Jykeväleukainen jännämies-ähkijä voittaa aina

Anonyymi-ap

140

942

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeilin just tauolla, että miltä tuntuu syödä leipää jos ois jykevä leuka ja saksi purenta, niin otti niin ilkeesti hampaat yhteen että hyvä ettei katkennu. Mieluummin kiltti ja yksin kun hampaat solmussa.

    • Jännämiehiä ei mainittu lainkaan. Tuo oli karvan verran parempi juttu kuin IS:ssä yleensä. Mutta siihen on tungettu sodomiaa sekä kamalan paljon ikänaisia.

    • Mitäköhän juttua sä oot lukenu kun itseasiassahan tuolla nimenomaan painotettiin ettei ulkoisella olemuksella ole juurikaan väliä. Hyvä itseluottamus(itsevarma), kiltti, hyväntahtoinen, kohtelias ja kunnioittava muunmuassa olivat haluttuja ominaisuuksia.😀.

    • Anonyymi

      Itse olet kranttu mies. Ei kelpaa kun pieni ja siro, tatuoitu, meikattu, kotihiiri, kodinhengetär, joka panostaa vaaleanpunaisiin pitsihörhelöihin yötä varten.

      • Anonyymi

        Yötä vartoin mieluiten alasti


    • Anonyymi

      Naiset saattavat jännämiehet vankilaan, vaikka haudasta käsin

    • Anonyymi

      Kyllä kelpaa jos on leveät hartiat ja suoraryhti sekä taitavat kädet. Kiltteyskin on vähän siinä ja siinä miten sen jokainen tulkitsee. Selkään puukottajasta ei kukaan tykkää, olipa pitkä tai lyhyt mies.

      • Joo o. Minulla on leveät hartiat ja suora ryhti, varmaan taitavat kädetkin. Mutta naama onkin sitten niin kirveellä veistetty, että kaikki juoksee pakoon.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joo o. Minulla on leveät hartiat ja suora ryhti, varmaan taitavat kädetkin. Mutta naama onkin sitten niin kirveellä veistetty, että kaikki juoksee pakoon.

        Eikö tuo kirveellä veistetty lärvi just vastaa tota jykeväleukasta ja tatuoituki oot, niin notta varmana siis tämän ätmien jännämies-teorian mukaan joudut potkimaan etees lakoovia naisia jaloistas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tuo kirveellä veistetty lärvi just vastaa tota jykeväleukasta ja tatuoituki oot, niin notta varmana siis tämän ätmien jännämies-teorian mukaan joudut potkimaan etees lakoovia naisia jaloistas.

        No sitten en kuvaillut ulkonäköäni oikein. Ei minun naama ole koskaan naisia miellyttänyt. Kyllä ne ovat yleensä aika etäällä minusta pysyneet, joitakin harvoja kivoja lukuunottamatta. Sitä on toki vaikea itse arvioida miltä muiden silmissä näyttää.


      • Ei se haukkumista ollut. Totesin vain miten asia yleensä on ollut. Karkuunhan naiset ovat menneet.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se haukkumista ollut. Totesin vain miten asia yleensä on ollut. Karkuunhan naiset ovat menneet.

        Täytyykö sun lähes joka päivä sanoa tota samaa. Miten luulet saavuttavan tolla itsesi toteamisella?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se haukkumista ollut. Totesin vain miten asia yleensä on ollut. Karkuunhan naiset ovat menneet.

        sä et ymmärrä ettei teinejä kiinnosta 51 vuotias mies.


      • Anonyymi kirjoitti:

        sä et ymmärrä ettei teinejä kiinnosta 51 vuotias mies.

        Niin. Niinhän minä tuossa epäsuorasti ilmaisin, että naama karkottaa kaikki sellaiset ihanat.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin. Niinhän minä tuossa epäsuorasti ilmaisin, että naama karkottaa kaikki sellaiset ihanat.

        Olisko kuule sun ikä joka vaikuttaa .Luuletko että joku teini haluu sun kanssa parisuhteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisko kuule sun ikä joka vaikuttaa .Luuletko että joku teini haluu sun kanssa parisuhteen.

        Niin miksi ikä vaikuttaa siihen? Osaatko selittää sitä?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin miksi ikä vaikuttaa siihen? Osaatko selittää sitä?

        18 vuotiaat haluavat varmasti ekaks opiskella ja olla työelämässä. Olsitko valmis isäksi yli 60 vuotianaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisko kuule sun ikä joka vaikuttaa .Luuletko että joku teini haluu sun kanssa parisuhteen.

        Tuo hahmo (jonka takana on nainen?) on kertonut myös että ei osaa (ei uskalla) flirttailla. Ilman flirttailua mies saa teinin vain jos on upporikas tai kuuluisa (rokkari mieluiten) tai omaa jonkin eritystaidon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        18 vuotiaat haluavat varmasti ekaks opiskella ja olla työelämässä. Olsitko valmis isäksi yli 60 vuotianaa?

        Pitääkö aina ajatella asioita noin pitkälle? En minä ole sanonut, että heti pitäisi alkaa seurustelemaan jotenkin vakavasti. Tulevaisuudesta ei kukaan tiedä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Pitääkö aina ajatella asioita noin pitkälle? En minä ole sanonut, että heti pitäisi alkaa seurustelemaan jotenkin vakavasti. Tulevaisuudesta ei kukaan tiedä.

        Ootko tullut ajatelleeksi että se nuori nainen haluaa parisuhteen eikä mitään panosuhdetta. ite haet pelkkää seksiseuraa.


      • Feetdude kirjoitti:

        Tuo hahmo (jonka takana on nainen?) on kertonut myös että ei osaa (ei uskalla) flirttailla. Ilman flirttailua mies saa teinin vain jos on upporikas tai kuuluisa (rokkari mieluiten) tai omaa jonkin eritystaidon.

        Jahas, tämä Feetdude on sitten naiseksiluulija.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootko tullut ajatelleeksi että se nuori nainen haluaa parisuhteen eikä mitään panosuhdetta. ite haet pelkkää seksiseuraa.

        Minä voin hakea kaikenlaista seuraa. Se riippuu naisesta, mitä hän haluaa. Viiskymppiset naiset, jos olisivat yhtä ihania kuin ovat tuollaiset alta kolmekymppiset, niin kelpaisi. Mutta aika harvassa ovat.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä voin hakea kaikenlaista seuraa. Se riippuu naisesta, mitä hän haluaa. Viiskymppiset naiset, jos olisivat yhtä ihania kuin ovat tuollaiset alta kolmekymppiset, niin kelpaisi. Mutta aika harvassa ovat.

        mä uskon että teinit haluaa ikäistänsä seuraa eikä 51 vuotiasta


      • Anonyymi kirjoitti:

        18 vuotiaat haluavat varmasti ekaks opiskella ja olla työelämässä. Olsitko valmis isäksi yli 60 vuotianaa?

        Tuo ei ole alkuunkaan oikea vastaus. Tyttöjen perusluonteesta kumpuava (vaistonvarainen) seksuaalisen parinvalinnan yksi painavimmista kriteereistä on että mies taloudellisesti turvaa tytön ja lapsien tulevaisuuden. Vanhempi mies, joka ei ole riittävän vauras, ei sellaista turvaa voi tarjota.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin miksi ikä vaikuttaa siihen? Osaatko selittää sitä?

        Ikä vaikuttaa siihen naamaan esimerkiksi. Kaikki kudokset valahtaa alaspäin, ihon kimmoisuus vähenee ja tulee ryppyjä. Todennäköisesti myös hiukset harvenee, alkaa kasvaa karvaa nenästä ja korvista, sekä kulmakarvat rehottaa. Toisilla myös nenä vaikuttaa kasvavan, johtuu varmaan myös painovoiman vaikutuksesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        mä uskon että teinit haluaa ikäistänsä seuraa eikä 51 vuotiasta

        Näin ollen, ei ole mitään järkeä olla enää tämän ikäisenä edes elossa. Kaikki hauska elämässä on jo takanapäin.


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin. Niinhän minä tuossa epäsuorasti ilmaisin, että naama karkottaa kaikki sellaiset ihanat.

        "Niin. Niinhän minä tuossa epäsuorasti ilmaisin, että naama karkottaa kaikki sellaiset ihanat."

        Pointti ei ollut naama eikä mikään muukaan ulkonäkö, vaan ikä. Voi ihan hyvin olla että nuorten naisten mielestä se on se asia mikä sussa ns. "mättää" eikä suinkaan sun pärstä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Näin ollen, ei ole mitään järkeä olla enää tämän ikäisenä edes elossa. Kaikki hauska elämässä on jo takanapäin.

        eikö miekkailussa ole enää hauskaa vai miksi siellä käyt jos on noin ankeeta


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin. Niinhän minä tuossa epäsuorasti ilmaisin, että naama karkottaa kaikki sellaiset ihanat.

        Kyllä se on sinun ikäsi, joka karkottaa. Se nyt vain on kylmä fakta tässä maassa, että pariskuntien ikäero ei yleensä erota 5 vuotta. Poikkeuksia tietenkin on,mutta he ovat harvinaisia. kaikkein yleisin ikäero pariskunnan välillä on 1 vuosi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on sinun ikäsi, joka karkottaa. Se nyt vain on kylmä fakta tässä maassa, että pariskuntien ikäero ei yleensä erota 5 vuotta. Poikkeuksia tietenkin on,mutta he ovat harvinaisia. kaikkein yleisin ikäero pariskunnan välillä on 1 vuosi.

        Minä en mihinkään viiskymppisiin ihastu enkä rakastu. Olen siis yksin.


      • mustasusi kirjoitti:

        Näin ollen, ei ole mitään järkeä olla enää tämän ikäisenä edes elossa. Kaikki hauska elämässä on jo takanapäin.

        Keskimääräinen menopaussi-ikä teillä munasarjakkailla on tuo 51v, mutta vaihdevuosien ensioireet ilmenevät yleensä jo 40 ikävuoden tienoilla. Ja rupsahtaminen, jota ei tavallisesti lueta menopaussin oireisiin, alkaa jo jopa 30-35 vuoden iässä.


      • Feetdude kirjoitti:

        Keskimääräinen menopaussi-ikä teillä munasarjakkailla on tuo 51v, mutta vaihdevuosien ensioireet ilmenevät yleensä jo 40 ikävuoden tienoilla. Ja rupsahtaminen, jota ei tavallisesti lueta menopaussin oireisiin, alkaa jo jopa 30-35 vuoden iässä.

        Minä olen mies.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en mihinkään viiskymppisiin ihastu enkä rakastu. Olen siis yksin.

        niin olet ja voisit lopettaa siitä valittamisen. En edelleenkään ymmärrä mitä saavutat tolla jatkuvalla valituksella. ei se tuo sulle naista.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en mihinkään viiskymppisiin ihastu enkä rakastu. Olen siis yksin.

        Ei kukaan ole käskenytkään sinun ihastua. Sinä itse kuitenkin väitin, että ongelma olisi naamasi. Totuus on kuitenkin, että ongelma on ikäsi.


      • Anonyymi
        Feetdude kirjoitti:

        Keskimääräinen menopaussi-ikä teillä munasarjakkailla on tuo 51v, mutta vaihdevuosien ensioireet ilmenevät yleensä jo 40 ikävuoden tienoilla. Ja rupsahtaminen, jota ei tavallisesti lueta menopaussin oireisiin, alkaa jo jopa 30-35 vuoden iässä.

        Miesten, eli munakkaiden, andropaussihan alkaa jo 30-ikävuoden tienoilla, eli muun muassa miesten seksuaalinen halukkuus sekä kyvykkyys vähenevät, sekä ilmenee naisten menopaussia vastaavia oireita. Miehet myös vanhenevat ulkoisesti aiemmin kuin naiset, esimerkiksi kaljuuntuvat, lihovat ja niin, rupsahtavat. Eli kaikki on hyvin, niin kauan kun ihmiset pysyvät läpi elämänsä ikäistensä kumppanien seurassa.


      • Anonyymi
        Feetdude kirjoitti:

        Keskimääräinen menopaussi-ikä teillä munasarjakkailla on tuo 51v, mutta vaihdevuosien ensioireet ilmenevät yleensä jo 40 ikävuoden tienoilla. Ja rupsahtaminen, jota ei tavallisesti lueta menopaussin oireisiin, alkaa jo jopa 30-35 vuoden iässä.

        Mä olen 47 vuotias nainen ja mua luullaan ikäistäni nuoremmaksia. Mua esim tytötellään vieläkin. Ketä lähes 50 vuotiasta naista tytötellään ja siis vieraat ihmiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan ole käskenytkään sinun ihastua. Sinä itse kuitenkin väitin, että ongelma olisi naamasi. Totuus on kuitenkin, että ongelma on ikäsi.

        jani tykkää pienistä naisista eli just teineistä


      • mustasusi kirjoitti:

        Minä en mihinkään viiskymppisiin ihastu enkä rakastu. Olen siis yksin.

        Kannattaisi avata vähän silmiään, nelikymppisistä ja viisikymppisistä saattaa löytyä todella hienosti säilyneitä naisihmisiä joilla on myös mieli ja arvot kunnossa.


      • E-Lukka kirjoitti:

        Kannattaisi avata vähän silmiään, nelikymppisistä ja viisikymppisistä saattaa löytyä todella hienosti säilyneitä naisihmisiä joilla on myös mieli ja arvot kunnossa.

        Harvassa ovat kuitenkin. Ja pitäisihän sellaisenkin kiinnostua myös minusta. Samahan se pätee kaikkiin keistä kiinnostun itse. Puuttuu aina se toisen kiinnostus ihan kokonaan.


      • mustasusi kirjoitti:

        Harvassa ovat kuitenkin. Ja pitäisihän sellaisenkin kiinnostua myös minusta. Samahan se pätee kaikkiin keistä kiinnostun itse. Puuttuu aina se toisen kiinnostus ihan kokonaan.

        Yksi hyvä riittää, mutta sekin voi mennä ohitse ellei ole hereillä


      • E-Lukka kirjoitti:

        Yksi hyvä riittää, mutta sekin voi mennä ohitse ellei ole hereillä

        On sitä ohi mennyt tämän elämän aikana vaikka ja mitä. Saisipa aloittaa kaiken alusta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Harvassa ovat kuitenkin. Ja pitäisihän sellaisenkin kiinnostua myös minusta. Samahan se pätee kaikkiin keistä kiinnostun itse. Puuttuu aina se toisen kiinnostus ihan kokonaan.

        voi vittu taas Jani


      • Anonyymi kirjoitti:

        voi vittu taas Jani

        No mitä taas?


      • mustasusi kirjoitti:

        On sitä ohi mennyt tämän elämän aikana vaikka ja mitä. Saisipa aloittaa kaiken alusta.

        No pieni takaisinkelaus joskus olisi paikallaan, mutta en kyllä lähtisi uudestaan tätä veivaamaan alusta lähtien. Tehty mikä tehty. Tekee sen mitä on vielä tehtävissä.


      • E-Lukka kirjoitti:

        No pieni takaisinkelaus joskus olisi paikallaan, mutta en kyllä lähtisi uudestaan tätä veivaamaan alusta lähtien. Tehty mikä tehty. Tekee sen mitä on vielä tehtävissä.

        Ei tässä enää ole paljon tehtävissä. Joka vuosi mahdollisuudet vaan vähenee vähenemistään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No mitä taas?

        taas tota samaa kun kukaan ei kiinnostu ja varsinkaan teinit ja parikymppiset. viikinkityttökin löysi paremman


      • Anonyymi kirjoitti:

        taas tota samaa kun kukaan ei kiinnostu ja varsinkaan teinit ja parikymppiset. viikinkityttökin löysi paremman

        Helpostihan sitä minua paremman löytää. Koulutetun fiksun normimiehen...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei tässä enää ole paljon tehtävissä. Joka vuosi mahdollisuudet vaan vähenee vähenemistään.

        älä luovuta. nyt 10 vuotiaat tytöt on 8 vuoden kuluttua täysi-ikäsiä ja voivat kiinnostua susta nyt ovat liian nuoria sulle


      • Anonyymi kirjoitti:

        älä luovuta. nyt 10 vuotiaat tytöt on 8 vuoden kuluttua täysi-ikäsiä ja voivat kiinnostua susta nyt ovat liian nuoria sulle

        Meinaat, että minä en siinä samassa vanhene yhtään?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Meinaat, että minä en siinä samassa vanhene yhtään?

        ei sun naisihanne mihinkään muutu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ei sun naisihanne mihinkään muutu.

        Ei tietenkään paljon muutu. Mutta kun vanhenen, niin ei minun mahdollisuudet ainakaan siinä yhtään parane.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Helpostihan sitä minua paremman löytää. Koulutetun fiksun normimiehen...

        onko sua joku kieltänyt nuorempana opiskelun?


      • Anonyymi kirjoitti:

        onko sua joku kieltänyt nuorempana opiskelun?

        Ei minun aivot riittäneet siihen. En löytänyt mitään normi ammattia joka olisi kiinnostanut riittävän paljon. Olen taiteellinen ihminen ja aina ihan hukassa elämässä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei minun aivot riittäneet siihen. En löytänyt mitään normi ammattia joka olisi kiinnostanut riittävän paljon. Olen taiteellinen ihminen ja aina ihan hukassa elämässä.

        ja jäänyt lapsen tasolle


      • Anonyymi kirjoitti:

        ja jäänyt lapsen tasolle

        Se selittääkin miksi ei ole kavereitakaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se selittääkin miksi ei ole kavereitakaan.

        Kukaan normaali ihminen ei halua lapsen tasolle jäänyttä 51 vuotiasta miestä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joo o. Minulla on leveät hartiat ja suora ryhti, varmaan taitavat kädetkin. Mutta naama onkin sitten niin kirveellä veistetty, että kaikki juoksee pakoon.

        Ketä sä tällä kertaa yrität matkia tiesiks et mustalammas on se oikia nimitys susi kun on sanonta jota käytetään asiasta joka oli susi jo syntyessään eli ihan näi suomeksi epäonnistunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        18 vuotiaat haluavat varmasti ekaks opiskella ja olla työelämässä. Olsitko valmis isäksi yli 60 vuotianaa?

        Mä olin valmis aikoinaan isäksi jo viisitoistavuotiaana eikä mulla ole mitään lapsia vastaan tänäkään päivänä mä vain en rupea lapsen tekoon jos ei niitä kasvateta yhdessä ja mieluiten samankaton alla


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Pitääkö aina ajatella asioita noin pitkälle? En minä ole sanonut, että heti pitäisi alkaa seurustelemaan jotenkin vakavasti. Tulevaisuudesta ei kukaan tiedä.

        No mihin naisystävää si tarttii jos ei tämän kanssa halua seurustella pillua kai saanee pienemmälläkin vaivalla tai stressillä eikö nuo treffisovellukset ole täynnä niitä seksiseuran ettijöitä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä voin hakea kaikenlaista seuraa. Se riippuu naisesta, mitä hän haluaa. Viiskymppiset naiset, jos olisivat yhtä ihania kuin ovat tuollaiset alta kolmekymppiset, niin kelpaisi. Mutta aika harvassa ovat.

        Olisit pitäny huolta omasta naisestasi aikoinaan ni ehkäpä hän olisi ihana miksi hänen olisi pitänyt kohdella sinua paremmin kuin mitä sinä kohtelit häntä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä uskon että teinit haluaa ikäistänsä seuraa eikä 51 vuotiasta

        No ensinnäkin teini on yleisimminkin jopa alaikäinen mu kun tuo susi lienee ollu susi jo syntyessään ni voineeko olettaa että hänellä on minkään sortin aivotoimintaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mihin naisystävää si tarttii jos ei tämän kanssa halua seurustella pillua kai saanee pienemmälläkin vaivalla tai stressillä eikö nuo treffisovellukset ole täynnä niitä seksiseuran ettijöitä

        Taas yksi, joka kuvittelee ihastuneen ihmisen haluavan vain pillua.


      • Anonyymi
        Feetdude kirjoitti:

        Tuo ei ole alkuunkaan oikea vastaus. Tyttöjen perusluonteesta kumpuava (vaistonvarainen) seksuaalisen parinvalinnan yksi painavimmista kriteereistä on että mies taloudellisesti turvaa tytön ja lapsien tulevaisuuden. Vanhempi mies, joka ei ole riittävän vauras, ei sellaista turvaa voi tarjota.

        Tieräks mitä turvaa ihan joka ainoa nainen arvostaa vitusti enemmän kun taloudellista turvaa olisko mahdollisesti ettei hänen tarvitse kotonaan pelätä että mies jonka hän on rinnalleen valinnut kohtelisi häntä huonosti hyvänä lisänä lie tulee si jos pystyy pitämään naisensa puolia yhdessä liikkuessa oletukseni kun en itse ole naissukupuolen edustaja


      • Anonyymi
        Feetdude kirjoitti:

        Tuo ei ole alkuunkaan oikea vastaus. Tyttöjen perusluonteesta kumpuava (vaistonvarainen) seksuaalisen parinvalinnan yksi painavimmista kriteereistä on että mies taloudellisesti turvaa tytön ja lapsien tulevaisuuden. Vanhempi mies, joka ei ole riittävän vauras, ei sellaista turvaa voi tarjota.

        nuori joka opiskelee lääkiksessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miesten, eli munakkaiden, andropaussihan alkaa jo 30-ikävuoden tienoilla, eli muun muassa miesten seksuaalinen halukkuus sekä kyvykkyys vähenevät, sekä ilmenee naisten menopaussia vastaavia oireita. Miehet myös vanhenevat ulkoisesti aiemmin kuin naiset, esimerkiksi kaljuuntuvat, lihovat ja niin, rupsahtavat. Eli kaikki on hyvin, niin kauan kun ihmiset pysyvät läpi elämänsä ikäistensä kumppanien seurassa.

        Joillakin pitänee paikkansa en ole vaivautunu perehtyyn tuohon asiaan kun ei ainakaan ol vie ajankohtaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan normaali ihminen ei halua lapsen tasolle jäänyttä 51 vuotiasta miestä

        Kuka vittu jaksaa aikuista kakaraa kasvattaa omasta elämästään kun ei sillai ole vastuussa kenellekään muulle kuin itselleen on monet lapset ennenkin pärjänny jopa orpoina paremmin kun huonon/huonojen vanhempien kanssa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Taas yksi, joka kuvittelee ihastuneen ihmisen haluavan vain pillua.

        Jani etkö muka olis halunnut seksiä 18 vuotiaan netan kanssa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jani etkö muka olis halunnut seksiä 18 vuotiaan netan kanssa?

        Eiköhän se ole aika luonnollista? Jos haluaa?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Taas yksi, joka kuvittelee ihastuneen ihmisen haluavan vain pillua.

        Kyl nuo ihastuminen, rakastuminen, yms. on vaan ihan vaistonvarasia jälkeläisten tuottamiseen tähtääviä juttuja. Kun mies näkee naisen niin sen aivojen alkukantasimmat osat huutaa: "PiIIu! Lisäännytään!" eikä mies tiedä mikä siihen iski.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyl nuo ihastuminen, rakastuminen, yms. on vaan ihan vaistonvarasia jälkeläisten tuottamiseen tähtääviä juttuja. Kun mies näkee naisen niin sen aivojen alkukantasimmat osat huutaa: "PiIIu! Lisäännytään!" eikä mies tiedä mikä siihen iski.

        On myös olemassa tunne-elämä. Teillä jotka haluatte vain sitä yhtä asiaa, ei taida olla tunteista tietoakaan. Se on orkun jälkeen vaan tyhjyys katseessa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On myös olemassa tunne-elämä. Teillä jotka haluatte vain sitä yhtä asiaa, ei taida olla tunteista tietoakaan. Se on orkun jälkeen vaan tyhjyys katseessa.

        Ei ole. Sähköimpulsseja sun liskoaivoista munaskuihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Sähköimpulsseja sun liskoaivoista munaskuihin.

        Et selvästikään ole kokenut kyseista asiaa. Teorisoit siinä ja luulet olevasi kovastikin viisas.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Et selvästikään ole kokenut kyseista asiaa. Teorisoit siinä ja luulet olevasi kovastikin viisas.

        Toki olen ja siksi tiedän mitä se on. Aitoa rakkautta tai vastaavia syviä tunteita ei koskaan ole läsnä jos kuvioissa on mahdollisuus seksiin.


      • mustasusi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki olen ja siksi tiedän mitä se on. Aitoa rakkautta tai vastaavia syviä tunteita ei koskaan ole läsnä jos kuvioissa on mahdollisuus seksiin.

        Puhut täyttä paskaa. Minä koin ihastumisen, jossa en ajatellut seksiä alkuunkaan ensimmäisenä. Se oli puhdasta rakkautta ensisilmäyksillä. Sinä puhut pelkistä seksihaluista, vailla tunteita.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Puhut täyttä paskaa. Minä koin ihastumisen, jossa en ajatellut seksiä alkuunkaan ensimmäisenä. Se oli puhdasta rakkautta ensisilmäyksillä. Sinä puhut pelkistä seksihaluista, vailla tunteita.

        Kuten sanottu, sielt ne tulee alitajunnasta ne käskyt alkukantaiseen toimintaan, et tiedä mikä iski.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eiköhän se ole aika luonnollista? Jos haluaa?

        nettaa yökötti


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Puhut täyttä paskaa. Minä koin ihastumisen, jossa en ajatellut seksiä alkuunkaan ensimmäisenä. Se oli puhdasta rakkautta ensisilmäyksillä. Sinä puhut pelkistä seksihaluista, vailla tunteita.

        Puhut sä nyt taas Netasta. ja yksipuolisista tunteista ilman että ensin olis ollut ystävyyttä. Silmät suurina tuijotit 17 vuotiasta tyttöä työssään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        nettaa yökötti

        Tähän täytyy vastata, että sellainen ei ollut tarkoitus kuitenkaan. En minä kellekään halua mitään yökötyksiä aiheuttaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tähän täytyy vastata, että sellainen ei ollut tarkoitus kuitenkaan. En minä kellekään halua mitään yökötyksiä aiheuttaa.

        Mutta niin vaan aiheutit että netta halus sut pois samasta talosta ja eroon susta kokonaan.


    • Poiminta: "Sisäiset ominaisuudet pitää olla kohdillaan, sitten voi sytyttää myös fyysinen olemus. Jollei sytytä sisältä, ei fyysinenkään puoli jaksa kauaa inspiroida. Nainen, 50" on vastoin kaikkia käyttäytymistieteiden tutkimuksia kun kysytään munasarjakkaalta "millaisia piirteitä ei voi vastustaa".

      Kun vaihdevuodet on päättänyt seksuaalisuuden, niin ikänaiselle merkittäväksi tietenkin tulee "sisäiset ominaisuudet", hän ei enää ihastu. Piirteet joita ei voi vastustaa liittyvät nimenomaan ihastumiseen.

      • Anonyymi

        Ja sellaisia pitäisi tässä sitten kiimaisena katsella?


    • Anonyymi

      Näinhän se on mitä sitä kieltämään. Tätä ätmien lanseeraamaa jännämies-ilmiötä ei kuitenkaan harrasta kuin pieni marginaalijoukko naisia. Ihania
      upeita boss miehiä on maailma pullollaan eikä ätmit voi kuin kaihoisasti miettiä päivät pitkät kuinka paljon ne panee. Hahaha ai prkele

      • " boss miehiä "

        Vaatemerkki/hajuste/ym miehiä? Vai tarkoitatko maskuliinisia miehiä?


      • Anonyymi
        Feetdude kirjoitti:

        " boss miehiä "

        Vaatemerkki/hajuste/ym miehiä? Vai tarkoitatko maskuliinisia miehiä?

        Boss-alushousut päässä kekkuloivia tirriäisiä mitäpä muutakaan


    • No sehän on biologiaa. Itsevarmat ja jyhkeet urokset kiihottaa naisia ihan syystäkin, siinä missä sitten miestä sellainen tietynlainen stereotypia seksikkäästä naisesta. Luolamiesajoilta nuo vietit periytyneet, eikä ne mihinkään katoa, koskaan.

    • Katsoit vain toisen puolen artikkelista, toinen tulee tässä:

      "”Turvallinen, kohtelias, luotettava ja älykäs ihminen, jolla on hyvä itsetunto ja vakaa tunne-elämä. Jos on edellä kuvatun kaltainen, ei ulkoisilla ominaisuuksilla ole väliä”. Nainen, 41 "

    • Onhan tuo hauska juttu, kuten: "Kiihotun henkilöstä vain, jos pidän hänestä muutenkin. Kiinnostun ulkonäöstä, ihastun luonteeseen. Kiihotun, jos hän vastaa kiinnostukseen. Nainen, 39".

      Kun munasarjakas 𝒌𝒊𝒊𝒏𝒏𝒐𝒔𝒕𝒖𝒖 miehen ulkonäöstä, niin mitä se tarkoittaa kun 𝒌𝒊𝒊𝒏𝒏𝒐𝒔𝒕𝒖𝒔𝒕𝒖𝒎𝒊𝒏𝒆𝒏 ei ole 𝒊𝒉𝒂𝒔𝒕𝒖𝒎𝒊𝒔𝒕𝒂 ?

      • Anonyymi

        Onko sitä oikeasti noin vaikea ymmärtää? No ehkä munakkaan sittne on vaikea tajuta helppoja asioita. Kiinnostuminen on sitä, kun sinä vaikkapa autokaupalla ollessasi huomaat kauempaa jonkin auton. Sinä kiinnostut kyseisestä autosta ja menet tarkastelemaan sitä lähemmin. Lähemmin tarkasteltuasi voit huomata, että kyseinen auto ei ollutkaan kovin kaksinen, et ihastu siihen siinä määrin, että lähtisit edes koeajolle ja jatkat katselemista.


    • Anonyymi

      Kaikilla naisilla sama miesmaku. Komea pitkä jännämies.

      • Ei kaikilla munasarjakkailla ole sama miesmaku. Lue juttu uudestaan ja huomioi vastaajien ikäwuodet.


    • Anonyymi

      Tässä alkaa olemaan kuin limbossa tai umpikujassa. Tiedän että pärstäkertoimeni perusteella minun pitäisi logiikan mukaan saada kumppani. En kuitenkaan onnistu siinä ikinä. Katkeruus ja luovuttaminen ovat läsnä pariutumisasioiden suhteen. Se katkeroittaa ja vatuttaa vielä lisää kun ok ulkonäkö ei riitä. Se sitten näkyy elekielessä ja persoonassa mikä karkottaa viimeistään vastapuolen. Jännämiesteoria pitää paikkansa vain jos puhutaan ns. järjissään olevista ihmisistä. Rikoksia voi toki olla miehen kontolla mikäli miehen käytös muuten on sellainen eloisan energinen naisten mielestä. Yksi tyyppi r*iskasi naisen, joutui linnaan ja sen jälkeen hankki uuden naisen jonka kanssa teki lapsen. Uusi nainen tiesi miehen historiasta. Siihen loppui minun ryyppäämiseni sen tyypin kanssa mutta kertoo paljon ihmisistä ja yhteiskunnan demoralisoinnista eli rappiosta kun tuollainen katsotaan läpi sormien. Siis ylipäätään se että miten tuollaisilla yksilöillä on täysin vapaat kädet lisääntyä ;D.

    • Anonyymi

      On siinä nimitys…

      Mä annoin kyllä hihatatuoidulle kaverille pakit.
      Luonnollinen mies on ok. En tarvitse mitään pullistelijaa muutenkaan.

      Rauhallinen lempeä, fiksu selväjärkinen viinaton mies on ok.

    • Anonyymi

      itse pysyttelen "tatuoiduista" naisista hyvin kaukana, lihakset kans hyvin luotaantyöntävä näky, ja joo en ole jännämies, se on minun valtti tässä hommassa sekös alfoja tympii 😉

    • No aikalailla tuntuu kaikenkarvainen mieseläjä ja nainenkin kelvata naisille, mitä noita luki.

      "Ei kelpaa yksinäinen ja heikkotuloinen kiltti mies."

      Miksi pitäisi kelvata?

      Kelpaako aloittajalle yksinäinen heikkotuloinen kiltti nainen?

      • En ole ap, minulle kyllä kelpaa yksinäinen heikkotuloinen kiltti tyttö (siis ei nainen, eikä ikänainen). Mutta hoikka ja muutenkin nätti pitää olla.


      • Anonyymi
        Feetdude kirjoitti:

        En ole ap, minulle kyllä kelpaa yksinäinen heikkotuloinen kiltti tyttö (siis ei nainen, eikä ikänainen). Mutta hoikka ja muutenkin nätti pitää olla.

        Eli mummo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli mummo!

        Tanhutkaamme!


      • Feetdude kirjoitti:

        En ole ap, minulle kyllä kelpaa yksinäinen heikkotuloinen kiltti tyttö (siis ei nainen, eikä ikänainen). Mutta hoikka ja muutenkin nätti pitää olla.

        No ensinnäkin naisen ja tytön ero on selkeä.

        Ja tuossa mainitsit ulkonäön...

        Jollain nätillä ja kauniilla yllämainitulla voi olla taas "kriteerinä" se hyvä itsetunto, varma määrätietoisuus itsestä js elämästään, sekä hyvä tunteiden käsittely.


      • Disseisback kirjoitti:

        No ensinnäkin naisen ja tytön ero on selkeä.

        Ja tuossa mainitsit ulkonäön...

        Jollain nätillä ja kauniilla yllämainitulla voi olla taas "kriteerinä" se hyvä itsetunto, varma määrätietoisuus itsestä js elämästään, sekä hyvä tunteiden käsittely.

        "Ja tuossa mainitsit ulkonäön"

        Niin mainitsin koska se on miehen perusluonteessa yksi painavista kriteereistä että tytön täytyy olla ulkoisesti kaunis. Tytön perusluonteessa miehen kauneus (komeus) ei ole kovin painava kriteeri.


      • Anonyymi
        Feetdude kirjoitti:

        En ole ap, minulle kyllä kelpaa yksinäinen heikkotuloinen kiltti tyttö (siis ei nainen, eikä ikänainen). Mutta hoikka ja muutenkin nätti pitää olla.

        Eli siis todellisuudessa ei kelpa. Jokin muu kriteeri/muut kritterit tulee täyttyä, " yksinäinen heikkotuloinen ja kiltti" ei kelpaa sinulle.


      • Anonyymi
        Feetdude kirjoitti:

        En ole ap, minulle kyllä kelpaa yksinäinen heikkotuloinen kiltti tyttö (siis ei nainen, eikä ikänainen). Mutta hoikka ja muutenkin nätti pitää olla.

        Tuo vertautuu siihen, jos nainen sanoisi "kyllä minulle kelpaa yksinäinen heikkotuloinen kiltti tyttö, knuhan hän on nuori, komea ja urheilulinen".


      • Anonyymi
        Feetdude kirjoitti:

        "Ja tuossa mainitsit ulkonäön"

        Niin mainitsin koska se on miehen perusluonteessa yksi painavista kriteereistä että tytön täytyy olla ulkoisesti kaunis. Tytön perusluonteessa miehen kauneus (komeus) ei ole kovin painava kriteeri.

        Jouduksä sit maksamaan seksistä siks et sä oot sisäsesti ruma?


      • Feetdude kirjoitti:

        "Ja tuossa mainitsit ulkonäön"

        Niin mainitsin koska se on miehen perusluonteessa yksi painavista kriteereistä että tytön täytyy olla ulkoisesti kaunis. Tytön perusluonteessa miehen kauneus (komeus) ei ole kovin painava kriteeri.

        Niin. Tuotahan täällä on taustalta sanottu paljon...

        Jos itse pitää ulkoisia asioita tärkeinä, usein miettii, että muutkin pitää niitä tärkeimpinä kriteereinä...


    • Anonyymi

      Pitää varoo, minne lähtee.

    • Anonyymi

      Mies isolla junalla, san veturikuski!

    • Miksi joitain ahdistaa niin paljon se millaisista ihmisistä muut pitävät? Ei tarvitse kuin löytää se yksi joka tykkää sinusta.

      • Anonyymi

        Ei o välttis nii yksinkertain juttu mu uteliaana voi tutkiskella ihmisiä siinä samalla kun koittaa selvitel et onko se edes mahdollista


    • Anonyymi

      Ähkijä…. Mulle tulee mieleen joku käpytikan, pilkkiahkion ja liito-oravan risteymä tuosta.

      Kuka h…tti tuonkin ”ähkijän” on keksinyt.

    • Anonyymi

      Tanssija-Anssilla oli kyllä jykevä leuka, mutta niin on myös Ruotsin Vickanilla. Että tiiä nyt tuota.

    • Anonyymi

      Tutkimus = Ilta-Sanomien anonyymi kysely? Lisäksi jos luit artikkelin, siellä suurin osa painotti aivan muita juttuja kuin ulkonäköä. Itsevarmuus ei ole kiinni pelkästä ulkokuoresta, henkinen hyvinvointi säteilee aina ulospäin. Ja katkeruudestakin pääsee kuka vaan eroon, jos on valmis näkemään vaivaa sen eteen.

      • Lue juttu uudestaan, huomioiden vain heidät jotka ovat vielä hieman hedelmällisiä/seksuaalisia, siis 35v tai nuorempi.


      • Anonyymi
        Feetdude kirjoitti:

        Lue juttu uudestaan, huomioiden vain heidät jotka ovat vielä hieman hedelmällisiä/seksuaalisia, siis 35v tai nuorempi.

        Luin. Artikkelissa oli 10 vastausta, joissa vastaaja on 35-vuotias tai nuorempi.

        - Yhdessä mainitaan ihanteeksi "isompi", eikä muuta ulkonäöstä
        - Yhdessä mainittiin pituus kuumana tekijänä, ei muuta ulkonäöstä
        - Yhdessä vastauksessa ihanteena oli "laihat rokkarit"
        - Yhdessä vastauksista ihannoitiin maskuliinisia piirteitä yleisesti (ja myös perinteisesti feminiinisinä pidettyjä piirteitä naisissa)
        - Yhdessä vastauksessa ihanteena oli mahakkaat "chubby" -miehet

        Muissa vastauksissa ei ollut mainintoja ulkonäköihanteista, ja yleisesti keskityttiin huomattavasti enemmän käytökseen, kemiaan ja luonteeseen. Mitä tästä nyt siis piti tulkita nuorempien tai "hedelmällisessä iässä" olevien naisten vastauksista? Ei mielestäni nyt kauhean ahtaalta ulkonäköihanteelta kuulosta nämä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luin. Artikkelissa oli 10 vastausta, joissa vastaaja on 35-vuotias tai nuorempi.

        - Yhdessä mainitaan ihanteeksi "isompi", eikä muuta ulkonäöstä
        - Yhdessä mainittiin pituus kuumana tekijänä, ei muuta ulkonäöstä
        - Yhdessä vastauksessa ihanteena oli "laihat rokkarit"
        - Yhdessä vastauksista ihannoitiin maskuliinisia piirteitä yleisesti (ja myös perinteisesti feminiinisinä pidettyjä piirteitä naisissa)
        - Yhdessä vastauksessa ihanteena oli mahakkaat "chubby" -miehet

        Muissa vastauksissa ei ollut mainintoja ulkonäköihanteista, ja yleisesti keskityttiin huomattavasti enemmän käytökseen, kemiaan ja luonteeseen. Mitä tästä nyt siis piti tulkita nuorempien tai "hedelmällisessä iässä" olevien naisten vastauksista? Ei mielestäni nyt kauhean ahtaalta ulkonäköihanteelta kuulosta nämä.

        "Ei mielestäni nyt kauhean ahtaalta ulkonäköihanteelta kuulosta"

        Tuo on aivan uusi väite/kommentti, siksi sivuutan sen.

        Väite oli että: "suurin osa painotti aivan muita juttuja kuin ulkonäköä", joka ei ole totta (on valhe).


      • Anonyymi
        Feetdude kirjoitti:

        "Ei mielestäni nyt kauhean ahtaalta ulkonäköihanteelta kuulosta"

        Tuo on aivan uusi väite/kommentti, siksi sivuutan sen.

        Väite oli että: "suurin osa painotti aivan muita juttuja kuin ulkonäköä", joka ei ole totta (on valhe).

        Millä tavalla valhe? Lukaisin vielä uudestaan läpi 35-vuotiaiden ja alle sen kommentit, ja mainittuja piirteitä löytyi 36 kappaletta sellaisia jotka liittyy luonteeseen tai käytökseen (joista itsevarmuus ja huumorintaju oli kolmesti), ja ulkonäköön viittaavia ihanteita yhteensä 15. Ollaanko me luettu samaa artikkelia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla valhe? Lukaisin vielä uudestaan läpi 35-vuotiaiden ja alle sen kommentit, ja mainittuja piirteitä löytyi 36 kappaletta sellaisia jotka liittyy luonteeseen tai käytökseen (joista itsevarmuus ja huumorintaju oli kolmesti), ja ulkonäköön viittaavia ihanteita yhteensä 15. Ollaanko me luettu samaa artikkelia?

        Olet lukenut väärää artikkelia, selvästi. Siellä on vain 10 kpl jotka ovat 35v tai alle. Heistä monella kriteerit menevät tasan (ulkoiset piirteet / mielelliset ominaisuudet) ja lopuilla painottuu ulkoisiin piirteisiin.


      • Anonyymi
        Feetdude kirjoitti:

        Olet lukenut väärää artikkelia, selvästi. Siellä on vain 10 kpl jotka ovat 35v tai alle. Heistä monella kriteerit menevät tasan (ulkoiset piirteet / mielelliset ominaisuudet) ja lopuilla painottuu ulkoisiin piirteisiin.

        Niinhän itse mainitsinkin, että näitä on 10 kappaletta. Listasin kommentoijien mainitsemat piirteet, ja tuossa nuo luvut. Selvästi päätät lukea artikkelia valmiin linssin läpi, tai vaihtoehtoisesti lukutaitosi on vaan astetta heikompi, joka sekin on täysin okei.


      • Anonyymi
        Feetdude kirjoitti:

        Olet lukenut väärää artikkelia, selvästi. Siellä on vain 10 kpl jotka ovat 35v tai alle. Heistä monella kriteerit menevät tasan (ulkoiset piirteet / mielelliset ominaisuudet) ja lopuilla painottuu ulkoisiin piirteisiin.

        "IHMINEN, joka on dominoiva, itsevarma, flirttaileva ja puhuu muista kauniisti eikä valita kaikesta. Katsekontakti ja seksuaalinen kemia katseessa. Nainen, 26"

        Tässä kommentissa ei ole ainoatakaan ulkonäköön liittyvää kriteeriä. Kommentissa on kuitenkin lueteltu 7 muuhun kuin ulkonäköön liittyvää kriteeriä. Ulkonäkökriteerit 0/7.

        "ULKOISILLA ominaisuuksilla ei välttämättä ole merkitystä, mikäli luonne, persoonallisuus ja kemiat kohtaavat. Kipinä voi syttyä ulkoisesta ominaisuudesta tai sisäisestä viisaudesta ja itsevarmuudesta. Sytyn siitä, kun toinen näyttää että haluaa juuri minua, mutta ei ole epätoivoinen. Kiihotun siitä, että toinen kunnioittaa ja arvostaa minua ja ottaa tilanteen haltuun sekä on kiinnostunut myös minun nautinnostani ja on valmis kokeilemaan asioita. Nainen, 30"

        Tässä kommentissa ei ole ainoatakaan ulkonököön liittyvää kriteeriä. Muita kriteerejä on lueteltu 13. Ulkonäkökriteerit 0/13.

        "ITSESTÄÄN huolta pitävä, itseäni pidempi, puhuu ja käyttäytyy kunnioittavasti. Hauska, ja se jokin vetovoima. Kun huomaa, että toinen ilmiselvästi pitää minusta. Nainen, 32"

        Tässä on ulkonäkökriteeriksi tulkittavia mainittu "ITSESTÄÄN huolta pitävä" ja "itseäni pidempi". Kriteerejä on mainittu yhteensä 7. Ulkonäkökriteerit 2/7.

        "KIINNOSTUN vain ihmisistä, joiden luonteen tunnen. Ihmisen pitää olla hyvä ja rento tyyppi erinomaisella huumorintajulla. Ulkonäöllä ei niinkään ole väliä, kunhan perushygienia on kunnossa. Nainen, 25"

        Ulkonäkökriteereistä mainittu "kunhan perushygienia on kunnossa". Kriteerejä on mainuttu yhteensä 5. Ulkonäkökriteerit 1/5.

        "JALAT maassa oleva tyyppi. Minua viehättävät laihat rokkarit ja oman näköinen tyyli. Tyyppi, joka tekee asioita, joista itse selvästi nauttii. Toteuttaa itseään. Sama musiikkimaku on myös ihanaa. Nainen, 23"

        Ulkonäkökriteereistä mainittu "laihat rokkarit" ja "oman näköinen tyyli". Kriteereitä on mainuttu yhteensä 6. Ulkonäkökriteerit 2/6.

        "SARKASTISELLA huumorintajulla varustetut miehet, katsekontakti ja tietynlainen jännitys. Pahat pojat, sanottaisiinko näin. Nainen, 22"

        Tässä kommentissa ei ole mainittu yhtään ulkonäkökriteeriä. Kriteerejä on mainittu yhteensä 4 (jollei lasketa, että pitää olla mies). Ulkonäkökriteerit 0/4(5).

        "YLEISESTI ihmisten ulkoisissa piirteissä minuun vetoavat pitkät hiukset, tatuoinnit sekä voimakkaat jalat ja käsivarret. Naisissa nautin ulkoisesti kovin feminiinisistä piirteistä (antiikin veistosmainen pehmeys ja kurvikkuus, suuret silmät ja pieni nenä, rohkeampi meikkityyli) ja miehissä taas varsin maskuliinisista piirteistä (kookas nenä, terävät piirteet, tuuheat kulmat). Nainen, 30"

        Kaikki tässä mainitut kriteerit ovat ulkonäköön liittyviä ja tämä oli oikein erikseen otsakkeen alla, jossa todettiin "Olen ulkonäkökeskeinen”. Kriteerejä on mainittu yhteensä 12 (en laske mukaan noita "naisissa nautin ulkoisesti kovin feminiinisistä piirteistä" ja "miehissä taas varsin maskuliinisista piirteistä", koska ne on vielä erikseen avattu ja selitetty). Kriteereistä miehiin kohdistuu 7 ja naisiin 9 (osa kohdistuu oletettavasti molempiin sukupuoliin, sillä niitä ei ole erikseen sukupuolitettu). Ulkonäkökriteerit 12/12.

        "NAISISSA ja miehissä kurvikkaammat ihmiset, mahan kanssa. Niin sanotusti ”chubby” ihminen on mieleeni, samoin toisen huomioon ottavat ihmiset. Nainen, 23"

        Myös tämä on sen otsakkeen alla, jossa todetaan "Olen ulkonäkökeskeinen”. Tässä kaikki kriteerit eivät kuitenkaan liity ulkonäköön, kuten edellisessä oli. Kriteerejä on yhteensä 4 (jotka ilmeisesti kohdistuvat molempiin sukupuoliin). Ulkonökäkriteerit 3/4. Vaikuttaa siltä, että nuo kaikki 3 ulkonäkökriteeriä olisivat käytännössä sama kriteeri, mutta lasketaan ne nyt varmuuden vuoksi erillisiksi kriteereiksi.

        Lopputulema, alle 35-vuotiaiden kommenteissa esitettiin yhteensä 58(59) kriteeriä, joista 20 oli ulkonäkökriteerejä. Ulkonäkökriteerejä oli siis yhteensä 20/58(59).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "IHMINEN, joka on dominoiva, itsevarma, flirttaileva ja puhuu muista kauniisti eikä valita kaikesta. Katsekontakti ja seksuaalinen kemia katseessa. Nainen, 26"

        Tässä kommentissa ei ole ainoatakaan ulkonäköön liittyvää kriteeriä. Kommentissa on kuitenkin lueteltu 7 muuhun kuin ulkonäköön liittyvää kriteeriä. Ulkonäkökriteerit 0/7.

        "ULKOISILLA ominaisuuksilla ei välttämättä ole merkitystä, mikäli luonne, persoonallisuus ja kemiat kohtaavat. Kipinä voi syttyä ulkoisesta ominaisuudesta tai sisäisestä viisaudesta ja itsevarmuudesta. Sytyn siitä, kun toinen näyttää että haluaa juuri minua, mutta ei ole epätoivoinen. Kiihotun siitä, että toinen kunnioittaa ja arvostaa minua ja ottaa tilanteen haltuun sekä on kiinnostunut myös minun nautinnostani ja on valmis kokeilemaan asioita. Nainen, 30"

        Tässä kommentissa ei ole ainoatakaan ulkonököön liittyvää kriteeriä. Muita kriteerejä on lueteltu 13. Ulkonäkökriteerit 0/13.

        "ITSESTÄÄN huolta pitävä, itseäni pidempi, puhuu ja käyttäytyy kunnioittavasti. Hauska, ja se jokin vetovoima. Kun huomaa, että toinen ilmiselvästi pitää minusta. Nainen, 32"

        Tässä on ulkonäkökriteeriksi tulkittavia mainittu "ITSESTÄÄN huolta pitävä" ja "itseäni pidempi". Kriteerejä on mainittu yhteensä 7. Ulkonäkökriteerit 2/7.

        "KIINNOSTUN vain ihmisistä, joiden luonteen tunnen. Ihmisen pitää olla hyvä ja rento tyyppi erinomaisella huumorintajulla. Ulkonäöllä ei niinkään ole väliä, kunhan perushygienia on kunnossa. Nainen, 25"

        Ulkonäkökriteereistä mainittu "kunhan perushygienia on kunnossa". Kriteerejä on mainuttu yhteensä 5. Ulkonäkökriteerit 1/5.

        "JALAT maassa oleva tyyppi. Minua viehättävät laihat rokkarit ja oman näköinen tyyli. Tyyppi, joka tekee asioita, joista itse selvästi nauttii. Toteuttaa itseään. Sama musiikkimaku on myös ihanaa. Nainen, 23"

        Ulkonäkökriteereistä mainittu "laihat rokkarit" ja "oman näköinen tyyli". Kriteereitä on mainuttu yhteensä 6. Ulkonäkökriteerit 2/6.

        "SARKASTISELLA huumorintajulla varustetut miehet, katsekontakti ja tietynlainen jännitys. Pahat pojat, sanottaisiinko näin. Nainen, 22"

        Tässä kommentissa ei ole mainittu yhtään ulkonäkökriteeriä. Kriteerejä on mainittu yhteensä 4 (jollei lasketa, että pitää olla mies). Ulkonäkökriteerit 0/4(5).

        "YLEISESTI ihmisten ulkoisissa piirteissä minuun vetoavat pitkät hiukset, tatuoinnit sekä voimakkaat jalat ja käsivarret. Naisissa nautin ulkoisesti kovin feminiinisistä piirteistä (antiikin veistosmainen pehmeys ja kurvikkuus, suuret silmät ja pieni nenä, rohkeampi meikkityyli) ja miehissä taas varsin maskuliinisista piirteistä (kookas nenä, terävät piirteet, tuuheat kulmat). Nainen, 30"

        Kaikki tässä mainitut kriteerit ovat ulkonäköön liittyviä ja tämä oli oikein erikseen otsakkeen alla, jossa todettiin "Olen ulkonäkökeskeinen”. Kriteerejä on mainittu yhteensä 12 (en laske mukaan noita "naisissa nautin ulkoisesti kovin feminiinisistä piirteistä" ja "miehissä taas varsin maskuliinisista piirteistä", koska ne on vielä erikseen avattu ja selitetty). Kriteereistä miehiin kohdistuu 7 ja naisiin 9 (osa kohdistuu oletettavasti molempiin sukupuoliin, sillä niitä ei ole erikseen sukupuolitettu). Ulkonäkökriteerit 12/12.

        "NAISISSA ja miehissä kurvikkaammat ihmiset, mahan kanssa. Niin sanotusti ”chubby” ihminen on mieleeni, samoin toisen huomioon ottavat ihmiset. Nainen, 23"

        Myös tämä on sen otsakkeen alla, jossa todetaan "Olen ulkonäkökeskeinen”. Tässä kaikki kriteerit eivät kuitenkaan liity ulkonäköön, kuten edellisessä oli. Kriteerejä on yhteensä 4 (jotka ilmeisesti kohdistuvat molempiin sukupuoliin). Ulkonökäkriteerit 3/4. Vaikuttaa siltä, että nuo kaikki 3 ulkonäkökriteeriä olisivat käytännössä sama kriteeri, mutta lasketaan ne nyt varmuuden vuoksi erillisiksi kriteereiksi.

        Lopputulema, alle 35-vuotiaiden kommenteissa esitettiin yhteensä 58(59) kriteeriä, joista 20 oli ulkonäkökriteerejä. Ulkonäkökriteerejä oli siis yhteensä 20/58(59).

        Lisää edelliseen ... tuossa aiemmassa viestissäni olivat linmitetyn artikkelin kaikki alle 35-vuotiaiden kommentit. Sitten on vielä kaksi 35-vuotiaan kommenttia.

        "ITSEVARMUUS ja se, kun kumppani tietää mitä tekee. Myös se, että mies on isompi ja pystyy nostamaan minua. Nainen, 35"

        Ei varsinaisesti yhtään ulonäkökriteeriä, mutta voimme laskea tuon "mies on isompi ja pystyy nostamaan minua" ulkonäkökriteeriksi, sillä oletettavasti tuo vaikuttaa jotenkin myös ulkonäköön. Kriteerejä on yhteensä 3, ulkonäkökriteerejä 1/3.

        "MIEHEKÄS, pitkä, suhteellisen hyväkuntoinen, rintakarvat, isot käsivarret. Kookas vehje on aina plussaa ja tosi kiihottavaa. Itsevarma, muttei ylimielinen ja ehdottomasti huumorintajuinen ja vähän kaksimielinen. Nainen, 35"

        Tässä on paljon ulkonäkökriteerejä ja tämäkin on tuolla tuon "Olen ulkonäkökeskeinen” otsakkeen alla. Lasketaan "suhteellisen hyväkuntoinen" ja "kookas vehje on aina plussaa" ulkonäkökriteeriksi, jolloin ulkonäköön liittyviä kriteerejä on 6. Kriteerejä on yhteensä 10. Ulkonäkökriteerit 6/10.

        Jos nuo kaksi yli 35-vuotiaan kommenttia lasketaan vielä mukaan, niin 35 ja alla vuotiaiden kommenteissa on yhteensä 71(72) kriteeriä, ulkonäkökriteerien määrä 27/71, eli selkeästi alle 50%.


    • Anonyymi

      Miehen ihossa ei saa olla muuta kiinni kuin saunavastan lehti!

    • Anonyymi

      Ja naisella saunavasta ylälauteella pimpin suojana!

    • Anonyymi

      Ei tuolla kukaan nainen halunnut ensisijaisesti kokematonta, ujoa, hiljaista, ylipainoista kunnollitsta ja kilttiä työtöntä miestä joka käyttää aikaansa animen sekä videopelien parissa. Tasoteoria on totta!

      • "Ei tuolla kukaan nainen halunnut ensisijaisesti... ylipainoista "

        Kerroppas nyt samalla kuinka monta prosenttia miehistä haluaa ENSISIJAISESTI ylipainoisen naisen? Etenkin paino sanalla ensisijaisesti, tosin useimmille miehille se on myös sellainen kriteeri mistä ei jousteta missään olosuhteissa eli on muutakin kuin vain "ensisijaisesti".

        Jos nainen ei ENSIJAISESTI etsi ylipainoista, ei se kuitenkaan tarkoita etteikö hän sopivan ihmisen tullessa vastaan voi katsoa ylipainoa läpi sormien. Sitähän tuo "ensisijaisesti" vain tarkoittaa.


      • Anonyymi

        Onko sitten olemassa sellaisia miehiä jotka etsisivät ensisijaisesti kuvaamasi kaltaista naista? En ole koskaan kuullut, että joku mies etsisi "kokematonta, ujoa, hiljaista, ylipainoista kunnollitsta ja kilttiä työtöntä naista joka käyttää aikaansa animen sekä videopelien parissa". Oletko sinä nähnyt jonkun etsivän naista noilla kriteereillä? Suuri osa noista voi varmaan itsekseen kuulua joidenkin yksilöiden preferensseihin, sillä varmsti on sellaisiakin, jotka etsisivät nimenomaan ylipainoista tai nimenomaan työtöntä. Sen sijaan tuo yhdistelmä ei varmaankaan ole sellainen, jota miehet erityisesti etsisivät.


    • Anonyymi

      Ei vaan: Turvallinen, kohtelias, luotettava ja älykäs ihminen, jolla on hyvä itsetunto ja vakaa tunne-elämä.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Vaan miksi viinamiehiä ei mainittu ?

      • Anonyymi

        Nii-in, selvää syrjintää!
        t:viinatypy


    • Anonyymi

      Pöksyt kostuu kun mies on vahva ja varmaotteinen, sille tehdään lapsi ja muutaman vuoden päästä mennään turvakotiin kun vahva ja varmaotteinen mies kotona riehuu.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        On joidenkin kohdalla varmaan noinkin mu useimmalla ei pöksyt ihan nui herkästi edes kostu


    • Anonyymi

      Atleettiset isokulliset miehet ovat myös naisten mieleen.

      • Anonyymi

        Ovatko he siis myös teidän miesten mieleen?


    • Jutun otsikkona on " Naiset paljastavat, millaisia piirteitä ei voi vastustaa – ”Jopa kostuu pöksyt” " mutta heille esitetty kysymys oli "millaiset sisäiset tai ulkoiset piirteet toisessa ihmisessä kiihottavat heitä; mikä saa sukat pyörimään jaloissa.".

      Tuossa toimittaja häivevaikuttaa, yrittää manipuloida lukijoiden mieleen sellaisen käsityksen/ajatuksen, että naaraan pitäisi lähtökohtaisesti vastustaa seksuaalisia reaktioitaan. Ja että miehet ovat pahoja, joilla kuitenkin on joitakin keinoja murtaa toimittajan rakentelema vastustus. Rehellinen, ilman manipulaatiota laadittu, otsikko olisi muotoa "Naiset kertovat mitkä seikat ja teot heitä kiihottaa seksuaalisesti".

      Pah.

      • Lisää pohteita, jutussa "nainen, 40" kertoo että piirre "kaulan suutelu" on sellainen piirre jota hän ei voi vastustaa. Mielestäni "kaulan suutelu" ei ole sisäinen eikä ulkoinen piirre.

        Toimittaja muuten rinnastaa 'seksuaalisen kiihottumisen' kielikuvaan 'saa sukat pyörimään jaloissa'. Minusta ne eivät ole lähelläkään toisiaan. https://www.kirjastot.fi/kysy/mita-tarkoitetaan-jos-joku-asia mukaan kun kun 'sukat pyörii jaloissa' niin jokin asia innostaa oikein toden teolla.


      • Freedude kirjoitti:

        Lisää pohteita, jutussa "nainen, 40" kertoo että piirre "kaulan suutelu" on sellainen piirre jota hän ei voi vastustaa. Mielestäni "kaulan suutelu" ei ole sisäinen eikä ulkoinen piirre.

        Toimittaja muuten rinnastaa 'seksuaalisen kiihottumisen' kielikuvaan 'saa sukat pyörimään jaloissa'. Minusta ne eivät ole lähelläkään toisiaan. https://www.kirjastot.fi/kysy/mita-tarkoitetaan-jos-joku-asia mukaan kun kun 'sukat pyörii jaloissa' niin jokin asia innostaa oikein toden teolla.

        Yllättävästi, "nainen, 54" sanomaksi on pantu että "Jos miehellä on vähän kujeileva ja riisuva katse, on se todella kiihottavaa." Siinä on varmaankin painovirhe, piti ehkä olla 14 tai 24.


      • Anonyymi

        Onneksi on olemassa meitä persuja jotka käymme suoraan asiaan elikkä haarovälejä tutkimaan jotta millaisia "jolkottimia" siltä löytyy saadaksemme selville vastakkaisen sukupuolen todellisen olemuksen.

        Mies on mies ja nais on nais, toteavat persut !

        Kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa, toteavat persut.

        Rakkaudesta se hevonenkin potkii, toteaa persu kiimasylkeä suupielestaan kuolaten sekä hirnuen iihhahaataa !


      • Anonyymi
        Freedude kirjoitti:

        Yllättävästi, "nainen, 54" sanomaksi on pantu että "Jos miehellä on vähän kujeileva ja riisuva katse, on se todella kiihottavaa." Siinä on varmaankin painovirhe, piti ehkä olla 14 tai 24.

        14v ei ole nainen, 54 v on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        14v ei ole nainen, 54 v on.

        54v on ikänainen, lähellä vanhusnaista eli mummelia.

        Minkä tahansa ikäinen munasarjakas on "nainen". "Nainen" on tarkoittnut sukupuolta. Käsitettä "nainen" on viime aikoina alettu raiskaamaan siten että sitä käytetään viitattaessa olioihin joilla ei ole munasarjoja, siksi käsite "nainen" on muuttunut käyttökelvottomaksi.

        Munasarjakas on tieteellisesti pätevä, täsmällinen käsite, kuin käsite "nainen". Käsitteen "munasarjakas" sijasta on mahdollista käyttää samaa tarkoittavaa määrettä "naaras".


    • Anonyymi

      Onko se riittävästi jos kelpaa jollekulle pystyykö sellainen välittämään aidosti joka kokee jotenkin tyytyneensä

      • "pystyykö sellainen välittämään aidosti joka kokee jotenkin tyytyneensä"

        Parisuhdekumppanit (tyypillisesti, harvoja poikkeuksia on olemassa) "välittävät" toisistaan aidosti juuri niin kauan kun suhteessa on "rakkautta".

        Rakkautta" on juuri niin kauan kun kummatkin ovat riittävän tyytyväisiä kumppaniinsa.

        Eli, rakkautta" on niin kauan kun kumpikin saa kumppaniltaan riittävän paljon sitä tarvitsee/haluaa.

        Eli, rakkautta" on niin kauan kun kumpikin antaa kumppanilleen riittävän paljon sitä mitä kumppani tarvitsee/halua.

        Siis, kun henkilö on tyytymätön kumppaniinsa niin henkilö joko eroaa, tai katkeroituu siinä suhteessa, tai ryhtyy "epäuskolliseksi", tai yms. Eikä siis "välitä oikeasti".


    • Anonyymi

      Ei se ole sinun ongelmasi. Ei koske sinua mitenkään. Saatat hyvinkin olla heikkotuloinen (ehkä olet, ehkä et) mutta kiltti et ainakaan ole. Kiltti mies ei kirjoita tuollaista törkyä.

    • Anonyymi

      Melko pinnallista.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      287
      6701
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2092
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1541
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1351
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1107
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1053
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      307
      928
    8. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      767
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      763
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      44
      745
    Aihe