Surullinen tarina kulissien takaa

Anonyymi-ap

Palstallahan on kovasti lgbtq-agendoja puolusteltu ja vihalla vastattu kun on epäilty että lapsia ja nuoria houkutellaan asioihin joita myöhemmin joutuvat katumaan. Lgbtq-jengihän pyörii jo kouluissa valistelemassa ja taitavat aloittaa propagandansa jo päiväkodeissa ja se on todella vaarallista toimintaa, selviää tuosta surullisesta tarinasta. Minullekin tuli paha mieli tuota lukiessa ihmisen puolesta eikä minulle yleensä kovin helposti kyllä tule:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/shh-tama-on-tabu-tasta-ei-saa-puhua-pajun-tarina/8826130#gs.1fcabl

-harmiseikirj-

128

1334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet palstakäyttäytymisesi perusteella osasyy siihen, että moni nainen inhoaa itseään. Naisvihastahan tuokin surullinen tarina lähti liikkeelle.

      Et koskaan kirjoita mitään positiivista naisista saati sitten muista ihmisistä.

      Ymmärrtkö oman osuutesi pahan olon tuottamisessa muille?

      🦄

      • Anonyymi

        Olen usein kehunut perinteisen naisellisia naisia jotka uskaltaa tuoda naiseuttaan esiin ja sitä juuri olen kritisoinut kuinka naiset nykyään muuttaa itseään miehisempään suuntaan kaikessa. Se sitten juuri johtaa noihin identiteettikriiseihin kun ei ole selkeää eroa sukupuolten välillä. Kukaan ei palstalla ole enemmän puolustanut perinteistä 50-lukulaistan naismallia kuin harmis.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen usein kehunut perinteisen naisellisia naisia jotka uskaltaa tuoda naiseuttaan esiin ja sitä juuri olen kritisoinut kuinka naiset nykyään muuttaa itseään miehisempään suuntaan kaikessa. Se sitten juuri johtaa noihin identiteettikriiseihin kun ei ole selkeää eroa sukupuolten välillä. Kukaan ei palstalla ole enemmän puolustanut perinteistä 50-lukulaistan naismallia kuin harmis.

        -harmiseikirj-

        Tuo on silkkaa naisvihaa.

        Vain yhdenlainen naisellisuus on mielestäsi hyväksyttyä, ja koet oikeudeksesi syrjiä kaikkea muuta naiseutta.

        Hauskaa on, ettet ymmärrä yhteyttä oman käyttäytymisesi välillä sekä sen surullisen naisvihan välillä, jonka aloituksen artikkelissa mainittu henkilö oli sisäistänyt. Toivottavasti nyt ymmärrät.

        Olet henkisesti väkivaltainen ja sinun tulisi lopettaa naisten sullominen kapeaan muottiisi. Sinulla ei ole siihen mitään oikeutta eikä tietysti kenellekään muullakaan samoin käyttäytyvällä.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on silkkaa naisvihaa.

        Vain yhdenlainen naisellisuus on mielestäsi hyväksyttyä, ja koet oikeudeksesi syrjiä kaikkea muuta naiseutta.

        Hauskaa on, ettet ymmärrä yhteyttä oman käyttäytymisesi välillä sekä sen surullisen naisvihan välillä, jonka aloituksen artikkelissa mainittu henkilö oli sisäistänyt. Toivottavasti nyt ymmärrät.

        Olet henkisesti väkivaltainen ja sinun tulisi lopettaa naisten sullominen kapeaan muottiisi. Sinulla ei ole siihen mitään oikeutta eikä tietysti kenellekään muullakaan samoin käyttäytyvällä.

        🦄

        ”Vain yhdenlainen naisellisuus on mielestäsi hyväksyttyä, ja koet oikeudeksesi syrjiä kaikkea muuta naiseutta.”

        Aamen! Sinäpä sen sanoit 👏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on silkkaa naisvihaa.

        Vain yhdenlainen naisellisuus on mielestäsi hyväksyttyä, ja koet oikeudeksesi syrjiä kaikkea muuta naiseutta.

        Hauskaa on, ettet ymmärrä yhteyttä oman käyttäytymisesi välillä sekä sen surullisen naisvihan välillä, jonka aloituksen artikkelissa mainittu henkilö oli sisäistänyt. Toivottavasti nyt ymmärrät.

        Olet henkisesti väkivaltainen ja sinun tulisi lopettaa naisten sullominen kapeaan muottiisi. Sinulla ei ole siihen mitään oikeutta eikä tietysti kenellekään muullakaan samoin käyttäytyvällä.

        🦄

        Sinä tise varmaan tunnet syyllisyyttä noista agendoista kun yrität vääntää niin että harmis joka on perinteistä naisellisuutta ja selkeitä sukupolieroja aina puolustanut olisi muka tarinan pahis :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi

        Mistä "naisvihasta"? Itse sinä olet koko palstailu historian täällä lietsonut vain feminististä miesvihaasi joka itseasiassa vain on vahvistanut omaa käsitystäni feminismin perus ideasta eli syvä miesviha ja miesvihan julkinen tarkoituksellinen lietsonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä tise varmaan tunnet syyllisyyttä noista agendoista kun yrität vääntää niin että harmis joka on perinteistä naisellisuutta ja selkeitä sukupolieroja aina puolustanut olisi muka tarinan pahis :)

        -harmiseikirj-

        Et voi sulloa naisellisuutta noin kapeaan muottiin. Se on syrjimistä.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä "naisvihasta"? Itse sinä olet koko palstailu historian täällä lietsonut vain feminististä miesvihaasi joka itseasiassa vain on vahvistanut omaa käsitystäni feminismin perus ideasta eli syvä miesviha ja miesvihan julkinen tarkoituksellinen lietsonta.

        Tästä minun oletetusta "miesvihastani" on ollut ennenkin puhetta palstalla.

        Olen itse sanonut, etten koe miesvihaa.

        Olen myös pyytänyt minua miesvihasta syyttäviä henkilöitä yksilöimään ne viestini, joissa miesvihani näkyy. Kukaan ei ole koskaan niin tehnyt.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä minun oletetusta "miesvihastani" on ollut ennenkin puhetta palstalla.

        Olen itse sanonut, etten koe miesvihaa.

        Olen myös pyytänyt minua miesvihasta syyttäviä henkilöitä yksilöimään ne viestini, joissa miesvihani näkyy. Kukaan ei ole koskaan niin tehnyt.

        🦄

        Tuossa yksi, jo ensimmäisessä kommentissasi:

        "Et koskaan kirjoita mitään positiivista naisista saati sitten muista ihmisistä."

        Esität täysin valheellisia väittämiä toisista kirjoittajista kun tunnet silmitäntä vihaa niitä, varsinkin harmista kohtaan. Minähän olen aina sinun kanssa keskustellut asiallisesti henkilökhtaisuuksiin menemättä. sinä menet aina ja teet perusteettomia henkilöhyökkäyksiä.

        Eihän ne natsitkaan varmaan aikoinaan itseään pahana pitäneet kun juutalaisia leimasivat vaikka miksi.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on silkkaa naisvihaa.

        Vain yhdenlainen naisellisuus on mielestäsi hyväksyttyä, ja koet oikeudeksesi syrjiä kaikkea muuta naiseutta.

        Hauskaa on, ettet ymmärrä yhteyttä oman käyttäytymisesi välillä sekä sen surullisen naisvihan välillä, jonka aloituksen artikkelissa mainittu henkilö oli sisäistänyt. Toivottavasti nyt ymmärrät.

        Olet henkisesti väkivaltainen ja sinun tulisi lopettaa naisten sullominen kapeaan muottiisi. Sinulla ei ole siihen mitään oikeutta eikä tietysti kenellekään muullakaan samoin käyttäytyvällä.

        🦄

        👍 Asiaa kirjoitat.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä minun oletetusta "miesvihastani" on ollut ennenkin puhetta palstalla.

        Olen itse sanonut, etten koe miesvihaa.

        Olen myös pyytänyt minua miesvihasta syyttäviä henkilöitä yksilöimään ne viestini, joissa miesvihani näkyy. Kukaan ei ole koskaan niin tehnyt.

        🦄

        Mitä yksilöimistä niissä on kun jokainen viestisi sisältää feminismiä eli on yhtäkuin miesvihaa. Ja tätä sukupuolten vastakkainasettelua lietsot harmistakin vastaan. Et osaa mitään viestiäsi kirjoittaa niin ettet jollain tapaa solvaisi miehiä.
        Yleensä pahimmat -ismien lietsojat vaativat listaamaan omia tekstejään todisteiksi, koska se on defenssi vastaväittäjiä vastaan ja asian kääntämistä muualle.
        Voit paremminkin itse kertoa mitä pahaa miehet on sinulle tehneet, että elät noin syvässä katkeruudessa ja vihassa miehiä kohtaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa yksi, jo ensimmäisessä kommentissasi:

        "Et koskaan kirjoita mitään positiivista naisista saati sitten muista ihmisistä."

        Esität täysin valheellisia väittämiä toisista kirjoittajista kun tunnet silmitäntä vihaa niitä, varsinkin harmista kohtaan. Minähän olen aina sinun kanssa keskustellut asiallisesti henkilökhtaisuuksiin menemättä. sinä menet aina ja teet perusteettomia henkilöhyökkäyksiä.

        Eihän ne natsitkaan varmaan aikoinaan itseään pahana pitäneet kun juutalaisia leimasivat vaikka miksi.

        -harmiseikirj-

        Olen jo sanonut yllä olevissa viesteissäni kaiken, mitä halusin sinulle sanoa, joten en aio toistaa itseäni.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jo sanonut yllä olevissa viesteissäni kaiken, mitä halusin sinulle sanoa, joten en aio toistaa itseäni.

        🦄

        Parasta onkin ettei me keskustella kun et kykene kuin henkilökohtaisen vihan tihkuttamiseen, minulle sopii mainiosti ettet kommentoi minun avauksia ja minä en kommentoi sinun avauksia :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen usein kehunut perinteisen naisellisia naisia jotka uskaltaa tuoda naiseuttaan esiin ja sitä juuri olen kritisoinut kuinka naiset nykyään muuttaa itseään miehisempään suuntaan kaikessa. Se sitten juuri johtaa noihin identiteettikriiseihin kun ei ole selkeää eroa sukupuolten välillä. Kukaan ei palstalla ole enemmän puolustanut perinteistä 50-lukulaistan naismallia kuin harmis.

        -harmiseikirj-

        Eli nainen on ok, kunhan on mitä sinä haluat. Oma itsensä ei saa olla. Juuri tuo ajattelu johtaa niihin identiteettikriiseihin. Ongelmiin ja kriiseihin johtaa se, että pitää esittää jotain mitä ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen usein kehunut perinteisen naisellisia naisia jotka uskaltaa tuoda naiseuttaan esiin ja sitä juuri olen kritisoinut kuinka naiset nykyään muuttaa itseään miehisempään suuntaan kaikessa. Se sitten juuri johtaa noihin identiteettikriiseihin kun ei ole selkeää eroa sukupuolten välillä. Kukaan ei palstalla ole enemmän puolustanut perinteistä 50-lukulaistan naismallia kuin harmis.

        -harmiseikirj-

        Naiset ovat ihmisiä jokaisella aikakaudella. Oman kuvitteellisen 50-lukulaisen "naismallin" puolustus on sinulta tosiaan naisvihaa ja naisten mitätöintiä, ala-arvoistamista.

        Kaikki sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöjen kritisointi perustuu naisvihaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on silkkaa naisvihaa.

        Vain yhdenlainen naisellisuus on mielestäsi hyväksyttyä, ja koet oikeudeksesi syrjiä kaikkea muuta naiseutta.

        Hauskaa on, ettet ymmärrä yhteyttä oman käyttäytymisesi välillä sekä sen surullisen naisvihan välillä, jonka aloituksen artikkelissa mainittu henkilö oli sisäistänyt. Toivottavasti nyt ymmärrät.

        Olet henkisesti väkivaltainen ja sinun tulisi lopettaa naisten sullominen kapeaan muottiisi. Sinulla ei ole siihen mitään oikeutta eikä tietysti kenellekään muullakaan samoin käyttäytyvällä.

        🦄

        ...mitä tulkintoja taas, jos jonkun naisihanne on toisenlainen kuin tällä hetkellä vallassa oleva muodin mukainen hybridi niin mitä väärää siinä on? Sullot itse muottiisi mitä kulloinkin huvittaa, mitä helvetin järkeä tuossa on?


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        ...mitä tulkintoja taas, jos jonkun naisihanne on toisenlainen kuin tällä hetkellä vallassa oleva muodin mukainen hybridi niin mitä väärää siinä on? Sullot itse muottiisi mitä kulloinkin huvittaa, mitä helvetin järkeä tuossa on?

        Väärää on se, että pitää niitä kaikkia muunlaisia naisia vääränlaisina ja yhteiskunnallisesti haitallisina.

        Jokainen saa pitää juuri sellaisista naisista ja miehistä kuin itse haluaa. Mutta muita kuin omaa ihannetta vastaavia ei saa syrjiä tai loukata.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli nainen on ok, kunhan on mitä sinä haluat. Oma itsensä ei saa olla. Juuri tuo ajattelu johtaa niihin identiteettikriiseihin. Ongelmiin ja kriiseihin johtaa se, että pitää esittää jotain mitä ei ole.

        No miten se eroaa teidän mies vaatimuksistanne? Ette kelpuuta kuin vain tietyn tyyppisen miehen. Pata kattilaa soimaa.
        Ainiin vain naisen identiteettikriisi on ongelma ei miehen terveisin feminismi.


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        ...mitä tulkintoja taas, jos jonkun naisihanne on toisenlainen kuin tällä hetkellä vallassa oleva muodin mukainen hybridi niin mitä väärää siinä on? Sullot itse muottiisi mitä kulloinkin huvittaa, mitä helvetin järkeä tuossa on?

        Tämä! Erinomainen kommentti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on silkkaa naisvihaa.

        Vain yhdenlainen naisellisuus on mielestäsi hyväksyttyä, ja koet oikeudeksesi syrjiä kaikkea muuta naiseutta.

        Hauskaa on, ettet ymmärrä yhteyttä oman käyttäytymisesi välillä sekä sen surullisen naisvihan välillä, jonka aloituksen artikkelissa mainittu henkilö oli sisäistänyt. Toivottavasti nyt ymmärrät.

        Olet henkisesti väkivaltainen ja sinun tulisi lopettaa naisten sullominen kapeaan muottiisi. Sinulla ei ole siihen mitään oikeutta eikä tietysti kenellekään muullakaan samoin käyttäytyvällä.

        🦄

        Se on juurikin sitä. Ja olet täysin oikeassa muutenkin.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen usein kehunut perinteisen naisellisia naisia jotka uskaltaa tuoda naiseuttaan esiin ja sitä juuri olen kritisoinut kuinka naiset nykyään muuttaa itseään miehisempään suuntaan kaikessa. Se sitten juuri johtaa noihin identiteettikriiseihin kun ei ole selkeää eroa sukupuolten välillä. Kukaan ei palstalla ole enemmän puolustanut perinteistä 50-lukulaistan naismallia kuin harmis.

        -harmiseikirj-

        Juuri tuo tuon mukamas "perinteisen 50-lukulaisen naismallin" puolustaminen on naisvihaa koska naiset olivat silloin täysin alisteisessa asemassa miehiin nähden eivätkä olleet tai tulleet millään tasolla kohdelluksi tasaveroisina ihmisinä yhteiskunnassa tai missään muuallakaan eivätkä omanneet läheskään kaikkia samoja oikeuksia mitä miehet vaikka ne oikeudet aivan kaikille ihmisille kuuluvat eivät vain miehille.😀.


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        ...mitä tulkintoja taas, jos jonkun naisihanne on toisenlainen kuin tällä hetkellä vallassa oleva muodin mukainen hybridi niin mitä väärää siinä on? Sullot itse muottiisi mitä kulloinkin huvittaa, mitä helvetin järkeä tuossa on?

        Harmis selkeästi halveksii, ja kyllä: vihaa, kaikkia muita naisia kuin (paradoksaalista kyllä) Jenkkileffojen luomia kuvitteellisia pullantuoksuisia kotiäitejä. Ihmisihanteilla ei tässä ole mitään merkitystä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väärää on se, että pitää niitä kaikkia muunlaisia naisia vääränlaisina ja yhteiskunnallisesti haitallisina.

        Jokainen saa pitää juuri sellaisista naisista ja miehistä kuin itse haluaa. Mutta muita kuin omaa ihannetta vastaavia ei saa syrjiä tai loukata.

        🦄

        Juuri näin.🙂.


      • Anonyymi

        Olen 🦄:n kanssa samaa mieltä, että Harmiksen kannettava oma vastuu tuon tapahtuman seurauksista ja mitä kirjoituksineen aiheuttaa naisille.

        Epäilen myös, että se voi olla tarkoituksen mukaista touhua, jolla pyritään saamaan hajaannusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harmis selkeästi halveksii, ja kyllä: vihaa, kaikkia muita naisia kuin (paradoksaalista kyllä) Jenkkileffojen luomia kuvitteellisia pullantuoksuisia kotiäitejä. Ihmisihanteilla ei tässä ole mitään merkitystä.

        Jos luen aloituksen niin kuin se on niin en löydä siitä erityisesti naisiin kohdistuvaa vihaa, mulla on varmaan säädöt pielessä kun näen siinä empaattisen kannanoton jopa 😁 ja puhun siis aloituksesta mistä nähdäkseni muidenkin kuin ketjun aloittajan olisi ehkä syytä keskustella 😏.
        Alleviivaanpa taas kolmeen kertaan että puhun ketjun aloittaneesta keskustelusta, en historiasta ennen sitä enkä jälkeen. Ihan siitä ylimmästä osasta tätä ketjua. Toki joku taas johonkin ihan muuhun tarraa mutta tarratkoon mun puolestani.


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        Jos luen aloituksen niin kuin se on niin en löydä siitä erityisesti naisiin kohdistuvaa vihaa, mulla on varmaan säädöt pielessä kun näen siinä empaattisen kannanoton jopa 😁 ja puhun siis aloituksesta mistä nähdäkseni muidenkin kuin ketjun aloittajan olisi ehkä syytä keskustella 😏.
        Alleviivaanpa taas kolmeen kertaan että puhun ketjun aloittaneesta keskustelusta, en historiasta ennen sitä enkä jälkeen. Ihan siitä ylimmästä osasta tätä ketjua. Toki joku taas johonkin ihan muuhun tarraa mutta tarratkoon mun puolestani.

        Tämä onkin tämän palstan feministien tyypillinen toimintamalli. Vaikka avaus olisi koskenut marssin maaperän laatua, niin jos avauksen tekee joku jota tämä katkera porukka maalittaa, niin siitä haetaan vaikka väkisin naisvihaa.
        Feministien miesviha taas loistaa täällä kauas aina varmasti sinne marsiinkin saakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä onkin tämän palstan feministien tyypillinen toimintamalli. Vaikka avaus olisi koskenut marssin maaperän laatua, niin jos avauksen tekee joku jota tämä katkera porukka maalittaa, niin siitä haetaan vaikka väkisin naisvihaa.
        Feministien miesviha taas loistaa täällä kauas aina varmasti sinne marsiinkin saakka.

        Mikä sokeus. Aloitus on palstan naisvihamielisimmän tekemä ja tavoite on poliittisen hajaannuksen luomiseksi. Harmiksen läpi näkeej os vaan haluaa.

        Harmis ei edes pidä naisista, eikä mitään sympatiaa tunne. Harmiksen Amerikan naisihanne on vanhanaikainen, eikä anna naisille liikkumatilaa. Varmaan ymmärrätte miksi.


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        Jos luen aloituksen niin kuin se on niin en löydä siitä erityisesti naisiin kohdistuvaa vihaa, mulla on varmaan säädöt pielessä kun näen siinä empaattisen kannanoton jopa 😁 ja puhun siis aloituksesta mistä nähdäkseni muidenkin kuin ketjun aloittajan olisi ehkä syytä keskustella 😏.
        Alleviivaanpa taas kolmeen kertaan että puhun ketjun aloittaneesta keskustelusta, en historiasta ennen sitä enkä jälkeen. Ihan siitä ylimmästä osasta tätä ketjua. Toki joku taas johonkin ihan muuhun tarraa mutta tarratkoon mun puolestani.

        Tehdäkseen oikeita johtopäätöksiä liittyen asiaan kuin asiaan, tulisi tätä pystyä tarkastelemaan laajemmalti, eikä putkinäköisesti vouhottaa eteenpäin ja kompastua omaan nokkeluuteensa.

        Artikkelin henkilö vihasi nuorena omaa kehoaan. Mistä se viha oli peräisin? Harmis tuo jatkuvasti esiin vihaansa erilaisuutta kohtaan, erityisesti koskien sitä mitä naisen tulee olla. Hän on muun muassa täällä kehottanut anorektikkoa laihduttamaan, jotta tämän olisi parempi olla, ja siksihän anorektikko toki onkin syömättä, jotta olisi parempi olla, mutta se syömättömyys ei valitettavasti johda parempaan oloon kuin vasta haudassa, jonne ravinnotta olo ennenpitkää johtaa. Syy pahaan oloon ei tässäkään ole kehon ulkoisessa olemuksessa, vaan pään sisällä. Kehon radikaali muokkaus harvoin johtaa tyytyväisyyteen, sillä siinä matkalla kadottaa oman itsensä. Mutta tätä harmis naisilta vaatii; muokkaamaan itsensä sopimaan siihen epärealistiseen muottiin, jonka hän suuressa ylemmyydentunnossaan on naisille asettanut.

        Harmis on kuin itänaapurimme; hän kääntää kaikki asiat nurinniskoin tukemaan omaa agendaansa, täysin tietoisena siitä, että sanoma jota hän levittää on täyttä valhetta, eikä suostu tunnustamaan sitä, että aiheuttaa ne ongelmat jotka nostaa esiin itse. Älä veli venäläinen purematta niele kaikkea mitä eteesi asetetaan. Ajattele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehdäkseen oikeita johtopäätöksiä liittyen asiaan kuin asiaan, tulisi tätä pystyä tarkastelemaan laajemmalti, eikä putkinäköisesti vouhottaa eteenpäin ja kompastua omaan nokkeluuteensa.

        Artikkelin henkilö vihasi nuorena omaa kehoaan. Mistä se viha oli peräisin? Harmis tuo jatkuvasti esiin vihaansa erilaisuutta kohtaan, erityisesti koskien sitä mitä naisen tulee olla. Hän on muun muassa täällä kehottanut anorektikkoa laihduttamaan, jotta tämän olisi parempi olla, ja siksihän anorektikko toki onkin syömättä, jotta olisi parempi olla, mutta se syömättömyys ei valitettavasti johda parempaan oloon kuin vasta haudassa, jonne ravinnotta olo ennenpitkää johtaa. Syy pahaan oloon ei tässäkään ole kehon ulkoisessa olemuksessa, vaan pään sisällä. Kehon radikaali muokkaus harvoin johtaa tyytyväisyyteen, sillä siinä matkalla kadottaa oman itsensä. Mutta tätä harmis naisilta vaatii; muokkaamaan itsensä sopimaan siihen epärealistiseen muottiin, jonka hän suuressa ylemmyydentunnossaan on naisille asettanut.

        Harmis on kuin itänaapurimme; hän kääntää kaikki asiat nurinniskoin tukemaan omaa agendaansa, täysin tietoisena siitä, että sanoma jota hän levittää on täyttä valhetta, eikä suostu tunnustamaan sitä, että aiheuttaa ne ongelmat jotka nostaa esiin itse. Älä veli venäläinen purematta niele kaikkea mitä eteesi asetetaan. Ajattele.

        "Harmis on kuin itänaapurimme; hän kääntää kaikki asiat nurinniskoin tukemaan omaa agendaansa, täysin tietoisena siitä, että sanoma jota hän levittää on täyttä valhetta, eikä suostu tunnustamaan sitä, että aiheuttaa ne ongelmat jotka nostaa esiin itse."
        Tuohan on suora kopio teidän vihervasemmiston oppikirjasta. Samoin kuin nytkin raja asioissa pelaatte suoraan Kremlin pussiin pitämällä rajaa väkisin auki ja päällimmäisenä syynä on se, että vallassa on teidän mielestänne "väärä" joskin demokraattisesti valittu hallituskoalitio.
        Kun aiheutatte tarkoituksellista kahtiajakoa poliittisin perustein se on aina suora syöttö Venäjän lapaan.
        Täysin sama tilanne on ajamassanne ideologiassa ja hienosti käännätte miesvihamielisen feminisminkin ainoaksi ja oikeaksi tavaksi ajatella, vaikka totuus on se että te itse ajatte Venäjältä tuttua tapaa jossa harvainvallan ideologia halutaan pakko juurruttaa valtaväestöön vaikka väkisin ja kriminalisoida kaikki toisinajattelijat.
        Olette oksettavaa sakkia vihaideologianne kanssa joiden käsikassaraksi riittää yhden yksittäisen kirjoittajan oma naisihannekin. Teidän mukaanne henkilö jonka naisihanne on vaikkapa blondi, niin hän sitten syrjii ja vihaa automaattisesti brunetteja, punapäitä yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Harmis on kuin itänaapurimme; hän kääntää kaikki asiat nurinniskoin tukemaan omaa agendaansa, täysin tietoisena siitä, että sanoma jota hän levittää on täyttä valhetta, eikä suostu tunnustamaan sitä, että aiheuttaa ne ongelmat jotka nostaa esiin itse."
        Tuohan on suora kopio teidän vihervasemmiston oppikirjasta. Samoin kuin nytkin raja asioissa pelaatte suoraan Kremlin pussiin pitämällä rajaa väkisin auki ja päällimmäisenä syynä on se, että vallassa on teidän mielestänne "väärä" joskin demokraattisesti valittu hallituskoalitio.
        Kun aiheutatte tarkoituksellista kahtiajakoa poliittisin perustein se on aina suora syöttö Venäjän lapaan.
        Täysin sama tilanne on ajamassanne ideologiassa ja hienosti käännätte miesvihamielisen feminisminkin ainoaksi ja oikeaksi tavaksi ajatella, vaikka totuus on se että te itse ajatte Venäjältä tuttua tapaa jossa harvainvallan ideologia halutaan pakko juurruttaa valtaväestöön vaikka väkisin ja kriminalisoida kaikki toisinajattelijat.
        Olette oksettavaa sakkia vihaideologianne kanssa joiden käsikassaraksi riittää yhden yksittäisen kirjoittajan oma naisihannekin. Teidän mukaanne henkilö jonka naisihanne on vaikkapa blondi, niin hän sitten syrjii ja vihaa automaattisesti brunetteja, punapäitä yms.

        Lopettaisit jo lepakko-mieheksiluulija-sivistyssana-urpo itsesi naurettavaksi tekemisen. Olet älyllisesti äärettömän vajaa, se on tullut kaikille selväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopettaisit jo lepakko-mieheksiluulija-sivistyssana-urpo itsesi naurettavaksi tekemisen. Olet älyllisesti äärettömän vajaa, se on tullut kaikille selväksi.

        Näkyi osuvan oikeaan, kun älyllinen kapasiteettisi käydä keskustelua loppui henkilöhyökkäykseen. Näinhän se tuppaa olemaan, kun jää itse keskustelussa alakynteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyi osuvan oikeaan, kun älyllinen kapasiteettisi käydä keskustelua loppui henkilöhyökkäykseen. Näinhän se tuppaa olemaan, kun jää itse keskustelussa alakynteen.

        Eli hävisit väittelyn ja osoitit typeryytesi jo keskustelun ensimetreillä, koska olet laukonut argumentum ad hominem:ja ensikommentistasi lähtien ja jatkanut ko. toimintaa koko keskustelun pituudelta. Hyvä, että tunnustat älynlahjojesi vähäisyyden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli hävisit väittelyn ja osoitit typeryytesi jo keskustelun ensimetreillä, koska olet laukonut argumentum ad hominem:ja ensikommentistasi lähtien ja jatkanut ko. toimintaa koko keskustelun pituudelta. Hyvä, että tunnustat älynlahjojesi vähäisyyden.

        Ja missähän alkumetreillä? Itsehän sinä vedät herneet nokkaasi, kun keskustelun hävittyäsi hyökkäät kirjoittajaa vastaan. xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja missähän alkumetreillä? Itsehän sinä vedät herneet nokkaasi, kun keskustelun hävittyäsi hyökkäät kirjoittajaa vastaan. xD

        Olet alusta saakka tehnyt mainitsemiasi henkilöhyökkäyksiä yksisarvista ja muita keskustelijoita kohtaan. Et vain tässä, vaan kaikissa keskusteluissa joihin olet valitettavasti osallistunut. Olet säälittävä trolli, jonka älyllinen kapasiteetti ei riitä yksinkertaisimpaankaan keskusteluun.


    • Anonyymi

      Oksettavaa lukeakin tuota juttua. Se että mielenterveyden ongelmia aletaan "hoitamaan" puukolla ja muulla kehon silpomisella kertoo, että yhteiskuntamme on todella sairas.
      Kun tämä ajanjakso aikanaan päättyy, niin kauhulla luetaan 50 vuoden päästä näitä historiankirjoja 2020 vuosikymmeneltä.
      Lapsien aivopesu tähän ideologiaan on vielä hirvittävämpää, mutta sitähän vasemmisto on tehnyt kautta historian.

      • Anonyymi

        Sinä olet osa tuota yhteiskuntaa.

        Vaihtoehtoina ongelmatilanteissa on valittaminen tai asialle jotain tekeminen.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet osa tuota yhteiskuntaa.

        Vaihtoehtoina ongelmatilanteissa on valittaminen tai asialle jotain tekeminen.

        🦄

        Vasemmisto yhteiskuntaa en ole edes rippeiltäni ja sitä vastaan taistelen niin kauan kun henki pihisee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasemmisto yhteiskuntaa en ole edes rippeiltäni ja sitä vastaan taistelen niin kauan kun henki pihisee.

        Teetkö muutakin kuin valitat asioista? Oletko poliittisesti aktiivinen?

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teetkö muutakin kuin valitat asioista? Oletko poliittisesti aktiivinen?

        🦄

        Olen eri järjestöissä ja yhdistyksissä aktiivinen. Niin kauan kun äänestän minulla on oikeus valittaa yhteiskuntamme epäkohdista jotka ovat lähinnä vihreiden ja vasemmiston lietsomaa anarkiaa ja muuta yhteiskuntavastaisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen eri järjestöissä ja yhdistyksissä aktiivinen. Niin kauan kun äänestän minulla on oikeus valittaa yhteiskuntamme epäkohdista jotka ovat lähinnä vihreiden ja vasemmiston lietsomaa anarkiaa ja muuta yhteiskuntavastaisuutta.

        Sinähän olet vanha PRM, Palstan Rumin Mies. Todellakin. Täällä esittelit aikoinaan kuviasi ja nimikin tuli esille. Tervettä mieltä vaan sinne Tampereelle....

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän olet vanha PRM, Palstan Rumin Mies. Todellakin. Täällä esittelit aikoinaan kuviasi ja nimikin tuli esille. Tervettä mieltä vaan sinne Tampereelle....

        xLiner

        Häh? Melkoisessa harhamaailmassa elät mikä ei kyllä ihmetytä tuolla 24/7 palstailullasi.
        Turhaan sinä yrität asiaa kääntää jonkun entisen palsta ihastuksesi pariin, kun puhutaan mielenterveys ongelmista joka sopii teemaan myös kohdallasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häh? Melkoisessa harhamaailmassa elät mikä ei kyllä ihmetytä tuolla 24/7 palstailullasi.
        Turhaan sinä yrität asiaa kääntää jonkun entisen palsta ihastuksesi pariin, kun puhutaan mielenterveys ongelmista joka sopii teemaan myös kohdallasi.

        Mitä se prm siellä kiukkuaa 😂 Siinä on oikein kunnon psykonarsu.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen eri järjestöissä ja yhdistyksissä aktiivinen. Niin kauan kun äänestän minulla on oikeus valittaa yhteiskuntamme epäkohdista jotka ovat lähinnä vihreiden ja vasemmiston lietsomaa anarkiaa ja muuta yhteiskuntavastaisuutta.

        Minä kuulun oikeistoon.

        Eli joudut vähän laajentamaan taistelukenttääsi ilmeisesti. Nyt ei pelkkä vasemmiston vastustaminen enää riitä. 😅

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se prm siellä kiukkuaa 😂 Siinä on oikein kunnon psykonarsu.

        xLiner

        Projisoit siis omaa käytöstäsi muihin. Mutta hyvä, että kerrot psykonarsistiset sekä harhaiset piirteesi myös muille. Sellaisen kuvanhan sinusta täällä saa jokainen, kun kommenttejasi lukee.
        Ehkä sinun pitää tehdä oma avauksesi missä kaipailet jotain ihastustasi, kun täällä yrität kääntää mielenterveys keskustelua täysin toisaalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kuulun oikeistoon.

        Eli joudut vähän laajentamaan taistelukenttääsi ilmeisesti. Nyt ei pelkkä vasemmiston vastustaminen enää riitä. 😅

        🦄

        Hah! xD Vihervasemmiston äärikannattajalta melkoinen suoritus jopa kommenttina. Joo ymmärrän, että yrität alentaa henkilön poliittista käsitystä eri puolueiden toimintatavoista, mutta yritä samaa mielummin heille jotka eivät toimi poliittisissa tehtävissä. Vihreiden kannattaminen ei ole edelleenkään oikeiston kannattamista.
        Myös yritykseni toiminta sivuaa politiikkaa senverran ettei tuollaiset aivopierusi mene tänne läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Projisoit siis omaa käytöstäsi muihin. Mutta hyvä, että kerrot psykonarsistiset sekä harhaiset piirteesi myös muille. Sellaisen kuvanhan sinusta täällä saa jokainen, kun kommenttejasi lukee.
        Ehkä sinun pitää tehdä oma avauksesi missä kaipailet jotain ihastustasi, kun täällä yrität kääntää mielenterveys keskustelua täysin toisaalle.

        Oletko vainonnut naisia palstan ulkopuolella viime aikoina?

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko vainonnut naisia palstan ulkopuolella viime aikoina?

        xLiner

        Vainoaminen ei kuulu tapoihini ja eipä tuo vaimonikaan sellaista piirettä minusta kuulemma löydä. Vastasin hänen puolesta sinulle, kun tätä samaa ketjua lukee. xD
        Mites sinun vainoamisesi ja katkera miesvihasi palstan miehiä kohtaan etenee, kun ainakin jokainen kommenttisi on katkeruuden myrkyttämää ja samaa käytöstäsi ilmeisesti purat irl miehiä kohtaan kuten teillä feministeillä tapana on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vainoaminen ei kuulu tapoihini ja eipä tuo vaimonikaan sellaista piirettä minusta kuulemma löydä. Vastasin hänen puolesta sinulle, kun tätä samaa ketjua lukee. xD
        Mites sinun vainoamisesi ja katkera miesvihasi palstan miehiä kohtaan etenee, kun ainakin jokainen kommenttisi on katkeruuden myrkyttämää ja samaa käytöstäsi ilmeisesti purat irl miehiä kohtaan kuten teillä feministeillä tapana on.

        Äläpä yritä. On sut tunnistettu aikaisemminkin. Samoja tarinoita yhtä myrkyllisesti kuin nimimerkilläkin.

        Vieläkö olet Mylmyriä kiusannut?

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpä yritä. On sut tunnistettu aikaisemminkin. Samoja tarinoita yhtä myrkyllisesti kuin nimimerkilläkin.

        Vieläkö olet Mylmyriä kiusannut?

        xLiner

        Niin mitä sä kuvittelet tällä puheen aiheen muuttamisella voittavasi? Ilmeisesti osui niin kipeään omalle kohdalle, että kalikka kalahti todella.
        Kuten sanottua, jos joku entinen ihastuksesi on sinulle noin mieltä rassaava, niin sinähän otat hänestä itse selvää. Vai peräti vainoatko jo, kun projisoit omaa käytöstapaasi muihin?
        Kertoo melko hyvin psykologisesta ongelmastasi, kun kuvittelet harhoja näkemällä hyökkäävän ilmeisesti sinun tunnetilaasi voimakkaasti koetelleen henkilön kanssa keskustelevasi. 24/7 palstailun tulosko? Oletko se siis sinä joka tuolla Ikävä palstalla yhtenään esittää kaipuutaan jotain kohtaan ja kun saa vastauksia alkaa keskustelemaan kuvitellun henkilön kanssa?
        Kun olet "tunnistanut" aikaisemminkin, niin linkkaahan tänne sitten näitä tunnistamiasi kirjoituksia. Ihan mielenkiinnosta haluamme sellaiset saada eteemme. xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mitä sä kuvittelet tällä puheen aiheen muuttamisella voittavasi? Ilmeisesti osui niin kipeään omalle kohdalle, että kalikka kalahti todella.
        Kuten sanottua, jos joku entinen ihastuksesi on sinulle noin mieltä rassaava, niin sinähän otat hänestä itse selvää. Vai peräti vainoatko jo, kun projisoit omaa käytöstapaasi muihin?
        Kertoo melko hyvin psykologisesta ongelmastasi, kun kuvittelet harhoja näkemällä hyökkäävän ilmeisesti sinun tunnetilaasi voimakkaasti koetelleen henkilön kanssa keskustelevasi. 24/7 palstailun tulosko? Oletko se siis sinä joka tuolla Ikävä palstalla yhtenään esittää kaipuutaan jotain kohtaan ja kun saa vastauksia alkaa keskustelemaan kuvitellun henkilön kanssa?
        Kun olet "tunnistanut" aikaisemminkin, niin linkkaahan tänne sitten näitä tunnistamiasi kirjoituksia. Ihan mielenkiinnosta haluamme sellaiset saada eteemme. xD

        No sanopa vasemmalle kädellesi päivää 😄

        Nyt meni prm:llä ihon alle 👍

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sanopa vasemmalle kädellesi päivää 😄

        Nyt meni prm:llä ihon alle 👍

        xLiner

        Sä olet aika harhainen.

        -Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah! xD Vihervasemmiston äärikannattajalta melkoinen suoritus jopa kommenttina. Joo ymmärrän, että yrität alentaa henkilön poliittista käsitystä eri puolueiden toimintatavoista, mutta yritä samaa mielummin heille jotka eivät toimi poliittisissa tehtävissä. Vihreiden kannattaminen ei ole edelleenkään oikeiston kannattamista.
        Myös yritykseni toiminta sivuaa politiikkaa senverran ettei tuollaiset aivopierusi mene tänne läpi.

        Tiedän kyllä itse mihin puolueeseen kuulun.

        Tervetuloa 2020-luvulle. Ihmisoikeuksien ja luonnon puolustaminen ei enää ole pelkästään vasemmiston agendalla. ☺️ Ja niin sen kuuluukin olla. 🤗

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sanopa vasemmalle kädellesi päivää 😄

        Nyt meni prm:llä ihon alle 👍

        xLiner

        Komppaan ylempää kommenttia. Sinulla joku näkyi menneen tässä ketjussa ihon alle, kun piti väkisin muuttaa keskustelun aihe täysin toiseksi. Tyypillinen tapa henkilöillä jotka kokevat jäävänsä yksin tai alakynteen keskusteluissa.
        Jos tämä sinun "prm" on naimisissa oleva yrittäjä ja pienen lapsen isä, niin sovitaan sitten näin. Tuliko parempi mieli yksinäisen harhoissa elävän katkeran feministin päivään? xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kyllä itse mihin puolueeseen kuulun.

        Tervetuloa 2020-luvulle. Ihmisoikeuksien ja luonnon puolustaminen ei enää ole pelkästään vasemmiston agendalla. ☺️ Ja niin sen kuuluukin olla. 🤗

        🦄

        Komppasin siis Sivusta kommenttia en sinun.
        Ihmisoikeuksia te ette puolusta, vaan ratsastatte niillä vain kerätäksenne rusinat pullasta. Ethän sinäkään puolusta miehiä varsinkaan jos ovat heteroita. Ihmisoikeus on sinulle vain oma ideologiasi. Ja luonnonvarojen käytön kieltolistat ei ole mitään luonnon puolustamista, vaan luonnosta erkaantuneiden anarkiaa.
        Jostain syystä te "luonnonsuojelijat" olette niitä joiden tietämys luonnosta on myös kaikesta alhaisin. Kannattaisi ensin tutustua aiheeseen ennen kuin öyhöttää anarkiaa joka todistaa vain sen, että kehityksesi jämähti hiekkalaatikolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komppasin siis Sivusta kommenttia en sinun.
        Ihmisoikeuksia te ette puolusta, vaan ratsastatte niillä vain kerätäksenne rusinat pullasta. Ethän sinäkään puolusta miehiä varsinkaan jos ovat heteroita. Ihmisoikeus on sinulle vain oma ideologiasi. Ja luonnonvarojen käytön kieltolistat ei ole mitään luonnon puolustamista, vaan luonnosta erkaantuneiden anarkiaa.
        Jostain syystä te "luonnonsuojelijat" olette niitä joiden tietämys luonnosta on myös kaikesta alhaisin. Kannattaisi ensin tutustua aiheeseen ennen kuin öyhöttää anarkiaa joka todistaa vain sen, että kehityksesi jämähti hiekkalaatikolle.

        Prm, prrmm... 😂

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prm, prrmm... 😂

        xLiner

        Toivotaan, että hän vastaa kaipaukseesi ja huomioi itkuhymiösi.


    • Minusta on tärkeää, että sukupuoliasioista tietoa on helposti saatavana, mutta tämä on sitten sen ikävä vaikutus: "Olin opiskellut netissä mitä pitää vastata, jos tahtoo saada diagnoosiksi transmies, koska silloin pääsee halutessaan rintojen poistoon ja saa hormonihoitoa."

      Toivoisin, että etenkin nuorten aikuisten psykologinen testaus noin suurten muutosten edellä olisi nykyistä perusteellisempaa, mutta sehän on tunnettu tosiasia, että Suomessa ei ole saanut apua henkiseen pahoinvointiin tai halutessaan vakaviinkaan mielenterveysongelmiin. Mielenterveyshoidon resurssien vahvistumista odotellessa ei kuitenkaan voi estää kenenkään, saati täysi-ikäisten ihmisten oikeutta päättää omasta kehostaan.

      Nyt on kyllä vähän raadollinen vertaus, mitä pahoittelen jo etukäteen, mutta kun vuosi sitten sähkökatastrofissa ihmiset tekivät kiinteitä, parinkin vuoden sähkösopimuksia vaikka 40 sentin kWh hinnalla, niin tilanteen tasaannuttua niistä sopimuksista ei ole taidettu päästä eroon kesken määräajan, vaikka kuinka on itketty. Ei ainakaan helposti. Itse on tehty päätös ja sen seuraukset on vain kärsien kannettava, vaikka kuinka surullista se onkin.

      • Anonyymi

        Miksi niistä pitäisi päästä eroon? Jos ostat mädän talon asian tietäenkin uuden talon hinnalla on se oma mokasi.
        Elämässä voi tehdä hyviä ja huonoja kauppoja. Huonot kaupat opettaa ja virheistä oppii.


      • Anonyymi

        Minusta noissa pitäisi olla ihan selkeät ikärajat, että muutosta ei olisi mahdollista tehdä vasta kuin joskus kolmikymppisenä tarkkojen psykologisten testien jälkeen.

        No joo, onhan se noin mutta kyllä ihan ymmärrettävää noissa sähköjutuissakin että ihmiset tuntee itsensä huijatuiksi. Jos sähkö olisi pidetty valtio-omisteisena perustarpeena ei tuollaisia ylilyöntejä pääsisi syntymään.

        -harmiseikirj-


    • Anonyymi

      Aikuinenhan tuo oli.

      xLiner

      • Anonyymi

        17-vuotias ei ole vielä lähelläkään aikuista.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        17-vuotias ei ole vielä lähelläkään aikuista.

        -harmiseikirj-

        "Täysi-ikäisenä Paju hakeutui Tampereen transpoliklinikalle, ja hänen tilaansa alettiin selvittää.

        18-vuotiaana Paju sai toivomansa diagnoosin: transmies. "

        18-vuotias on lain edessä aikuinen.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Täysi-ikäisenä Paju hakeutui Tampereen transpoliklinikalle, ja hänen tilaansa alettiin selvittää.

        18-vuotiaana Paju sai toivomansa diagnoosin: transmies. "

        18-vuotias on lain edessä aikuinen.

        xLiner

        Kyllä Pujo oli noita mielen sairauksiaan käsitellyt jo alaikäisenä eli alle 18v.na. Nämä pujon kaltaiset heppelit pitäisi päästää mielenterveyspalvelujen piiriin matalalla kynnyksellä heti kun menevät tuohon vihervasemmiston sukupuoli pelleilyyn vähemmässäkään määrin. Suljettu osasto olisi ollut tuollekin paras hoitokeino.


    • Anonyymi

      Mikä hemmetin Lgbtq-jengi? Sen tajusin, että liittynee seksuaali vähemmistöihin. Olettaisin lesbo, gay, bi, trans... mutta onkohan tuo vimppa queer?

      Joka tapauksessa harmis. Ihmisiä hekin ovat, ällös siis tuomitse elleivät tee mitään laitonta. Minun entisen naisystäväni entinen aviomies eli vuosia avioliitossa ja teki lapsiakin kuten kunnon lestan kuuluukin.

      Lopuksi ei enään voinut pidätellä itseään ja erosi, sekä muutti miehen luokse. Saman tien Jumalan rakkautta julistavat lestat erottivat hänet ja hänen entisen vaimonsa seurakunnasta.

      Tuli vain mieleen, että eikös Jeesuskin hengaillut koko ajan poikaporukassa....

      >simiti<

      • Anonyymi

        En minä tuomitse niitä ihmisiä itseään vaan niitä ihmisiä jotka ajaa ja houkuttelee heitä noihin peruuttamattomiin muutoksiin jo nuorella iällä ja joita sitten ne mielenmuokkauksen uhrit joutuvat katumaan. Noissa lgbtq-touhuissahan muuten on paljon samaa kuin uskonnoissa, uskotaan omaan agendaan ja tuputetaan sitä toisille ainoana oikeana ja silloin kun aivopestään lapsia & nuoria se on aika rikollista hommaa.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä tuomitse niitä ihmisiä itseään vaan niitä ihmisiä jotka ajaa ja houkuttelee heitä noihin peruuttamattomiin muutoksiin jo nuorella iällä ja joita sitten ne mielenmuokkauksen uhrit joutuvat katumaan. Noissa lgbtq-touhuissahan muuten on paljon samaa kuin uskonnoissa, uskotaan omaan agendaan ja tuputetaan sitä toisille ainoana oikeana ja silloin kun aivopestään lapsia & nuoria se on aika rikollista hommaa.

        -harmiseikirj-

        Minulle tulee uutena hommana tuo, että tällaista tuputusta tai aivopesua tapahtuisi.

        Ehkä sellaistakin tapahtuu sitten sielläpäin missä asut. Täällä pohjanmaalla en ole kuitenkaan moista havainnut.

        Kerran kaupassa näin sellaisen miehen joka oli meikannut ja pukeutunut naisten vaatteisiin. Ihan normaalisti osti ja käyttäytyi. Ei tuputtanut yhtään suuntautumistaan.

        Minusta tuntuu, että se tuputtaminen on ihan ahdasmielisten omissa pienissä pääkalloissansa.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle tulee uutena hommana tuo, että tällaista tuputusta tai aivopesua tapahtuisi.

        Ehkä sellaistakin tapahtuu sitten sielläpäin missä asut. Täällä pohjanmaalla en ole kuitenkaan moista havainnut.

        Kerran kaupassa näin sellaisen miehen joka oli meikannut ja pukeutunut naisten vaatteisiin. Ihan normaalisti osti ja käyttäytyi. Ei tuputtanut yhtään suuntautumistaan.

        Minusta tuntuu, että se tuputtaminen on ihan ahdasmielisten omissa pienissä pääkalloissansa.

        >simiti<

        Melko kaapissa sitten elät kun et näe tätä viherideologian jatkuvaa aivopesua eri medioissakin yhtenään.


      • Anonyymi

        Se älähtää johon kalahtaa. xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko kaapissa sitten elät kun et näe tätä viherideologian jatkuvaa aivopesua eri medioissakin yhtenään.

        Perseily-ideologiaahan nykyään tunngetaan koka paikasta. Myös tällä oksettavalla peräsuoli24 taajuudella.


    • Anonyymi

      Leikkurissa käyneellä transporukalla 50 kertainen riski itsemurhalle kuin tavallisella kaduntallaajalla. Syy ei voi olla yksistään "rasismissa ja syrjinnässä" vaan tosiasiassa leikkauksen jälkeen ihminen menettää identiteettinsä lopullisesti, rahansa, hänen kumppaninlöytämistodennäköisyydet romahtavat hyvin matalalle sekä lähes poikkeuksetta leikkauksesta seuraa massiivisia fyysisiä komplikaatioita.

      Transgenderisyys on myös ainoa ns. kovan lääketieteen muoto jossa potilas saa määrittää yksipuolisesti taudinkuvansa. Vanhempia transuja haastateltaessa paljastuu että LGBTFIOJUWESNDIKJFN+ yhteisö kaupittelee sukupuolenvaihdosta sekä täysin peruutettavana prosessina kuin myös "helppona" prosessina johon ei liity juurikaan riskejä - käytännössä kyseessä on sama dialogi kuin huumausaineiden kaupittelijoiden ja promotoijien kanssa.

      Noilta nuorilta misinformoiduilta itseään etsiviltä ihmisiltä ryöstetään kaikki. Identiteetti, rahat, mielenterveys, fyysinen terveys ja hyvin usein lopulta myös henki. Paperit joita he allekirjoittavat ovat vastuuvapautussopimuksia jolloin sukupuolipuoskaroinnin toimittava taho on aina lain kannalta turvassa.

    • Anonyymi

      Sinkut-palstalla ollaan taas vaikeiden ja raskaiden kysymysten äärellä.

      Mielenterveysongelmaisten ja vielä kehittymättömien lastenmielisten seulominen pois siitä porukasta joka haluaa vehkeensä oikeasti vaihdettaviksi on varmasti haastava tehtävä, virheitä käy varmasti.

      Juttua ei sitoa yksiviivaisesti ikäänkään.

      Voimia kaikille osapuolille.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Siis: ei voi sitoa

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      Olen ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZÅÄÖ-sukupuolinen. Vitsi vitsinä, niinkuin tämä koko antihumanismi 😛. Faktahan on se että lapset ja nuoret altistuvat tuolle sukupuolisonnalle kaikesta huolimatta. Piste. Mulla on sellainen mututuntuma että transgenderismi, huumemyönteisyys, p*dofilia, mt-ongelmat ynnä muu liittyvät toinen toisiinsa. Siltsu on tästä tyypillinen esimerkki. En minä ainakaan haluaisi että järjestelmä yrittäisi manipuloida ja riskeerata oman lapseni identiteetin sellaiseksi. Antihumanismiagendan ajaminen koskettaa jokaista lasta, myös heteroja. Suurin osa on silti heteroja vaikka miten kiviä kääntelisit ja se on suoranainen ongelma että myös muut kuin harvinaiset, oikeasti sekasukupuoliset ihmiset joutuvat altistumaan tuolle Jumalan tahdon vastaisuudelle.

    • Anonyymi

      Ensimmäisenä pitäisi päästä eroon siitä, että sukupuoli määrittää mitä ja millainen ihmisen pitäisi olla. Aloittajankin kannattaisi miettiä sitä, että miten päästäisiin eroon rajoittavista sukupuolirooleista. Aloittaja itse on hyvä esimerkki tiukkojen sukupuoliroolien ajamisesta ja siitä mikä olisi "oikeaa" käytöstä kenellekin.

      Minusta on mielenkiintoista, että mm. tuolla Aasiassa on useampi melko konservatiivinen ja vanhoillinenkin valtio, jossa kuitenkin on paljon väljempi käsitys sukupuolirooleista kuin meillä täällä "vapaassa lännessä". Siellä ei ole tälläistä samantyyppistä ongelmaa. Ihmineb yleensö kykenee löytämään sen itselleen sopivan roolin ja paikan ihan sen oman synnynnäisen sukupuolensa sisältä ja niin suurta tunnetta tarpeesta muutokselle ei tällöin synny.

      Toistemme hyväksyminen sellaisina kuin olemme on tämän ongelman ratkaisun avain. Kenelläkään ei tulisi olla tarvetta esittää olevansa yhtään sen naisellisempi tai miehekkäämpi kuin luonnostaan on ja kääntäen sen tulisi myös olla enemmän ok, että korostaa itsessään ominaisuuksia, joita ei ehkä luonnostaan niin kauheasti omista. Ei meidän tarvitse kaikista toistemme ominaisuuksista tykätä, mutta sietämään pitäisi oppia, niin kausn kun ne eivät satuta muita ja lakata vaatimasta ketään olemaan toisenlainen, jotta hänet hyväksytään.

      • Anonyymi

        "Toistemme hyväksyminen sellaisina kuin olemme on tämän ongelman ratkaisun avain. Kenelläkään ei tulisi olla tarvetta esittää olevansa yhtään sen naisellisempi tai miehekkäämpi kuin luonnostaan on ja kääntäen sen tulisi myös olla enemmän ok, että korostaa itsessään ominaisuuksia, joita ei ehkä luonnostaan niin kauheasti omista. Ei meidän tarvitse kaikista toistemme ominaisuuksista tykätä, mutta sietämään pitäisi oppia, niin kausn kun ne eivät satuta muita ja lakata vaatimasta ketään olemaan toisenlainen, jotta hänet hyväksytään."

        Tämä on ihanasti sanottu! 😍😍😍

        Olen juuri samaa mieltä. ☺️

        🦄


      • Anonyymi

        "Toistemme hyväksyminen sellaisina kuin olemme on tämän ongelman ratkaisun avain. "

        Juuri näin. Aloittaja on juuri tätä vastaan puhuen 50-luvun "naismallista" ja korostaen hänen mielensä mukaista tarkkaa mies-naisroolijakoa.

        Tunnen enemmänkin 50-luvulla nuoria ja teini-iässä olleita naisia ja miehiä. Heillä ei ollut nuoruudessani 20v myöhemmin, eikä ole edelleenkään, niillä jotka vielä ovat elossa, mitään sukupuoliroolimalleja. Se mikä heitä kuitenkin yhdistää on vapautuneempi käsitys sukupuolirooleista kuin aloittajalla. Aloittajan pitäisi jättää toisten ihmisten sukupuoli ja seksuaalisuus rauhaan. Se on hänen ongelmansa, puuttua toisten ihmisten identiteettiin. Juuri tällaisista ihmistä on harmia ihan kaikille ihmisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Toistemme hyväksyminen sellaisina kuin olemme on tämän ongelman ratkaisun avain. "

        Juuri näin. Aloittaja on juuri tätä vastaan puhuen 50-luvun "naismallista" ja korostaen hänen mielensä mukaista tarkkaa mies-naisroolijakoa.

        Tunnen enemmänkin 50-luvulla nuoria ja teini-iässä olleita naisia ja miehiä. Heillä ei ollut nuoruudessani 20v myöhemmin, eikä ole edelleenkään, niillä jotka vielä ovat elossa, mitään sukupuoliroolimalleja. Se mikä heitä kuitenkin yhdistää on vapautuneempi käsitys sukupuolirooleista kuin aloittajalla. Aloittajan pitäisi jättää toisten ihmisten sukupuoli ja seksuaalisuus rauhaan. Se on hänen ongelmansa, puuttua toisten ihmisten identiteettiin. Juuri tällaisista ihmistä on harmia ihan kaikille ihmisille.

        Juuri näin.

        En ymmärrä, miten aloittaja ei näe yhteyttä oman käytöksensä ja linkitetyn artikkelin ilmiön välillä.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin.

        En ymmärrä, miten aloittaja ei näe yhteyttä oman käytöksensä ja linkitetyn artikkelin ilmiön välillä.

        🦄

        Aloittajalla tyypillinen tarkasti rajattu putkinäkö.

        Monen ihmisen kuten aloittajankin kannattaisi miettiä millaista olisi jos itse kokisi syntyneensä "väärään" sukupuoleen, tai edes millaista olisi olla homoseksuaali. Miten toivoisi läheistensä suhtautuvan asiaan. Vaikka olisi lykästänyt eli päässyt helpolla ja tuntisi olevansa cis ihminen, toinen harjoitus on ajatella sama kuin edellä oman lapsensa tai lasten lapsensa kannalta.


      • Anonyymi

        Selitä tuo feministeille. Hehän ajavat sukupuolten eriarvoistamista ja ääriajattelua pyrkimällä maalittamaan miehet aina negatiivisessa valossa sekä ajamaan sukupuolet täysin eriarvoiseen asemaan.


      • Anonyymi

        "Ensimmäisenä pitäisi päästä eroon siitä, että sukupuoli määrittää mitä ja millainen ihmisen pitäisi olla."

        Tämä on jokaisen oma henkilökohtainen näkemys jota ei voi pakottaa ulkopuolelta, vaan jokaisen on itse hokattava että kelpaa vähintään itselleen sellaisena kuin on. Arvopakotus kaikissa muodoissaan on väärin ja tätä ohjelmointia tekevät niin lgbtregofijkngefrdioj+´-§ porukka kuin öyhöttävät juntitkin, on aivan sama myydäänkö paska sinulle hyvällä vai pahalla se ei sitä muutá että kyse on paskasta ja myyntiä on tehty urakalla.

        Ylenmääräinen kannustaminen ja suvaitseminen luo omat hirviönsä ja hirmutekonsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selitä tuo feministeille. Hehän ajavat sukupuolten eriarvoistamista ja ääriajattelua pyrkimällä maalittamaan miehet aina negatiivisessa valossa sekä ajamaan sukupuolet täysin eriarvoiseen asemaan.

        Tuon kirjoittaja on itse feministi, eikä näe mitään syytä selittää oma näkemystään itselleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ensimmäisenä pitäisi päästä eroon siitä, että sukupuoli määrittää mitä ja millainen ihmisen pitäisi olla."

        Tämä on jokaisen oma henkilökohtainen näkemys jota ei voi pakottaa ulkopuolelta, vaan jokaisen on itse hokattava että kelpaa vähintään itselleen sellaisena kuin on. Arvopakotus kaikissa muodoissaan on väärin ja tätä ohjelmointia tekevät niin lgbtregofijkngefrdioj ´-§ porukka kuin öyhöttävät juntitkin, on aivan sama myydäänkö paska sinulle hyvällä vai pahalla se ei sitä muutá että kyse on paskasta ja myyntiä on tehty urakalla.

        Ylenmääräinen kannustaminen ja suvaitseminen luo omat hirviönsä ja hirmutekonsa.

        Ihminen on sosiaalinen olento, ainakin valtaosa ihmisistä on. Soisaaliselle olennolle EI riitä se, että kelpaa itselleen, vaan hän kaipaa hyväksyntää myös muulta yhteisöltä. tietenkin on ymmärrettävää, että epäsosiaalisempi yksilö ei tuota tarvetta ymmärrä, mutta se ei poista tuota tosiasiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen on sosiaalinen olento, ainakin valtaosa ihmisistä on. Soisaaliselle olennolle EI riitä se, että kelpaa itselleen, vaan hän kaipaa hyväksyntää myös muulta yhteisöltä. tietenkin on ymmärrettävää, että epäsosiaalisempi yksilö ei tuota tarvetta ymmärrä, mutta se ei poista tuota tosiasiaa.

        Puhu puolestasi. Minulle on aivan sama mitä sinä ja kaikki muut ajattelevat jos tiedän olevani oikeassa. Se että onko sosiaalinen olento vai ei ei tarvi sitä että myötää ja omaksuu kaiken toisilta, vaan toisilla voi ja pitääkin haistattaa vitut välillä.

        Lisäksi tässä ei ole edes kyse sosiaalisuudesta vaan itsestä ja faktoista siitä mitä transius on. Kenellä on oikeus määrittää asiat sosiaalisesti tässä asiassa? Demokraattisella päätöksellä? Se mitä tosiasiassa pitää tehdä on suojella ihmisen autenttista itseyttä, sitä esirippua itsen ja muun maailman välillä ja taata että muu maailma ei määrittele sinua joukkopsykoosiensa ja harhojensa mukaisesti.

        Tässä asiassa sellainen joukko kuin nuo "suvaitsevaiset" ovat tosiasiasiassa tuhoavat autenttista itseyttä, he harrastavat invaasio-mainontaa erilaisista itsesuhteista ja vaihtoehdoista jotka oikeasti ovat hyvin triviaaleja ja normalisoivat ne valtaväestöä koskevaksi. Sukupuoli-identiteettiä tarjotaan kuin vaihtoehtoa pikaruokien välillä - aivan kuin se olisi vapaasti valittavissa... ja kohteena ovat täysin kerskeneräiset mielet joita voi muovata ties millä ideologialla.

        Onko tämä itseyden tarjoamista, sen ehdottomasti välttämättömän itsen ja maailman välisen eron suojelemista? Ei tasan tarkkaan ole.

        Tsekatkaapa välillä millainen on nuorten mielenterveydellinen tila näinä aikoina. Niin paljon tämä maailma totuuksineen piittaa ihmisistä, kaikkine hyvine aikomuksineen jotka on pakko omaksua TAI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhu puolestasi. Minulle on aivan sama mitä sinä ja kaikki muut ajattelevat jos tiedän olevani oikeassa. Se että onko sosiaalinen olento vai ei ei tarvi sitä että myötää ja omaksuu kaiken toisilta, vaan toisilla voi ja pitääkin haistattaa vitut välillä.

        Lisäksi tässä ei ole edes kyse sosiaalisuudesta vaan itsestä ja faktoista siitä mitä transius on. Kenellä on oikeus määrittää asiat sosiaalisesti tässä asiassa? Demokraattisella päätöksellä? Se mitä tosiasiassa pitää tehdä on suojella ihmisen autenttista itseyttä, sitä esirippua itsen ja muun maailman välillä ja taata että muu maailma ei määrittele sinua joukkopsykoosiensa ja harhojensa mukaisesti.

        Tässä asiassa sellainen joukko kuin nuo "suvaitsevaiset" ovat tosiasiasiassa tuhoavat autenttista itseyttä, he harrastavat invaasio-mainontaa erilaisista itsesuhteista ja vaihtoehdoista jotka oikeasti ovat hyvin triviaaleja ja normalisoivat ne valtaväestöä koskevaksi. Sukupuoli-identiteettiä tarjotaan kuin vaihtoehtoa pikaruokien välillä - aivan kuin se olisi vapaasti valittavissa... ja kohteena ovat täysin kerskeneräiset mielet joita voi muovata ties millä ideologialla.

        Onko tämä itseyden tarjoamista, sen ehdottomasti välttämättömän itsen ja maailman välisen eron suojelemista? Ei tasan tarkkaan ole.

        Tsekatkaapa välillä millainen on nuorten mielenterveydellinen tila näinä aikoina. Niin paljon tämä maailma totuuksineen piittaa ihmisistä, kaikkine hyvine aikomuksineen jotka on pakko omaksua TAI.

        Minä itse en ole mitenkään erityisen sosiaalinen olento, enkä välitä juurikaan muiden mielipiteistä. Ihmiset yleisesti kuitenkin ovat huomattavasti paljon sosiaalisempia kuin minä olen ja välittävät paljon minua enemmän toistensa mielipiteistä. Mä olen se, joka yleensä tuppaan sitten olemaan sinä sosiaalisena tukena ja olen ollut sitä aika monelle yksilölle elämäni varrella, päiväkodista lähtien. Hyvä, että sinäkin nyt huomasit tuon. Sinäkin voisit siis alkaa toimia sosiaalisena tukena useammille ja antaa näin heille enemmän rohkeutta olla oma itsensä ja olla niin kovasti piittaamatta muiden ajatuksista. Jos siis on niin, että olet kaltaiseni yksilö, joka likipitäen paskat nakkaa sitä mitä muut ihmiset susta ajattelevat. 👍


    • Anonyymi

      Kiitos, kun jaoit. On kovin vieras ja etäinen asia, mutta ei kai sillä, että kieltää jonkun selvän ja totuudellisen asian olemassaolon ja toimii sen mukaisesti, koskaa ihmisen hyvinvointia ja tasapainoa lisää.

      Eli jos vaikka kieltää ja jättää huomiotta sen, että on syntynyt tietyssä sukupuolessa ja joka solun geeneissä on koodi, joka ilmoittaa, että on tiettyä sukupuolta. Jos sillä yhtäkkiä ei olekaan mitään merkitystä ihmisen ajattelussa ja sitä ei ollenkaan tunnusta, vaan alkaa ajattelemaan itsestään täysin näiden selvien olemassa olevien faktojen vastaisesti, mahtaako se koskaan pitemmän päälle mitään hyvää aiheuttaa ihmiselle. Epäilen vahvasti.

      Toki niitä ketkä ovat tällaisiin ratkaisuihin päätyneet, täytyy auttaa, eikä heitä saa halveksia. Voimia kaikille heille.

      Kaikkea hyvää!

    • Tässä ilmiössä voisi olla aihetta siirtyä käyttämään aivoista tehtäviä mittauksia, sillä on havaittu, että tietyissä kohdissa aivoja on sukupuolikokemuksesta riippuvia eroja.

    • Ne harvat yksittäistapaukset jotka ovat tehneet virheen lähtiessään hoitoihin mukaan vaikka ovat tienneet että elämässään ja itsessään on käsittelemättömiä asioita ja kuten Pajukin myönsi valehdelleet ja huijanneet hoitoihin päästäkseen eivätkä ole olleet rehellisiä silloin kun heitä on tutkittu asian selvittämiseksi ja heidän kuten tässäkin tapauksessa vasta vuosia myöhemmin tullut katumuksensa niin ikävää kuin se onkin ei poista niitä lukemattomia tapauksia missä hoidot ovat ihmisten elämän ja mielenterveyden pelastaneet ja mahdollistaneet onnellisen elämän omana itsenään. Ja erittäin tärkeällä ja huomattavia ongelmia ja tietämättömyyttä ehkäisevällä lapsille ja nuorille ikään sopivasti kerrottavalla seksuaalivalistuksella ja informaatiolla ihmisten erilaisuudesta ja siitä kuinka tärkeää suvatsevaisuus ja se että jokainen saa olla juuri sellainen kuin on ja tulla niin hyväksytyksi on ei ole tälläisten tapausten kanssa mitään tekemistä vaan päin vastoin se tälläistä juurikin ehkäisee vaikka harmis sitä kuinka tahtoisikin niin vääristellä.🙂.

      • Anonyymi

        Sinustakin varmaan humehet olivat joskus alle parikymppisenä hyvä ja vaaraton juttu, nyt vähän aikuisempana taas sitä kadut varmaan joka päivä ja sama se on noissakin, ne kun on aika peruuttamattomia hommia ei niitä pitäisi voida tehdä ennen kuin on todella aikuinen ja todella varma valinnoistaan. Eikä varsinkaan minkään tahon kaupata niitä juttuja lapsille ja nuorille, sehän tässä on se olennaisin pointti. Suurin osa kuitenkin josssain murrosiässä esmes on aika sekaisin ja hukassa identiteetistään joka normaalissa maailmassa saisi kehittyä rauhassa, mutta käärmeöljykauppiaiden vaikutuksesta voi mennä sitten kaikki pieleen kun houkutellaan pysyviin muutoksiin.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinustakin varmaan humehet olivat joskus alle parikymppisenä hyvä ja vaaraton juttu, nyt vähän aikuisempana taas sitä kadut varmaan joka päivä ja sama se on noissakin, ne kun on aika peruuttamattomia hommia ei niitä pitäisi voida tehdä ennen kuin on todella aikuinen ja todella varma valinnoistaan. Eikä varsinkaan minkään tahon kaupata niitä juttuja lapsille ja nuorille, sehän tässä on se olennaisin pointti. Suurin osa kuitenkin josssain murrosiässä esmes on aika sekaisin ja hukassa identiteetistään joka normaalissa maailmassa saisi kehittyä rauhassa, mutta käärmeöljykauppiaiden vaikutuksesta voi mennä sitten kaikki pieleen kun houkutellaan pysyviin muutoksiin.

        -harmiseikirj-

        En mä kyllä ikinä Huumeita oo vaarattomina pitäny sehän se osa viehätystä nimenomaan oli mä vaan pidin itseäni sellaisena että kyllä mä osaan niitä käyttää vaikka olisivat kuinka vaarallisia ja ei mulle niin käy kuin joillekin muille. Sä voit olla todella varma valinnoistas ja aikuinen näissä asioissa jo täysi-ikäisenäkin jolloin sulla on oltava oikeus päättää itseäsi ja omaa kehoasi koskevista asioista mutta sen tarkistamiseen pitäisi kiinnittää huomiota ja olla tarkempia sekä siihen että testeissä kerrotaan totuus ja oikeat todelliset tunteensa ja ajatuksensa mikä tässäkin oli syynä mahdollisesti virheelliseen diagnoosiin. Jos Paju olisi totuuden kertonut selvittämättömistä asioista ei hän todennäköisesti olisi sitä diagnoosia saanut halustaan huolimatta. Ja näistä asioista puhuminen ja opettaminen ja lapsille ja nuorille kertominen asiallisella ikään sopivalla tavalla ei kyllä ole mitään kauppaamista vaan tarpeellista ja tärkeää kasvatusta mikä juurikin ehkäisee tän kaltaisia asioita. Se on eriasia sitten mitä tietoa ja neuvoja he jostain netin syövereistä ja somesta asiaan löytävät mutta juuri sen vuoksikin seksuaalivalistus ja näistä asioista kertominen ja opettaminen esimerkiksi kouluissa on tärkeää koska sieltä se oikea todellinen paikkansa pitävä turvallinen tieto saadaan ja sillä pystytään näitä muiden reittien kautta saatua väärää ja virheellistä tietoa kumoamaan ja kertomaan että se on ihan täyttä sontaa.🙂.


      • Anonyymi

        Aivan näin. Minusta on käsittämätöntä miten harmis vierittää syyn tässäkin yhteiskunnalle, opettajille ym vaikka ko. henkilö myöntää valehdelleensa. Kyllä se on jokaisella vastuu omasta itsestään nuorenakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinustakin varmaan humehet olivat joskus alle parikymppisenä hyvä ja vaaraton juttu, nyt vähän aikuisempana taas sitä kadut varmaan joka päivä ja sama se on noissakin, ne kun on aika peruuttamattomia hommia ei niitä pitäisi voida tehdä ennen kuin on todella aikuinen ja todella varma valinnoistaan. Eikä varsinkaan minkään tahon kaupata niitä juttuja lapsille ja nuorille, sehän tässä on se olennaisin pointti. Suurin osa kuitenkin josssain murrosiässä esmes on aika sekaisin ja hukassa identiteetistään joka normaalissa maailmassa saisi kehittyä rauhassa, mutta käärmeöljykauppiaiden vaikutuksesta voi mennä sitten kaikki pieleen kun houkutellaan pysyviin muutoksiin.

        -harmiseikirj-

        Tuskin kukaan ajattelee huumeiden olevan vaaraton juttu parikymppisenäkään, vaikka olisi tietämätön. Olennaisin pointti on nuoren vanhemmilla saada pidetyksi nuori irti huumeista. Parhaiten se käy asettamalla rajoja ja olemalla itse käyttämättä huumeita ja alkoa.


      • Anonyymi

        Transeilla 50 kertainen riski itsemurhalle. 97% kokee elämänlaatunsa laskeneen pitkällä tähtäimellä, 85+% merkittävästi. Todellinen onnistumistarina!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Transeilla 50 kertainen riski itsemurhalle. 97% kokee elämänlaatunsa laskeneen pitkällä tähtäimellä, 85 % merkittävästi. Todellinen onnistumistarina!

        Tässä uusin tutukumistulos.🙂. https://kehraaja.com/tutkimus-enemmisto-transsukupuolisista-aikuisista-tyytyvaisempia-elamaansa-sukupuolenkorjausprosessin-jalkeen/



    • Anonyymi

      Ja sitten kevennystä kehiin. Olipa kerran kaksi heterojätkää. Toinen (Mies=M1) kysäisi toiselta että mites ois? Mä tiedän yhden kuuman ladyboyn jonka voisin tutustuttaa sulle. M2: Onko näin? Kai sä tajuat että oon kiinnostunut vain biologisista naisista? M1: Mainitsinko jo että hän on thaikku joka on voittanut omassa maassaan kansalliset missikisat? M2: What!?! Really?!? Oisit heti sanonut. Heitä mulle sen numero niinkuin olis jo. Tarinan opetus: Niin se elämä vaan menee omia polkujaan yllätyksellisillä tavoilla kun yhtäkkiä muutetaankin omaa sukupuoliseksuaalisuuntautumistaan 180 astetta ympäri. (Ala)pää kolmantena jalkana pettämään omaa vaimoaan kehitysmaiden naisten näköisten miesten kanssa. I mean, miten sitä ei muka tapahtuisi tuolla maailmalla?

      • Anonyymi

        Tarinankerronnan tasolla kaikki saadaan mahdolliseksi ja kaikki skenaariot käydään läpi. Yhdessä tarinassa koko maailma heräsi natsistiseen aatteeseen ja ihmiskunnan tulevaisuuteen kantava utopia rakennettiin muutamassa vuodessa.


    • Anonyymi

      Useat sekoittavat joulupukinkin Jeesukseen vain harhauttaakseen nuoria ihmisiä ja voidakseen jatkaa ihanaa ja nautinnonhaluista elämäänsä.

      • Anonyymi

        Icke opetti että joulupukki on enkuksi santa (claus) eli santa ja se on anagrammi sanasta s*tan. Eli joulupukki voi ollakin Krampus eikä Jeesus. Raamatussakin sanotaan miten paholainen kykenee naamioitumaan vaikka miksikä hyväntekijäksi ja koska joulupukki näyttää Jumalalta niin heitänkin nyt ilmoille kyssärin että mitä jos joulupukki onkin vain valeasussa oleva paholainen? Mistä voi tietää miltä Jumala näyttää? No esim. Family Guyssa ja Simpsoneissa hänet on kuvattu niin siitä sen tietää että Jumala näyttää joulupukilta. Oli tämä trollailua mutta tulipahan selitettyä oma aspektini asiaan. Mutta kyllä Icke noin on opettanut, loppu on omaa tulkintaani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Icke opetti että joulupukki on enkuksi santa (claus) eli santa ja se on anagrammi sanasta s*tan. Eli joulupukki voi ollakin Krampus eikä Jeesus. Raamatussakin sanotaan miten paholainen kykenee naamioitumaan vaikka miksikä hyväntekijäksi ja koska joulupukki näyttää Jumalalta niin heitänkin nyt ilmoille kyssärin että mitä jos joulupukki onkin vain valeasussa oleva paholainen? Mistä voi tietää miltä Jumala näyttää? No esim. Family Guyssa ja Simpsoneissa hänet on kuvattu niin siitä sen tietää että Jumala näyttää joulupukilta. Oli tämä trollailua mutta tulipahan selitettyä oma aspektini asiaan. Mutta kyllä Icke noin on opettanut, loppu on omaa tulkintaani.

        Jatkan vielä. Kun on olemassa se supersankari He-Man, niin voitteko arvata mikä on sen transversio? No se on She-Man 🙂. Joko syvällä vihalla tai huumorilla. Niin minä asennoidun tuohon miljardisukupuolisuuteen.


    • Olen ehdottomasti sitä mieltä, ettei sukupuoliasioista pitäisi puhua liian nuorille. Antaa lasten kasvaa omiksi itsekseen. Kyllä se oma identiteetti sieltä löytyy kun on sen aika.

      Näitä muoti ilmiöitä on muutenkin ollut ajan saatossa jo ihan tarpeeksi. Milloin kaikilla on syömishäiriö tai sitten nuoret tytöt viiltelivät joukolla itseään.

      • Anonyymi

        Olen pitkälti samaa mieltä. Mä en näe mitään mieltä kertoa lapselle asioista, joita hän ei varsinaisesti tajua (koska ne ovat aikuisten mielipiteitä), jos hän ei edes kysy mitään. Tietysti lapselle pitää puhua ja kertoa, jos hän kysyy. Silloinkin pitää ottaa huomioon se mitä lapsi kulloisessakin iässään voi oikeasti ymmärtää. Jokainen, jolla on lapsia, tai joka muuten viettää aikaa lasten seurassa, on varmaankin huomannut, että lapsi on yleensä tyytyväinen selitykseen ja hänen tiedonjanonsa on täytetty jos paljon ennen kuin aikuinen lopettaa selittämisen. Meillä aikuisilla tuppaa olemaan tarve selittää paljon enemään, kuin lasta kiinnostaa kuunnella.


      • Anonyymi

        Lapsen ja nuoren oma identiteetti löytyy kellä jo varhainkin, vaikka ei se olisi valtavirtaa. Se ei mene niin päin, että lapsille/nuorille puhutaan asiasta "liian varhain" vaan siten, ettei lapset ja nuoret puhu siitä vanhemmilleen, vaikenevat ja kärsivät, eivät luota vanhempien hyväksyntään ja rakkauteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsen ja nuoren oma identiteetti löytyy kellä jo varhainkin, vaikka ei se olisi valtavirtaa. Se ei mene niin päin, että lapsille/nuorille puhutaan asiasta "liian varhain" vaan siten, ettei lapset ja nuoret puhu siitä vanhemmilleen, vaikenevat ja kärsivät, eivät luota vanhempien hyväksyntään ja rakkauteen.

        Mielenterveysongelmat eivät ole vanhempien, vaan osaavan mielenterveys palveluja tarjoavan henkilökunnan tehtävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenterveysongelmat eivät ole vanhempien, vaan osaavan mielenterveys palveluja tarjoavan henkilökunnan tehtävä.

        Sukupuoli- ja seksuaalinen suuntautuminen ei ole mielenterveysongelma. Niitä kyllä tulee ihan kaikille vähemmistöihin kuuluville, jos läheisinä on jäykkämielisiä taukkeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukupuoli- ja seksuaalinen suuntautuminen ei ole mielenterveysongelma. Niitä kyllä tulee ihan kaikille vähemmistöihin kuuluville, jos läheisinä on jäykkämielisiä taukkeja.

        Sukupuoli ei ole, mutta kuvitelma itsestä joksikin muuksi mitä on syntyjään ON mielenterveydellinen ongelma. Niihin auttaa vain mielenterveyspalvelut ei mikään muu.
        Skitsofreniaksi harhojen näkemistä ja kuvittelua on aina nimitetty.


    • Olen lukenut noista detransitioista ja kattonut Youtubevideoitakin ja teeveestäkin juttuja. Sellaista kyllä tapahtuu. Musta aina pitäis odottaa ja olla täysin varma ennen kuin lähtee mihinkään ja pitäis saada myös ammattiapua (terapeutti tai psykologi) mukaan matkalle. Tosin sitten ne transdiagnoosin saaneet, jotka ovat aivan varmoja asiastaan ovat ihan yhtä ihmisiä kuin muutkin, mutta joskus olen surullinen niiden puolesta, jotka katuvat niin kuin tuossa Maikkarin jutussakin esiintyvä henkilö.

      Musta kaikilla on oikeus olla sellaisia kuin on ja jos tuntee olevansa vastakkaista sukupuolta tai muun sukupuolinen ja on varma asiastaan, niin mikä siinä. Jos taas tuntee olevansa sitä sukupuolta joksi on syntynyt, niin sekin on hyvä. Ja seksuaalinen suuntauskin on ihan ihmisen oma asia. Jokainen on arvokas sellaisena kuin on.

      Kuitenkaan ketään ei saisi väkisin painostaa olemaan tietynlainen, vaan kaikki olisi aina lähdettävä ihmisestä itsestään, hänen sisimmästään.

      • Anonyymi

        Ihminen voi olla vain "varma" eli lainausmerkeissä. Vaikka olisi kuinka "varma" transsukupuolisuudestaan niin etukäteen ei voi tietää miten juuri oma kroppa reagoi hoitoihin ja minkälaisia ongelmia tulee. Oma läheinen teki vain vähän muutoksia, mutta nekin vaikuttavat kaikkinensa kovin huonosti vuosien aikana. Hän päätti vain jättää hormonit ja sai uuden lain myötä virallisen sukupuolensakin muutettua alkuperäiseen. Ei ole ollenkaan niin iloinen tästä muutoksesta, mutta haluaa säilyttää terveytensä. Usein detransitioita ei varsinaisesti tulekaan, jätetään vain hormonit syömättä. Monille korjauksiin tyytyväisille ei tule minkään näköisiä ongelmia. Heidän on usein vaikea käsittää niitä, joille tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen voi olla vain "varma" eli lainausmerkeissä. Vaikka olisi kuinka "varma" transsukupuolisuudestaan niin etukäteen ei voi tietää miten juuri oma kroppa reagoi hoitoihin ja minkälaisia ongelmia tulee. Oma läheinen teki vain vähän muutoksia, mutta nekin vaikuttavat kaikkinensa kovin huonosti vuosien aikana. Hän päätti vain jättää hormonit ja sai uuden lain myötä virallisen sukupuolensakin muutettua alkuperäiseen. Ei ole ollenkaan niin iloinen tästä muutoksesta, mutta haluaa säilyttää terveytensä. Usein detransitioita ei varsinaisesti tulekaan, jätetään vain hormonit syömättä. Monille korjauksiin tyytyväisille ei tule minkään näköisiä ongelmia. Heidän on usein vaikea käsittää niitä, joille tulee.

        Kumpaan suuntaan hän oli menossa?


    • Anonyymi

      "Paju uskoo, että jos hänet olisi alun alken otettu vastaan eri tavalla, mitään tästä ei olisi ehkä koskaan tapahtunut. Hän toivoo, että joku olisi aivan alussa kysynyt häneltä, miksi hän vihaa kehoaan niin paljon. Ja kunpa hän olisi kuullut nämä sanat:

      – On okei olla nainen."

      Itsensä määrittelemä nainen.

    • Anonyymi

      Okei, anna mä päden. Menettelen kuten RT eli lainaan sitaatin sieltä sun tuolta narratiiviini sopivaksi. Tähän seuraavaan juttuun ripustaudun tuosta uutisesta: "Hän kuvailee detransition olevan transyhteisössä tabu." Sekoitetaan pakkaa hieman lisää. Välillä kuulee puhuttavan siitä kuinka sateenkaariväki itse on huolestuttavan suvaitsematon muita kohtaan. Voi se niinkin olla. Loppuun vielä tämmöinen skenaario että jos sattuisin väärään aikaan väärään paikkaan eli vahingossa prideparaatin tielle, niin kuka ties, ehkä osa siellä olevista mielenosoittajista hyökkäisi kimppuuni lynkkausmielessä koska näytän liian paljon mieheltä ja olen mies ihan syntyjäni. Parta ja viiksetkö tässä pitäisi ajaa jotta hengissä säilyisin 🤭? Ps. Olen harmishenkinen, joten se myönnettäköön. Voisi jopa varovaisesti todeta olevani harmissukupuolinen.

    • Anonyymi

      Kaikilla on oikeus olla kokemaansa sukupuolta ja seksuaalisuutta. Tietysti on perin juurin vaikeampaa kuulua vähemmistöön tai olla edes heidän läheinen. Vielä vaikeampaa tulee jos aloittaa detransition, tai vain lopettaa transhoidot. Tai seksuaalisuus on avara eli suhteita on ollut eri sukupuolten olevien edustajien kanssa.

      Se valitus mitä koulussa tarvitaan eniten on tiedottaminen ikiaikaisia sukupuolirooleja vastaan. Maaseudulla etenkin on vielä niin paljon ahdasmielisyyttä että. Ja sitten ihmetellään minne naiset maalta katoavat.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Ahdasmielisyys on tuo sinun yleistävä ja syyllistävä ajatusmaailmasi missä arvotat ihmiset heidän asuinpaikkansa perusteella. Tapoihinnehan kuuluu arvottaa heidät myös sen perusteellakin mitä tekevät työkseen, harrastavat, syövät yms.
        Itseasiassa olen huomannut sen että kaupungeissa etenkin sellaiset jotka ovat ikänsä siellä asuneet on äärimmäistä ahdasmielisyyttä ja pakonomaista tarvetta arvottaa ihmisiä. Tosin heillä on yleensä kyse pelosta, kun ei olla käyty tai koettu maalaiselämää ja se mitä pelätään haukutaan armotta.
        "Oikeus ja oikeus" Teillä vihervasemmistolla on velvollisuuksiakin eikä pelkkiä oikeuksia. Sen kun edes joskus oppisitte, niin maailma olisi parempi paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahdasmielisyys on tuo sinun yleistävä ja syyllistävä ajatusmaailmasi missä arvotat ihmiset heidän asuinpaikkansa perusteella. Tapoihinnehan kuuluu arvottaa heidät myös sen perusteellakin mitä tekevät työkseen, harrastavat, syövät yms.
        Itseasiassa olen huomannut sen että kaupungeissa etenkin sellaiset jotka ovat ikänsä siellä asuneet on äärimmäistä ahdasmielisyyttä ja pakonomaista tarvetta arvottaa ihmisiä. Tosin heillä on yleensä kyse pelosta, kun ei olla käyty tai koettu maalaiselämää ja se mitä pelätään haukutaan armotta.
        "Oikeus ja oikeus" Teillä vihervasemmistolla on velvollisuuksiakin eikä pelkkiä oikeuksia. Sen kun edes joskus oppisitte, niin maailma olisi parempi paikka.

        Sheena ei mielestäni ole kertonut poliittista suuntautumistaan.

        Minä olen kertonut, että en ole vasemmistolainen enkä vihreä, joten joudut tosiaan tulevaisuudessa laajentamaan vihervasemmiston vastustamisen myös muihin poliittisiin näkemyksiin.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sheena ei mielestäni ole kertonut poliittista suuntautumistaan.

        Minä olen kertonut, että en ole vasemmistolainen enkä vihreä, joten joudut tosiaan tulevaisuudessa laajentamaan vihervasemmiston vastustamisen myös muihin poliittisiin näkemyksiin.

        🦄

        Ei sitä tarvitse kertoa, kun sen näkee jo itse kommentista joka sisältää niin maaseudulla asuvia kohtaan vihaa ja maalittamista, miesvihaa yms. Tuota tekee pääasiassa yksinomaan vihreät ja vasemmisto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä tarvitse kertoa, kun sen näkee jo itse kommentista joka sisältää niin maaseudulla asuvia kohtaan vihaa ja maalittamista, miesvihaa yms. Tuota tekee pääasiassa yksinomaan vihreät ja vasemmisto.

        No nyt olet väärässä. En myönnä ilmaisseeni miesvihaa tai syrjintää asuinpaikan suhteen, mutta yritä nyt hyvä ihminen ymmärtää, että minun tavallani ajattelevia on myös oikeistopuolueissa.

        Edellisestä kommentistasi tosin jo huomaa, että ehdottomuutesi on poissa. 😂 Kuten sanoin, nyt taistelet laajempaa joukkoa kuin vihervasemmistoa vastaan.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt olet väärässä. En myönnä ilmaisseeni miesvihaa tai syrjintää asuinpaikan suhteen, mutta yritä nyt hyvä ihminen ymmärtää, että minun tavallani ajattelevia on myös oikeistopuolueissa.

        Edellisestä kommentistasi tosin jo huomaa, että ehdottomuutesi on poissa. 😂 Kuten sanoin, nyt taistelet laajempaa joukkoa kuin vihervasemmistoa vastaan.

        🦄

        Itse te olette marginaalissa, vaikka huutokuorollanne annatte täysin muuta ymmärtää. Yhteenlaskettu kannatuksenne muutenkin yltää hädintuskin edes 10%.
        Niin kauan, kun ideologianne ajaa miesvihaa, vihaa maaseudulla asuvia kohtaan, vihaa eri ammatinharjoittajia tai mielestänne "vääriä" harrastuksia kohtaan yms kyllä taistelen sitä vastaan. Todellisuudessa teidän äärivasemmiston suurin huutokuoro mesoaa vain somessa, mutta tuolla ulkomaailmassa olette todella vähemmistönä mikä sinällään kertoo, että normaalisti ajattelevien määrä on onneksemme reilussa enemmistössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse te olette marginaalissa, vaikka huutokuorollanne annatte täysin muuta ymmärtää. Yhteenlaskettu kannatuksenne muutenkin yltää hädintuskin edes 10%.
        Niin kauan, kun ideologianne ajaa miesvihaa, vihaa maaseudulla asuvia kohtaan, vihaa eri ammatinharjoittajia tai mielestänne "vääriä" harrastuksia kohtaan yms kyllä taistelen sitä vastaan. Todellisuudessa teidän äärivasemmiston suurin huutokuoro mesoaa vain somessa, mutta tuolla ulkomaailmassa olette todella vähemmistönä mikä sinällään kertoo, että normaalisti ajattelevien määrä on onneksemme reilussa enemmistössä.

        Keskustelua lienee turha jatkaa.

        Kuten aiemmin kirjoitin, myös oikeistopuolueet Suomessa kannattavat ihmisoikeuksia. Ympäristö- tai aluepolitiikasta en ole tällä palstalla kirjoittanut.

        Jos et nyt hahmota näitä ihmisoikeusasioita tämän keskustelun kautta, se ei minua haittaa. Ymmärrät sen joskus jotain toista kautta. Minun näkökulmastani sinä nolaat itsesi sillä, että pidät ihmisoikeuksia vasemmiston yksinoikeutena. Kannattaa ymmärtää, että taloudellisen kasvun (joka on meille oikeistolaisille tärkeää) tarkoitus on parantaa ihmisten elämää. Ihmisoikeuksien kunnioittamisen täytyy olla itseisarvo, mutta lisäksi se on edellytys tehokkaalle taloudelliselle toiminnalle, samoin kuin toimiva poliittinen järjestelmä ja riippumaton oikeuslaitos. En ymmärrä, miksi tällaisten yhteyksien ymmärtäminen on sinulle niin hankalaa.

        Mutta kiitos keskustelusta. Voit nyt jäädä yksiksesi lokeroimaan palstalaisia erinäisiin suuntauksiin oman mielesi mukaan.

        🦄


    • Asioista onkin hyvä puhua ja kertoa nuorille kouluissa ja joka tuutissa. Tuokin tapaus on siltä ajalta, kun asioista ei juuri puhuttu.

      "– Olin opiskellut netissä mitä pitää vastata, jos tahtoo saada diagnoosiksi transmies, koska silloin pääsee halutessaan rintojen poistoon ja saa hormonihoitoa. Lähdin hoitoihin täysin varmana siitä, että tämä oli oikea ratkaisu."

      Mitä ammattilaiset voi ihmiselle, joka opettelee huijaamaan toisia?

      Surullinen tarina, mutta enemmänkin hyvä mallitapaus siitä, että asioista pitää puhua ja kertoa enemmän nuorisolle. Moni nuori käy omassa päässään ties mitä, mutta ymmärrys erilaisista asioista auttaisi paremmin kuin alkaa huijaamaan hoitohenkilökuntaa.

      • Anonyymi

        Mallitapaus josta ei saa puhua niin kuin jutussa kerrotaan. Siinähän se vika onkin kouluissa pyörivät propagandistit kertoo vain kivat jutut ja salaa nuo vähemmän kivat.

        Tuolla muuten sulle video, vaikka olet puupää niin voisit silti vähän sivistyä:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18130473/davyd-arakhamianin-haastattelu-kannattaa-katsoa---

        Ukrainalaiselta tv-kanavaltahan oli muuten juuri lipsahtanut että Ukraina menttänyt 1,1 miljoonaa taistelijaa lännen puolesta käymässään sodassa, ei ihme että pakko ulottaa pakkovärväykset 17-70 vuotiaisiin kun on jo miljoona turhaan tapatettu.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mallitapaus josta ei saa puhua niin kuin jutussa kerrotaan. Siinähän se vika onkin kouluissa pyörivät propagandistit kertoo vain kivat jutut ja salaa nuo vähemmän kivat.

        Tuolla muuten sulle video, vaikka olet puupää niin voisit silti vähän sivistyä:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18130473/davyd-arakhamianin-haastattelu-kannattaa-katsoa---

        Ukrainalaiselta tv-kanavaltahan oli muuten juuri lipsahtanut että Ukraina menttänyt 1,1 miljoonaa taistelijaa lännen puolesta käymässään sodassa, ei ihme että pakko ulottaa pakkovärväykset 17-70 vuotiaisiin kun on jo miljoona turhaan tapatettu.

        -harmiseikirj-

        Ai sä olet käynyt kuuntelemassa juttuja kouluissa ihan... :oD

        Enpä olis uskonut.

        Joo, enpä jaksanut tuohon sun aloitukseen mitään kommentoida, eikä erikoisemmin huvita nyttenkään. Ja ei se ole lännen puolesta, kun ihan ne omata puolestaan sotaa käy. Ryssien takia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mallitapaus josta ei saa puhua niin kuin jutussa kerrotaan. Siinähän se vika onkin kouluissa pyörivät propagandistit kertoo vain kivat jutut ja salaa nuo vähemmän kivat.

        Tuolla muuten sulle video, vaikka olet puupää niin voisit silti vähän sivistyä:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18130473/davyd-arakhamianin-haastattelu-kannattaa-katsoa---

        Ukrainalaiselta tv-kanavaltahan oli muuten juuri lipsahtanut että Ukraina menttänyt 1,1 miljoonaa taistelijaa lännen puolesta käymässään sodassa, ei ihme että pakko ulottaa pakkovärväykset 17-70 vuotiaisiin kun on jo miljoona turhaan tapatettu.

        -harmiseikirj-

        Asianomaisen itsensä voi olla hyvä puhua siitä miten valehteli ja petkutti terveydenhuoltoa ja siksi meni pieleen. Niin hän on tehnytkin. Terveydenhuollon ei tarvitse puhua siitä miten heitä on vedetty höplästä, se olisi resurssien tuhlaamista ja samalla vesittäisi transhoitoja niitä oikeasti tarvitsevilta.

        Jokatapauksessa suurin vastuu transhoidoista kuten muistakin hoidoista on niiden käyttäjällä.


    • Anonyymi

      Yhden tarinan vuoksi on turhaa yleistää mitään.

      Ei ihmisiä pidä ohjailla suuntaan eikä toiseen.
      Uskon siihen ettei ihminen ns. valitse seksuaalisuuttaan vaan
      sekin on meissä jo syntymässä siis geeneissä.

      Antaa jokaisen olla sellainen kuin on, kunhan pysytään laillisuuden puitteissa.

      • Anonyymi

        Nimenomaan ohjailla ei pidä, ei kumpaakaan suuntaan. Harmis aloituksessaan ohjailee omaan suuntaansa ja se on ikävää. Hyvä että otti asian esille, mutta tapa millä sen teki on ala-arvoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan ohjailla ei pidä, ei kumpaakaan suuntaan. Harmis aloituksessaan ohjailee omaan suuntaansa ja se on ikävää. Hyvä että otti asian esille, mutta tapa millä sen teki on ala-arvoinen.

        Asiasta ei tee ala-arvoista se ettei esitä sitä teidän vihervasemmistolaisen ideologian tavoin eli pilkkaamalla valtaväestöä ja ylentämällä kaikki mielenterveysongelmaiset yms porukat jotka eivät hae apua pään sisäisiin ongelmiin mielenterveyspalveluista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiasta ei tee ala-arvoista se ettei esitä sitä teidän vihervasemmistolaisen ideologian tavoin eli pilkkaamalla valtaväestöä ja ylentämällä kaikki mielenterveysongelmaiset yms porukat jotka eivät hae apua pään sisäisiin ongelmiin mielenterveyspalveluista.

        Sinulla on vain alemmuuskompleksi. Edellä ei pilkattu ketään, mutta sinä pilkkaat vähemmistöjä, häpeä.

        PS en ole vihervasemmistoa.

        - Sheena


    • Anonyymi

      Aihehan oli seksuaalinen suuntautuminen, ei politiikka.
      Joku vetäisee koko ajan sivuun aiheesta.
      Mitä väliä onko vihreä tai punainen, se ei kuulu tähän aiheeseen.

      • Anonyymi

        Osa kirjoittajista ajattelee, että seksuaalisen monimuotoisuuden hyväksyminen tarkoittaa samaa kuin vasemmiston kannattaminen.

        Ei se minun mielestänikään kuulu aiheeseen. Koen silti tarpeelliseksi huomauttaa henkilöitä heidän virheellisistä oletuksistaan.

        🦄


    • Surullista,
      Pistää miettimään mitähän hänelle on lapsena tapahtunut, mikä on saanut hänet vihaamaan kehoaan ja sukupuoltaan niin paljon..

      "– Se tyttö, hänellä oli niin paljon pelkoa ja ahdistusta. Koin, että siitä lapsesta täytyi päästä eroon, mahdollisimman kauas. Ettei koskaan tarvitsisi enää nähdä häntä ja voisin jättää hänet taakseni.

      Paju ymmärsi terapiassa, että hänellä oli tiedostamatonta ja sisäistettyä naisvihaa itseään kohtaan.

      – Vihasin itseäni naisena. Lopulta en päässyt pakoon. Se, mikä kaipasi korjaamista ei ollut ulkopuolella. Eikä se parantanut sitä, mikä sisälläni oli ja kaipasi korjaamista. "

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      136
      3030
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      463
      2061
    3. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      128
      1990
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      37
      1782
    5. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1629
    6. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      102
      1570
    7. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      373
      1509
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      208
      1269
    9. Mitä muinaiset tekstit sanovat ei-perinteisestä seksuaalisesta suuntautumisesta

      Mitä Vedat sanovat ei-perinteisestä seksuaalisesta suuntautumisesta? Kolme sukupuolta vedalaisessa sivilisaatiossa Tosi
      Hindulaisuus
      568
      1209
    10. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      53
      1199
    Aihe