Hjalliksen nuorikko

Anonyymi-ap

On auttanut palstanaisiakin huomaamaan, että vanha mies on paras. Ihquu 🥰

41

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin on. 20-vuotiaalle naiselle paras mies on 50-60v.

• Anonyymi

Jollakin vanhuksella on huono itsetunto.

• Anonyymi

Entä miehelle,miehenalulle20v.50-60v nainen eikö KÄY jos naiselle käy!?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä miehelle,miehenalulle20v.50-60v nainen eikö KÄY jos naiselle käy!?

Nuori mies voi harjoitella vanhemmalla naiselle. Sitten perhe perustetaan nuoren naisen kanssa kunhan on kartutettu statusta ja omaisuutta.

• Anonyymi

Palstan naisia nähty senioriklubeilla saalistamassa.

• Anonyymi

😂😂😂

• Anonyymi

Mun on pakko todeta tämä. Nuoria ja nuorehkoja miehiä pidetään lapsellisina pikkupoikina. Tämä on monien naisten mielipide. Wanhoja miehiä sen sijaan pidetään parempina vaihtoehtoina. Miksi on näin? Tässä voi olla taustalla sellainen alitajuinen juttu että vanhalla miehellä on luultavasti enemmän massia kuin nuorella. Lisääntymisen kannalta miesten korkea ikä ei ole samalla lailla rajoittunut kuin naisilla. Vanha mies tuo turvaa koska hänen elämäntyylinsä on vakiintunut ja vanhemmiten ihmiset muutenkin rauhoittuvat. Ulkonäkö ja vehkeen suorituskyky ovat naisille toissijaisia prioriteetteja joten nuorilla miehillä ei ole sanottavaa etua wanhoihin nähden tässä asiassa. Mitä siis tästä kaikesta opimme? Opimme sen että vain niillä nuorilla miehillä on mahkuja naisiin ketkä ovat jykeväleukaisia, sokaisevan komeita naisten alistajajännämiehiä, ja lisäksi vain osa naisista pitää jännäreistä.

• Anonyymi

Just näin

• Anonyymi

Palstalla pidetään bileet vanhojen miesten ihanuuden kunniaksi.

• Anonyymi

Kyllä! Naiset ovat heränneet!

• Anonyymi

Jokainen nainen tarvitsee vanhan miehen kuorsaamaan sohvalleen.

• Anonyymi

Muuten elämä on vaillinaista 👴🏻

• Anonyymi

👵🏼👨🏼‍🦳👩🏽‍❤️‍💋‍👨🏻

• Anonyymi

hyvä arkku

• Anonyymi

Rahasta ei kannata vanhaa ottaa.

• Anonyymi

mulla ainakin on ollut omat RAHAT AINA!

• Anonyymi

Paras mies on aviossa oleva mies. Huonon mies on eronnut mies. Sama tietysti voi sanoa naisista.

• Anonyymi

Eronneet ovat epäonnistuneita.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eronneet on juurikin muuta kuin toisten kynnysmattoja,jos ovat itse nimenomaan eron aikaan panijoita. Ja aiheesta tietty👍.💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

paska taxi kuski

• Anonyymi

Eiköhän ne varatutkin tyrkytä itseään,ja valehtelee elämästään.

• Anonyymi

Kyllä....

• Anonyymi

Niinkin voi olla...

• Anonyymi

Seksi perustuu fyysiseen vetovoimaan. Vanhoilla miehillä tuota ei ole.
      En voi kuvitella meneväni sänkyyn Hjalliksen kaltaisen miehen kanssa, vaikka se olisi söpö kuin pupu ja sitä kovin rakastaisin.

• Anonyymi

Minäkin rakastan sohvatyynyjä hässivää koiraani, mutta ei tulisi edes mieleen tarjoutua tyynyn tilalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin rakastan sohvatyynyjä hässivää koiraani, mutta ei tulisi edes mieleen tarjoutua tyynyn tilalle.

Siinä voi olla syynsä miksi koira hässii tyynyä, ei sinua:)
        Tyyny voi olla koiran mielestä parempi...

AV

• Anonyymi

Kesällä leskeksi jäänyt ja jo puoli vuotta myöhemmin jne

• Anonyymi

Eronnut ei ole huono, usen lähteny suhteesta jossa väkivaltaa, juoppotta, pettämistä. Syy on se ja eronnut on järkevä

• Anonyymi

Niiii. Rakastan niitä lurppaposkia ja sitä kun toinen vaappuu että pysyykö pystyssä vaan kaatuuko. Sama meno jatkuu sängyssä. Oih,on niin ihanaaaa👍♥️

• Anonyymi

Pimetä touhua läsyttää jotain sänkyhommia,AIKUISET IHMISET netissä

• Anonyymi

Ei se ikä, vaan riittävän samanlainen elämäntilanne ja ihminen, joka tuntuu oikealle. Kun elää itse ruuhkavuosia monella saralla, eläkeläisen kanssa eläminen toisi väkisinkin eripuraa. Lapsien tarpeita olisi ehkä vaikea ymmärtää tai sitä, että työelämässä on vielä virtaa ja innostusta. Osa 10v vanhemmista on jo henkisesti eläkeläisiä, osa taas vielä täydessä virrassa. Monella vähän nuoremmalla elämäntilanne on ihan sama luin itsellä.

En mieti ihmistä, miestä iän vaan persoonan kautta. Vähän aikaa sitten olisi kelvannut 10v vanhempi, ja nyt kelpaa vajaa 10v nuorempi. 😂 Harkimoa en olisi kyllä itse valinnut.

• Anonyymi

Harkimo voi olla hauskamies....

• Anonyymi

Jos herralla olisi ollut rinnallaan lähempänä omaa ikää oleva arvokas daami,olisi ehkä hänessä näkyt itsessäänkin arvokkuus ja varteenotettavuus,mutta että oman lastensa ikäinen nainen,jonka oikein korosti jhalliksen vanhuutta ja jotenkin raihnaisuutta,niin kyllä ei nyt pelisilmää ollut yhtään . 👎💩

• Anonyymi

Todellakin... Nuorempi nainen potkii kuin salama perseelle... Tuoksu... Elämän hulluus ja se kaunis olemus se sytyttää aina Rakkaani... Tulethan elämääni, rengastan mielelläni sinut Rakkaani ja haluan loppu elämäksi Sinut kulkemaan rinnallani... Olet todella kaunis morsian ja hyvä vaimo minulle... Vaikka itse olen kylläkin välillä todella hukassa tämän suhteen kanssa. Olet ainut mitä haluan... Sinulle ihanuus

• Anonyymi

J>E

• Nää Dannyn ja Harkimon fanittajat on hauskoja setiä. 🤣
      Ihan kuin heillekin avautuisi jokin portti, kun vanha ruttuinen ukko julkisuudessa saa jonkun kauniin nuoren naisen sugardaddy-suhteeseen. 😁

Mutta voin jo sanoa... ei aukea palstasetille mitkään portit, vaikka joku Harkimo saa rahalla jonkun siedättäytymään roikkupalleista. 🤣

Keep on dreaming. 😄

• Anonyymi

On totta huumorilla mennään

• Anonyymi

Eiköhän tuo ole ihan presidenttivaalitemppu.

• Anonyymi

Mä jätän väliin tämän jaon; mulla nimittäin on jo yli 70 vuotias nariseva vanhus taloudessani! Meillä on hieman erilaiset käsitykset elämästä!
      Naisena mulla ei saisi olla omia mielipiteitäni, ja Faija kuvittelee aina tietävänsä paremmin asiat, jotka hänelle ei edes kuulu!

Riskistä nuoremmasta miehestä kyllä tänäänkin olisi ollut apua. (luultavasti)
      Pihan hoidossa, jouduin näet kolaamaan pihasta 10 cm lumet, onneksi oli pakkaslunta.
      Hiki siinä tuli lunta työntäessä, vaikka oli mulla apulaisiakin, muksu ja koira, jotka juoksi edestakaisin kolan edessä sekä takana. (oikeastaan haittana) Hauskaa meillä kuitenkin oli ja jokainen meistä sai liikuntaa sekä raitista ilmaa.

Mun lumilinko toimi vain pari menokertaa, ja sanoi sopimuksen taas irti!
      Nyt sille tuli lopputili, se on korjattu jo niin monesti, romu mikä romu, hankin uuden tilalle. Maksavat siinä 500 - 1000€, onko kellään tietoa minkä merkkinen aparaatti olisi varma käyttöinen? (eikä ihan se markkinoiden kallein; sen mä löydän itsekin)

Ruuasta puheen ollen; Poju oli tänään täysin tyytyväinen mun tarjoamaan murkinaan. Ihmiset eivät niinkään, koska mä tein paistetuja perunia 3 nakkia per nuppi, sekä 2 kpl Saarioisten maksalaatikkoa, puolukka hilloa ja porkkanaraastetta ananasmurskalla. Ainoastaan mä söin maksalaatikkoa ja Poju; toiset vain hiukan maistelivat ja osa jäi vielä lautaselle syömättömänä.

Mimmi söi perunaa ja porkkana raastetta kiitettävästi, ja syötti nakit Pojulle.
      Mimmi ei tykkää makkarasta, kuten en minäkään. Saatiin kuitenkin jokainen vatsamme täyten, eikä suurempaa sanomista ruuasta tullut.
      Lautasille jääneet maksalaatikon rippeet, kaapasin koiran ruoka-astiaan puolukoineen päivineen. Hyvin ne kelpasi jätteetkin Pojulle, sen verran sokeroitua puolukka oli faijan toimesta.
      trollikka

• Anonyymi

Puutetta ei ole tietystikään ja saa mitä haluaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe