Onko kaikki muut palstalaiset paitsi minä, nukkumassa?
Tähän aikaan
13
233
Vastaukset
Ollaan kaikki muut nukkumassa..
No ei, kohta toivottavasti pääsis nukkumaan.
Yksin se on haasteellista ja ikävää.- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18166888E
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Täällä valvoskellaan. Täytyy yrittää saada unta, mutta uni ei pakottamalla tule.
- Anonyymi
En ole nukkumassa. Uneksimassa kyllä olen. Kauniista naisista nimittäin.
- Anonyymi
No jos tähän aikaan vielä nukkuvat, ovat unikekoja.
Herätyys!
Siivoillaan vähän, aamupala naamaan ja ulos, hus hus.
AVJuuri söin aamupalaksi riisipuuroa ja jon kupin kahveeta. Nyt aamupesun jälkeen palasin sänkyyn. Ajattelin lukea kirjaa. Ei ulos vielä.. siellä on pimiää.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Juuri söin aamupalaksi riisipuuroa ja jon kupin kahveeta. Nyt aamupesun jälkeen palasin sänkyyn. Ajattelin lukea kirjaa. Ei ulos vielä.. siellä on pimiää.
Jos on mahdollisuus jäädä sänkyyn, mikä ettei. Kaikilla ei ole sitä mahdollisuutta.
Lepopäiviä kun käytännössä ei ole.
Viedään tytön äiti töihin, touhuillaan ulkona ja ehkä paistetaan sitten äidille ylläriksi pipareita ja Joulutorttuja. Saa lämpimäisiä, kun töistä pääsee.
Vesikeli, kypärä päähän, kumpparit jalkaan ja eiku liukastelemaan.
AV Anonyymi kirjoitti:
Jos on mahdollisuus jäädä sänkyyn, mikä ettei. Kaikilla ei ole sitä mahdollisuutta.
Lepopäiviä kun käytännössä ei ole.
Viedään tytön äiti töihin, touhuillaan ulkona ja ehkä paistetaan sitten äidille ylläriksi pipareita ja Joulutorttuja. Saa lämpimäisiä, kun töistä pääsee.
Vesikeli, kypärä päähän, kumpparit jalkaan ja eiku liukastelemaan.
AVNo.. mulla tuo vastuu alkaa vasta myöhemmin päivällä. Exä lähtee töihin puolenpäivän hujakoilla. Siihen asti vapaata. Noin suurinpiirtein. Kohta minullekin loma koittaa niin saan vapaapäiviä enempi. Exäkin on lomalla, niin poitsuvastuu jakautuu.
- Anonyymi
Ätmit ei saa unta
- Anonyymi
Mä en oo ätmi! Sain sitä paitsi unta! Mä oon monta kertaa sanonu, ettei mua ätmiksi haukuta!
- Anonyymi
Näin on, elämä on loputon kiirastuli, voi voi kuka käski alkaa
- Anonyymi
Unettomuus ja skitsofrenia on ikävä yhdistelmä, saattaa johtaa jopa parvekkeelta uimahypyn tekemiseen, kannattaa harkita palstapedo
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811268
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138883- 84824
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47674Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t246592Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311580Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55569- 51549
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7540