Kuulkaas nyt

Anonyymi-ap

Mä en oo stalkkeri ja mä en oo skidien ystävä. Mun nimi ei ala E:llä enkä asu Helsingistä hieman pohjoiseen. Mä en seurustele kenenkään äidin kanssa enkä luuleskele ketään mieheksi miessukupuolen vuoksi. Enkä mä "hakkaile" täällä ketään enkä missään muuallakaan. Lisäksi esiinnyn aina pelkästään anomuumina enkä ikinä rekkautuneena, enkä ole ollut palstalla sitä tyyliin 20 vuotta. Mä en hae mitään satunnaista sseuraa täältä ja mulla ei oo tapana juoda baareissa viinaa joka viikonloppu. Mitäs siihen sanotte, vai menikö jauhot suuhun?

6

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko joku sinua suoraan väittänyt stalkkeriksi? Mistä syystä moinen?

      • Anonyymi

        Pedoksi minua yksi kerran täällä väitti. Mieheksiluulija on joskus tarttunut kommentteihini. On mahdotonta sanoa onko se silkkaa trollaamista vai onko täällä todella niin deluusionaalista porukkaa että luullaan jokaista kommentoijaa arkkivihollisekseen 😅. Ja mitä ne jutut ovat kun joku alkaa yhtäkkiä kommentoimaan 10 tai jopa 20 v vanhoja aloituksia? Onko jollakulla tallessa aloituksia vuosien takaa joita nostelee sitten uudestaan esille huomiota saadakseen? Kuvittelee lunastavansa paikan Taivaassa kun yrittää omia koko palstan. Anomuumeja täällä kyllä riittää niin sen vuoksi jää spekulaation tasolle kuka on syyllinen mihinkin. Ja voihan yksi ainoa ihminen tekaista vaikka useita käyttäjiä. Entäs se valmistapaamaan, valmisymmärtämään ja mitä niitä nyt on? Pakkohan niiden on olla yksi ja sama henkilö. - Ap.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pedoksi minua yksi kerran täällä väitti. Mieheksiluulija on joskus tarttunut kommentteihini. On mahdotonta sanoa onko se silkkaa trollaamista vai onko täällä todella niin deluusionaalista porukkaa että luullaan jokaista kommentoijaa arkkivihollisekseen 😅. Ja mitä ne jutut ovat kun joku alkaa yhtäkkiä kommentoimaan 10 tai jopa 20 v vanhoja aloituksia? Onko jollakulla tallessa aloituksia vuosien takaa joita nostelee sitten uudestaan esille huomiota saadakseen? Kuvittelee lunastavansa paikan Taivaassa kun yrittää omia koko palstan. Anomuumeja täällä kyllä riittää niin sen vuoksi jää spekulaation tasolle kuka on syyllinen mihinkin. Ja voihan yksi ainoa ihminen tekaista vaikka useita käyttäjiä. Entäs se valmistapaamaan, valmisymmärtämään ja mitä niitä nyt on? Pakkohan niiden on olla yksi ja sama henkilö. - Ap.

        Minusta on ihan hauskaa, että on monenlaisia nikkejä. Monet hyväntahtoiset naurut olen nauranut mielikuville, en itse nikeille. :)

        Joskus elämässä pitää repiä huumoria vähän köyhistäkin asioista, jos on muuten pimeää, kuten vaikkapa tämä vuodenaika. Ei tahdo tottua tähän. Onneksi tänään paistoi aurinko.


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        ❤️ ­­N­y­m­f­­o­­­m­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#181328184

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Minullakin on tapana kuunnella yöllä pattereista kantautuvaa puheen sorinaa. Varmaan anomuumien puhetta . En ole hullu vaan täysipäinen kunnan kansalainen

      • Anonyymi

        Uskallatko paljastaa minkä kunnan kansalaisia olet?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1276
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe