Älä nainen valehtele

Anonyymi-ap

Olet kuin naaraspuolinen rukoilijasirkka 🐛🦗.Bodycounttisi on kuitenkin vähintään kolminumeroinen. Näen sievistelyjesi ja manipulaatiosi taakse todellisen minäsi. En aio kietoutua valheiden loputtomaan verkkoosi uhriksesi 🕷
🕸. Mä kyllä vaistoan sen heti jos oon sulle pelkkä kakkos- tai kolmosvaihtoehto. Se kun ei minulle riitä vaan haluan olla ykkönen ja ainoa. Terveisin minä = 😗.

17

381

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olipas hassu viesti jollekin 😁

• Anonyymi

🤭 ei tää varmaan mulle ole, on niin monta ötökkää tuossa, mutta mutta, onko noilla urospuolisilla ötököillä yhdelläkään vyötä? 😃

• Anonyymi

Haha! Olen kuullut itsestäni juoruja ja naurattaisi ellei itkettäisi niitä kuullessani. Minuun on ihastuttu ja minua on lähennelty. Osa todella mukavia, mutta ei minua varten. Haluan tunneyhteyden myös.
      Vain yhden kanssa olen kuitenkin ollut.
      Haaveilen parisuhteesta jossa kohdataan kaikilla tasoilla ja seksiä on usein.

• Anonyymi

En ole mitään pahaa tehnyt. Olisin vain rakastanut sua ikuisuuksiin.

• Anonyymi

Voit ajatella ihan mitä tahansa. Itse tiedän totuuden ja omatunto on puhdas. Se riittää.

• Anonyymi

No pahus!

• Anonyymi

Notetaans nyt tää oma lankani tänne pinnalle. Prinsessoja riittää. Elämä toimii kuitenkin siten että aina ei saa mitä haluaa. Olen saanut itse Jumalalta kyvyn nähdä ihmisten aurat eli millaisia ihmiset oikeasti ovat. Pystyn sanomaan jo ensivilkaisulla millainen kukin on. Suuren bodycountin omaavat naiset ovat liian käytettyjä ja pinnallisia hoitoja minun makuuni. Yhteiset intiimit sessiot tuntuvat sitä paremmilta mitä syvempi tunneyhteys osapuolten välillä on. Kukasta kukkaan pörräilijät saavat puolestani ristiinpanna keskenään ja jättäytyä ulos aitojen ihmisten ympyröistä. Ongelma onkin juuri siinä että ne kukasta kukkaan lentävät ovat juuri niitä ketkä lähestyvät vastapuolta helpoimmin sekä useimmin.

• Anonyymi

Taidat olla tuo aloiituksen tekijä? Exälläni oli sellainen elämäntyyli että meni kukasta kukkaan mulla oli siihen aikaan eromme jälkeen vielä tunteita häntä kohtaan hän ei välittänyt siitä häntä kiinnosti vain uudet tytöt. Minä en koskaan olisi voinut mennä sänkyyn muuta kuin sellaisen kanssa johon on tunteet.

• Anonyymi

Ei ole niin suurta bodycounttia. :)

• Anonyymi

Taitaa jokainen itse tietää paremmin oman kumppanien määrän mulla se on kaksi vaikka ei hänelle kuulukkaan ole kuulunut pitkään aikaan. Kun halusi erota sitä on silloin eronnut.
      En kudo mitään verkkoja tai ole kutomassa kirjoitat raakalla tavalla en pidä siitä. Sisimpäsi on muuttunut. Etpä voisi olla noista mikään koska ykkös vaihtoehto on mieheni ja muita ei ole.

• Anonyymi

Hän taisi olla sinulle tärkeä ihminen ja ainoa, jota nimittää puolisoksi. Olen pahoillani puolestasi, ettei mikään jatku, ellei molemmat sitä tahdo. Ja tahto on nolo sana sille, että yleensä tehdään vain helppoja ratkaisuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän taisi olla sinulle tärkeä ihminen ja ainoa, jota nimittää puolisoksi. Olen pahoillani puolestasi, ettei mikään jatku, ellei molemmat sitä tahdo. Ja tahto on nolo sana sille, että yleensä tehdään vain helppoja ratkaisuja.

Ei tarvitse olla pahoillaan minulla on mies joka kuuluu elämääni elämäni loppuun asti.

• Älä vedä omia johtopäätöksiä mies. Toisen bodycount selviää vain kysymällä ja silloinhan näet valehteleeko toinen. Sellaiset asiat eivät mielestäni kuulu julkiselle keskustelupalstalle. Ehkä olen ahdasmielinen näissä asioissa.

• Anonyymi

Kyllähän minun sisään näki ja näkee vieläkin.

• Anonyymi

Kaikkia pitää ihanne tapauksessa auttaa, ja, silti se on uskomattoman vaikeaa, kun, tiede ei ole tarpeeksi kehittynyt, joten toivotaan tieteen radikaalia kehittymistä joka viikko ja joka kuukausi, ja, toivotaan vain parempaa huomista, 🤔🌹🤔🥰🥰

• Anonyymi

Mihin mies pyrit vastailemalla näihin emojeilla kuorrutettuihin aloituksiisi ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5137
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      25
      3470
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      38
      2818
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      9
      1972
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1820
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1586
    7. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      260
      1451
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1372
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1356
    10. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      73
      1078
    Aihe