Kyllä alkoholia juomalla saanut helpommin naisia ja on helpompaa olla sosiaalinen.
Olen ollut raitis ja juonut välillä alkoholia.
10
159
Vastaukset
- Anonyymi
Viinaa pitää juoda jos naisia haluaa tavata.
t. viinamies Omalla kohdalla juurikin päinvastoin selvinpäin on natsannu paljon paremmin.🙂.
Niin varmaan. Riippuu tietysti henkilöstä, että kenen kanssa pitäisi olla sosiaalinen. Kaikki hyvin niin kauan, kun ei ole tunteita matkassa.
- Anonyymi
Selvinpäin elämä
On
totta
Muistaa kaiken
Haluan tuntea kaikki tunteet
Arvokkaita hetkiä
Elämä on lyhyt
- Anonyymi
Sehän on sitten ihan sinun oma henkilökohtainen ongelmasi, jos et osaa olla sosiaalinen ilman viinaa.
- Anonyymi
Oletko kirjoitellut mies näitä kännipäivityksiä tänään tänne enemmänkin? Retorinen kysymys
- Anonyymi
Viinaa juomalla tapaa naisia ja löytää kumppanin.
T: viinamies- Anonyymi
Hyvää yötä, juoppo
- Anonyymi
Aivan mahtavaa olla raitis ja mitä sosiaalisin nainen!
Ihmetyksillä ei ole rajaa kun vastapuolelle selvinnyt kuinka helposti lähestyttävä/tutustumisen arvoinen selvään päätyyn nojaava toinen voi olla.
Muistelin hauskoja tapauksia kaikella kunnioituksella.:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.765041Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.163413Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242710Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581770- 471576
- 941352
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2351243Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711035IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54922