Pietarissa on avattu maailman suurin jäähalli. Se vetää lähes 23000 katsojaa ja on yli 1000 istumapaikkaa suurempi kuin maailman suurimpana mainostettu Montrealin Bell Centre.
Pietarin SKA siirtyy pelaamaan sinne KHLn pelejä tammikuussa. Toistaiseksi hallissa on järjestetty muita jääkiekko-otteluja kuten eilen oli ohjelmassa KHL:n tähdistöpeli. Jahka rajat aukeaa niin pitää käydä tsekkaamassa.
Maailman suurin jäähalli
4
1408
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ikinä Venäjälle. Jätän olympialaisetkin katsomatta kun ne kerran pääsee mukaan Pariisiin.
- Anonyymi
Omapa on valintasi. Ammu polveesi, ehkä se helpottaa.
Se CKA-areena on kerrassaan upea. Mahtava. Siinä Nokia areena kalpenee eikä näytä oikein miltään.
- Anonyymi
SKA Arenan kapasiteetti on 21 542, joten Bell Centre jää jälkeen vain sadoilla paikoilla. Lähteenä: https://m.sport-express.ru/hockey/khl/reviews/ska-arena-skolko-vmeschaet-i-kogda-budet-igrat-ska-foto-2155973
Kuitenkin se on isoin jääkiekkoareena maailmassa, ei käy kiistäminen! Onhan se hieno katsomoista jäälle katsottuna. Hieman erään sisätilojen esittelyvideon perusteella jätti kolkon kuvan yleisötilojen käytävistä sekä esim. pressikeskuksesta ja pukkareista. Oli hyvin kliinisen näköinen valkoisuudellaan, vaikka oli toki avara. Liikaa yritetty ottaa avaruudesta mallia teemaksi.
Voi kun kaikki joskus kääntyisi paremmin ja Putin kasvaisi auringonkukkaa yhdessä tovereidensa kanssa ja sota loppuisi Ukrainan voittoon. Sen jälkeen menisin Pietariin katsomaan hokia! Paljon muistoja Nevan kaupungista. - Anonyymi
Tupa täyteen kiekkokansaa. Sitten ovet säppiin ja palveluspaperit Ukrainan rintamalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437