Kuinka säästä riippuvaiset ihmiset selviävät epänormaalista lämpenemisestä talvella?

Anonyymi-ap

Kuinka säästä riippuvaiset ihmiset selviävät epänormaalista lämpenemisestä talvella?

Kroonisia sairauksia sairastavat ihmiset reagoivat yleensä jyrkästi sään oikkuihin, erityisesti keuhkoastmasta, kohonneesta verenpaineesta, niveltulehduksesta, mahahaavasta ja vegetatiivisesta verisuonidystoniasta kärsivät.

Kuinka selviytyä näistä luonnon oikoista, jos olet sääherkkä ihminen? Voit parantaa hyvinvointiasi lämpötilanvaihteluiden aikana oikea-aikaisilla ennaltaehkäisytoimenpiteillä, eli on tärkeää seurata terveyttäsi, varsinkin jos sinulla on kroonisia sairauksia. Joissakin tilanteissa hermostoa rauhoittavat rauhoittavat lääkkeet auttavat. Nämä voivat olla mietoja rauhoittavia lääkkeitä, jotka perustuvat lääkekasveihin, esimerkiksi valeriaaniin ja emojuureen.
Hypotoniset potilaat tarvitsevat adaptogeenisiä lääkkeitä, jotka ylläpitävät sävyä. Ginsengin, echinacean, sitruunaruohon ja aralian tinktuurit ovat sopivia.

Kasvi- ja verisuonidystoniaan voi ottaa hermostoa vahvistavan B-vitamiinikurssin. Ennaltaehkäisevänä käytetään myös fysioterapiaa, akupunktiota ja psykoterapeutin tapaamisia.

Vesitoimenpiteet auttavat myös pääsemään eroon huonosta terveydestä. Terapeuttiset kylvyt voivat olla tonisoivia tai rauhoittavia (10–15 toimenpiteen kurssi). Kotona voit ottaa kylpyjä lisäämällä lääkeyrttejä - valeriaania, oreganoa tai merisuolaa.

13 tapaa selviytyä sääriippuvuudesta Jos reagoit jyrkästi säähän, on tärkeää parantaa untasi, mennä nukkumaan ja nousta aikataulun mukaan, myös syödä tunti kerrallaan, ei napata ruokaa liikkeellä .
Lisäksi kannattaa kiinnittää huomiota sääennusteisiin. Jos sääennustaja lupaa magneettimyrskyn tai lämpötilan nousun, varaudu siihen etukäteen: keskustele lääkärisi kanssa siitä, mitä lääkkeitä ja missä annoksissa tulisi ottaa edellisenä päivänä ennaltaehkäisevästi.

Sääherkkyyden poistamiseksi lisää kaliumia, magnesiumia, kalsiumia sisältävien ruokien osuutta ruokalistalla: perunat, banaanit, munakoisot, kaali, aprikoosit, kuivatut hedelmät, pinaatti, pähkinät, tattaripuuro, kefiiri, raejuusto, juusto, kalastaa.

Syksyllä ja keväällä muista suorittaa vitamiinihoito. C-, E- ja B-vitamiinit ovat erityisen tärkeitä hyvinvoinnin parantamiseksi.

0

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
        Ikävä
        119
        1632
      2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
        Ikävä
        99
        1468
      3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
        Maailman menoa
        36
        864
      4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
        Ikävä
        29
        839
      5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
        Ikävä
        36
        759
      6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
        Ikävä
        50
        756
      7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
        Ikävä
        56
        708
      8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
        Ikävä
        37
        700
      9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
        Ikävä
        42
        699
      10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
        Ikävä
        37
        663
      Aihe