Turhakkeet tulevat rälläämään keikoilla pohjoiseen joululomalle kun tulis neljänkymmenen pakkaset että pallit jäätyis.
Kohta ne etelän
20
985
Vastaukset
- Anonyymi
hyvä, että tulee jotain ihmeteltävää lihaville lapin vetelille👍
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Etelän uusavuttomat asenne hölmöt ovat jälleen liikkeellä. Tulipaloja, kolareita yms. Alkaa olee samanlainen traditio kuin juhannuksena. Kuinka monen etelänhölmön elämäntie päättyy lappiin.
- Anonyymi
Aika surullisesti ennustus toteutu Eva-äidin ja Sindren kohdalla.
- Anonyymi
Pysykööt vain siellä kehä kolmosella. Ei tarvi tulla tänne aiheuttamaan vaaratilanteita, polttelee taloja ja pilaamaan muiden joulua.
- Anonyymi
Jottain positiivistä niin tuovat euroja tänne !
- Anonyymi
kukas se muukaan se lapin veteliä elättäisi kuin etelän rikkaat. tottahan se köyhästä ei ole kiva katsoa rikkaiden menoa, mutta koettakaa kestää ;I
- Anonyymi
Mutta poliisi ei tyrinyt Pallastunturissa.
- Anonyymi
Rällätkää vain kelkoilla.. niin me voidellaa teidän vaimoja sillä aikaa... ;D
- Anonyymi
niitähän on jo muuttanut runsaasti lappiin! Ihmetyttää vain ku monet tulee työnperässä, suurin osa yksinäisiä,yh:ita, joille maistuu?? luulis että etelässä olis töitä ympäri vuoden vai tullaanko tänne karkuun jostain syystä? Ku noni tullut kehuu ku etelässä olluyt yrittäjänä useita työntekijöitö nii tulee lappiin?? Toiseksi ei kiva ku rikollisuus ja muita lieveilmiöitä on lisääntynyt.
- Anonyymi
Kohta alkaa lomat.
Veikkaus käyntiin kuinka moni kämppä syttyy palamaan kun -20 asteen takia pitää huusholli lämmittää +30-40 asteeseen.- Anonyymi
Varaslähtö. Viikonpäästä vasta alkaa etelän hihtoloma. Ensinmäinen mökkipalo äkäslompolossa.
- Anonyymi
Hyvä että tulee isompi joukko virkavaltaa valvomaan näitä kelkkajuoppoja Inarin järvelle.👍
- Anonyymi
Oikeassa olin pallit jääty,istuivat baarissa koko pääsiäisen ja lähtivät kohmelossa kotia kohti.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi018161522kf
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞 - Anonyymi
Vanha ketju mutta yhä näemmä hengissä. Älkää antako itsestänne täällä idiootin kuvaa. Kukaan normaali ihminen ei talvella lämmitä kämppää 30-40-asteiseksi. Kaikki matkailijat ei tuu etelästä tai ees läheltäkään. Vielä harvempi tulee Kehä kolmosen varrelta. Toivokaamme mahdollisimman vähän rakennuspaloja ensi talvena ja hyvää mieltä kaikille.
T. Köyhä turkulainen, joka haaveilee matkasta Lappiin - Anonyymi
Sehän tuntuu olevan mukava paikka tämä Lappi, ja ihmiset iloisia matkailusta? Vähän sama kuin Barcelona ym, rahat kyllä kelpaa mutta ei haluta niitä ihmisiä. En ole ikinä eksynyt Rovaniemeä pohjoisemmaksi ja tuskinpa ikinä menen? En siis kaipaa Lappia ja he eivät kaipaa minua. Ja hyvä niin.
- Anonyymi
Oletko ilmastopakolainen kun lennät ympäri palloa.
- AnonyymiUUSI
No näytä jo kasvos vai eks tohi
- AnonyymiUUSI
😵💫
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578777Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123459Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262650Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802030Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571747Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411442FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu681050