Justiinsa olin vaipumassa uneen.

Anonyymi-ap

Keskellä yötä kello 13.42 joku juoppo alotti taas soittelun!
Kuka soittaa palvelusta katoin niin joku B-vitamiini kauppias!
Kyllä minä nämä B-vitamiini kauppiaat tiedän ja heitä kutsuttiin ennen vanhaan viina-trokareiksi ja pimiän viinan myynti edelleen Suomessa kielletty!

Nyt jäivät saatanan rosvot kyllä kiinni ja soittelut saa luvan loppua!!!
Päissään kyllä saa olla, mutta mulle ei tarvi soitella eikä kaupat viinoja!!!

3

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä kävin verikokeissa ja otettiin se B-vitamiini koe josta näkee, että onko joku juopottelun puutos!
      Lääkäri voi määrätä lääkkeet siihen ja reseptillä saan apteekista hakea viinaa ja KELA-KORVAUKSILLA saan halvemmalla koska kyseessä on sairauden hoito joka johtuu juopottelun puutteesta!

      Viimeksi pyysin tupakan lopetukseen lääkkeitä niin lääkäri sano : Kyllä voit tupakkia polttaa, mutta vähennät pikkusen polttamista.
      Olen vähentänyt reilusti, koska Helsingissä lääkäri sano : Voi helvetti näin tervettä potilasta en ole ikinä tavannut, mutta tupakkaa vedät niin kuin korsteeni joten tuon joudat kyllä lopettaa.
      Sanoin lääkärille Ivalossa : Xxxxx lääkkeellä pääsee tupakasta eroon joten voitas kokeilla sitä.
      Lääkärillä alko ottamaan sydämestä, koska siinä lääkkeessä oli amfetamiinia ja en viittiny sanoa sille lääkärille : Kyllä minuastakin hullua vaatia lopettamaan tupakan poltto joka saa aikaan sen, että hyvät verenpaineet laskee niin alas että pitää anella amfetamiinia tai jotain muuta huumetta tilalle niin ei tarvi pelätä että henki lähtee jos vähän kovempi ääni kuuluu joka saa sydämen sykkeitä aikaan.

      Lääkäri ratko asian minun kohdalla ja anto luvan jatkaa tupakointia, koska ei siitä ole minun terveydelle haittaa.
      Tupakoinnin lopettamisesta on, koska lääkkeet rasittaa maksaa ja minä en mielellään syö lääkkeitä tuon takia muuta, kuin tarvittaessa.

      Maksa kirroosiin kuolee alkoholistit nuorena, koska ei siitä ole mitään hyötyä lopettaa juopottelua kun saavat tilalle monta purkkia lääkkeitä.

      Saan vain happiviikset sekä happipullon jonka kanssa olen naimissa terveen maksan sekä sydämen kanssa.
      Pienempi paha tuo happipullo ja happiviikset on, kuin maksa ja haima paskana sekä sydän joka huutaa hoosiannaa!

      Jos lääkäri apteekkarin pirtua tai konjakkia määrää niin kyllä sanon : Otan mielummin viskiä, koska en tuommosia litkuja pysty juomaan oksentamatta. Pitää olla kunnon viskiä eikä mitään 88 kusivettä jota ei kehtaa edes sioille juottaa! En muista mitä oli, mutta ALKOSSA makso yli 100€ 0,5litran pullo ja sillä kyllä sykkettä sydämeen ja voin nuo tupakat vaihtaa sikariin jos lääkäri niitä reseptillä määrää terveydenhoitoon niin pysyy sykkeet normaalina!

      • Anonyymi

        Viski on ainut mitä pystyn juomaan raakana ja tuo on niin moneen kertaan testattu.
        Oksennan muut juomat ja saan kauhean krapulan, mutta viski toimii toisella tavalla ja mitä vanhempaa niin sitä parempaa.
        Sätkää minun hienosto suku kääri sekä sikareja.
        Eihän siihen aikaan viskiä ole Suomessa edes ollut, kun tupakka tehdas oli suvun omistuksessa.

        Suvun tupakkatehtailija meni lääkärin tytön kanssa naimisiin ja lääkäri kuoli itse apteekkarin pirtuun sekä konjakkiin ja viineihin joita joivat!
        Lääkäri teki omaa tutkimusta ja hänen tytär ei käyttäny alkoholia vaan poltteli salaa tupakkaa vessassa ja tupakkatehtailija teetätti sisävessan joka toimi vedellä.
        Vaimo jumi vessaan moneksi tunniksi ja ei suostunut tunnustamaan, että poltteli tupakkaa siellä.

        Vaimo ei voinut sietää omaa veljeään joka ryyppäs sekä poltteli väärää tupakka merkkiä, mutta tupakkatehtailija päästi tuon veljen heille suojaan.
        Vaimo haisto veljensä tupakan ja sanon tupakkatehtailijalle, että hänen juoppo veli ei hänen nurkissa pyöri vaan se lähtee pihalle justiinsa.
        Veli kuoli junan alle, mutta tupakkatehtailija toimi niin kuin vaimo sano. Vei pois heidän kotoa ja itse veli junan alle oli kävellyt.
        Työnjohtaja käski tupakkatehtailijan rankaisemaan työntekijöitä tumppaamalla tupakan kantapäähän tai perse poskeen! Makso heille kipu korvaukset suoraan.

        Ei hän mikään tyhmä mies ollut vaan todistettavasti jätti minulle ainakin suvun tupakkatehtaasta perinnön.
        Meillä kääritään vieläkään suvun perinteiden mukaan tupakat itse.
        Tilasin kirjan sekä luin joten kunnioitan tupakkatehtailijaa joka liittyy sukuuni, koska hän oli tehnyt sota-aikana tupakkaa ihan kansainväliseen myyntiinkin.

        Luin kirjaa toisella tavalla mitä toiset ja sätkän kääriminen on sukuni arvokkain sekä kunniallisin työtä mitä Suomessa vaan voin tehdä.
        Eihän isän suvussa muut sätkää kääri, kuin minun isä.
        Minähän kyllä käärin, koska minä olen semmonen joka ottaa isästä mallia sekä sanoo isälle : Kyllä sinun suvun miehet on semmosia paskan jauhattajia, että hameet vois ostaa kaikille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viski on ainut mitä pystyn juomaan raakana ja tuo on niin moneen kertaan testattu.
        Oksennan muut juomat ja saan kauhean krapulan, mutta viski toimii toisella tavalla ja mitä vanhempaa niin sitä parempaa.
        Sätkää minun hienosto suku kääri sekä sikareja.
        Eihän siihen aikaan viskiä ole Suomessa edes ollut, kun tupakka tehdas oli suvun omistuksessa.

        Suvun tupakkatehtailija meni lääkärin tytön kanssa naimisiin ja lääkäri kuoli itse apteekkarin pirtuun sekä konjakkiin ja viineihin joita joivat!
        Lääkäri teki omaa tutkimusta ja hänen tytär ei käyttäny alkoholia vaan poltteli salaa tupakkaa vessassa ja tupakkatehtailija teetätti sisävessan joka toimi vedellä.
        Vaimo jumi vessaan moneksi tunniksi ja ei suostunut tunnustamaan, että poltteli tupakkaa siellä.

        Vaimo ei voinut sietää omaa veljeään joka ryyppäs sekä poltteli väärää tupakka merkkiä, mutta tupakkatehtailija päästi tuon veljen heille suojaan.
        Vaimo haisto veljensä tupakan ja sanon tupakkatehtailijalle, että hänen juoppo veli ei hänen nurkissa pyöri vaan se lähtee pihalle justiinsa.
        Veli kuoli junan alle, mutta tupakkatehtailija toimi niin kuin vaimo sano. Vei pois heidän kotoa ja itse veli junan alle oli kävellyt.
        Työnjohtaja käski tupakkatehtailijan rankaisemaan työntekijöitä tumppaamalla tupakan kantapäähän tai perse poskeen! Makso heille kipu korvaukset suoraan.

        Ei hän mikään tyhmä mies ollut vaan todistettavasti jätti minulle ainakin suvun tupakkatehtaasta perinnön.
        Meillä kääritään vieläkään suvun perinteiden mukaan tupakat itse.
        Tilasin kirjan sekä luin joten kunnioitan tupakkatehtailijaa joka liittyy sukuuni, koska hän oli tehnyt sota-aikana tupakkaa ihan kansainväliseen myyntiinkin.

        Luin kirjaa toisella tavalla mitä toiset ja sätkän kääriminen on sukuni arvokkain sekä kunniallisin työtä mitä Suomessa vaan voin tehdä.
        Eihän isän suvussa muut sätkää kääri, kuin minun isä.
        Minähän kyllä käärin, koska minä olen semmonen joka ottaa isästä mallia sekä sanoo isälle : Kyllä sinun suvun miehet on semmosia paskan jauhattajia, että hameet vois ostaa kaikille!

        Narsku-setäni nostellut ikänsä Suomesta invaliidieläkettä niin on pärjännyt Ruotsissa ja vittuilee kavereilleen jotka asuu Ivalossa!
        Narsku-sedän kaveri pääsi Presidentin linnaan tänä vuonna ja hän oli kirjoittanut facebookissa setäni profiiliin ” Mitä Narsku?”
        Ei Narsku-setä ollu vastannut mitään.
        En viittiny kirjoittaa, että ” Eihän se osaa Ruotsissa lukea, koska sehän on käyny Ivalossa apu-koulun apuluokan erityis-opetuksessa tuettuna joten sillähän menee 30vuotta, että saa tavattua mitä siinä lukee.”

        Narsku-setä eläis vieläkin siinä uskossa, että kusi silloin 50vuotta sitten sänkynsä päissään jos minä en olis tunnustanut vuonna 2001, että minä pieni 3vuotiaana pissasin sinun sänkyyn kun lähit juopottelemaan Ruotsissa.
        En viittiny jatkaa, että minä pieni olin 7-8vuotiaana menossa Ruotsissa kouluun ja sinä AIKUINEN Narsku-setä olit sammunu päissään meidän vessaan ja minä jouduin kuuntelemaan, kun isä huusi ” Saatanan juoppo-retku helevettiin täältä vessasta nukkumasta makkuria, koska lapsella on kouluun meno!”
        Kyllä tuli vessasta avustettuna ulos, mutta isä huusi mulle : Et kato tänne vaan mene meidän huoneeseen oottamaan.
        Menin normaalisti kouluun ja en tiedä mitä kotona tapahtu sillä aikaa, mutta Narsu-setä oli kadonnut.
        Syytti minua tuosta, mutta me tavattiin hänen kanssa minun serkun luona. Heille tuli vauva ja asuvat meidän lähellä joten menin katsomaan serkun vauvaa ja sain kuulla, että heidän vauva oli saanut serkun joka on myös minun serkku.
        Kerroin kotona, että minä näin serkku-vauvan samalla.
        Kyllä Narsku-setä lopulta tuli nyytti kainalossa käymään.

        Narsku-sedän kanssa ei tulla toimeen, koska on tehnyt semmosta mitä minä en hyväksy ja minä tein mummoni kanssa aikoinaan Ruotsissa ruotsalaisten hyväksi asioita joista suomalaisetkin hyötyy Ruotsissa.
        Narsku-setä on Ruotsin kommunisti joka on oikeutettu saamaan Suomesta rahaa vaikka ei olis päivääkään tehnyt töitä.
        Peukolan oli vasiten laittanu sen terän alle niin ei tarvinnu laiskiaisen tehdä töitä.
        Sehän sai niitä peukola korvauksia vaikka kuinka paljon ja peukola-invaliidinä jäi vielä eläkkeellekki.
        Tuli Ruotsista Ivaloon lomalle ja haukku kaikki kaverinsa laiskoiksi ja ite ei ole viittiny mitään tehdä Suomessa.

        Sen verran oli viittinyt, että kuulu kerran soittavan isälle ja huusi luuriin niin kovaa, että kuulin keittiöön asti : Olen tiennut nyt miljoonan kruunua ja en tule IKINÄ SUOMEEN TAKAISIN ASUMAAN!

        Lopettivat puhelun niin minä sanoin : Ihanko Ruotsista köyhä itse soitti sekä ilmoitti, ettei ole vara muuttaa Suomeen takaisin?
        Isäni sano : Nyt kyllä vähän liiottelit ja keksit omasta päästä juttua, koska kerto että oli saanut miljoonan kasaan ja ei aikonu muuttaa Suomeen.
        Vastasin : Eihän se mikään miljonääri ole, koska suomalaisen miljoona on Ruotsissa 10 miljoonaa kruunua. Miljoona on vain 100 tuhatta ja eihän miljonäärillä ole vara muuttaa Ruotsista Suomeen, koska hänen miljoona menettää arvonsa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      2019
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1301
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1194
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1175
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      11
      1097
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1051
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1015
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 11
      994
    Aihe