Poromiehet järjestää Siuttajoelka ensi kesänä kommunistisen manifestin. No many.
Kommunistinen manifesti
6
239
Vastaukset
- Anonyymi
Hehe . Me Persut järjestetään sillo natsipride .
- Anonyymi
Tosi on ,värin ja ilon juhla ilman estoja.
- Anonyymi
Kommunisti toiminta on Suomessa kielletty ja koskee myös saamelaisia ja koltansaamelaisia.
Ei Saamelaisalue ole itsenäinen eikä saamelaiset ja koltansaamelaiset ikinä saa itsenäisyyttä, koska heidän pitää maksaa suomalaisille korvauksia jotka on yhdenvertaisia alkuperäisiä suomalaisia heidän kanssa Saamelaisalueella.
Heidän kuuluu maksaa korvauksia myös Suomen valtiolle ja Saamelaisalueilla kunnanjohtajat on olleet kokoajan velvollisia pitämään alkuperäisten kuntalaisten sekä valtion puolia niin tämmösiä laittomia vallan kaappauksia ei pääse tapahtumaan jossa saamelaiset ja koltansaamelaiset saa syrjiä, halveksua sekä syyttää alkuperäisiä suomalaisia Saamelaisalueella heidän huonosta kohtelusta.
Faktaa on se, että Saamelaisalueella ei ole kunnanjohtajat pitäneet kenenkään puolia vaan tukeneet muualta tulleita kuntien työntekijöitä ja antaneet heidän suoraan syrjiä sekä kohdella alkuperäisväestöä valtion työntekijöiden silmien edessä ihmisarvoja alentavasti.
Saamelaiset ja koltansaamelaiset tekee samaa ja he ovat vielä aloittaneet yhteistyöt muualta muuttaneiden kunnanjohtajien kanssa niin saavat syrjiä, kaltoinkohdella ja loukata vapaasti meitä alkuperäisiä suomalaisia jotka halutaan eroon tuollaisesta rikollisesta toiminnasta.
Suomen valtio ei ole kyllä minun mielestä suostunut tuohon, että Inarin kunnassa saa syrjiä sekä kaltoinkohdella alkuperäisväestöä jotka on suomalaisia ja heidät palkataan vielä kunnanjohtaksi niin saamelaiset ja koltansaamelaiset saa muualta tulleista suomalaista sekä ulkomaalaista tukea. - Anonyymi
Joro tai sitten ainakin yksi lämmin ateria pitää syödä päivässä tai parissa ja silleen sekä myös paljon muuta mielenkiintoista nähdä kuinka Urpilainen ja Jyrki Katainen saivat alkunsa vuonna 3000käytetty ja silleen sekä myös paljon muuta ko lunta odotellaan ja silleen sekä myös paljon muuta mielenkiintoista nähdä miten on auennut överiksi tai parissa ja silleen sekä myös paljon muuta ko lunta odotellaan ja silleen sekä myös paljon muuta mielenkiintoista nähdä miten on mahdollista saada korvauksia porojen laitumet loppu.
- Anonyymi
Jeesus oli ensimmäinen komunisti mutta onkin satuolento.
- Anonyymi
Satuolentoja ne poromiehetkin on nimittäin veronmaksuuun. Maksavat kylläkin alkoholiveroa paljon. Enemmän kun keskiverto kansalaiset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472