Ottavat nykyään 1€ kun vaihtaa lisukkeen toiseen. Ennen se ei maksanut. Haen jatkossa pizzani muualta.
Kotipzza ei saa minusta enää asiakasta
6
466
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kiertänyt jo monta vuotta kotipitsan kaukaa. Siellä ei minusta kyllä hinta/laatu kohtaa lainkaan.
- Anonyymi
Kahdessa eri Kotipizzassa kävin ja sama homma. Ottivat euron siitä, että vaihtoivat yhden täytteen toiseen.
- Anonyymi
Että sellaista Kotipizzassa, viedään sitten rahat muualle kuin noin törkeitä ovat
- Anonyymi
Kotipitsan pitsat ovat muutenkin huonompia kuin kuin muiden pitseerioiden joten sen takia en käy niissä koskaan.
- Anonyymi
Kyllähän ne parhaimmalle maistuu vaikka onkin hinnat korkealla ja pitsat pienenee
- Anonyymi
Kotipizzan pizzat ovat kyllä huonoimpia mitä olen ikinä syönyt ja sen takia kierrän kyseisen lafkan kaukaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998656Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683001- 151383
- 761028
- 681017
- 26961
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61933- 55923
- 65870
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864