" Rahim saapui kiintiöpakolaiseksi Suomeen vuonna 2015.
Sen jälkeen kun hän joutui vuosia sitten eroon perheestään Turkin rajalla, hän itse jatkoi matkaa kohti Eurooppaa. Hän pääsi lopulta rajan yli Kreikkaan maateitse maksamalla salakuljettajalle 5 000 euroa. Saman reitin kulki myöhemmin 17-vuotias pikkuveli Mostafa."
Eli 10,000Eur oli rahaa laittaa tuosta vaan asian eteen.Kulmakarvoja kuitenkin nosti Suomessa paha paha sossutoimiston päätös jossa myönnettiin 50Eur lamppuihin ja se raha "ei riittänyt kaikkeen tarpeelliseen" Hmm.. olisiko herra voinut itse maksaa lamppunsa kun kaupunki kuitenkin maksaa asunnon jne? Saavat asua Helsingissä. tästä moni Suomalainen veronmaksaja vain haaveilee kun ei ole varaa moiseen.
Perheellä siis ei koskaan "ollut mitään", mutta kymppitonni tussahti jostain pilvestä varmaan kätöseen pojuille jotta saatiin salakuljettajille maksettua.Melkoista meininkiä.
Useat sossuluukulle tulijat on kuvattu erittäin kalliissa asuissa (muunmuassa 700USD kengissä) ja uusimmat Iphonet käsissä.Norja ja Tanska laittavat nämä maksamaan edes osan elannostaan ottamalla rahat,kullat ja timantit pois rajalla ja maksamalla notkunnan niillä ensisijaisesti ennenkuin raotetaan veronmaksajien kukkaroita.
Saman soisi tulevan meillekin.Ylenpalttinen rahan jakaminen ja ilmaisten asuntojen,koulutuksen jne jakaminen tulisi loppua.Siihen loppuisi tulijoiden tulvakin, jos pitäisi elantonsa eteen olla risusavotassa kuten työttömien Suomalaistenkin 9Eur/päivä.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009889252.html
Iltasanomat aina suurentelee ja valehtelee tarinoissaan koska tarina myy paremmin kuin faktat.
Vihervassaritoimittelijan valheellinen teksti
Anonyymi-ap
1
276
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442