Onko täällä aisureita?

Anonyymi-ap

Alfamies siittää lapsia ja betamies niitä sitten elättää, kun komea panoalfa hurmaa jo uutta kaunokaista.

Valitettavasti täyttä faktaa, näin se menee nykyään.

Alfamiehet korkkailevat nuoret kauniit naiset, jotka ei koskaan anna betamiehelle.
Sitten kun Alfa heittää naisen ja lapset pihalle, kelpaa naiselle betamies aisuriksi ja lasten elättäjäksi.

Naisille Alfa-Beta-Aisuri systeemin pyöritys näyttää kelpaavan oikein hyvin.

Miehet! Äläkää ottako YH:ta vaikka kuinka puutteessa olette, älkää menkö tähän naisten haluamaan aisuri-systeemiin! Se alistaa tavallista miestä!

13

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Alpha Centaurista saapuu suurikokoisia noin 30 metriä korkeita blondeja valloittamaan maapallon.

    • Anonyymi

      "Simp"-miehet, pikemminkin "miehet", saisivat luvan hypätä syvälle kaivoon ja betonikansi kiinni. Vaikka minäkin olen itsetunnoltani maissa niin en antaisi naisen ikinä pompotella minua tuolla tavalla. Ennemmin pistäisin itseni narun jatkeeksi kuin alkaisin elämään jonkun b*tchinä. Tavallinen parisuhde olisi kyllä hyvinkin mieleeni. Ja tuo yksi kommentoi että tänne tulee alieneita niin mistä vetoa että jos niin käy niin ne ilmestyvät ensimmäisinä Kiinan ylle. Kaikki lähtee Kiinasta - Musta surma, covid, kaikki maailman tuotteet.

    • Anonyymi

      Naisen elämä on paljon helpompaa, kun ei hanki lapsia lainkaan.

      Harmi että sellaisia naisia ei sinun teoriasi mukaan ole lainkaan olemassa... 😄

    • Anonyymi

      Lapsettomat, nuoret, kauniit naiset ottavat lastensa isäksi komean alfan joka on usein täysin mulqqu. Miehet saavat ulkonäöllään niin paljon anteeksi.

      Sitten kun komea alfa on lähtenyt lätkimään, niin naiset ottavan betamiehen elättäjäksi eli naisille Alfa-Beta-Aisuri systeemin pyöritys kelpaa oikein hyvin.

      • Anonyymi

        Kuten ylempänä mainitsin, aloituksessa kuvatun teorian kannattajat olettavat, että kaikki naiset haluavat lapsia.

        Omasta tahdostaan lapsettomien nuorten lukumäärä väestössä on tällä hetkellä noin kaksikymmentä prosenttia. Yllä kuvatun teorian kannattajat jättävät siis laskuistaan pois noin 10 % kaikista nuorista naisista.

        En tosin ole varma, onko se lainkaan kyseisten nuorten naisten menetys. 🤭😉


    • Anonyymi

      Miten se meni ennen?

      • Enne mentiin naimisiin ja sitten elettiin nyrkin ja hellan välissä. YH oli yhteiskunnan pohjasakkaa. Nykyään roolit menee toisin päin. On naisten markkinat.


    • Anonyymi

      Ennen ja nyt

    • Ryhmätyötä, kaikki hoitavat osansa miten osaavat 👍

    • Anonyymi

      Ei voi kun ihmetellä, että millä te edes kuvittelette kenenkään lapsia elättävänne. Ei Suomessa pääse elatusvelvollisuuttaan pakoon.

    • Anonyymi

      Naiset kyllä heivaavat miehet tarvittaessa pihalle, ei miehet.

      • Anonyymi

        Joopa joo


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe