Moi täältä ruuhka suomesta.
Osaako kukaan sanoa onko sielä kiinteistöä myytävänä hyvien muikkuvesien ääreltä.
Liikunta luonnossa ja kalastusharastus ymv. kiinostaa.
T. Etelän elkeläinen..
Kiinteistö Posiolta
12
2088
Vastaukset
- Anonyymi
Tori.fi Posio niin löytyy
- Anonyymi
Paljonko pystyt maksamaan kiinteistöstä?
- Anonyymi
Niin paljonko maksat. Onko rahaa vai ei?
- Anonyymi
Now the border is close, so drive by night 2 nd stopping place and ask for greatman---
- Anonyymi
Moi!
Joko olet löytänyt asunnon Posiolta? Ostettavaksi olisi 55 neliö kaksio Posion keskustasta. - Anonyymi
Erittäin hyväkuntoinen talo, tiedän että myydään. Ei pilkkahintainen, iso tontti, autokatos ja paljon varastotiloja...rantaan pääsee! Maalämpö ja ilmanvaihto. Neliöitä 120-150, 3mh- khh-sauna-k -s-ph, iso vaatehuone. Kunto erinomainen.
- Anonyymi
Joopa joo, vuokraa mökki ja käy siellä, et jää perseestäs kiinni pikkukylään josta ei saa mitään kaupaksi.
- Anonyymi
Juu hukkaan heitettyä rahaa on ostaa mitään kuihtuvasta pikkukunnasta jossa on väestökato.
- Anonyymi
No myykö siellä kukaan ees per.settä.?
- Anonyymi
Pertti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pertti.
Missä pertin voi tavata?
- Anonyymi
taisit kysyä mulkku vesien puutteessa oleva narttu..tai hoomo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372290
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361256- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31741
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi22588Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565