Hellurei ja hellät tunteet 🤗 Viime kuussa taisin vähän lupailla faneille paljastaa itsestäni jotain. Olkaa hyvät vaan🤪😘
https://aijaa.com/3Kks7h
Jos jollain on juuri tänään nimipäivä, niin hyvää nimipäivää! Naapurilleni veimme poikien kanssa kortin.☺️
No niin nyt odottaisin teiltä muilta palstalaisilta vähän heittäytymistä tähän kalenteriin😄 onnistuuko🥰 näkisimpä edes yhdet karvaiset sääret😆
Palstan joulukalenteri
131
1337
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sinulla naisena esiintyvä mies feikkiprofiileita myös deittisivustoilla ym?
- Anonyymi
Onko sinulla muuta virkaa palstalla kuin turhanpäiväinen pään aukominen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla muuta virkaa palstalla kuin turhanpäiväinen pään aukominen?
Tosiasioista minä kirjoitan, sori ny jos se sotkee konseptejasi tms juhlavaa🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sotke, ole huoleti :)
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nää sun "tosiasiat" on aika väsynyttä trollaamista kun on kyseisen henkilön useamman kerran tavannu.😄.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Kyllä nää sun "tosiasiat" on aika väsynyttä trollaamista kun on kyseisen henkilön useamman kerran tavannu.😄.
Millaset sääret pullealla kaveripojalla on?
Mikkojuhan kirjoitti:
Heippodei, nä on kyllä välillä hyvinkin koomisia😄
Ei sulta heruisi muuten käsikarvakuvaa😇
Ryyjy on nyt nähty, maha, monia sääriä… niin viellä jotain uupuu😆Haaveilija39 kirjoitti:
Heippodei, nä on kyllä välillä hyvinkin koomisia😄
Ei sulta heruisi muuten käsikarvakuvaa😇
Ryyjy on nyt nähty, maha, monia sääriä… niin viellä jotain uupuu😆Käsikarvakuvaa ei ollu eikä juuri oo käsikarvojakaan mutta koivesta löyty foto.😁. https://aijaa.com/0J9ScM
Anonyymi kirjoitti:
Millaset sääret pullealla kaveripojalla on?
Tyhmä kysymys kun mistäpä mä sen voisin tietää?😄.
Mikkojuhan kirjoitti:
Käsikarvakuvaa ei ollu eikä juuri oo käsikarvojakaan mutta koivesta löyty foto.😁. https://aijaa.com/0J9ScM
Kiitos Mikkis🤗 kiva kun heittäydyit mukaan😁🙏
Haaveilija39 kirjoitti:
Eipä kestä ole hyvä vaan. Täytyy varoo ettei innostu liikaa poseeraan.😁.
Haaveilija39 kirjoitti:
Jostain syystä sun kommentti poistettiin mutta kiva että tykkäsit munkin säärikuvasta.😀.
Mikkojuhan kirjoitti:
Jostain syystä sun kommentti poistettiin mutta kiva että tykkäsit munkin säärikuvasta.😀.
Niin että kun palaa pitkältä tauolta, niin heti rankaistaan.😁 kaikki kommentit vaan pois😇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sotke, ole huoleti :)
Sinä siis mies koet, että tarvitset tätä yleisöä taustalle toimimaan tämän ”pelvelsiosi” katalysaattoreina? Nolot wt:t ehkä
- Anonyymi
Hot!
- Anonyymi
No heippa.
Sinäkin olet lapsena polkupyöräillyt polvesi asfaltti-ihottumille. Reipas meininki!
Vähän rakeinen kuva jotta voisi heittää arviota kirjahyllyn viinavarastosta.
-keinovaginamies-Juu, kerran kompuroin niin pahoin, että olisi vaatinut tikkejä. Olin vaan että nääh.. mennään näillä arvilla😆
No tässä minun, on ne myös vähän karvaiset vaikkei kuvassa näytä siltä,
https://aijaa.com/4qd7J9- Anonyymi
Eriparivillasukat!
Tavatonta.
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Eriparivillasukat!
Tavatonta.
-keinovaginamies-Joskus nuorena likkana otin porukoilta joitain mahdollisesti jonkun sukulaisen perintönä jääneitä villasukkia mukaan, nuo sattu olemaan saman kokoiset ja saman mittaiset, niin miksipä ei vaikkei samanväriset olleetkaan🤷 ja onhan nuo eripariset vähän punk tai jotain,
Haaveilija39 kirjoitti:
Kiitos! Tätä arvostan kiva kun heittäydyit😊
Mikäs siinä (tai tässä), joulukinkut kehiin niinku😁😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eriparivillasukat!
Tavatonta.
-keinovaginamies-Ei ole, voi olla kuule kohta suurta muotia eripari sukat,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, voi olla kuule kohta suurta muotia eripari sukat,
Kaikkea mitä näppäimistöltä pääsee ei pidä ottaa kovin tosissaan ;)
Kerrankin täällä on jotain sinkkupalstalle sopivaa leikkimielistä höpöttelyä. Haaveilijalle iso peukku!
Kaikkea mitä näppäimistöltä pääsee ei pidä ottaa kovin tosissaan ;)
Kerrankin täällä on jotain sinkkupalstalle sopivaa leikkimielistä höpöttelyä. Haaveilijalle iso peukku!
-keinovaginamies-Kiitos tästä😊 Täällä voisi olla välillä vähän rennompi fiilis.. Itselleni, kun tämä nyt on vähän hassuttelu paikka noin muutenkin.😂
- Anonyymi
taiteellinen
- Anonyymi
m.wurst kirjoitti:
Joskus nuorena likkana otin porukoilta joitain mahdollisesti jonkun sukulaisen perintönä jääneitä villasukkia mukaan, nuo sattu olemaan saman kokoiset ja saman mittaiset, niin miksipä ei vaikkei samanväriset olleetkaan🤷 ja onhan nuo eripariset vähän punk tai jotain,
ruskeasta tulee kakka mieleen ja pöly
- Anonyymi
m.wurst kirjoitti:
Joskus nuorena likkana otin porukoilta joitain mahdollisesti jonkun sukulaisen perintönä jääneitä villasukkia mukaan, nuo sattu olemaan saman kokoiset ja saman mittaiset, niin miksipä ei vaikkei samanväriset olleetkaan🤷 ja onhan nuo eripariset vähän punk tai jotain,
Eikö sulla ole tuota mikkojuhania lukuunottamatta muita miespuolisia hahmoja mies tässä surrealistisessa yksinpuhelussasi?
Ihoani en paljasta, mutta tuli kauniista sääristäsi mieleen, että omani ovat olleet ajelematta jo toista viikkoa. Sinkkuuden ja talven iloja 😁
Ymmärrän hyvin🙏
Kiitos🤗 Firman pikkujouluissa tuli oltua hame päällä. Vetäisin sukkahousut jalkaan. Katselin että kääk karvat näkyy läpi.. mietin etten mä nyt talvella karvojani voi tietenkään ajella. Laitoin sitten sukkahousujen päälle polvisukat ja näin ollen ratkaisin ongelman.😁Haaveilija39 kirjoitti:
Ymmärrän hyvin🙏
Kiitos🤗 Firman pikkujouluissa tuli oltua hame päällä. Vetäisin sukkahousut jalkaan. Katselin että kääk karvat näkyy läpi.. mietin etten mä nyt talvella karvojani voi tietenkään ajella. Laitoin sitten sukkahousujen päälle polvisukat ja näin ollen ratkaisin ongelman.😁Luovaa ajattelua 😂 Minulla oli tänään töissä mustat paksut sukkahousut hameen kera ja saappaat vielä peittivät sääret, joten en ollut huolissani, että sänki näkyy läpi, mutta pidän sileästä sääristä talvellakin vaikkei kukaan muu niitä näkisi. En kyllä laittaisi pahakseni, vaikka kohta jo näkisi 😄
Aletheias kirjoitti:
Luovaa ajattelua 😂 Minulla oli tänään töissä mustat paksut sukkahousut hameen kera ja saappaat vielä peittivät sääret, joten en ollut huolissani, että sänki näkyy läpi, mutta pidän sileästä sääristä talvellakin vaikkei kukaan muu niitä näkisi. En kyllä laittaisi pahakseni, vaikka kohta jo näkisi 😄
Olin jo miettinyt niitä pitkiä sukkia, mutta sukkahousut kun olivat vaaleat niin ei peittänyt harvoja jalkakarvojani.. 😅 tästä syystä olikin parempi laittaa ne sukat sukkahousujen päälle. En korkokenkiä käytä, niin noi sukat ja maiharit oli hyvä yhdistelmä☺️
Hymmm herää epäilys oletko siis kovinkin karvainen😉 niin tai siis taidat pitää myös säärien silittelystä🤔 Nyt vaan kuule neiti lähdet sieltä omalta mukavuus alueeltasi…😉Haaveilija39 kirjoitti:
Olin jo miettinyt niitä pitkiä sukkia, mutta sukkahousut kun olivat vaaleat niin ei peittänyt harvoja jalkakarvojani.. 😅 tästä syystä olikin parempi laittaa ne sukat sukkahousujen päälle. En korkokenkiä käytä, niin noi sukat ja maiharit oli hyvä yhdistelmä☺️
Hymmm herää epäilys oletko siis kovinkin karvainen😉 niin tai siis taidat pitää myös säärien silittelystä🤔 Nyt vaan kuule neiti lähdet sieltä omalta mukavuus alueeltasi…😉Oiva ratkaisu 🤗 Itselläni ei polvisukkia ole lainkaan. Ainoastaan iompressiosukat lenkille löytyy, mutta muutoin en ole koskaan oppinut käyttämään polvisukkia. Korkokenkiä käytän nykyään enää melko harvoin. Sitä on tullut niin mukavuudenhaluiseksi 😂
Jaa, enpä osaa sanoa olenko erityisen karvainen. En ymmärtääkseni 😂 Olen kyllä luonnostani tumma eli hiukseni ovat hyvin tummanruskeat ja myös ihokarvat enemmän tummat kuin vaaleat, mutta aika hentoista se karva silti on.
Ja olet oikeassa, ehdottomasti pitää lähteä pois mukavuusalueeltani 😁Aletheias kirjoitti:
Oiva ratkaisu 🤗 Itselläni ei polvisukkia ole lainkaan. Ainoastaan iompressiosukat lenkille löytyy, mutta muutoin en ole koskaan oppinut käyttämään polvisukkia. Korkokenkiä käytän nykyään enää melko harvoin. Sitä on tullut niin mukavuudenhaluiseksi 😂
Jaa, enpä osaa sanoa olenko erityisen karvainen. En ymmärtääkseni 😂 Olen kyllä luonnostani tumma eli hiukseni ovat hyvin tummanruskeat ja myös ihokarvat enemmän tummat kuin vaaleat, mutta aika hentoista se karva silti on.
Ja olet oikeassa, ehdottomasti pitää lähteä pois mukavuusalueeltani 😁Jännä tuo ikä kun tekee tuollaiset tepposet😉 samaa olen huomannut itsessäni ☺️
- Anonyymi
kotioloista tulee pieru mieleen, miltä eri ihmisten kodit haisevat
Haaveilija39 kirjoitti:
Jännä tuo ikä kun tekee tuollaiset tepposet😉 samaa olen huomannut itsessäni ☺️
Iän myötä mukavuudenhalu lisääntyy vuosi vuodelta. Nykyään en suostu enää nukkumaan esim ilmastoimattomassa hotellissa. Nuorempana sitä meni empimättä kahden tähden ryhmähuoneisiin eikä tullut edes mieleen, että sellaista asiaa kuin ilmastointi on edes olemassa 😄
Aletheias kirjoitti:
Iän myötä mukavuudenhalu lisääntyy vuosi vuodelta. Nykyään en suostu enää nukkumaan esim ilmastoimattomassa hotellissa. Nuorempana sitä meni empimättä kahden tähden ryhmähuoneisiin eikä tullut edes mieleen, että sellaista asiaa kuin ilmastointi on edes olemassa 😄
Kyllähän tuo ilmastointi tuo viihtyvyyttä Nukkuu varmasti myös paremmin🤔 niin joo nuorena monesti ei tiedä mistään paremmasta😁 mutta hyvä kun olet hoksannut vaatia nykyisin asioita☺️
Tässä talossa missä nyt asun niin kesät on olleet hyvinkin kuumaa aikaa.. onneksi hommasin nuo ilmalämpöpumput viilentämään.. joskos vaikka ensi vuonna saa kesällä nauttia sisällä viileimmistä hetkistä. Yläkerrassa ollut se +28 astetta🥵 mutta rintamamies talot on parhaita👍🏼Haaveilija39 kirjoitti:
Kyllähän tuo ilmastointi tuo viihtyvyyttä Nukkuu varmasti myös paremmin🤔 niin joo nuorena monesti ei tiedä mistään paremmasta😁 mutta hyvä kun olet hoksannut vaatia nykyisin asioita☺️
Tässä talossa missä nyt asun niin kesät on olleet hyvinkin kuumaa aikaa.. onneksi hommasin nuo ilmalämpöpumput viilentämään.. joskos vaikka ensi vuonna saa kesällä nauttia sisällä viileimmistä hetkistä. Yläkerrassa ollut se 28 astetta🥵 mutta rintamamies talot on parhaita👍🏼Joskus mietin, että vaadinko nykyään vähän liikaakin 😄🙈 Mutta muistan ikuisesti, miten parin ystävän kanssa joskus nuorena otettiin äkkilähtö etelään ja nukuttiin pienessä huoneessa ilman ilmastointia lämpötilan kertaakaan laskematta huoneessa alle 30 asteen. Se oli tuskaa! 🥵 Joten ilmastointi-vastimuksesta pidän ainakin kiinni 😁
Ilmalämpöpumpuilla saa kyllä mukavasti viilennettyä kämppää ja talvella vastaavasti lämmitettyä. Fiksun hankinnan olet tehnyt! 👍🏻Itselläni on kotona jokin ilmanvaihtohässäkkä, mikä pitää kesäisinkin lämpötilan n 22 asteessa. Oikein kovilla helteillä voi käyttää tehokkaampaa viilennystä, se viilentää kämpän vartissa mukavasti.- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Ymmärrän hyvin🙏
Kiitos🤗 Firman pikkujouluissa tuli oltua hame päällä. Vetäisin sukkahousut jalkaan. Katselin että kääk karvat näkyy läpi.. mietin etten mä nyt talvella karvojani voi tietenkään ajella. Laitoin sitten sukkahousujen päälle polvisukat ja näin ollen ratkaisin ongelman.😁Heitin mies ihan intuitiolla tuossa alempana, että tämän naisillustraatiosi täytyy liittyä johonkin vaatefetissiin ja kas🤭
Haha. Mahtavaa 🤗
Haaveilija39 kirjoitti:
Niin on😁 ei sulta löytyisi mitään kivoja aijaa kuvia🤔
Kettu on liian salainen, että kuvia uskaltaisi ladata.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Niin on😁 ei sulta löytyisi mitään kivoja aijaa kuvia🤔
Niin on mies totta, että sieltä aijaasta voi ladata kenen tahansa kuvia mitä lähetellä tai esittää omanaan. Kerran ”joku” t- mies julkisti täällä juhlallisesti kuvan slaikastaan ja linkkasi kyseisen osoitteen, en avannut, mutta aiheen esittelytekstistä asia tuli selväksi. Ei edes sen vertaa vaivannäköä, että edes olisi jonkun imagen muokannut
Toinen vaihtoehto ois ollut peppukuva
https://aijaa.com/hxbqhS- Anonyymi
Ihan liian kesyä :( Yrittäisitte nyt edes vähän :D
-harmiseikirj-- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Noh harmis yhtyy nyt vaan ketjuun omalla kuvalla😉
Emme osallistu, yllytämme muita :D
-harmiseikirj- - Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Haluaisin nähdä Harmiksen langanlaihan karvaisen säären.
Niinhän sinä varmaan haluaisit :D Maailmassa on kuitenkin asioita joita ei voi saada ja toiveita jotka ei toteudu, se on ihmisen osa :D
-harmiseikirj-
- Anonyymi
Säärikarvoissa ei ole paljon filmaamista, niin pistetään tällainen yläkerran luukku:
https://aijaa.com/C1DEi4
Aattona sitten jotain muuta :)
-keinovaginamies-En nyt tarkoita Haaveilijalta omia tätä ketjua,
Mut mulle rintakarvoissa on sitä jotain..
Harmillisesti kyllä karvaisimmat yksilöt minun noin muutaman mieskokemuksen joukossa ovat olleet niitä jotka ajelevat karvansa🙄😤
Mutta ehkä mua tuolla jossain vielä oottaa se pörhevä rintakarvamies- Anonyymi
m.wurst kirjoitti:
En nyt tarkoita Haaveilijalta omia tätä ketjua,
Harmillisesti kyllä karvaisimmat yksilöt minun noin muutaman mieskokemuksen joukossa ovat olleet niitä jotka ajelevat karvansa🙄😤
Mutta ehkä mua tuolla jossain vielä oottaa se pörhevä rintakarvamiesNo, eihän noilla vielä Sean Connerylle pärjää, mutta luomu on aina luomua :)
Se on sitä paitsi tisskuva, katotaan pistääkö joku paremmaksi :)) tai pääseekö naisväki edes tasoihin :))))
Pujiksen peppua ei lasketa, se on jo niin nähty.
No, eihän noilla vielä Sean Connerylle pärjää, mutta luomu on aina luomua :)
Se on sitä paitsi tisskuva, katotaan pistääkö joku paremmaksi :)) tai pääseekö naisväki edes tasoihin :))))
Pujiksen peppua ei lasketa, se on jo niin nähty.
-keinovaginamies-Niinpäs olikin😃 ne ei tosin valitettavasti miehen nännit ole yhtä mystifioidut ku naisen, et ei samanlaista pöhinää aiheuta, vaikka toki tuollanen paljas rintakehä onkin ilo silmälle,
Mää laittoin joskus ammoisna aikoina tuonne Huuhaa-palstalle jotain hupikuvia, sitä en muista toteutinko sen "munkkikuvan" mut vappupallot paidan alle sullottuna ainakin esiinnyin😁- Anonyymi
Noi rintakarvat voisi letittää saparoille.
m.wurst kirjoitti:
En nyt tarkoita Haaveilijalta omia tätä ketjua,
Mutta ehkä mua tuolla jossain vielä oottaa se pörhevä rintakarvamiesHei ei haittaa, toivonkin keskustelua👍🏼
itse en myöskään ole ihan älyttömän karvaisiin miehiin törmännyt elämäni aikana. Mutta ei ne karvat mikään miehisyyden mittari ole. 😁Kyllä mä nyt vähän sanattomaksi menin teidän miesten kanssa.
Siis ja siis oikein kiva ryyjy🤗
Kivaa heittäytymistä jokaiselta osallistujalta😁- Anonyymi
m.wurst kirjoitti:
Niinpäs olikin😃 ne ei tosin valitettavasti miehen nännit ole yhtä mystifioidut ku naisen, et ei samanlaista pöhinää aiheuta, vaikka toki tuollanen paljas rintakehä onkin ilo silmälle,
Mää laittoin joskus ammoisna aikoina tuonne Huuhaa-palstalle jotain hupikuvia, sitä en muista toteutinko sen "munkkikuvan" mut vappupallot paidan alle sullottuna ainakin esiinnyin😁Oletko mies, joka puhelee vuodesta toiseen yksinään esiintynyt myös korsetissa? Kerran sinulla oli yhden huuhaaprofiilisi yhteudessä kuva miehen sääristäsi, onneksi oli sen verran kovat denierit niin ei näkyvynyt karvat läpi
- Anonyymi
Ootko oikea maksullinen?
- Anonyymi
Paljonko on tunti? Sulla on hauskat räpylät. Ei kovin naisellinen jalkaterä. Mutta kai noi haarat aukee kun vaan rahaa laittaa pajatsoon?
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko on tunti? Sulla on hauskat räpylät. Ei kovin naisellinen jalkaterä. Mutta kai noi haarat aukee kun vaan rahaa laittaa pajatsoon?
Ei kyllä sulla loppus taalerit kuule kesken ennen kuin pääsisit viittä metriä lähemmäs.😄.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Ei kyllä sulla loppus taalerit kuule kesken ennen kuin pääsisit viittä metriä lähemmäs.😄.
videoissa näin kuinka nainen panee mistä takaa sohvalla
sellaiset leikit - Anonyymi
Oletko sinä ihan oikea maksullinen maalittaja, joka keksii muista tarinoita katkeruuttaan ja jonka jutut perustuu 100 prosenttisesti keskustelupalstan antiin? Poimitko täältä ”tietoa” ja tarinaa mitä kertoilet suurella itsevarmuudella? Esim jollekin naista esittävälle äijällä kätiseminen vaikuttaa siltä, että heikossa hapessa on nääs kerronnat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkatko useinkin yksiksesi kirjoittelua ja jumittelet miehen laittamassa kuvissa joita arvostelet? Toivottavasti et ole saastuttanut firman laitteistoa availemalla viruslinkkejä, sillä vaikutat juuri niin toopelta, että avaat esim sähköpostin otsikolla ”nude lady gaga” sillä sinulla ei ole otetta realismiin tai mihinkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkatko useinkin yksiksesi kirjoittelua ja jumittelet miehen laittamassa kuvissa joita arvostelet? Toivottavasti et ole saastuttanut firman laitteistoa availemalla viruslinkkejä, sillä vaikutat juuri niin toopelta, että avaat esim sähköpostin otsikolla ”nude lady gaga” sillä sinulla ei ole otetta realismiin tai mihinkään
Siitä sitten laajentamaan hommia oikein jopa gboardiin minne tallentaa silppua
- Anonyymi
Neidit varmaan järjestää keskenään saunailtoja? Olen melko varma. Onko löylynheittäjän paikka varattu? Siitä keskeltä...
- Anonyymi
...ois meinaan sukkiin laitettavaakin. Nätit jalat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...ois meinaan sukkiin laitettavaakin. Nätit jalat!
Pidetään kintut sipsuina. T. Kevein askelin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidetään kintut sipsuina. T. Kevein askelin.
Lonkeron voimalla ne klapitkin hoituu pesään. Ihan semisti siis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lonkeron voimalla ne klapitkin hoituu pesään. Ihan semisti siis.
Isot pojat tietää sen verran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysyikö Matti lonkerossa, hmmmmm; https://m.youtube.com/watch?v=LoN0glwjOE4&pp=ygUOTWF0dGkgbnlrw6RuZW4=
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysyikö Matti lonkerossa, hmmmmm; https://m.youtube.com/watch?v=LoN0glwjOE4&pp=ygUOTWF0dGkgbnlrw6RuZW4=
Tiukka viina muodostaa kansallisia terveysuhkia: https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010058580.html
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiukka viina muodostaa kansallisia terveysuhkia: https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010058580.html
Sievit Villeltä!
https://m.youtube.com/watch?v=ztAd6mUIOXE&pp=ygUqS2Fuc2FsbGlzZW4gbWV0c8Okc3R5dWtzZW4gdmlsbGUgaGFhcGFzYWxv - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sievit Villeltä!
https://m.youtube.com/watch?v=ztAd6mUIOXE&pp=ygUqS2Fuc2FsbGlzZW4gbWV0c8Okc3R5dWtzZW4gdmlsbGUgaGFhcGFzYWxvVarmaan tämäkin uutinen: https://yle.fi/a/74-20065144 tarkoittaa, ettei saunat ja kipinät pysy lämpimänä omin voimin. Velat on ryypätty ja rellestetty.
Teette tilaa uusille vartijoille ihan näillä hetkillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan tämäkin uutinen: https://yle.fi/a/74-20065144 tarkoittaa, ettei saunat ja kipinät pysy lämpimänä omin voimin. Velat on ryypätty ja rellestetty.
Teette tilaa uusille vartijoille ihan näillä hetkillä.Brassailu Jutsuu teille kaikille takaisin, katteettomasti: https://m.youtube.com/watch?v=KZTpUVEjT3I&pp=ygUVTGVubsOkIG55a8Okc2VuIG1hdHRp
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Brassailu Jutsuu teille kaikille takaisin, katteettomasti: https://m.youtube.com/watch?v=KZTpUVEjT3I&pp=ygUVTGVubsOkIG55a8Okc2VuIG1hdHRp
Viittu, mä pelkään sua. Kaikki vauvat muistuttaa Matti Nykästä. Ne puhuu pelottavan estottomasti. Pelottavia, perkeleet!
https://m.youtube.com/watch?v=KZTpUVEjT3I&pp=ygUVTGVubsOkIG55a8Okc2VuIG1hdHRp - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viittu, mä pelkään sua. Kaikki vauvat muistuttaa Matti Nykästä. Ne puhuu pelottavan estottomasti. Pelottavia, perkeleet!
https://m.youtube.com/watch?v=KZTpUVEjT3I&pp=ygUVTGVubsOkIG55a8Okc2VuIG1hdHRpKädet tärisee niin perkeleesti, että linkit menee sekaisin. Ihan kuin meidän mäkikotka: https://m.youtube.com/watch?v=eUm1QBNhz4s&pp=ygULTGliZXJvIGJhYnk=
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kädet tärisee niin perkeleesti, että linkit menee sekaisin. Ihan kuin meidän mäkikotka: https://m.youtube.com/watch?v=eUm1QBNhz4s&pp=ygULTGliZXJvIGJhYnk=
Muistakaa sit kaikki sinkkunaiset, että täällä on Matti Nykäs-isien jälkeen sukupolvellinen valkoisia irakilaiskasvatteja. Tehdään tästä basaarista teille kaikille miellyttävä, yhteistuumin. https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000010011626.html
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistakaa sit kaikki sinkkunaiset, että täällä on Matti Nykäs-isien jälkeen sukupolvellinen valkoisia irakilaiskasvatteja. Tehdään tästä basaarista teille kaikille miellyttävä, yhteistuumin. https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000010011626.html
Sitten kun tää on oikea Kalifaatti, niin ette osaa enää sanoa tuleeko se lemu sperman hajusta vai myskistä. Sitten voidaan taantua käsi kädessä kansakuntana jälleen kerran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä tiedä edes sen vertaa, että oliko groupattu kankku saunaillassa maken vai peran, mutta hyvältä se tuntui
- Anonyymi
No nyt on HOT, kauniit on pohkeet kuvassa!!!!
- Anonyymi
Oliko tämä miesaloittaja se kuuluisa otos omista koivistasi?
- Anonyymi
Upeat jalat!
Oonko eka? 😁
https://aijaa.com/yizaI5
Oikaisin kintut rahille, mut oikeasta jalasta veti simona suonta pottuvarpaasta. 🤣
Kävin tänään hakee työkamun tekemiä puita metsiköstä noin 10 mottia. Ihan naatti olo. 🤪
Lunta ihan älyttömästi. Nissani just ja just liikkui siinä... välillä työnti lunta edessään...
Ja vikslla kuormalla meinattiin upota peltoon... ei roudasta tietojakaan...
Mut toisaalta...kivaa oli. Vähän offroad-meininkiä. 🤣Eka olit🤣 kiitos heittäytymisestä.
Sulla on tuo räpylä niin samanlainen omani kanssa😁 ihan kun olis identtinen pottuvarvasväli😂
Katselinkin jonkun fb videon.. lumista on😬 ja hitto mitä pökkelöitä.. on teillä siinä siis ollut vähän hommaa😊Haaveilija39 kirjoitti:
Eka olit🤣 kiitos heittäytymisestä.
Sulla on tuo räpylä niin samanlainen omani kanssa😁 ihan kun olis identtinen pottuvarvasväli😂
Katselinkin jonkun fb videon.. lumista on😬 ja hitto mitä pökkelöitä.. on teillä siinä siis ollut vähän hommaa😊No huvitti, kun rupes varpaat vielä harotta.aan, kun veti suonta. 😁
Mulla on akkavalta varvashommissa. Kynnetkin pitäis leikata, nää repii jo sukat kohta. Kynstenleikkuri pitäis vaan vaihtaa ja hommata kynsiviila. Joskus leikkureissa oli siinä välissä sellainen.
Joo, oli aikamoisia jytkyjä osa. Vaikka oli metrin pätkiä, niin välillä tarvitsi kaksi nostamaan ne kyytiin. 😁
Mutta siitä saa työkamu nyt reilun vuoden puut itselleen. 😁Palstakamu kirjoitti:
Onko tuo sinun oma koti? Kiva kurkistus palstalaisen elämään.
Joo. Olohuoneesta kuva, taustalla näkyy eteiseenkin vähän. 😊
Disseisback kirjoitti:
No huvitti, kun rupes varpaat vielä harotta.aan, kun veti suonta. 😁
Mulla on akkavalta varvashommissa. Kynnetkin pitäis leikata, nää repii jo sukat kohta. Kynstenleikkuri pitäis vaan vaihtaa ja hommata kynsiviila. Joskus leikkureissa oli siinä välissä sellainen.
Joo, oli aikamoisia jytkyjä osa. Vaikka oli metrin pätkiä, niin välillä tarvitsi kaksi nostamaan ne kyytiin. 😁
Mutta siitä saa työkamu nyt reilun vuoden puut itselleen. 😁Sitä se teettää kun vanhaksi elää😉 kohta sulla on käytössä moottorisaha🤪 😂 kynnet tuppaa kovettumaan.. en tiedä kuinka kippuraiset ovat omani sitten joskus.. pikkuvarpaani on sen verran ”kiero” kynsi on niin pieni, mutta vuosi vuodelta jotenkin paksumpi.😬
Hyvä jos yhteistuumin jaksoitte kantaa ne lavalle👍🏼Haaveilija39 kirjoitti:
Sitä se teettää kun vanhaksi elää😉 kohta sulla on käytössä moottorisaha🤪 😂 kynnet tuppaa kovettumaan.. en tiedä kuinka kippuraiset ovat omani sitten joskus.. pikkuvarpaani on sen verran ”kiero” kynsi on niin pieni, mutta vuosi vuodelta jotenkin paksumpi.😬
Hyvä jos yhteistuumin jaksoitte kantaa ne lavalle👍🏼No mä oon tyytyväinen, kun on hyvät kynnet varpaissa. Vielä pystyy hyvin leikkaamaan kynnet ja ihan normaaleilla metodeilla. Pikkuvarpaassakin hyvä kynsi. Monella se taitaa olla pieni ja vaikea hoitaa...
Joo. Kyllä oli rankkaa, mut toisaalta kivaa. Kivaa vastapainoa varsinaisen työn kepeydelle. 😊Disseisback kirjoitti:
No mä oon tyytyväinen, kun on hyvät kynnet varpaissa. Vielä pystyy hyvin leikkaamaan kynnet ja ihan normaaleilla metodeilla. Pikkuvarpaassakin hyvä kynsi. Monella se taitaa olla pieni ja vaikea hoitaa...
Joo. Kyllä oli rankkaa, mut toisaalta kivaa. Kivaa vastapainoa varsinaisen työn kepeydelle. 😊Tekee varmasti sulle ihan hyvää koluta vähän muita nurkkia. 😊 Oot niin paljon siellä kotinurkissa.
Oon myös itse ollut liikaa ainakin omasta mielestäni kotona.. ihan tullut sellainen vetämätön olo.. on hyvä että on aktiiviset sukulaiset jotka potkii sitten siinä mua persiille että poistun kotoa jonnekkin.😁
Luukku 16. 🧑🎄
https://aijaa.com/yje5a2- Anonyymi
Onko lämpimät sukat?
Anonyymi kirjoitti:
Onko lämpimät sukat?
On oikein mukavat. Lumiukko joulusukat. Kivasti lämmittää räpylöitä. ☃️😊
Haaveilija39 kirjoitti:
Kiitos🙏😁
joulusukkia minäkin mietin aluksi.. jäi sitten siihen miettimisen tasoon😄Vuoden aikaan nähden se oli mielestäni sopivin vaihtoehto. Muutenkin touhuan joulujuttujen parissa. Sukkaidea tuli kuin itsestään. 😊
tosi.typy kirjoitti:
Vuoden aikaan nähden se oli mielestäni sopivin vaihtoehto. Muutenkin touhuan joulujuttujen parissa. Sukkaidea tuli kuin itsestään. 😊
Kyllä☃️
Yritin etsiä pitkävartista sukkaparia.. se oli se mun idea tuohon luukun kuvaan.. en löytänyt, tai jaksanut käydä siis joka kauppaa läpi..😁 että olisin löytänyt jotain joulu talvi aiheista..
Tänään tajusin meillä ei oo mitään joulu juttuja esillä, ei edes kuusta.. en siis todellakaan ole joulusta pitävä.. voi mun lapsiparat😛
- Anonyymi
Kuvasta 9,5, täys kymppi olisi tullut jos kuvan rajaus olisi ollut vähän ylempää.
- Aitovaginamies - - Anonyymi
No viimeinkin se säärikuva mitä oon kinunnut jo monta kuukautta!
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Ai niin kauan😳 Noh mutta hyvä jos olet nyt tyytyväinen😁
No kyllä aika kauan oon pyytänyt 😉
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä aika kauan oon pyytänyt 😉
Aina voi pyytää ja joskus se ehkä myös palkitaan…🤗
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Aina voi pyytää ja joskus se ehkä myös palkitaan…🤗
Todellaki 🤗 kai tiedät et tuo kuva kovetti paikat...?
Anonyymi kirjoitti:
Ovat ehkä herkällä päällä jos noin vähästä kovettuu.🙂
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Ovat ehkä herkällä päällä jos noin vähästä kovettuu.🙂
Haittaako tuo mitään :D kuvaa siitä ei varmaan sovellu tähän kalenteriin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lataat siis mies naisten kuvia netistä, joita ikäänkuin lähettelet itsellesi ja sitten kirjoitat itsesi kanssa tätä softpokea. Oletko ajatellut, että sitä varten on ymmärtääkseni ihan niitä alan chat-huoneita, joissa kumisaapastyypit ym voi kertoa fetissiseistään
- Anonyymi
Jonkunlainen vilautus... Kai?
https://aijaa.com/UdTXVD
Jasu :)- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Joo oikein hyvä🤗👍🏼 kiitos sulle. Hei kivat töppöset!
Äiteen siskon eli tädin tekemät. 🙂
Kivat ne on jalassakin. Sirossa 39/40 villasukatkin viihtyy. Niin ja mulla on aina karvaset kintut. En oo viittinyt enää vuosiin stressata mitä muut niistä miettii.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Äiteen siskon eli tädin tekemät. 🙂
Kivat ne on jalassakin. Sirossa 39/40 villasukatkin viihtyy. Niin ja mulla on aina karvaset kintut. En oo viittinyt enää vuosiin stressata mitä muut niistä miettii.
JasuJos itse viihtyy karvoissaan, niin se on varmaan pääasia👍🏼 itsellä on niin vähän säärikarvoja, että ne tuppaa vaan olemaan. En siis välttämättä muista ajella niitä edes kesällä.😁
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Jos itse viihtyy karvoissaan, niin se on varmaan pääasia👍🏼 itsellä on niin vähän säärikarvoja, että ne tuppaa vaan olemaan. En siis välttämättä muista ajella niitä edes kesällä.😁
Oletko mies halunnut kauankin jo olla nainen? Toiset sanoo, että olet kirjoitellut naisena esiintyen n 20 vuotta
Tätä varten en kuvia jaksa ottaa, mutta yksi arkikuva puhelimesta löytyy. Valitsin jalkojen ja silmäkuvan välillä. Tässä siis oma luukkuni kalenteriin (mahtaako tulla 24 kuvaa kokoon?), vaikkei nuo enää sinkkukoivet olekaan. 😆
https://aijaa.com/at6TOOKiitos CIT osallistumisesta🙏 Nyt kun mulle on sanottu kivat pohkeet. Niin hei ei sullakaan hullummat oo😆
Niin onhan tässä aikaa saada vielä 24luukkua..
Olen tosi iloinen puolestasi, ansaitset kaikkea ihanaa elämääsi🥰- Anonyymi
Hassut töpöt:))
- Anonyymi
et ole kävelijä, mutta autoilija
toimistotyöntekijä ehkä
opiskelija...hyvistä kotioloista...Siis mitä viittaatko että jotenkin aloittaja olisi hyvin syöneen näköinen? Kiitos pidän omista muodoista😇
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Siis mitä viittaatko että jotenkin aloittaja olisi hyvin syöneen näköinen? Kiitos pidän omista muodoista😇
Kertoisitko mies itsestäsi hieman ruumiinrakenne, hiusten väri ja onko naisella uimapuku, sukkahousut ja leninki?
- Anonyymi
Toivottavasti saataisiin uusi kierros ja rintavakokuvat kehiin, vaikka uudenvuoden yönä. Juokaa nyt sen verran että uskallatte:)
VA- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Pitäisikö sun myös osallistua juomatalkoisiin? Saadaan palstalle vähän säpinää😉
Nyt ei voi juoda ollenkaan.
Pitää juoda sitten kaksin käsin kun vuosi 2025 vaihtuu.
VA Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei voi juoda ollenkaan.
Pitää juoda sitten kaksin käsin kun vuosi 2025 vaihtuu.
VANo mutta ehdit sitten myöhemmin☺️
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Pitäisikö sun myös osallistua juomatalkoisiin? Saadaan palstalle vähän säpinää😉
Tiedätkö mies mitä, sain juuri korvanappiini tiedon, että olet eräiden viimeinen toivo, miltä tuntuu olla tärkeä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö mies mitä, sain juuri korvanappiini tiedon, että olet eräiden viimeinen toivo, miltä tuntuu olla tärkeä?
V^^u mikä uuvatti olet kojootti, ansaittua ensivuotta lisäys edelliseen
- Anonyymi
Tuoko mies nämä mielikuvituskavetit sinulle tunnetta, että on paljon ihmisiä ympärillä? On originalnaista ja lounastajaa ym
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011233Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282212- 371609
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510