https://www.is.fi/politiikka/art-2000010020978.html
Naisvihaajaksi palstalla usein väitetyn harmiksen tulos:
"Sari Essayah (Kristillisdemokraatit)
"Edistän Suomen kansan parasta ja yhtenäisyyttä niin, että Suomi on turvallinen ja kriisikestävä maa, joka tekee kansainvälistä yhteistyötä."
Kyllä, ihan samaa mieltä ja Essayahin olenkin näsitä nyt ehdolla olevista pitänytkin varmaan järkevimpänä kannoiltaan, sikäli ihan oikea tulos.
-harmiseikirj.-
Testaa kuka presidenttiehdokas olet
28
515
Vastaukset
- Anonyymi
Katsoin tänään jonkun vitsikkään ohjelman, viikon uutiset tai jotain.
Käsittelevät satiirisella tavalla ajankohtaisia aiheita. Yksi oli tämä presidenttiin liittyvä problematiikka, ketä äänestäisit.
Harri Moisio oli vieraana, hän mielestäni sanoi osuvasti. En uskonut tätä koskaan sanovani mutta Jussi Halla-Aho oli piristävä muihin nähden. Presidentillä tulee olla tyyntä rauhallisuutta jota Stubilla tai verkkosukilla ei nyt ole.
Presidentiksi olemukseltaan kävisikin parhaiten Halla-Aho. Tuo kertoo jo kaiken osallistujien tasosta?
AV- Anonyymi
Halla-aho on kieltämättä hyvä esiintyjä ja yleensä osaa harkita sanojaan, on looginen siinä mitä sanoo. Harmi vaan kun venäläisten tappamispuheillaan on tehnyt itsestään huonon presidenttiehdokkaan, siihen paikkaan tarvitaan nyt joku sellainen joka kykenee neuvottelemaan ja tulemaan toimeen Venäläistenkin kanssa ilman mitään vihapsykooseja. Väistämättä tulee se aika jossa Suomi joutuu vähän nöyristelemaan ja selittelemään tekosiaan sinne suuntaan niin ei kannattaisi olla mitenkään vihan sokaisema presidentti silloin vallassa.
-harmiseikirj-
Li Andersson (Vasemmistoliitto)
"Lupaan olla presidentti, joka johdonmukaisesti puolustaa ihmisoikeuksia ja nostaa ilmastokriisin ulko- ja turvallisuuspolitiikan ytimeen."
😁- Anonyymi
Ei taas yllätä, että palstafeministit saa järjestään vihervasemmisto anarkistien tulokset.
Kertoo hyvin Suomi ja Suomalaisvihamielisestä ajattelusta. - Anonyymi
Niinpä, ne on niitä puheita. Li on aina osannut ns. aihekirjoitukset! Teot sitten taas ovatkin aivan eri luokkaa, kuten johtaminenkin, ja vastuunkanto siinä kohdin!
trollikka
- Anonyymi
Mjoo, pitihän se kokeilla.
Olli Rehn (Valitsijayhdistys Olli Rehn)
"Lupaan johtaa Suomen ulkopolitiikkaa viisaasti ja vakaalla kädellä. Lupaan puolustaa kansallista eheyttä ja toimia yhdistävänä tekijänä."
AV Li Andersson (Vasemmistoliitto)
Meillä on täällä bileet ja tarjolla on jääkaappikylmää valkoviiniä. 😋Että näin:
"Lupaan johtaa Suomen ulkopolitiikkaa viisaasti ja vakaalla kädellä. Lupaan puolustaa kansallista eheyttä ja toimia yhdistävänä tekijänä."- Anonyymi
Aloitan testin. Jos mulle tulee Essayjah (vai miten prkl se kirjoitetaan) niin lupaan etten julkaise tulosta. On siellä muutama muukin nimi joiden kohdalla vaikenen.
-keinovaginamies-- Anonyymi
Joo,
vaikenen ikuisesti.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo,
vaikenen ikuisesti.
-keinovaginamies-Se oli vaan huono testi. Älä välitä
xLiner
- Anonyymi
"Minä olen Jumalan rangaistus. Jos et olisi tehnyt suuria syntejä, Jumala ei olisi lähettänyt minua teille rangaistukseksi. "
- Tšingis-kaani (Mongolivaltakunnan suurkaani)Shingis Kaanihan oli ympäristöaktivisti... pienenti merkittävästi vaikutusalueensa hiilijalanjälkeä kuulemma. 😁
Jussi Halla-aho (Perussuomalaiset)
"Lupaan presidenttinä edistää käytettävissäni olevin keinoin niitä tavoitteita, joiden vuoksi olen lähtenyt politiikkaan."
Hehh, en taida kyllä äänestä ketään tällä kertaa. Kaikki ehdokkaat ovat huonoja.- Anonyymi
"Hehh, en taida kyllä äänestä ketään tällä kertaa. Kaikki ehdokkaat ovat huonoja."
Äläs nyt, Paavo saattaa vielä kammeta mukaan:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b565a3c1-9dc5-467f-bf98-742f9059be6b
-harmiseikirj-
- Anonyymi
Kaikki ihan samanlaisia globalistien valitsemia pullanmaiskuttelijoita. Väyrystä tuolla kaivattaisiin, vaikka tuskin tulisi valituksi niin väittelyä syntyisi ehdokkaiden välillä paljon enemmän!
- Anonyymi
Tuohon ylle juuri laitoin linkin, Paavo jos pääsee messiin kyllä voisi käydä äänestämässä :)
-harmiseikirj-
Rehn
- Anonyymi
En tehnyt testiä! Mä tiedän muutenkin ketä kannatan presidentiksi, vaikka onkin hieman valju, siis arkipäiväisen oloinen. Ei mikään vakokuvauksellinen, kuten Urpilainen!
Rehn edustaa maltillista ja harkitsevaa politiikkaa ja hänellä on tuntemusta rahamaailmasta, pankkimiehenä. Tasapainotteleva ja neuvottelut hallitseva pankkimies; olisi minusta nyt järkevä ratkaisu tälle Suomen maalle!
trollikka - Anonyymi
Rehn 80% Aaltola 79%
- Sheena- Anonyymi
Kuunteles Aaltolaa; eihän sitä voi edes todesta ottaa. Ei kovin kauaa sillä jakkaralla istuisi, ilman systerin apuja, veikkaan. Tämä sisar sen sijaan, olisi parempi vaihtoehto... ja sitä ehkä hiljalleen ollaankin petaamassa; "hissun kissun..." sanoisi turkulainen veronmaksaja!
trollikka
Tällaista tarjolla tänään:
"Lupaan johtaa Suomen ulkopolitiikkaa viisaasti ja vakaalla kädellä. Lupaan puolustaa kansallista eheyttä ja toimia yhdistävänä tekijänä."Dino ei yllättynyt yhtään: Sari Essayah (Kristillisdemokraatit)
"Li Andersson (Vasemmistoliitto)
"Lupaan olla presidentti, joka johdonmukaisesti puolustaa ihmisoikeuksia ja nostaa ilmastokriisin ulko- ja turvallisuuspolitiikan ytimeen."
Mä kyllä valitsin mm., että ilmastonmuutoksen vuoksi ei saa pysäyttää liikennettä. No, eipä nämä testit niin tasan tarkkoja olekaan.Jussi Halla-aho (Perussuomalaiset)
"Lupaan presidenttinä edistää käytettävissäni olevin keinoin niitä tavoitteita, joiden vuoksi olen lähtenyt politiikkaan."
Minä tein tuon testin sen monta kertaa mutta en ole häntä äänestämässä todennäköisesti, liian venäjän vastainen minusta . Tämä tuli 2-3 kertaa
Mika Aaltola tuli kerran kehtasi vielä Pekka Haavisto tulla ja säihkähdin ja enkä yrittänyt enää.Taas se Mika Aaltola (Valitsijayhdistys Mika Aaltola)
"Olen valmis vastaamaan muutosten edellyttämiin tarpeisiin. Minä uskon tähän maahan ja sen kansalaisiin."
Jännä itse en ole kuitenkaan heikentämässä kiina suomi suhdetta vaikka puhuttiin riippuvuutta kiinaan. No jooh.
- Anonyymi
Minullakin tuli li Anderson. Tokihan eduskuntavaaleissakin äänestän vasemmistoa.
>simiti< - Anonyymi
Olli Rehn tuli.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703530Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483453Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463312- 532759
- 322016
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301942- 481676
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401665Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390