Niin parisuhteessa syyllistyt puolisosi kaltoinkohteluun ja asetat hänen hengenvaaraan samalla.
Hoitamattomat hampaat aiheuttaa sydän sairauksia ja monet ei muista edes huolehtia rokotuksia kuntoon.
Jäykkäkouristus ja kurkkumätä sekä hinkuyskä rokotteet pitää muistaa uusia ja Ivalossa nuo rokotteet saa terveyskeskuksen neuvolassa ajanvarauksella ilmaiseksi.
Inarin kunnassa on niin paljon venäläisiä ja Venäjällä on kurkkumätää sekä hinkuyskää!
Kurkkumätää ja hinkuyskää Suomessa ei ole, mutta ulkomailla joista matkailijat sekä pakolaiset tulee on ja he voi tappaa kaikki noilla sairauksilla.
Ei me voida edes tietää vaikka ebolan toisivat Suomeen.
Köyhissä maissa he tekee ihmiskokeita joilla saavat tappaa rauhassa suuria ihmisjoukkoja sairauteen.
Tuo on huomaamaton tapa tappaa ihmisiä ja saada rahallista apua muilta mailta.
Luin, että ihminen voi kantaa virusta 6viikkoa sekä levittää sitä samalla ja sairastuu vasta 6viikon päästä.
6viikossa ehtii levittämään virusta 1:den ihmisen kautta miljooniin ihmisiin.
Korona oli yhdessä hotellissa Inarin kunnassa, mutta ei he laittaneet hotellia kiinni vaan eristivät asiakkaan.
Korona elää pinnoilla ja leviää sitä kautta. Koneellinen ilmastointi on joka paikassa nykysin ja yksi koronaan sairastunut voi saastuttaa koko ilmastointi järjestelmän ja sitä kautta levittää koronaa.
Olin jo käynyt panostajan koulutuksen, kun miehet opetti mulle että miten KYLÄN VITTUMAISIN ÄMMÄ PÄRJÄÄ ja järjestää tarvittaessa heillekin töitä niin pääsevät katsoon sekä arvostelemaan toisten rakennuksia!
Tiesittekö, että jos hampaiden hoitoa laiminlyö itseltään
Anonyymi-ap
1
190
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442