta vanhempia naisia. Nuorten kanssa ei ole mitään yhteistä. Eri elämäntilanne, unelmat ja haaveet. EI mitään yhteistä. Nuori nainen haluaa lapsia ja perheen. Sellaista en koskaan ole itse halunnut.

      • "Nuori nainen haluaa lapsia ja perheen. Sellaista en koskaan ole itse halunnut."

        En mäkään halunnut edes nuorena parikymppisenä naisena hankkia lapsia. Enkä halua edelleenkään ja jos jossain vaiheessa satun kuin ihmeen kaupalla löytämään samanhenkisen miehen, niin voisin hakeutua sterilaatioonkin. Olenhan yli 30, niin sen pitäisi silloin onnistua.


      • Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        "Nuori nainen haluaa lapsia ja perheen. Sellaista en koskaan ole itse halunnut."

        En mäkään halunnut edes nuorena parikymppisenä naisena hankkia lapsia. Enkä halua edelleenkään ja jos jossain vaiheessa satun kuin ihmeen kaupalla löytämään samanhenkisen miehen, niin voisin hakeutua sterilaatioonkin. Olenhan yli 30, niin sen pitäisi silloin onnistua.

        Olet nainen minun makuuni, mutta valitettavasti olen varattu ja ollut saman kanssa jo kaksikymmentä vuotta. Ero tulee vasta kun toinen kuolee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet nainen minun makuuni, mutta valitettavasti olen varattu ja ollut saman kanssa jo kaksikymmentä vuotta. Ero tulee vasta kun toinen kuolee.

        Sulla on ollut tuuria että olet löytänyt lisääntymiseen samalla tavalla suhtautuvan puolison. Mä oon alkanut miettiä, että kun tulee Facebookissa oltua useammassakin "lapseton vapaasta tahdosta" -ryhmässä, niin sitä kautta voi kaiketi järjestää vela-tapaamisia ja jos menen sinne avoimin mielin, tutustunen lisää samalla tavalla ajatteleviin ihmisiin :D


    • Anonyymi

      On se, koska oma lapsesi on samanikäinen.
      Mieti, jos joku vetelee sitä.

    • Anonyymi

      Itselläni on 24 vuotias tytär joten ei nyt ihan heti tule mieleen tuommoisia ajatuksia.

      Eiköhän ole parempi, että me varttuneemmat olemme ihan omissa piireissämme? Ainakin on jutun aiheita enemmän. Jos ei muuta, niin aina voimme paheksua niitä teinejä. Myös jutut jonojen ohittelusta on hauskoja.

      >simiti<

    • Anonyymi

      Luojamme on luoneet 19v+ nuoret naiset täyttämään varttuneempien 38v+ miesten halut.

      Nuorempi nainen, vanhempi mies = luonnollista ja oikein. Juuri niinkuin on tarkoitettu!

      • Anonyymi

        En tiedä. Naisten seksihalut vaan ei kohtaa yleensä. Ne ovat parhaimmillaan 30-40 vuotiaana. Eli jos seksihaluista puhutaan niin ottaisin seksikumppaniksi muutaman vuoden nuoremman miehen. Kuitenkin yli 20.


    • Ei ainakaan minun mielestäni ole creepyä.

      • Anonyymi

        jos noin niin miksi jani ollut ilman naista 13 vuotta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        jos noin niin miksi jani ollut ilman naista 13 vuotta?

        Miten se tähän liittyy mitenkään?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miten se tähän liittyy mitenkään?

        Jotainhan siinä pitää olla kun teinit ei ole lähestyneet jania 13 vuoteen.


    • Teintä? Teetä? Mitä sanaa tässä oikein haetaan?

    • Teintä saa haluta vaikka kuinka paljon. Teinin haluaminen puolestaan on jo vähän arveluttavampaa.

    • Täytyy muistaa, että myös 19-vuotias on teini ja on kuitenkin täysi-ikäinen. Alaikäiset ja niiden haluaminen on sitten asia erikseen.

      • No näin juuri. Ei pitäisi haitata ketään, varsinkaan silloin jos tunteet ovat molemminpuolisia. Harvemmin niin kuitenkaan on.


      • mustasusi kirjoitti:

        No näin juuri. Ei pitäisi haitata ketään, varsinkaan silloin jos tunteet ovat molemminpuolisia. Harvemmin niin kuitenkaan on.

        "Ei pitäisi haitata ketään, varsinkaan silloin jos tunteet ovat molemminpuolisia. Harvemmin niin kuitenkaan on."

        Riippuu sen vanhemman osapuolen iästä. Esim. 25-vuotias ja 18-vuotias ovat nykyisinkin aika yleisiä, mutta etenkin ennen vanhaan vielä yleisempiä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No näin juuri. Ei pitäisi haitata ketään, varsinkaan silloin jos tunteet ovat molemminpuolisia. Harvemmin niin kuitenkaan on.

        Niin Netta ei tuntenut samoin kuin Jani. Ei edes tuntenut ystävyyttä.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        "Ei pitäisi haitata ketään, varsinkaan silloin jos tunteet ovat molemminpuolisia. Harvemmin niin kuitenkaan on."

        Riippuu sen vanhemman osapuolen iästä. Esim. 25-vuotias ja 18-vuotias ovat nykyisinkin aika yleisiä, mutta etenkin ennen vanhaan vielä yleisempiä.

        Okei, luin otsikon huonosti. Siinähän puhuttiinkin nelikymppisestä miehestä. Luulin ensin että aloitus koski vain "aikuinen vs. teini" -erotusta ylipäänsä.


      • Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        "Ei pitäisi haitata ketään, varsinkaan silloin jos tunteet ovat molemminpuolisia. Harvemmin niin kuitenkaan on."

        Riippuu sen vanhemman osapuolen iästä. Esim. 25-vuotias ja 18-vuotias ovat nykyisinkin aika yleisiä, mutta etenkin ennen vanhaan vielä yleisempiä.

        Musta 17 vuotias on liian nuori 49 vuotiaalle miehelle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Musta 17 vuotias on liian nuori 49 vuotiaalle miehelle

        Juu siis toki. Mä vaan luin otsikon huolimattomasti ja luulin että puhuttiin ylipäänsä "aikuisista" ja teini-ikäisistä. 40-vuotiaan miehen kannattaa katsella minimissään 30-vuotiaita naisia, siis ainakin jos haluaa tunteilleen vastakaikua.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Juu siis toki. Mä vaan luin otsikon huolimattomasti ja luulin että puhuttiin ylipäänsä "aikuisista" ja teini-ikäisistä. 40-vuotiaan miehen kannattaa katsella minimissään 30-vuotiaita naisia, siis ainakin jos haluaa tunteilleen vastakaikua.

        Mistä voit tietää kenenkään tunteista?


      • mustasusi kirjoitti:

        Mistä voit tietää kenenkään tunteista?

        Kärjistäen se yleensä menee nykyisin noin täällä länsimaissa. Edes tuo mainitsemani 10 vuoden ikäero ei ole enää mikään normi, koska keskimääräinen ikäero pariskunnan osapuolten välillä on noin +/- 3 vuotta.

        Kehoitus etsiä korkeintaan 10 vuotta itseään nuorempaa seuraa viittaa realismiin/ parempiin todennäköisyyksiin onnistua parinvalinnassa. Kaikki 30-vuotiaat naiset eivät ole antaneet kuntonsakaan rapistua, ja heistäkin voi keskiverto 40-vuotias mies löytää omaa silmää miellyttäviä yksilöitä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mistä voit tietää kenenkään tunteista?

        nettahan aiheutti sulle potkut töistä ja laiittoi some estot. Jani sä et vieläkään ymmärrä että nettaa ahdisti sun tunteiden kertominen työpaikalla . some estoja ei laiteta jos tykkää toisesta


      • Anonyymi

        Yhdeksäntoista vuotias on jo nuoriaikuinen tätä käytetään kun nuori täyttää kahdeksantoista muistaakseni kyseinen käsitys menee kahdenkymmenenviiden vuoden ikään asti jolloin kai on oletuksena että seitsämän vuoden aikana on oppinut elämästä sen verran että voi kutsua itseä aikuiseksi


    • Anonyymi

      On se kyllä creeepyä.

    • Anonyymi

      No se nyt vaan on niin että 18-30v naiset haluaa 40-60v miehiä ja 30-60v naiset haluaa vain arabi ja korkeastikoulutettui miehiä ja nuoria miehiä ja poikia ja poikalapsia heille ei kelpaa oman ikäiset miehet mut nuoremmille naisille kelpaa oikeat miehet

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Täysin normaalia. Creepyä on ehkä se miten hän sen tekee, mutta tässä asiassahan kuka tahansa voi olla limanuljaskainen ketä tahansa kohtaan.

      Itse olen nuoriin naisiin päin kallellaan ja ensimmäinen sääntö on että ei on ei. Jos joku kokee vanhemman miehen asiallisen lähestymisen ongelmaksi se on hänen sisäisen arvomaailmansa ongelma, hän on kuitenkin turvassa minun suhteeni koska kunnioitan kaikkia.

      Jokaisella meillä täällä on agendamme ja terveet sielut hakevat win-win tilannetta jossa tahdot kohtaavat positiivisesti.

    • Mies luonnostaan haluaa nuoren kumppanin, se on siis luonnollista. Suomessa 16v tytöt saavat puksutella miehen kanssa laillisesti, miestä ei siis heitetä vankilaan, sitä nuoremmat tytöt ovat vaarallisia, jos puksuttelusta jää kiinni.

    • Anonyymi

      joo

    • Anonyymi

      On se omalla tavallaan kun muistetaan että yleiskäsityksellä teinillä tarkoitetaan alaikäistä noin viisitoistavuotiasta

      • Käsite alaikäinen on täsmällinen lakitermi, siitä ei ole mitään mutta yleiskäsitystä kuin että henkilö on alaikäinen kun ei vielä ole täyttänyt 18 ikävuottaan.


    • Mu5tasydän

      Teini-ikäinen = teen ager, eli 13-19 v. Kaikki lontoonkieliset -teen päättyvät.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      287
      6701
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2092
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1541
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1351
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1107
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1053
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      307
      928
    8. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      767
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      763
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      44
      745
    Aihe