Eli kaipaisin apua katukoriksen sääntöihin! Pelaamaan haluaisin, muttei ole hajuakaan säännöistä! Löytyykö apua?
Apua kaivattais
2
411
Vastaukset
- tmac
Yleensä pelataan niin, että puolustaja huutaa virheen. Ei vapareita, vaan pallo toiselle jengille. Useimmiten pisteen tehnyt jengi jatkaa, silloin pallo pitää käyttää kolmen pisteen rajalla (riiston jälkeen ei tartte - ohiheiton ja vastakkaisen jengin levypallon jälkeen tarttee). Korista 1 piste ja kolmosesta 2 pts, yleensä matsit kymmeneen tai viiteentoista. Jos pallo menee yli rajojen, niin vastakkainen jengi käyttää boltsin taas 3-viivan takana. Korin jälkeen hyökkäys alkaa syötöllä; ei suoraan korille. Ja hei, jos olet aloittelija, muista syöttää palloa, älä omi! Ja tee skriinejä pelikavereille (meet seisomaan kaverin puolustajan tielle). Have a ball!
- pallo hukassa
eiköhän se tästä...
Kiitos kovasti avusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161071- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838