Osaatko oikean

Anonyymi-ap

sauna-etiketin?

40

403

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saunassa olet ilman vaatteiden luomaa egoa, olet oma itsesi.

    • Minua ärsyttää saunassa saunakiljun vartijat, jotka kieltäytyvät heittämästä löylyä.

      • Melkein sama asia :D


      • Palstakamu kirjoitti:

        Melkein sama asia :D

        Toki 🤭
        Mut joo, meillä saunovat tietävät, että niin kauan kun minä olen saunassa, löylyä ei heitetä kuin nimeksi. - Sitten kun olen poistunut, he pääsevät kiljun kimppuun niin riehakkaasti kuin tahtovat. 👍


      • Anonyymi

        Se on saunaKIULU. LöylyKIULU.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on saunaKIULU. LöylyKIULU.

        Kiitos herra rouva itsestäänselvyys.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Kiitos herra rouva itsestäänselvyys.

        No mitä sinä sitten kiljutat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mitä sinä sitten kiljutat.

        Ei nyt sentään tarvitse kiljua.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Kiitos herra rouva itsestäänselvyys.

        K-i-u-l-u.

        K-I-U-L-U.


      • Anonyymi kirjoitti:

        K-i-u-l-u.

        K-I-U-L-U.

        Ei ole helppoa.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ei ole helppoa.

        Aapiskukko odottaa sinua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aapiskukko odottaa sinua.

        Aapiskukko on kiva kukko.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Aapiskukko on kiva kukko.

        Eli K i u l u.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli K i u l u.

        Elä kiulu.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Elä kiulu.

        Se on Ä-L-Ä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on Ä-L-Ä.

        Voi Jessus.


    • Sekasaunassa ei saa katsella naisten vartaloita.

      Alemmalla lauteella oli nainen, polvet koukussa ja levällään.
      Katsoin hetken ja kiihotuin. Se oli epäsopivaa.

      • En ole koskaan ollut sekasaunassa. Ei riittäisi pokka.


      • Palstakamu kirjoitti:

        En ole koskaan ollut sekasaunassa. Ei riittäisi pokka.

        Ajattelin että sekasaunassa olisi normaalia väkeä, sellaista josta ei kiihotu.

        Mutta tosiaan tämä nuori viehättävä tyttö makasi selällään silmieni alla, polvet koukussa ja haarat levällään.

        Se oli elämäni ensimmäinen ja viimeinen sekasaunani. Humalaiselle kaverille kävi nolommin, hän tuijotti suihkussa viereistä tussua ja sai erektion.


      • Ehkä se nainenkin oli hieman provosoiva, jos kyseessä oli yleinen sauna. - Kotona tuo olisi tietenkin tavallista, paitsi että yleensä minä makoilen ylälauteella ja mies istui alempana, ellei mahtunut istumaan samalle lauteelle.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Ehkä se nainenkin oli hieman provosoiva, jos kyseessä oli yleinen sauna. - Kotona tuo olisi tietenkin tavallista, paitsi että yleensä minä makoilen ylälauteella ja mies istui alempana, ellei mahtunut istumaan samalle lauteelle.

        Tämä tapahtui Hollannissa. Tuntuu, että Euroopassa suhtaudutaan kevyemmin alastomuuteen.
        Kerran veneilessä (Suomessa) puolitutut tanskalaiset tytöt riisuivat yllättäin paidat pois ja ottivat tissit paljaana aurinkoa.
        Hieman olin hämilläni. Olimme tuolloin parikymppisiä.


      • Anonyymi

        Sekasauna on itsensä paljastelijan paratiisi, ei tule syytöstä itsensä paljastelusta, koska saunassa ollaan alasti-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sekasauna on itsensä paljastelijan paratiisi, ei tule syytöstä itsensä paljastelusta, koska saunassa ollaan alasti-

        Naispuolinen itsensäpaljastaja taitaa olla harvinaisuus.

        Miespuolinen paljastaja turhautuu sekasaunassa, kun kukaan ei kiinnitä huomiota.
        Tietysti jos siitä saa erektion, se varmasti huomataan.

        Olen aika kokematon näissä seksiasioissa.


      • Gattino kirjoitti:

        Naispuolinen itsensäpaljastaja taitaa olla harvinaisuus.

        Miespuolinen paljastaja turhautuu sekasaunassa, kun kukaan ei kiinnitä huomiota.
        Tietysti jos siitä saa erektion, se varmasti huomataan.

        Olen aika kokematon näissä seksiasioissa.

        Tuo "Olen aika kokematon näissä seksiasioissa." kuulostaa vähän hassulta, kun olet ollut pitkään parisuhteessa. 😄


      • Xena-183 kirjoitti:

        Tuo "Olen aika kokematon näissä seksiasioissa." kuulostaa vähän hassulta, kun olet ollut pitkään parisuhteessa. 😄

        Itsensäpaljastamiseen liittyvä nautinto on mulla jäänyt kokonaan kokematta.
        En oikein ymmärrä sitä.
        Jos siinä on jännintä naisten yllättäminen, sitä ei voi kokeilla parisuhteessa, ei ainakaan monta kertaa. 😉


      • Gattino kirjoitti:

        Itsensäpaljastamiseen liittyvä nautinto on mulla jäänyt kokonaan kokematta.
        En oikein ymmärrä sitä.
        Jos siinä on jännintä naisten yllättäminen, sitä ei voi kokeilla parisuhteessa, ei ainakaan monta kertaa. 😉

        Ahaa, no tuo on kyllä totta. 😁


    • Anonyymi

      Kyl mä jotain siitä tiedän mu en välitä siitä pätkän vertaa seksisaunassakin on kiellettyjen listalla en toki kuumassa saunassa naimista heikko pumppuselle suosittele

    • En. En osaa mitään etikettejä. Voisin pyyhkiä peppuni etiketeillä jos ne ei olisi niin karkeita.
      Olen huonotapainen ja teen mitä mielin. Säännöt on tehty rikottaviksi.

    • Anonyymi

      Ainakin voi olla hiljaa saunassa. Itse käytän saunahattua ja laudeliinaa. Sekä tarvittaessa myös, vartalopyyhettä.

    • Anonyymi

      Sinne mennään hikoilemaan. Oikein naurattaa, kun katselee maailman saunoja, väärin rakennettuja.

      • Anonyymi

        Minua itkettää suomaalaiset kerros- ja rivitalosaunat. Arkkitehdit ja tekijät ovat katselleet oppinsa saunaoppaitten kuvista. Ja tehneet niitten mukaan. Kun ei lukutaito ole riittänyt toteamaan, että kuvat ovat esimerkkejä virheellisistä ratkaisuista.
        Väärin oli rakennettu sekin Ulaanbaatarin ellei koko Mongolian ainut sauna, jossa aikanaan tuli käytyä. Yhdessä venäläisen painijoukkueen kanssa totesimme, että huono on sauna. Olut kyllä oli parasta, mitä olla voi!


    • Saunassa ei saa pierrä,
      Eikä puhua politiikkaa.
      Kiukaalle ei saa pissata.
      Ja se kuka löylyt heittää myös istuu saunassa heittämänsä löylyt loppuun asti.

      • Anonyymi

        Kylläpäs saa, niin että lauteet tärisee ja sauna raikaa....


    • No, ehkä kaikista tärkeintä on, että ottaa rennosti. Mielestäni on kohteliasta kysyä heitetäänkö löylyä lisää ja täyttää löylyvesikippo jo heti kättelyssä. Tuopa lähtikin heti pyörimään päässä. :D

      Olvi cxx 1998 / Jenni

      https://youtu.be/Jjp73uzl5cQ?si=3QCihbV3MPxO8E8I

    • Anonyymi

      Saisiko palstaätmit sekasaunaan tärisemään naisten seuraan. Ei taida läppä ja vaippaprovot lähteä niin lentävästi

    • Anonyymi

      En juurikaan käy julkisissa saunoissa, eli ei ole tarpeen pohtia tuota. Uimahalleissa riittää, että noudattaa uimahallin sääntöjä, joten sielläkään ei tarvitse miettiä etikettejä.

    • Anonyymi

      olin kerran ytöhommia oli Siuntio... uimala-jutussa ja saunomassa mutta en uskaltanut mennä uimaan, koska olen aika huono uiMARI.

    • Anonyymi

      Osaan, koska katsoin telkkarin saunaohjelman.. mutta ikinä en mene sekasaunaan Suomessa. Tai no en mene Suomessa naisryhmäsaunaankaan. Virossa käyn sekasaunassa, ja siellä on kaikilla uimapuku päällä 👌.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Possua ei saa lämmittää kiukailla.

    • Anonyymi

      Vastalla mäiskitään olan takaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      136
      3040
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      465
      2074
    3. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      128
      2000
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      37
      1792
    5. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1639
    6. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      102
      1580
    7. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      373
      1509
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      208
      1269
    9. Mitä muinaiset tekstit sanovat ei-perinteisestä seksuaalisesta suuntautumisesta

      Mitä Vedat sanovat ei-perinteisestä seksuaalisesta suuntautumisesta? Kolme sukupuolta vedalaisessa sivilisaatiossa Tosi
      Hindulaisuus
      570
      1215
    10. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      53
      1199
    Aihe