Minua ovat yrittäneet tavoitella ja jättäneet soittopyyntöjä.
Sanoin : Olen 30 kilometrin päässä keskellä metsää ilman autoa ja en ole tulossa täältä pois joten sano, että soittaa omaisilleen niin saa nopeampaa apua!
Sanoin : En ole Utsjoen kunnanjohtaja joka hoitaa kaikkien kuntalaisten asiat! Kontio on Utsjoen kunnanjohtaja ja hyvinvointijohtaja joten soittakoot hänelle! Hain tuota Utsjoen kunnanjohtajan jossa olisin voinut olla koko kunnan asukkaiden omaishoitaja ja päivystää 24/7.
Teen rikosilmoituksen tuosta Kontiosta ja laitan, että ” Jos olis halunnut minut Utsjoen kuntaan töihin niin olis pyytänyt minulta yhteystiedot ja sanonut, että minä palkkaan sinut töihin ja saat tehdä niin paljon töitä kuin huvittaa ja kunta antaa auton sekä asunnon palkka etuina.”
Syrji suoraan ja kyllähän mulle kuuluu jo 16000€/kuukausi palkkaa, auto sekä asunto! Minähän tein alustavan tarkastuksen ja ilmoitin, että on niitä vielä enemmänkin mutta tuossa nuo jotka tuli ensimmäisenä mieleen.
Kunnanjohtaja/hyvinvointijohtaja maksaa omasta palkastaan, koska minähän kyllä näitä töitä osaan tehdä ja Kunnanjohtaja/hyvinvointijohtaja on virkanimikkeitä joilla ei töitä todistettavasti ole muistettu tehdä!
Pelkästä virasta voi maksaa vähemmän, mutta työstä kyllä kuuluu maksaa palkkaa ja varsinkin jos jää tarkastuksessa vielä kiinni!
Eikö Utsjoen kunnassa ole kunnalla kotipalvelua.
3
216
Vastaukset
- Anonyymi
Jos omaiset ei hoida omiaan eikä hyvinvointijohtaja huolehdi niin kunnanjohtaja hoitaa kaikki kuntalaiset, mutta jos kunnanjohtajakaan ei hoida niin silloin otetaan yhteyttä poliisin!
En ole poliisi enkä mikään hyvinvointijohtajan ja kunnanjohtajan laiminlyöntien sekä kaltoinkohtelujen tarkastaja.
Minä olen todistaja ja noin 1200 asukasta näkyy asuvan Utsjoen kunnassa eli noin 1200 x todistajan palkkio luonnollisesti kuuluu mulle. Tiedot oli sähköpostissa jonka laitoin, koska miks valittaisin jos kerrankin päästään tekemään hyviä sekä arvokkaita asioita.
Näin isoja käräjiä harvoin on ja nämä on historialliset, koska Utsjoen kunnan käräjät on todella harvinaiset.- Anonyymi
Olen sentään pyrkinyt järjestämään Utsjoen kuntaan lääkäri-hoitajia takaisin jotka ovat syntyjään Utsjoen kunnasta ja ympäri Suomea niittävät mainetta sekä kunniaa.
Kyllä oman syntymä kunnan asukkaista kuuluu huolehtia sekä pitää huoli, että mm sairaala löytyy ainakin ja muitakin palveluja joita löytyy Helsingistä, Tampereelta, Kemistä sekä Rovaniemeltä.
Minulla on niin hyvä suku Utsjoen kunnassa ollut ja he on toimineet terveys sekä hyvinvointi aloilla. Kyllä he on jo riittävän vanhoja niin voivat palata Utsjoen kuntaan josta ovat syntyjään sekä asuneet sekä käyneet kouluakin hoitamaan velvotteitaan.
Eihän tuollainen syrjintä ole mistään kotoisiin, että muualla Suomessa pädetään ja syntymä kunnassa kaikki on omia vanhempia myöden heitteellä.
- Anonyymi
Kyllä Utsjoelle pitää saada thai hierojia. Niin lähtee alapään veivät. Kunnon suihin otto kerran päivässä kunnan maksamana kaikille yli 70 vuotiaille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124030MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822081Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin941366Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216916Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828