Kasviksista saa harvoin tarpeeksi proteiinia, joten yksi niksi korjata tilanne on lisätä joukkoon vaikkapa jyrsijää.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010078373.html
"Parsakaali-porkkana-kukkakaalia à la pienjyrsijä"
Kasvisruokaan proteiinia jyrsijöistä
8
523
Vastaukset
- Anonyymi
Varuskunnissa sitä tarjoilee Leijona Catering.
Varusmiehet ja naiset tarvitsevat proteiinia ja nyt tarjoillaan sitä heille.
Eikö henkilsötöä ole tarpeeksi kun ruoan laatua ei valvota tai muuten tarkkailla.
Taitaa olla halpatyövoimaa ja osaamatonta henkilöstöä heittämässä jyrsijöitä pienellä palkalla lautasille.
Uskomatonta valvontaa ja todella inhottavaa, erilaiset taudit juuri leviävät näin!- Anonyymi
"Kasviksista saa harvoin tarpeeksi proteiinia"
Ruokavalio tulee koostaa oikein.
Seuraavissa kasvikunnan tuotteissa on runsaasti valkuaista:
Soija
makea lupiini
härkapu ja muut pavut
herneet
Valkuaista saat myös viljan jyvistä.
Idätettyinä niiden aminohappokoostumus paranee merkittävästi.
- Anonyymi
Kun minä olin armeijassa Kotka rankissa pääsin/jouduin joskus hoitamaan kuljetuksia mantereelta. Muistan että keittiöön tuoduissa kahvilaatikoissa luki:
"B-laatu. Vain vangeille ja varusmiehille." - Anonyymi
Huonoksi mennyt ruokahuolto intissäkin. Ennen siellä oli jopa kolarikuollutta hirveä, nykyään kuulema nekin menee tukijulli metsästäjille.
- Anonyymi
Suoliston terveydelle tärkeää
https://tekniikanmaailma.fi/lihan-ja-maidon-proteiinit-suojaavat-suolistoa-kasvaimilta-tutkimus/ - Anonyymi
Proteiinia ei tarvitse yhtään mihinkään ellei ole kehonrakentaja.
Elimistö polttaa viimeisenä proteiinia eli jos jostain saa hiilareita ja rasvaa niin on ihan turha murhetia proteiinin saannista- Anonyymi
Proteiini on tärkeä macroravinne vaikka et olisi punttipena, koska proteiinin puute kuihduttaa lihakset, ohentaa hiuksia ja vaikuttaa myös haavojen parantumiseen.
Jos et ole vielä huomannut tätä niin ihminen tarvitsee lihaksia jokapäiväiseen toimintaan jos ei ole ihan sänkypotilas.
- Anonyymi
Oletko syntynyt ku-ipääksi vai onko tuo sinnikkään harjoittelun tulos?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi812050En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k201874- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2111431- 291336
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361319- 261083
- 881060
Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23847Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä20846