Kauppoihin on tullut ravintorasvoja kuten Eleplant ja Floraplant. Mitäs keksintöjä ne nämä sitten oikein ovat?
Vastaukset 4
- Anonyymi
Kun joka paikassa täytyy käyttää englantia, niin näissä valmisteissa on "plant"-sana kuvaamassa sitä, että ne ovat kasvistuotteita. Voiksi ei saa sanoa, koska ne eivät ole voita.
Meillä on kokeilussa Eleplant. Aika hyvää, mutta vähän mautonta, olisiko suolaa vähemmän kuin voissa?- Anonyymi
Eleplanttia on täälläkin testattu, maussa ei leivällä mitään moittimista, väriltään tosin vähän kalpeahkoa mutta onpahan väriaineita vähemmän. Aika jäykkää on levitettävyys jääkaappikylmänä.
- Anonyymi
Ilmeisesti on vegaaninen voin korvike, itse en ole koskaan jäänyt voin makua kaipaamaan, välttelin sitä jo ennen vegaaniksi alkamistani.
- Anonyymi
en ole syönyt voita, munia, en edes rasvatonta maitoa 38 vuotiaasta alkaen kun oli kolesteroli koholla. olen 86v. Lonkka leikattu ja toiseen jonossa. Mitään verisuonitauteja ei ole olllut eikä verenpainetta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761099- 42804
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden229672Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34522- 45518
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga48504Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️74490- 23478
Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52419- 18414