Nainen. Ja turha väittää h*moksi ☝️. Miehet ovat aina niin p*rskuleen lääpällään naiskauneuteen mutta emme me miehet ketkä tiedämme oman arvomme. Kun itselläkin on ulkonäkö kunnossa ja vieläpä ilman meikkejä, niin sehän kohottaa miehen tosiasiallisesti itse jumaluuden tasolle 🛐. Näillä mennään ja itkut ei nyt auta. Tunnisteeni olkoon jälleen tämä: 😗. Haaveilija tykkää musta, oiskohan mulla mahkuja siihen?
Loitsusi eivät tehoa minuun,
9
311
Vastaukset
- Anonyymi
Ai olen väittänyt? 🙄 Sitä en voi sulle taikoa ☝️🪄 Selvitä mahkusi itse 😆
- Anonyymi
Ei kai jumaluuden tasolla tarvitse kysellä olisko mahkuja? sehän on itsestään selvyys että naista kaatuu kun vain vinkkaat.
-harmiseikirj-- Anonyymi
Jos se haaveilija onkin ylijumala eikä pelkkä jumala? Jos ajankulun pystyisi pysäyttämään niin se olisi jumaluutta. Teräsmies pyöritti maapalloa niin että aika meni taaksepäin. Miksi se on teräsmies eikä supermies? Sehän on superman englanniksi. Teräsmies = Steel man. Tulee ihan mieleen lukuisat mega man-pelit joissa on ties minkä nimisiä bosseja.
- Anonyymi
Mun puolesta voit ottaa ihan kenet haluat
- Anonyymi
Jes, nyt loppuu akkojen ylivalta, julistan itteni halutuksi.
Ei siihen orkkuun akkoja kaivata. - Anonyymi
Lójhtu. Meillä Lapissa loitsulle on tuo oma sana.
Voimakas sana.- Anonyymi
Sehän on melkein kuin lohtu. Lohtua etsimässä, vai hedonismiako se vain on? Ikäväpalstalla ainakin. Summa summarum: Tämä maailma on viekkain metodein siirtymässä kohti naisten hallitsemaa maailmaa eli se on nyt naisten vuoro alkaa korkkailemaan meitä "ätmejä". Ätmi on oikeasti mies josta jokin tietty nainen ei pidä vaikka joku toinen pitäisikin. Se on subjektiivinen kokemus niinkuin koko elämä muutenkin.
Pidän joitakin jätkiä ätmeinä vaikka niillä olisikin sutinaa vastapuolen kanssa edes välillä. Tai ehkä se menee niin että ätmit ovat niitä kilttejä ujoja jätkiä eli vaikka omaavatkin paremman luonteen kuin jännämiehet niin naiset pyyhkivät silti juuri ätmeillä lattiaa. Haluavatko naiset tosiaan sellaisen vajavaisen repaleisen miehen, jotta he voisivat muokata miehen haluamakseen? Mies on siis naiselle pelkkä mekaaninen projekti jonka kanssa on mukavaa riidellä 😗.
- Anonyymi
Senkus otat selvää, eiköhän sulla ole häneenkin mahkut. Pääasia että olet onnellinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452937Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen462844Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242629Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3381694- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43722