Minä pahoinpidellyksi 2020 töissä ja kerroin lääkärille, että olin tehnyt AVI:lle ilmoituksen.
Olin töissä ja luotin, että hoitavat asian niin, kuin kuuluu.
Jäin sairaslomalle ja tein uuden ilmoituksen AVI:lle, kun korona oli ja laitoin ” Ei meillä ole sellaisia resursseja joilla voi korona potilaita hoitaa.”
Ei meillä ole erikoissairaanhoitoa täällä ja taksit kuskaa sairaita Rovaniemelle, koska ambulanssit ei riitä!
Lääkäri sano mulle : Tuut hulluksi.
Vastasin : En voi enää tulla hulluksi, koska mulla on AdHd.
Soitin alunperin eräälle jostain muusta asiasta jota en nyt muista, mutta hän oli sillä kertaa sillä päällä että pystyttiin keskustelemaan niin, kuin AIKUISET VASTUUNTUNTOISET IHMISET.
Hän sano mulle, että : Kyllä olet oikeassa, koska Inarin kunta on hyvin laaja ja luo haasteita niin terveys-, kuin turvallisuusaloilla työskenteleville.
Sovittiin, että teen AVI:lle ilmoituksen.
Tein ja sovittiin, että kerron kuka hän on. Syy on se, että ei hänkään ollut tuota asiaa ilmeisesti ajatellut.
Hän sopi minun kanssa, että hoidan ja olin saanut vanhemman panostajan kuulustelun suoritettua.
Kuulustelutodistus oli poikkeuksellisesti 2 vuotta voimassa.
Syy oli varmaan se, että mulla ei ollut työkokemusta aloilta joilla olis saanut räjäyttäjän luvat.
Kouluttaja sano, että en saa lupia.
Olisin saanut työpaikan, mutta lähin kotia takas kun koulutus loppu.
En sairaslomaa saanut vaikka työkunnon tilapäinen romahdus sattu. Pyysin lääkkeet ja aloin itse kuntouttamaan itseäni eli palasin siivous työhön.
Siivouksissa etenin sekä pääsin Ivalossa ja Inarissa mukaan P1 rakennuksille siivoamaan.
P1 on siivousta jossa tehdään tarkastajan kanssa yhteistyötä.
Nämä meni kyllä ihan hyvin.
Lassila&Tikanojan tarkastajan kanssa ei aikoinaan mennyt. Sanoin tarkastajalle : Tänne et tuu silloin, kun minä oon töissä!
Tarkastaja oli soittanut mun äidille ja ilmottanut, että olin sanonut sille päin naamaa : Tarkastaja ei tehdä laatutarkastusta, kun olen töissä!
Tarkastaja jäi töihin, mutta minä kävelin ulos.
Valitti mulle työn jäljestä joka ei johtunut edes minusta.
Minä olin aamulla 5:ltä töihin ja tarkastaja tuli hotellista aamupalan jälkeen tekemään tarkastusta. Mulla oli kiire kotia, ku lapset piti viedä kouluun ja hoitoon niin pääseen töihin muuallekin.
Tarkastaja tiesi tuon ja oli oppinut tuntemaan puhelimessa minut. Soitettiin niin että molemmilla on aikaa puhua.
En voi sietää, että minun työt tullaan keskeyttämään tarkastuksen tai paskan vaipan vaihdon takia, koska nuo molemmat asioita jotka voi odottaa niin saan hoidettua työni loppuun.
Jos sovi niin siivotkoon itse, mutta osaan paskan vaipan vaihtajaa oven takana odottaa niin saan huudella perään!
Jos ALKO olis ollut kiinni niin olis pönkänny sen vessan oven ulkopuolelta kiinni ja jättäny sen ämmän paska housu pentunsa kanssa sinne vessaan ja lähteny kotia…
ALKO oli auki niin ilmotin äidille, kun valitusta käsiteltiin ” Ilmota että en tule enää siivoamaan.”
Minulla on omat oikeudet siivoojana, koska Ivalon S-marketin vessassa kävijät on antaneet mulle oikeuksia ja en saa edes syytettä!
Minä olen sentään alkuperäinen ivalolainen enkä mikään Ivalon S-marketin vessan siivooja niin, kuin nuo asiakkaat luuli!
Joku paikalla ollut ilmotti, että : Oot kyllä vitun ryppynen, kun suutut!
Olen parasta suuttuessa koska ALKO:n johtajakin häviää tappelun mulle!
Sanon sille : Pidä saatanan kaltoinkohtelija turpas kiinni ja sinulle saa huutaa sekä pieksää mennen tullen palatesta joten minua et tuu opastamaan!
Tuo ALKON johtaja oli valittanut minusta, mutta ei mainninnut mistä tuo riita johtu.
Onnelliset asiakkaat käveli ALKOSTA HYMYSSÄ SUIN ULOS!
En ollu minäki joka huutamisen alotti vaan sen ämmä joka tuli paska housu pentu kainolassa huutamaan mulle!
Kaltoinkohteli sekä syrji meitä kaikkia. Ihmisiä jonotti vessaan ja odotti, että saan siivottua vessan niin pääsevät puhtaaseen vessaan.
Rullasin tekstiviestejä TK:n ajanvarauksista.
6
275
Vastaukset
- Anonyymi
Vessaan odotteli vuoroa kyseisen naisen veljen tyttö jonka kunniaa olen loukannut.
Ämmä joka huutamisen aloitti paska housu pentu kainalossa nöyryytti meitä molempia sekä syrji.
Pojan paska haisi niin pahalle, että se täytti kaltoinkohtelunkin.
Mulla vitutti ja hymyt jäi vain mieleen ja en kumpaakaan tunne vaan tiedän keitä he on jotka joutui myös saman paskan uhreiksi.
Minä olin yrittäjänä vielä siivoojana ja he oli vapaalla.
Toinen heistä oli minun lasten ikäinen ja toinen oli hotelli yrittäjä jonka hotellissa on kuulemma ollut koronaa joten hän kyllä kusi oman osan.
Toisen kanssa kyllä pärjätään, koska hän on kuulemma kunnalla hoitajana. Hän tekee kotipalvelussa kuulemma niitä töitä mitä minä tein yrittäjänä.
Asu vuokralla vähän aikaa siinä Ivalo sarjassa näkyvässä asunnossa josta kaikki väittää, että se on mun asunto.
Ei ole koskaan ollut mun, mutta maksoin vuokratakuu rahat hänelle takaisin vaikka ei kuulunut mulle.
Tappelun kautta ja sanoin : En koe olevani mitään velkaa hänelle, koska hänen isä ja täti saa kavereidensa kanssa sikailla miten huvittaa ja jos minä kirjoitan heidän sikailusta niin istun linnassa ja nuo saa jatkaa nöyryyttämistä!
Joku kerto mulle, että kyseisen naisen äiti kuulemma osaa kyniä rahat pois.
En maininnut tuosta S-marketin vessa episodista mitään, koska ei hänen äiti ollut paikalla.
Ei hänen äiti ole ollut edes minun työkaveri eikä me olla muutenkaan kavereita oltu koskaan.
Yhteisten tuttujen kautta ollaan joskus satuttu vähän aikaan olemaan samassa seurassa.- Anonyymi
Yhden sedän vaimo on muistaakseni Euralta muuttanu ja tuli Ivaloon fysioterapeutiksi töihin.
Alko ortodiksi ja asuvat nykysin vanhalla Orttosen tilalla.
Olin koulussa jo, kun setä alko tuon kanssa seurustelemaan.
Tuon sedän kanssa tulin lapsena toimeen ja oli ollu meillä Ruotsissa hoitamassa minua.
Hän itse sano mulle : Muistako, kun hoitanu sinua postiluukun kautta?
Vastasin : En kyllä muista, mutta nyt kun muistutit niin muistan kyllä ja olit lähteny naapuriin naisiin!
Nivan Arska ja Signe asu naapurissa ja he puhu suomea.
Heillä oli tyttö jota setäni riias ja kai se oli tutustunut, kun minua oli ulkoiluttanut.
Muistan että en halunnut nukkua päiväunia jostain syystä ja syy on ollut se, että olen aistinut et hoitajalla on jotain kivaa tekemistä.
Sai minut nukkumaan ja avaimet unohtu sisälle. Olin herännyt ja tullut itse sängystä pois. Olin istunut kuulemma ulko-ovella ja itkeny. Oven lukko oli sen väljä ollut että oli veitsellä saanut auki.
Minä opin, että tuo on hauskaa istua lukkojen takana.
Leikitti postiluukun kautta niin lopetin itkemästä niin sai rauhassa avata oven.
Ruotsissa naapuri olis voinu soittaa poliisit, koska joutu murtautumaan sisälle eikä ollut edes meillä kirjoilla vaan asu Suomessa virallisesti.
Mummo aina laitto lapsiaan maailmalle rauhottumaan.
Vaari järjesti itse tilanteen niin hänki pääsi meille rauhottumaan.
Olin ainut lapsi niin molemmat osas minua pyörittää ja sain tahtoni läpi heiltä.
Sisko synty ja taas tuli setä meille Ruotsiin rauhoittumaan. Olin oppinut, että jos joku tulee hoitaan meille niin hoitaja toimii niin, kuin minä haluan.
Ei toiminut niin aloin piruamaan ja setä kosti mulle.
Pakotti valehtelemaan vanhemmille, mutta tuo johti siihen että loukkasin jalan. Naapuri oli nähny, että heidän tytön kanssa lennettiin pyörällä.
Hän ajo ja minä istuin kyydissä. Oltiin isoja 4 vuotiaita joten me kyllä osattiin. Minun jalka jäi asfaltin ja pyörän väliin. Kyllä kaatu just sille puolen missä oli kettinki kotelo ja nuo oli metallia siihen aikaan. Sisko polki vieressä 3 rattaista ja olin opettanut siskoa polkemaan. Setä ei viittiny lähteä itse ulos meidän kanssa.
Piti opettaa kaveriki ajamaan pyörällä ja kyydittään mutta ei me oltu niin hyviä mitä luultiin.
Äiti toisen naapurin kanssa liotti minua kylpyammeessa niin saivat hoitaa haavan. Ei hoitanu setä enää minua tuon jälkeen vaan minä menin mummolaan ja välillä olin tosin tädin luona.
Tädin luona hyppäsin porras ennätystä ja heräsin sairaalasta jossa tikattavana. Silmäkulma auki, mutta en lopettanut hyppäämistä tuonkaan jälkeen.
Kiikuin pyörätelineen katolle ja hyppäsin pituutta sieltä.
Sisko seiso merkkinä ja minä hyppäsin. Hyppäsin ylä-mäkeen en ala-mäkeen koska tuo oli kielletty.
Sisko halus hypätä kanssa ja ei uskaltanut hypätä niin jäi katolle. Ei mulla lupa edes kiikkua katolle joten sanoin siskolle : Meen mummolaan.
Ruotsin mummo oli niin hyvä mummo, että soitti isälle varalta ja kysy : Onkohan tyttö päässy edes koulusta kotia?
Mummoni ei ehtinyt elämään sitä, kun siskolleni luin uskonnon kirjasta että hän on saksalainen.
Isäni oli ristinyt minut jo perkeleeksi joten ei tuo mikään synti ollut. Synti meni isää ovelle vastaan ja itki joka kerta onnellista elämäänsä.
Lohdutin siskoa aina sillä, että sanoin : Oon sentään vahinko ja sinä olet tarkoituksella tehty tähän maailmaan joten olisit onnellinen! Meistä vahingoista ei ole, kuin harmi vaan!
Siskoni ja veljeni on molemmat onnellisia ja muistutan aina perheelleni : Olen meidän perheen ainut vahinko joten ette voi vaatia multa samoja asioita mitä tarkoituksella tehdyiltä voitte vaatia!
Ei he itsekkään ole syntyneet vahinkoina! - Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Montako vahinkoa sulla??4?5?vielä kerkeää
- Anonyymi
Ei he minun vahinkoja ole vaan miesten.
Olen vain synnyttänyt heidän vahingot niin eivät unohda miten huolimattomia ovat.
Parempihan oli, että synnytin elävät faktat niin eivät ala kiistään vaan voin sanoa : Kuuleppa holtiton sulla on jääny vahingonkorvaukset maksamatta ja faktaa on se, että olette yhdessä pilanneet minun kehon!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442