Nainen miten isket tai otat omaksesi

Anonyymi-ap

Näet jossakin kivan ja mukavan miehen ja mies on tavallinen työläispoika ja jos kysyt onko sinkku niin tiedät mies on sinkku eli miten otat siitä miehen itsellesi iki omaksesi eli miten toimin ja miten homma etenee eli miten naisena otat homman haltuun

42

746

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koppaan miehen käsikynkkään ja sitten vaaputaan yhdessä pois, vasen vasen vasen kaks kolme.

• Tämä oli hauska vastaus. :)

• Anonyymi

Ei tuo ole ”vaappumista”, tuo on armeijan marssitahti.

• Iskisin? Juoksen sen kiinni, isken nuijalla päähän ja raahaan sen kotiluolaan.
      Vanha kikka on parempi kuin pussillinen uusia.

Ruksaan tehtävän bucket-listalta suoritetuksi. ✅😃

• Anonyymi

Meinasikko et elämän pystyy hoitaan kui ostoslistan yksi asia kerrallaan ruksia tehdyksi tiesiks et tuol tavoin saat käydä lopun ikääs ostoksilla

• Se lausutaan sitten bukeé ettäs tiedät ja kirjoitetaan bouguet 🙂

• tosi.typy
        E-Lukka kirjoitti:

Se lausutaan sitten bukeé ettäs tiedät ja kirjoitetaan bouguet 🙂

Mielestäni bucket list on ns. tehtävälista, jonka haluaa toteuttaa jossain elämänsä vaiheessa.
        Tuo mainitsemasi bouquet ( bukeé) on kukkakimppu, joka ei nyt kuulu tähän asiayhteyteen. Mutta muuten hauska sanaleikki. 😃🌹

"Bucket list tarkoittaa listaa asioista, jotka haluaisit tehdä, kokea tai saavuttaa elämäsi aikana. Termi tulee englannin kielen sanonnasta "kick the bucket", joka tarkoittaa kuolemaa (vrt. potkaista tyhjää). Ideana on siis tehdä lista unelmista ja tavoitteista, jotka haluaisit toteuttaa ennen kuolemaasi."

• tosi.typy kirjoitti:

Mielestäni bucket list on ns. tehtävälista, jonka haluaa toteuttaa jossain elämänsä vaiheessa.
        Tuo mainitsemasi bouquet ( bukeé) on kukkakimppu, joka ei nyt kuulu tähän asiayhteyteen. Mutta muuten hauska sanaleikki. 😃🌹

"Bucket list tarkoittaa listaa asioista, jotka haluaisit tehdä, kokea tai saavuttaa elämäsi aikana. Termi tulee englannin kielen sanonnasta "kick the bucket", joka tarkoittaa kuolemaa (vrt. potkaista tyhjää). Ideana on siis tehdä lista unelmista ja tavoitteista, jotka haluaisit toteuttaa ennen kuolemaasi."

Olisikohan näin että tähän "bucket" sanaan liittyy paljon enemmän briteille merkityksellisiä juttuja kuin arvaisikaan 🙂.
        Oma "bucket" lista täydentyi parilla ilmaisulla jo nyt 🌹
        Onko Pokka Pitää sarja tuttu, sarjassa seikkailee Hyacinth Bucket (lausutaan bukeé")

• E-Lukka kirjoitti:

Olisikohan näin että tähän "bucket" sanaan liittyy paljon enemmän briteille merkityksellisiä juttuja kuin arvaisikaan 🙂.
        Oma "bucket" lista täydentyi parilla ilmaisulla jo nyt 🌹
        Onko Pokka Pitää sarja tuttu, sarjassa seikkailee Hyacinth Bucket (lausutaan bukeé")

Tuossa Pokka Pitää sarjassa Hyacinth itse lausuu sukunimensä Bouquet (Bukeé), vaikka se oikeasti on Bucket ja muut lausuvat sen näin.
        Mikäli et ole huomannut, rouva Hyacinth on hieman snobi. 😊

• tosi.typy kirjoitti:

Tuossa Pokka Pitää sarjassa Hyacinth itse lausuu sukunimensä Bouquet (Bukeé), vaikka se oikeasti on Bucket ja muut lausuvat sen näin.
        Mikäli et ole huomannut, rouva Hyacinth on hieman snobi. 😊

Snobbailu on ihan hauskaa kunhan se tehdään tyylillä, royal dutton astiastostakaan ei tarjoilla kenelle tahansa 🙂, etenkään naapurin rouvalle

• Anonyymi

En harrasta tuollaista. Mä en ylipäänsä koskaan ihastu yhtäkkisesti tai pikaisesti, enkä todellakaan lähtisi yrittämään "omakseni" ketään, johon en ole ihastunut/rakastunut. Mun parisuhteeni ovat alkaneet pikkuhiljaa ja hiipien, niin ettei kumpikaan osapuoli ole oikein edes tajunnut missä kohtaa ne ovat oikeastaan alkaneet. 🙂

• Anonyymi

Ottaisin selvää missä käytännön asiassa mies on hyvä. Pelaa jotain peliä, osaa jonnekin vaikeaan paikkaan, harrastaa samaa kuin sinä. Näistä bongaisin yhden ja sanoisin. Opetatko minut pelaamaan tuota peliä. Tai lähdetkö neuvomaan kun ajan Takahikiälle. Lähdetkö taidenäyttelyyn kanssani, vaihtamaan mielipiteitä. Mies tuntee olevansa hyvä ja että hän pystyy auttamaan. Ja lankeaa suhteeseen kuin kuminauha.
      Kokemusta on. Ensin opetti pelin, sitten lähdettiin kiertämään Ahvenanmaa. No taidenäyttely ei ihan mennyt putkeen, Ei pystynyt keskittymään, mutta nämä kaksi jo riittivät.

• Anonyymi

Nainen tietysti tarkistaa löytyykö miestä tinderistä, ja kuinka ollakaan siellä on kaupungin isomunaisimman pelimiehen Pera Perärunttarin viesti, jota kaveritkin ovat kehuneet, joten ihan kivan miehen pitää odottaa.

• Anonyymi

😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Perärunttari 😆

• Anonyymi

"Pera Perärunttari", tuohan on miesten unelma, ei naisten.

• Anonyymi

Ei vastaa tohon kysymyksees mut hittolainen sentään sä mies änkesit mun naisen uneen viime yönä.

• Anonyymi

Kandeisko sun ny vähä rajoittaa mustasukkaisuuttas kerroppa perkele joutessais si kuinka saatanassa uniaan muka pystyy hallitsemaan

• Anonyymi

Teen tiikeriloikan.

• Katson häntä silmiin, hymyilen ja olen kiinnostunut hänen asioistaan. Jos olisin oikein huimapäinen, pyytäisin häntä kanssani kävelylle, elokuviin tms.

• Hmm. Eipä ole ollut hakkuja mukana millä iskeä. Olen todella onneton näissä asioissa. Minä varmaan sanoisin jonkin huonon vitsin ja nauraisin lopulta vain itse sille vitsille, kun toinen jäisi miettimään mikä siinä muka nauratti. Hymyilisin päälle tahattomasti ja poistuisin tilanteesta puolijuoksua naama punaisena. 😁

• Taitavat olla vähän haasteellisempia, ei niitä nyt tuosta vaan oteta😁

Yleensä on kyllä riittänyt jos kauniisti hymyilee silmillään. Harvemmin itse kumminkaan lähestyn… Olen hyvin arka melkeinpä kaikkien uusien tuttavuuksien kanssa. (Toki yllätyksiäkin tullut koettua) . Voisin jopa sanoa, että jos vastapuoli on liian innokas enkä tunne kunnolla, niin sulkeudun.. eli sit näytän kyllä, että älä tule lähemmäs. Eikä oikein huumorinkukka laula..😬 vaikka aiemmin olisikin laulanut..

• Naaraat eivät putkahda puun takaa uroksen eteen kysymään uroksen parisuhdestatusta.

"tiedät mies on sinkku"

Halutessaan uroksen kumppaniksi, naaraat eivät välitä siitä onko uros yksinäinen tai parisuhteessa.

"miten otat siitä miehen itselles"

Naaraat eivät ota urosta. Naarailla on mahdollisuus vietellä uros, esiintymällä seksuaalisesti (sexual display) uroksen näköpiirissä, toivoen että uros ihastuu naaraaseen ja siksi avaa keskustelun naaraan kanssa.

• Anonyymi

VMP. Naisella on mahdollisuus olla normaali funktionaalinen ihminen ja ottaa aivan normaali sosiaalinen kontakti ja esittää toivetta että tutustumista edistetään ilman että tarvii mitään seksuaalista välitöntä värinää. Ainakin minä koen että tissit edellä etenemällä nainen pitää minua idioottina ja pidän minä sitä naistakin hiukan yksinkertaisena jos valitsee tehdä noin.

Riittää että pyytää tutustumista ja on miellyttävän oloinen ihminen. Seksiin päästään kyllä kun sen aika on.

Tämä on kaikin puolin voitokkaampi strategia kuin uskoa että mies on kullinsa orja, varmaan jotkut ovatkin mutta kannattaako sellaisiin miehiin tutustua? Lisäksi nainen näin toimiessaan antaa itsestään aktiivisen ja järkevän kuvan joka terveelle funktionaaliselle miehelle kertoo että hei, tässä joku jota ei tarvi kantaa yksipuolisesti maaliin vaan joka selvästi ottaa vastuun itsestään ja elämästään ja on siksi KUMPPANImateriaalia.

• Anonyymi kirjoitti:

VMP. Naisella on mahdollisuus olla normaali funktionaalinen ihminen ja ottaa aivan normaali sosiaalinen kontakti ja esittää toivetta että tutustumista edistetään ilman että tarvii mitään seksuaalista välitöntä värinää. Ainakin minä koen että tissit edellä etenemällä nainen pitää minua idioottina ja pidän minä sitä naistakin hiukan yksinkertaisena jos valitsee tehdä noin.

Riittää että pyytää tutustumista ja on miellyttävän oloinen ihminen. Seksiin päästään kyllä kun sen aika on.

Tämä on kaikin puolin voitokkaampi strategia kuin uskoa että mies on kullinsa orja, varmaan jotkut ovatkin mutta kannattaako sellaisiin miehiin tutustua? Lisäksi nainen näin toimiessaan antaa itsestään aktiivisen ja järkevän kuvan joka terveelle funktionaaliselle miehelle kertoo että hei, tässä joku jota ei tarvi kantaa yksipuolisesti maaliin vaan joka selvästi ottaa vastuun itsestään ja elämästään ja on siksi KUMPPANImateriaalia.

Tuollaista ei tapahdu oikeassa elämässä. Ilmeisesti hahmottelet/unelmoit jostain vanhus-suhteesta, jossa seksuaalisuutta ei tietenkään voi olla koska naaras on vaihdevuosiensa kastroima.

Jos naaras haluaa 'iskeä' uroksen, eli täysin ohittaa soidinmenot, niin ainoa keino siihen on naaraan välitön antautuminen urokselle. Tämä on voimaassa aina, riippumatta siitä kuinka hyvin tunnetaan, jos lainkaan. Eikä naaraan välitön antautuminen aina tuota toivottua tulosta.

• Anonyymi

Kuiskaan miehen korvaan sanat: "aarniokotka liihottaa kohottaa vainot kattoon". Jos hän vastaa tähän oikein, kyse on kulturellista ja sivistyneestä miehestä.

• Anonyymi

"Se on aarnikotka" vastaisi harmis :D

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Ei iske. Ei ota.

• Anonyymi

En iske enkä ota.

• Anonyymi

Vedän aidanveräjän rikki ja kysyn hommiin

• Anonyymi

Pyydän sovittamaan työkumppareita ja kysyn sitten lopuksi kävivätkö ne?

• Eihän sitä miestä nyt noin vain mennä ja oteta. Myönnän olevani aika onneton tekemään aloitteita, mutta jos jossain tilanteessa luontaisesti muodostuu keskusteluyhteys kiinnostavan miehen kanssa, niin en yleensä mene silti lukkoonkaan, vaan olen ainakin tähän asti saanut ilmeisesti jollain tavalla viestitettyä miehelle olevani kiinnostunut hänestä. Kliseisesti pyrin olemaan oma itseni.

• Ottaminen (samantien yllättäen) tekemällä "avaus" onnistuu erittäin harvoin, olipa ottaja mies tai munasarjakas. Pariutumisen koodisto/riitit on meille kehittynyt miljoonien vuosien ajan, soidinmenot alkavat siitä että mies huomaa tytön joka on miehen silmissä seksuaalisesti kiinnostava. Tyttö voi halutessaan parantaa mahdollisuuksiaan tulla huomatuksi esiintymällä seksuaalisesti, paljastamalla ihoaan, eleillään, sanoillaan/lauseillaan, ym. Siitä saattaa alkaa flirttailujakso jossa mies flirttaille ja tyttö keimalee (rohkaisee) miestä. Ja sitten kun mies kokee ajan tulleen, hän lähestyy tyttöä (menee ääneen möläyttämään tytölle jotain), siitä saattaa käynnistyä keskustelu. Ja lopulta, jos keskustelu on ollut hedelmällistä, mies tekee avauksen (esim. mun vai sun luo).

• Anonyymi

"Eihän sitä miestä nyt noin vain mennä ja oteta."

Miksei? Jos olet mukava ja toimiva nainen ja kanssasi on hyvä olla etkä tavoittele kuuta taivaalta ja satut valitsemaan hiukan ns. rohkeamman ja heittäytyvän fiksun kaverin joka haikailee suhdetta niin en näe mahdottomana sellaista temppua että menet ja ilmoitat että hei, sinä olet nyt minun mieheni.

Tämä voi hyvinkin toimia. Ei siksi että omaisit päätäntävaltaa vaan tulit vieneeksi maalin sinne minne se molemmille sopii loppujen lopuksi, avarakatseisempi mies ottaa tilanteesta kopin ja alkaa tarkastella sinua ihan oikeasti potentiaalisena. Se voi alkaa vitsinä jolla on potentiaalia olla totta ja sitten molemmat alkavat lapata sisältöä noihin ilmaan piirreltyihin raameihin jos hómma näyttää hyvältä ja järkevältä.

Tätä sanotaan tavoitteen asettamiseksi. Se tavoite voi olla yhteinen.

• Anonyymi

Juuri noin. Yhtään normaalia miestä ei noin vain mennä ja oteta ja sellaista, jonka voi vain mennä ja ottaa, ei kannata mennä ja ottaa. Sellasesta tosta vaan otettavissa olevasta miehestä on jatkossa pelkkää harmia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin. Yhtään normaalia miestä ei noin vain mennä ja oteta ja sellaista, jonka voi vain mennä ja ottaa, ei kannata mennä ja ottaa. Sellasesta tosta vaan otettavissa olevasta miehestä on jatkossa pelkkää harmia.

Tuota kutsutaan näköalattomuudeksi ja tarkoitukselliseksi ongelmien hakemiseksi. Kuka tahansa ei voi ottaa otettavissa olevaa, mutta oikeanlainen voi.

Jos ei voi maailma on aivan samperin tympeä ja tylsä paikka jossa kaikki mennään jonkun tympeän periaatebyrokraian kautta. Ei ole romanttista, ei ole seksikästä, ei ole kiinnostavaa.

• Freedude kirjoitti:

Ottaminen (samantien yllättäen) tekemällä "avaus" onnistuu erittäin harvoin, olipa ottaja mies tai munasarjakas. Pariutumisen koodisto/riitit on meille kehittynyt miljoonien vuosien ajan, soidinmenot alkavat siitä että mies huomaa tytön joka on miehen silmissä seksuaalisesti kiinnostava. Tyttö voi halutessaan parantaa mahdollisuuksiaan tulla huomatuksi esiintymällä seksuaalisesti, paljastamalla ihoaan, eleillään, sanoillaan/lauseillaan, ym. Siitä saattaa alkaa flirttailujakso jossa mies flirttaille ja tyttö keimalee (rohkaisee) miestä. Ja sitten kun mies kokee ajan tulleen, hän lähestyy tyttöä (menee ääneen möläyttämään tytölle jotain), siitä saattaa käynnistyä keskustelu. Ja lopulta, jos keskustelu on ollut hedelmällistä, mies tekee avauksen (esim. mun vai sun luo).

Toki aikojen saatossa on muodostunut tietynlaisia pariutumiseen tai seksuaaliseen kanssakäymiseen tähtääviä käyttäytymiskoodeja, kuten esim flirttailu, mutta riippuu hyvin pitkälti henkilöistä ja heidän välisestä kemiastaan, miten tilanne etenee. Aivan hyvin se aktiivisempi osapuoli voi olla nainen,

Keimailu kuulostaa kauhealta. Toki käyttäytyminen "pehmenee" luonnostaan kiinnostavan miehen lähellä, mutta hyvin hienovaraisesti.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksei? Jos olet mukava ja toimiva nainen ja kanssasi on hyvä olla etkä tavoittele kuuta taivaalta ja satut valitsemaan hiukan ns. rohkeamman ja heittäytyvän fiksun kaverin joka haikailee suhdetta niin en näe mahdottomana sellaista temppua että menet ja ilmoitat että hei, sinä olet nyt minun mieheni.

Tämä voi hyvinkin toimia. Ei siksi että omaisit päätäntävaltaa vaan tulit vieneeksi maalin sinne minne se molemmille sopii loppujen lopuksi, avarakatseisempi mies ottaa tilanteesta kopin ja alkaa tarkastella sinua ihan oikeasti potentiaalisena. Se voi alkaa vitsinä jolla on potentiaalia olla totta ja sitten molemmat alkavat lapata sisältöä noihin ilmaan piirreltyihin raameihin jos hómma näyttää hyvältä ja järkevältä.

Tätä sanotaan tavoitteen asettamiseksi. Se tavoite voi olla yhteinen.

Eihän sitä tietenkään koskaan tiedä, miten tilanteet etenevät. Voi olla, että jokin tilanne etenisi hyvinkin niin, että mies olisi nopeasti mukana menossa, mutta noin yleisesti ottaen en halua miestä, joka on noin vain otettavissa. Haluan, että mies tuntee arvonsa ja haluaa kumppaniksi oikeasti hänelle sopivaa ihmisen, ei ketä tahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota kutsutaan näköalattomuudeksi ja tarkoitukselliseksi ongelmien hakemiseksi. Kuka tahansa ei voi ottaa otettavissa olevaa, mutta oikeanlainen voi.

Jos ei voi maailma on aivan samperin tympeä ja tylsä paikka jossa kaikki mennään jonkun tympeän periaatebyrokraian kautta. Ei ole romanttista, ei ole seksikästä, ei ole kiinnostavaa.

Tuota sinun kuvaamaasi kutsutaan myös näköalattomuusdeksi sekä engelmien kerjäämiseksi

• Nuorena olin ravintolassa tarjolla mutta en tyrkyllä.
      Paras tapa iskeä minut oli tulla juttelemaan hymynkare huulilla. Söpöä oli myös se, kun otettiin kädestä kiinni ja talutettiin jatkoille.

• Anonyymi

Matkustamme yhdessä Korsoon, jossa lausumme kommunistisen manifestin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3922
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      34
      2883
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      99
      2223
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      28
      1806
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      21
      1714
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1710
    7. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      48
      1544
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1518
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1481
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1464
    Aihe