Monet naiset kiinnostuvat miehistä.
Rahan takia
28
366
Vastaukset
Höpö, höpö.
Ainakin rikkaat nai vaan rikkaita.
- Anonyymi
Osa tuossa on varmasti myös rahanahneutta, mutta osa on varmasti myös ihmisten kuplautumisesta kiinni. Tiettyyn ryhmään kuuluvat eivät useinkaan kovin helposti tapaa muita, kuin omaan ryhmäänsä kuuluvia ja siksi piiri pieni pyörii noissa pariutumisissa.
Anonyymi kirjoitti:
Osa tuossa on varmasti myös rahanahneutta, mutta osa on varmasti myös ihmisten kuplautumisesta kiinni. Tiettyyn ryhmään kuuluvat eivät useinkaan kovin helposti tapaa muita, kuin omaan ryhmäänsä kuuluvia ja siksi piiri pieni pyörii noissa pariutumisissa.
Se on ihan ymmärrettävää myös.
- Anonyymi
Eipä oo noin. Rakastan vaikka veneen alla asuis, sanoin exälleni,. Sitä exää täällä kaipailen.
No enpä tiedä.. Pikemminkin päinvastoin. - Aikamoinen kuluerä nuo miehet voivat olla. 🤔
- Anonyymi
Samaa just mietin, että miehiinhän sitä rahaa kuluu. Mulla ei ole koskaan kulunut elämässäni niin paljoa rahaa, kuin parisuhteissa ollessani (takana on 2). Mies käyttää omansa ja naisen rahat.
Mutta jos kumppanilla on suuri elämänlaatua kohottava vaikutus niin eihän sitä nyt tokikaan voi rahallisesti määritellä 🙂, vai voiko? 🤔
- Anonyymi
E-Lukka kirjoitti:
Mutta jos kumppanilla on suuri elämänlaatua kohottava vaikutus niin eihän sitä nyt tokikaan voi rahallisesti määritellä 🙂, vai voiko? 🤔
Xenasta en tiedä, mutta minä, joka tuossa välissä kirjoitin, totean että kun olisikin kohottanut elämänlaatua samassa suhteessa. Ei todellakaan kohottanut, vaan päinvastoin, pidemmässä juoksussa. Kaikkien negatiivisten vaikutusten huomaaminen vain vei aikansa.
Anonyymi kirjoitti:
Xenasta en tiedä, mutta minä, joka tuossa välissä kirjoitin, totean että kun olisikin kohottanut elämänlaatua samassa suhteessa. Ei todellakaan kohottanut, vaan päinvastoin, pidemmässä juoksussa. Kaikkien negatiivisten vaikutusten huomaaminen vain vei aikansa.
Aha, huono hyötysuhde...no niinkin voi käydä 🙂
- Anonyymi
E-Lukka kirjoitti:
Aha, huono hyötysuhde...no niinkin voi käydä 🙂
Ainakin itselläni noin. Jos hyötysuhde olisi ollut hyvä, eli kaikella sillä miehen takia lisääntyneellä rahanmenolla, olisi saanut jotain, vaikka viihtyvyyttä ja iloa, niin ei kai sitä olisi koskaan erottukaan. 🙂
E-Lukka kirjoitti:
Hyvää parisuhdetta ei voi eikä pidä mitata rahassa. Siksi tuo otsikko nostikin näppylöitä.
- Anonyymi
Ja sunkin rahat on isän pussissa. No thanks.
- Anonyymi
Ei huonolla h miehellä mitään tee joka jakaa kaikille
Ei sellaaseen voi luottaa koskaan ja vielä vähemmän jos sillä on rahaa tehdä mitä haluaa ja ne ei tietyati naiselle kuulu kun nainen on vain reikä ja käyttöhyödyke rikkaalle miehelle. Ei kiitos ikinä rikasta miestä. - Anonyymi
Sen verran pitää miehellä olla rahaa, että pystyy omat matkansa ja pääsylippunsa maksamaan ja asumisensa. Joen kyllä siis tämän verran miehen rahat kiinnostaa.
- Anonyymi
Tarkoitat että naisella on niin paljon ylimääräistä rahaa, ettei oikein tilillekään mahdu, täytyy sitten yrittää jollekin miehelle ylijäämää tarjoilla?
xLiner Itseasiassa hyvin hyvin harvat naiset pitää rahaa ja omaisuutta millään tavoin merkityksellisenä asiana tässä yhteydessä oman kokemuksen mukaan.🙂.
Mulla on semmoinen teoria että toimeentulon tasolla on sitä suurempi merkitys mitä ylemmäs tulotasolla mennään eli henkilökohtaisesti olen pakotettu luottamaan siihen että katsomus perustuu enemmänkin ruusunpunaisiin näkymiin kuin tulotason mittauksiin 🙂
Kirjoitusvirheillä on myös tavattoman suuri merkitys 😂 ne ovat tavattoman ärsyttäviä toisinaan- Anonyymi
E-Lukka kirjoitti:
Mulla on semmoinen teoria että toimeentulon tasolla on sitä suurempi merkitys mitä ylemmäs tulotasolla mennään eli henkilökohtaisesti olen pakotettu luottamaan siihen että katsomus perustuu enemmänkin ruusunpunaisiin näkymiin kuin tulotason mittauksiin 🙂
Kirjoitusvirheillä on myös tavattoman suuri merkitys 😂 ne ovat tavattoman ärsyttäviä toisinaanSinällään tuo on ihan ymmärrettävääkin. Kun on tottunut tiettyyn tulotasoon ja elintasoon, niin harva ihminen sitä alkaa vapaaehtoisesti laskea. Harvalla sitten kuitenkaan on niin paljoa sitä massia, että voisi loputtomiin kustantaa yksinään saman elintason myös toiselle ja sitten myös lapsille jne.
Anonyymi kirjoitti:
Sinällään tuo on ihan ymmärrettävääkin. Kun on tottunut tiettyyn tulotasoon ja elintasoon, niin harva ihminen sitä alkaa vapaaehtoisesti laskea. Harvalla sitten kuitenkaan on niin paljoa sitä massia, että voisi loputtomiin kustantaa yksinään saman elintason myös toiselle ja sitten myös lapsille jne.
Mikäs annettaisiin teorialle nimeksi? Mammonateoria? 🙂
- Anonyymi
E-Lukka kirjoitti:
Mikäs annettaisiin teorialle nimeksi? Mammonateoria? 🙂
En tiedä onko se uusi teoria. Mä ainakin olen kuullut no kauan, että "rahaa menee rahan" luo ja "raha nai rahaa".
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä onko se uusi teoria. Mä ainakin olen kuullut no kauan, että "rahaa menee rahan" luo ja "raha nai rahaa".
No juu, sananlaskujahan aiheesta riittää, aihehan ei ole uusi. Ne eivät kyllä ota progressiivisuutta huomioon suhteita kehiteltäessä 🙂
- Anonyymi
Myös monet miehet kiinnostuvat naisista rahan takia. Sellaista se on. Monille ihmisille raha on hyvin tärkeää.
Aha,
Mää olen täs viime aikoina rahan takii osoittanut huomiotani Kelalle ja työttömyyskassalleni,
🤔🤷En allekirjoita. Rahalla ei tee mitään, jos ei ole rakkautta.
- Anonyymi
No sehän on hyvä
Raha on tae turvasta ja ehkä myös ylellisyydestä, mutta mitä hyötyä siitä rahasta on jos mies on varsin kyvytön pitämään yllä taloudellista tilannettaan, tai on jollakin tapaa välinpitämätön tai väkivaltainen?
- Anonyymi
Melkolailla yhtä yleistä se on miksi jotkut miehet kiinnostuu joistain naisista
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845137Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.253470Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j382818Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin91972Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581820- 471586
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2601451- 941372
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441356Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731078