Nainen miten haluaisit

Anonyymi-ap

Jos joku tuntematon mies esim mies asuu samalla kadulla tai uusi työ tai opiskelukaveri naapuri talon mies ym on kiinnostunut sinusta niin miten toivoisit/haluaisit että mies kertoo kiinnostuksestaan sinulle esim pyytäis kahville kotiinsa tai kahvilaan ym eli miten toivoisit että mies ottais yhteyttä sinuun ja kertoo sinulle että on kiinnostunut sinusta ja haluais tutustua sinuun tositarkoituksella

36

401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hänen pitäisi tulla ruusu hampaiden välissä taivuttaa tangon kuumaan syleilyyn nostaa nainen ilmaan ja laulaa Lauri Tähkää koko luomakunta raikuen ”Sinä olet minun” sitten poksauttaa samppanja ja laukaista heti perään ilotulitteet taivaalle!

      • Anonyymi

        tsiisus, tuo ei onnistu yhdeltäkään jätkältä 😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tsiisus, tuo ei onnistu yhdeltäkään jätkältä 😳

        😂😂


      • Kiitos tästä. Nauroin ääneen. 😁


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Kiitos tästä. Nauroin ääneen. 😁

        Oli muuten aika hyvä.
        Hienoa, täällä on humoristeja. Tai sitten todella tavoittamattomia naisia :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli muuten aika hyvä.
        Hienoa, täällä on humoristeja. Tai sitten todella tavoittamattomia naisia :)

        -keinovaginamies-

        Mitä tarkoitat todella tavoittamattomia? 🤔


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Mitä tarkoitat todella tavoittamattomia? 🤔

        No siis, että edellä oleva vastaaja oli tosissaan :))

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        No siis, että edellä oleva vastaaja oli tosissaan :))

        -keinovaginamies-

        Niin niin, aivan. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli muuten aika hyvä.
        Hienoa, täällä on humoristeja. Tai sitten todella tavoittamattomia naisia :)

        -keinovaginamies-

        🤭😉


    • Anonyymi

      Olen tositarkoituksella tehnyt tuntemattomien tutustumisen minuun mahdottomaksi.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Tulee juttelemaan ja pyytää kasvotusten sinne kahville. Se toimii parhaiten, jos on oikeasti tuntematon henkilö kyseessä. Mun puhelinnumeroni on salainen ja henkilökohtaiset sometilini sellaisia, että muhun saa yhteyden vain sellainen, joka on kaveriksi hyväksytty. Tuntemattomalla ei siis juuri edes ole muuta mahdollisuutta, kuin tulle juttelemaan,

    • Ei siinä ole vaihtoehtoja muita, kuin joko tulla suoraan puhumaan kasvotusten tai lähettää viestiä. Tai laittaa postiluukusta kirje. Hänen kotiinsa en mene kylään, enkä päästä häntä minun luo kylään. Tuntemattomasta kuitenkin kyse. Kahvilaan siis.

    • Kyllä hänen täytyisi ensin alkaa tervehtiä tavatessamme ja sitten ehkä useamman tervehtimisen jälkeen jäädä juttelemaan.
      Jos joskus on vaihdettu jo muutama sana, voi hän sitten joku kerta kysyä lähdetäänkö kahville yhdessä.

      Jos täysin uusi ihminen suuresta tuntemattomuudesta ottaisi yhteyttä ja pyytäisi minua kahville, olisin varmasti vähintäänkin epäluuloinen.

    • Anonyymi

      Ois aika ihana jos tulis kutsu treffeille vaikka postiluukusta😄tai lappu autoon

      • Anonyymi

        Autossa lappu että soita ja numero. Tai tapaamispaikka. Rannassa vaikka


      • Anonyymi

        Huh huh…


      • Anonyymi

        Tämä olisi ihana. Siis jos tiedetään jo toisemme ja muutama 'Hei' jo sanottu. <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä olisi ihana. Siis jos tiedetään jo toisemme ja muutama 'Hei' jo sanottu. <3

        Niin olis😍voi kun tulis😯


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autossa lappu että soita ja numero. Tai tapaamispaikka. Rannassa vaikka

        Näin sivusta totean, että en soittaisi, jos tuntematon vain jättäisi numeronsa ja käskisi soittaa. Aivan liian tylyä ja epäkohteliasta ja vailla mitään henkilökohtaista. En myöskään menisi mihinkään tapaamiseen, jonka joku yrittäisi noin ilmoittaa. Kyllä mulle täytyy ihan kasvotusten tulla puhumaan ja sitten pyytää tuollaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin sivusta totean, että en soittaisi, jos tuntematon vain jättäisi numeronsa ja käskisi soittaa. Aivan liian tylyä ja epäkohteliasta ja vailla mitään henkilökohtaista. En myöskään menisi mihinkään tapaamiseen, jonka joku yrittäisi noin ilmoittaa. Kyllä mulle täytyy ihan kasvotusten tulla puhumaan ja sitten pyytää tuollaisia.

        No voi pöllö, voihan siinä olla muutakin kuin vain tylysti kirjoitettu 'soita' ja numero. Jotain nättiä ja tietenkin lähettäjän nimikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi pöllö, voihan siinä olla muutakin kuin vain tylysti kirjoitettu 'soita' ja numero. Jotain nättiä ja tietenkin lähettäjän nimikin.

        Jos kirjoittaja on tuntematon, niin tuollainen lappu on aina tunteeton lähestymistapa, minun mielestäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kirjoittaja on tuntematon, niin tuollainen lappu on aina tunteeton lähestymistapa, minun mielestäni.

        Sama. En todellakaan soittaisi, jos tuntematon jättää vain jonkun lapun. Yöks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh huh…

        Sua se vaan niin kutkuttaa kommentoida väkinäisesti näitä miehen hömpänpömppähologrammeja, et ole stagella muksu


    • Anonyymi

      Ota vaikka hihasta kiinni ja kysy,tai kirje postilaatikkoon,olisin iloisesti yllättynyt🫠😊

    • No jos auto olisi lumessa, niin olisi kiva, kun siihen olisi kirjoitettu jotain. Tämä tietysti olettaen, että ei sataisi uutta lunta, eli ajoitus olisi tärkeä. Muutenhan koko homma menisi ihan läskiksi.

      Toinen olisi varmaan joku perinteinen lappu potilaatikkoon. Minä varmaan suihkauttaisin vielä hajuvettä lappuun, tietysti sillä oletuksella, että toisella ei ole tuoksuyliherkkyyksiä. Muuten se menisi taas ihan läskiksi koko homma.

      • potilaatikko ei siis ole potilaslaatikko, vaan postilaatikko*


      • Anonyymi

        Säköoikeasti tykkäisit tollasesta? Kyllä me ihmiset ollaan sit erilaisia 😀. Mä en kyllä ikinä haluis olla missään tekemisissä sellasen miehen kanssa, joka menis ja nolais mut tollasella kirjottelulla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Säköoikeasti tykkäisit tollasesta? Kyllä me ihmiset ollaan sit erilaisia 😀. Mä en kyllä ikinä haluis olla missään tekemisissä sellasen miehen kanssa, joka menis ja nolais mut tollasella kirjottelulla.

        No en näe tuossa mitään pahaa. Aika pientä kuitenkin versus joku ilotulitus. :)


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        No en näe tuossa mitään pahaa. Aika pientä kuitenkin versus joku ilotulitus. :)

        Missähän tuollaista tapahtuu? Römänttisissä jenkkidräämöissä?


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        No en näe tuossa mitään pahaa. Aika pientä kuitenkin versus joku ilotulitus. :)

        Minä en haluaisi tutustua ihmiseen, joka tietoisesti nolaa minut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en haluaisi tutustua ihmiseen, joka tietoisesti nolaa minut.

        Juu. Nyt puhuttiinkin miten minä voisin vastaanottaa. Tottakai tämä on yksilökohtaista. Aina pitää tietää miten toinen toivoisi toimittavan ja jos ei tunne, niin arpapeliä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en haluaisi tutustua ihmiseen, joka tietoisesti nolaa minut.

        Sama mulla. Tollanen oli järkyttävän noloa, en halua noloa miestä. Samoin kun yritys kosia julkisesti saisi mut tosissani harkitsemaan eroamista.


    • Anonyymi

      Mitä tuli itselle mieleen? Naapurin kanssa treffeille ja yksi asia johtaa toiseen. Elätte kiihkeän suhteen yhdessä, joka kestää hetken x. Teet lopun suhteesta. Mies juo itsensä humalaan, soittaa ja h*orittelee.

      Ei naapureihin kannata sekaantua. Täytyy ihmisen ulkoilla vähän muuallakin, kuin pihapiirissä. Noloa.

      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä. Naapuriin ei todellakaan kannata sekaantua, jos haluaa asua kyseisessä paikassa jatkossakin.


      • Mitäpä jos menisitte takaisin sinne ikävä-palstalle?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe