Ihastuksen tunne

Olen ensimmäistä kertaa vuosiin ihastunut. Hassu tunne, jolle en tule tekemään mitään. Olenhan vannoutunut olemaan yksin loppuelämäni.

76

798

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joko se vanhempi rouvashenkilö alkoi sittenkin kiinnostaa, huomasit ihan suotta venkuroivasi vastaan 😁

• Ei sentään 😰

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Ei sentään 😰

Se feikki-ihastusmies osoitti vastakaikua :D

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Se feikki-ihastusmies osoitti vastakaikua :D

-harmiseikirj-

Auts. Mutta ei kukaan ole osoittanut vastakaikua, kun en ole mitään signaaleja lähetellyt.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Ei sentään 😰

Mulkero!

• Anonyymi kirjoitti:

Mulkero!

Mitä minä nyt olen tehnyt?

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🍑 ­­N­y­­m­f­o­­m­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18162877A

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Mäkin haluusin joskus ihastua. Siitä huolimatta etten mihinkään suhteeseen halua. Ja siitä vois kirjottaa sitten tonne ikävään.

• Ei kai ihastus täysin turha tunne ole. Se on impulssi että sinun kannattaa oppia tuntemaan hänet. Mitä sitten tulee sen jälkeen on sinusta kiinni, mitään hävittävää siis ei ole.

• Anonyymi

Typerys.

• Yleensä se ihastuminen tapahtuukin juuri silloin, kun on ajatellut että ei tämä sinkkuus ole hassumpaa... Aivan kuin elämä ajattelisi, että niinhän sinä luulet, odotas hetki...

• Juurikin näin. Pää sanoo että se on loppu nyt, sydän väittää vastaan.

• Elionrie kirjoitti:

Juurikin näin. Pää sanoo että se on loppu nyt, sydän väittää vastaan.

Mutta sitten se ei ole enää kivaa, kun se onkin yksipuolista. Eikä se vaan lopu millään...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mutta sitten se ei ole enää kivaa, kun se onkin yksipuolista. Eikä se vaan lopu millään...

👍👍👍👍

• En minä kestään ihmisestä nyt puhunut mitään. Voin kertoa millainen tilanne itselläni oli, mainitsematta sen tarkemmin, mistä oli kyse. Täällä kukaan muu siitä tiedä kuin sinä.

• Sinä jaksat vängätä. Minä puhun pelkästään siitä tilanteesta tilanteena. En kaipaillut ketään. Ymmärrätkö? Ihan sama kehen olin ihastunut.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sinä jaksat vängätä. Minä puhun pelkästään siitä tilanteesta tilanteena. En kaipaillut ketään. Ymmärrätkö? Ihan sama kehen olin ihastunut.

Mutta ethän sä ollut ihastunut sun ex vaimoon ja strippariin. etkä nyt puhu sun ensirakkaudesta niin kuka jää jäljelle

• En minä enää kirjoita hänestä, enkä kestään muustakaan mitään. Minua ei kiinnosta kenenkään poikakaverit. Eikä varatut muijat.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta ethän sä ollut ihastunut sun ex vaimoon ja strippariin. etkä nyt puhu sun ensirakkaudesta niin kuka jää jäljelle

Mitä väliä kuka oli kyseessä? Kun en nimeltä mainitse. Sinulla se pakkomielle on minua kiusata jatkuvasti.

• Niin entä sitten??? Mihin se nyt liittyi? Kyllä minulle on tullut selväksi, etten kiinnosta ketään. Ollaan ihan eri kastissa ja ikäeroakin satavuotta ja on parempaa seuraa tarjolla jne jne.

• Hän tuli kysymään, että olenko kirjoitellut netissä mustasusi nimellä ja kertoi lukeneensa näitä juttuja. Ja pyysi etten kirjoittele enää kestään. En minä häntä olisi tunnistanut muuten. Kertoi olevansa poikakaveri.

• Haluat että se poikkis tulee vetämään mua kuonoon? Miksi et anna hänen olla rauhassa?

• En jaksa uskoa, että häntä kiinnostaa yhtään. Ihan hyvin voi käydä täällä katsomassa mitä olen kirjoittanut. Minä en ole lestadiolainen, joten en kuulu heidän maailmaan...

• En ole hänestä kirjoitellut... Sinä olet.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En ole hänestä kirjoitellut... Sinä olet.

Tämä on sinun kirjoitus ja minä en ollut kirjoittanut netasta tänään ennen kuin sinä aloit taas puhuu sun yksipuolisesta ihastumisesta nettaan

• Anonyymi

Miksi ylipäänsä pitää pohtia tuollaisia? Itse olen aina vain elänyt elämääni. Se mitä tulee tulee ja jos ei niin ei, mulle on ihan sam.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En minä kestään ihmisestä nyt puhunut mitään. Voin kertoa millainen tilanne itselläni oli, mainitsematta sen tarkemmin, mistä oli kyse. Täällä kukaan muu siitä tiedä kuin sinä.

Miksi sä lähdet mukaan noihin? Annat ton vain olla.

• Kirjoitin vain ihastumisesta yleensä kokemuksena. Koska joku muukin voi olla tuntenut samoja asioita ja jollekin tuo saattoi olla uusi juttu...

• Anonyymi

Kun tuo poika kerran näitä lukee, niin ei kai sinun enää tarvitse tytöstä huolehtia. -sivusta

• Anonyymi kirjoitti:

Kun tuo poika kerran näitä lukee, niin ei kai sinun enää tarvitse tytöstä huolehtia. -sivusta

Juuri näin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kirjoitin vain ihastumisesta yleensä kokemuksena. Koska joku muukin voi olla tuntenut samoja asioita ja jollekin tuo saattoi olla uusi juttu...

Mutta sähän olet kirjoittanut ettet ole koskaan ollut noin ihastunut kehenkään. et ex vaimoon etkä strippariin

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Juuri näin.

Miksi sitten pelkäät että netan tyttöystävä tulee hakkaamaan sut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten pelkäät että netan tyttöystävä tulee hakkaamaan sut?

siis netan poikaystävä tulee hakkaa sut

• Anonyymi

En tiedäkään, mutta oletusarvoisesti ihminen on niin utelias olento, että kyllä hän täällä käy. Osallistua keskusteluun ei todennäköisesti pysty.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta sähän olet kirjoittanut ettet ole koskaan ollut noin ihastunut kehenkään. et ex vaimoon etkä strippariin

No, se on minun henkilökohtainen kokemukseni. Minkä sille voin, etten ollut kehenkään toiseen yhtä ihastunut koskaan? Ei ollut tarkoitus puhua muusta, kuin siitä omasta kokemuksesta. Joskus luulin että minua kaipailtiin täällä, mutta en enää luule mutään.

• Et edelleenkään ymmärrä, mitä sanoin tuossa edellä. Jauhat vain tuota yhtä ja samaa. Kyllä minä tiedän varsin hyvin, ettei minusta olla kiinnostuneita.

• Minä kuitenkin kunnioitan heitä enkä puhu nimillä täällä... Enkä ole kirjoittanut mitään kaipailuviestejä enää vuoteen.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Minä kuitenkin kunnioitan heitä enkä puhu nimillä täällä... Enkä ole kirjoittanut mitään kaipailuviestejä enää vuoteen.

Tänään olet viimeksi puhut yksipuolisesta rakkaudesta . Tässä esim sun kirjoitus tältä päivältä

kenetäköhän mahdat puhua. kun kyseessä ei ole ex vaimo, ensi rakka

• Anonyymi

Laitahan vielä suden isälle ja työpaikallekin. Ja ex-vaimolle.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Et edelleenkään ymmärrä, mitä sanoin tuossa edellä. Jauhat vain tuota yhtä ja samaa. Kyllä minä tiedän varsin hyvin, ettei minusta olla kiinnostuneita.

Menkää nyt molemmat johonkin hoitoon jo.

• Kyllä sä olet varsinainen aivokääpä. Jätä susi rauhaan. Sä olet ihan sairas.

• mustasusi kirjoitti:

Minä kuitenkin kunnioitan heitä enkä puhu nimillä täällä... Enkä ole kirjoittanut mitään kaipailuviestejä enää vuoteen.

En tiedä tästä episodista mistä tässä puhutaan mitään, mutta... Elä susi välitä kiusaajasta. Parempi kun et vastaa hälle ollenkaan. Se saa lisää voimaa jokaisesta vastauksestasi. Unohda koko juttu.

• Anonyymi

Joko taas olet ihastunut. Nämä jatkuvat ihastus ulostulosi ärsyttävät.

• Sotket minut johonkin toiseen. En ole ollut ihastunut vuosikausiin.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Sotket minut johonkin toiseen. En ole ollut ihastunut vuosikausiin.

Kyllä olet. Kaksi vuotta sitten. Se on lyhyt aika.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olet. Kaksi vuotta sitten. Se on lyhyt aika.

Sinulla on hyvä muisti. En kyllä muista yhtään kehen olin ihastunut kaksi vuotta sitten???

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Sinulla on hyvä muisti. En kyllä muista yhtään kehen olin ihastunut kaksi vuotta sitten???

En minäkään.. tai muistan. Mutta en jaa sitä kaikille. En edes tiedä miksi muistan sen 🤭 Hölmöä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään.. tai muistan. Mutta en jaa sitä kaikille. En edes tiedä miksi muistan sen 🤭 Hölmöä.

.. ja muille (ja tarvittaessa myös sinulle) tarkennuksena, ettei liity millään tavalla minuun😅

• Anonyymi kirjoitti:

Hassua että joku ihan tuntematon voi muistaa elämästäni jotain mitä en itse muista. Oliko se joku palstalainen?

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Hassua että joku ihan tuntematon voi muistaa elämästäni jotain mitä en itse muista. Oliko se joku palstalainen?

Nyt kun hän mainitsi niin missP:henhän taisit olla aika lätkässä :D

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt kun hän mainitsi niin missP:henhän taisit olla aika lätkässä :D

-harmiseikirj-

Siitä on piiiitkä aika.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

No ei todellakaan ollut kukaan muu kuin sinä. Ei minulle, ei muillekaan kuulu mitä kirjoitit silloin, jos edes tarkoitit mitään :)

• Anonyymi kirjoitti:

No ei todellakaan ollut kukaan muu kuin sinä. Ei minulle, ei muillekaan kuulu mitä kirjoitit silloin, jos edes tarkoitit mitään :)

Kovin on mystistä.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Kovin on mystistä.

Itse olet. Kai sen paremmin tiedät ilman minua, kun minä en edes mitään kirjoittanut sinulle :) Tai siitä en voi olla kuin 99,9% varma :) en minäkään kaikkea muista.

• Anonyymi kirjoitti:

Itse olet. Kai sen paremmin tiedät ilman minua, kun minä en edes mitään kirjoittanut sinulle :) Tai siitä en voi olla kuin 99,9% varma :) en minäkään kaikkea muista.

En muista, joten sitä ei minun maailmassani ole tapahtunut.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Älä edes yritä yllyttää minua :) en käy etsimään sitä puolestasi. Nyt saa elää epätietoisuudessa asiasta loput elämääsi, mutta onneksi olet sen jo vuoden päästä unohtanut ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Älä edes yritä yllyttää minua :) en käy etsimään sitä puolestasi. Nyt saa elää epätietoisuudessa asiasta loput elämääsi, mutta onneksi olet sen jo vuoden päästä unohtanut ;)

Mitä ei muista, se on turhaa, merkityksetöntä.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Vanha kuppe

• Anonyymi

Noin minustakin tuntuu, että kohtuullisen usein aiheesta kuuluttaa. Eikä osaa päättää mitä haluaa; olla sinkku / olla suhteessa, olla hetero / olla bi / olla homo, hankkia lapsia / ei hankkia lapsia... Ehkä se on tuo hahmon ylläpitämisen vaikeus, kaikkea ei voi muistaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Noin minustakin tuntuu, että kohtuullisen usein aiheesta kuuluttaa. Eikä osaa päättää mitä haluaa; olla sinkku / olla suhteessa, olla hetero / olla bi / olla homo, hankkia lapsia / ei hankkia lapsia... Ehkä se on tuo hahmon ylläpitämisen vaikeus, kaikkea ei voi muistaa.

Projisoit minuun omia päänsisäisiä tuntemuksiasi.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Projisoit minuun omia päänsisäisiä tuntemuksiasi.

Olet ilmeisesti imenyt itseesi vaikutteita mieheksiluulijalta, ei ehkä kannattaisi. Kovasti sinua nuo parisuhde- / perheasiat vaikuttavat ainakin kiinnostavan.

• Anonyymi

Liittykö tämä nyt siihen "Suomen virallinen ..."? Liittyykö?

• Täh.

• Anonyymi

"Olen nyt virallisesti ..."

• Anonyymi kirjoitti:

Hattivatti?

• Anonyymi kirjoitti:

Ai tuohon homo aiheeseen viittasit? Olen hetero.

• Anonyymi

Aww, ihanaa. Milloinkohan olis mun aika taas ihastua? 🤔 Ihastun about kerran sadassa vuodessa. Tosin ne ihastukset sitten myös kestää.
      N31

• Minä ihastun kerran sadassa vuodessa ja sitten ihastus menee ohi yhtä nopeasti kuin alkoikin.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Minä ihastun kerran sadassa vuodessa ja sitten ihastus menee ohi yhtä nopeasti kuin alkoikin.

Aijaa, kummallista. Mulla ne ihastukset ei käytännössä lopu ollenkaan 😂 Ja nyt en puhu pelkästään nuoruuden julkkisihastumisista.
        N31

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Minä ihastun kerran sadassa vuodessa ja sitten ihastus menee ohi yhtä nopeasti kuin alkoikin.

Kerran sadassa vuodessa?
        Mitenkäs iäkäs tämä Oranssi Kettu onkaan?
        Taitaa juksailla nyt ilkiästi eikös vaan?

🤗 sinne jonnekin täältä jostain.

Terkuin 🙃🦊

• En ole ihan varma haluaisinko enää ihastua kehenkään. Se oli muistaakseni hirvittävän kuluttava tunne. - Mutta tosi kiva juttu sinulle. 👍
      Onnittelut, tai mitä siihen sitten kuuluisikin sanoa. 🤗

• Anonyymi

Ihan uteliaisuuttani kysyn, joko se saatiin kulutettua? :)

• Anonyymi

Mä ihastun jatkuvasti eri naisiin, mutta harvemmin he ovat ihastuneet minuun.

• Anonyymi

Voihan sitä ystäväkin olla.

• Anonyymi

Onneksi olkoon, kaikki eivät koe ihastumisen tunnetta.

• Ihastuminen on ihanaa. Nauti siitä niin kauan kuin se kestää.

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Raimo laamanen

Onko Raimo siirtynyt yläkerran orkesteriin ? Jos on niin jaksamista Seijalle.
      Puolanka
      20
      2732
    2. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      184
      2523
    3. Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa

Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      1434
    4. Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista

Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah
      Maailman menoa
      244
      1256
    5. Aloitko pelätä siis

Että otan suhun oikeasti yhteyttä
      Ikävä
      105
      1147
    6. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      37
      960
    7. Olet ollut aika törkeä minua kohtaan

Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta
      Ikävä
      46
      947
    8. Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin

maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises
      Ikävä
      32
      864
    9. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      132
      830
    10. Voi ei kuvitteletkohan sä

Nyt etten ookaan susta kiinnostunut 😿😿 ethän ajattele niin 🥺
      Ikävä
      43