Mihin te ihastutte?

Anonyymi-ap

Minä ihastun pitkiin sormiin, pitkään nenään, pitkiin silmäripsiin, pulleisiin huuliin, tuuheaan tukkaan, ääneen, hymyyn. Vasta tämän jälkeen voidaan alkaa pohtia luonnetta ja luonteiden yhteensopivuutta.
-nainen

111

1999

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naisessa vähän kaikkeen eli jos nainen on upea kaunis ja seksikäs niin hänessä kaikki on seksikästä mutta jos sanoa saa niin kasvot tissit peppu reidet sääret ja koko vartaloon

• Anonyymi

Unohtui kyllä haarojen väliä ja lantiotakin katsoo eli äkkiä ekana katsoo lantio reisien välin ja reidet sit tissit ja kasvot ja takaa päin peppua reisiä ja tukkaa ja sit koko naista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohtui kyllä haarojen väliä ja lantiotakin katsoo eli äkkiä ekana katsoo lantio reisien välin ja reidet sit tissit ja kasvot ja takaa päin peppua reisiä ja tukkaa ja sit koko naista

😂 välis-pösilö ei ikinä saa naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varsinkin terhakka kamelinvarvas on tosi söpö!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mää kattleisin mielelläni naisen haarojen väliä vaikka koko joulun, jon nainen silleen asettuis et vois katella, mut ei ole ketään naistatäällä ja ysin joutuu oleen....

• Anonyymi

Tätä on aina yhtä vaikea selittää.

Jonkinlainen läsnäolo, vuorovaikutus. Jokin mikä liikuttaa sisältä. Voin ihastua minkä näköiseen ihmiseen tahansa. Se jokin mikä näkyy ulospäin ja vaikuttaa on korvien välissä.

Tuokaan hetki ei oikeastaan vielä takaa ihastumista, mutta luo sille pohjan.

xLiner

• Anonyymi

Tehty hyväx

• Anonyymi

Ehdottomasti pulleat huulet ja isot tissit kun on naisella niin oon ihan myyty mies!

• Anonyymi

Energisyys ja innostuneistuus elämästä kiinnostaa. Se tulee esille ulkoisesta olemuksesta ja keskusteluista. Sen otan selvää muutamalla viestillä ennenkuin tapaan yhtäkään kertaa, jos netistä katson. Livenä tietenkin näkee kohta, mikä on toiselle tärkeää ja mikä hänen elintapansa.
      Sitten vasta ulkonäkö, tavallisuus on parasta, yletön ylipaino tai bodauksella saatu lihaksikkuus on miinusta. Vasta pidemmän päälle tietää onko toisesta parisuhteeseen.

• Anonyymi

🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

• Anonyymi

Käytkö nainen nykyään ikäänkuin tavan vuoksi kommentoimassa näitä wannabekennukkemiehen aloituksia? Siinä ois sulle hyvä kultakala

• Anonyymi

En hallitse emojia, niinpa piti googlata.
        🤮
        Keltaisia ​​kasvoja ryppyisillä silmillä, jotka yhdessä muodostavat suuren X: n ja kaarevat kulmakarvat, suuresta auki suusta, ulkonevat vihreät dekantterit. Käytetään ilmaisemaan fyysistä sairautta, esim. vatsavaivat, mutta sitä voidaan käyttää myös ilmaisemaan, että olet todella inhokas tai innostunut jostain.
        Mjaa!!

• Yleensä miehen suuret silmät ovat minun heikkouteni. Ehkä myös nuo pitkäsormiset kädet.

Olen aina pitänyt enemmän tummista hiuksista ja ruskeista silmistä, mutta rakastunut vaaleahiuksisiin ja sinisilmäisiin, joten hiusten väri ei lopulta merkitse kovin paljon.

Luulisin, että suurin osa ihastumisestani johtuu kuitenkin siitä tavasta, millä mies minulle ja muillekin ihmisille puhuu. Millaisella äänensävyllä (ystävällinen, ei töykeä). Ja edesmenneessä miehessäni ihastuin valtavasti hänen tunneälyynsä.

• Anonyymi

Aivan mahdotonta sanoa. Se on niin harvinaista elämässäni.
      Mutta sehän ei ole oleellista että mihin ihastuu, vaan se, mitä ihastukselleen tekee.

-keinovaginamies-

• Minä ihastun yleensä pieniin tekoihin. Ulkonäkö tai ulkoiset seikat eivät minua kiinnosta. Aivan yksi hailee minkä näköinen ihminen on. Se miten hän on oma itsensä saa minut ihastumaan. Ja pinpointtaan, että puhun ihmisestä.

Olen puhdas hetero, siltti olen ihastunut useampaankin naiseen heidän persoonansa takia. Tai sanoisinko olemuksensa. Sama koskee miehiä.

Ihastun ehkäpä juuri itsevarmuuteen olla oma itsensä. Se, että osaa ja uskaltaa olla sellainen kuin on. Häpeilemättä ja teeskentelemättä.
      Kyse ei siis ole luonteesta vaan olemuksesta.

Ihailen sitä vahvuutta, mitä vaatii olla oma, kaunistelematon itsensä. Sukupuoleen katsomatta.

• Luonteeseen ja ihmisen eleisiin sekä olemukseen.

• Oldtko vielä ihastuneena?

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Oldtko vielä ihastuneena?

Se meni ohi. Mutta kiva tietää, että sellaisiakin tunteita minusta vielä löytyy.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Se meni ohi. Mutta kiva tietää, että sellaisiakin tunteita minusta vielä löytyy.

Hyvä koska sulta odotetaan uskollisuutta palstan muille pulleille kamupojille.

• Anonyymi

Hyvään käytökseen, säkenöivään hymyyn.

• Siihen, mikä sijaitsee muutaman sentin silmien takana.

• Anonyymi

persoonaliseen käytökseen, joka jää mieleen,

• Anonyymi

En ihastu. Joskus niinkin on käynyt, mutta jälkeenpäin mietin, että mikähän mun päässäni silloin viirasi. Helpompaa elää ihastumatta. 🙂

Jasu

• Anonyymi

Entä case nosse?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä case nosse?

Sama vastaus, kuin alunperinkin. Case Nosse on kumppani, vaikka ihastus on poissa. Rakkaus kuitenkin on mikä sitoo. Ei, ei se ole intohimoista, mutten ole enää minäkään. Kaveruus riittää ja tunne, että välitetään toisistaan. Muu on nuoruuden hormonihuuruja ollut.

Vanhenemisen etu ettei enää sekoa hormonien takia, käyttää järkeään.

Jasu

• Anonyymi

Minulla toisinpäin, ensin luonne ja yhteensopivuus, muuten en edes harkitse parisuhdetta.

• Anonyymi

Et voi pelkkää luonnetta katsella 30-60 vuotta vaan kyllä toisen kanssa on hyvä olla hiljaakin ja sillon ainoa mitä katselet on ulkonäkö.

• Anonyymi

No listataas tähän asiat mihin huomio kiinnittyy näin miehenä ennen sitä tärkeintä, eli luonnetta:

-Brunette
      -Lyhyt, pienitissinen ja isopeppuinen
      -Kulmakarvat, semmoset tummat ja paksut, mut ei överi
      -Itseäni hieman nuorempi (pari vuotta) enkä tiiä miks tä tuli listaan
      -Hieman treenattu, ei haittaa vaikka olisi INASEN verran ylimääräistä

Mun lista jäikin lyhyeksi. Tossa ne ylivoimaisesti tärkeimmät tulikin. Luonteesta jos puhutaan on lista huomattavasti pidempi.

• Ihastun herkimmin mieheen, jonka olemus huokuu tietynlaista hyväntuulisuutta, lämminsydämisyyttä, älyä ja levollisuutta. Tapa katsoa, kohdata toinen ihminen, silmät, hymy, ääni.. Heikko kohtani on miehet, jotka pitävät kissoista 😁

• Anonyymi

Miau

• Anonyymi kirjoitti:

Miau

Joku kisukin löysi paikalle 😄

• Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

Joku kisukin löysi paikalle 😄

Kurrnau, hyvää joulua

• Anonyymi kirjoitti:

Kurrnau, hyvää joulua

Kiitos samoin hyvää joulua! 🎄

• Anonyymi

Tummatukkaisiin ei itseä paljon pidempiin, hieman pyöreähköihin miehiin ja ikäeroa ei kovin montaa vuotta. Silmiin katsoessa tulee hyvä tunne, kun ensimmäistä kertaa katsoo niihin.

• Anonyymi

Mä en ihastu ulkoisiin piirteisiin. Ulkonäkö voi saada huomaamaan jonkun, mutta mä ihastun korvienväliin, fiksuihin ajatuksiin, sopivaan huumorintajuun, ihanaan persoonaan. Jos miehellä ei ole fiksuja ajatuksi, sopivaa huumorintajua ja ihanaa persoonaa, niin on ihan sama miten upealta hän näyttää. Tyhjä kuori ilman sisusta ei saa minua ihastumaan. Se ei tietenkään tarkoita, etteikö ulkoisella olisi mitään väliä, mutta ulkoista olemustaan saa minulta paljon enemmän anteeksi kuin sisustaa. Oleellisinta on pitää hygieniastaan huolta ja olla puhdas ja tuoksua hyvältä. Mä pidän miehellä siististä ja hoidetusta ulkonäöstä. Mieluiten lyhyet hiukset, ei partaa, siistit ja hyvin hoidetut kädet ovat ehdoton vaatimus, eikä miehen ääni saa olla liian matala.

• Tuppaa unohtumaan ketjun myötä, mistä olikaan kysymys 🧐, toiset ihastuu tuheroon toiset tukkaan, tiettyihin ruumiinosiin...🤔, jos tehdään yhteenveto niin mitä jää jäljelle?
      Oikeastaan kuuluisi välttää ihastumista, päähän siinä sekaisin menee 😍.
      Noh persoonallisen näköinen luultavasti brunette sutjakalla kropalla niin huomaan taatusti

• Anonyymi

pulleat huulet turn off ja yleensäkin kaikenlainen pulleus

• Anonyymi

Pusuhuulet amorinkaarella on ihan must miehellä että halut herää. Ja kohta ne herää. Hyvää joulua!

• Sisäiset ominaisuudet:
      Huumorintaju (erityisesti tilannekomiikka) määrätietoisuus, uskaltaa näyttää kaikki tunteensa ja myös itkeä.

Tietynlainen temperamenttisuus ja herkkyys. Suorapuheisuus on iso plussa (vaikka se joskus satuttaa) Jämäkkyys myös ja se, että pitää sanansa, on rehellinen ja luotettava.

Ulkoiset ominaisuudet:
      Olen aina ihastunut silmiin, kulmakarvoihin, koko olemukseen. Miehen pitää olla sellainen paijattava tyyppi, joka paijaa itsekin.

Uskon enemmänkin, että toisilleen oikeat ihmiset saavat toisistaan parhaat puolet esille mitä kukaan toinen ei välttämättä saa. Toki sama pätee varmaankin sinne huonompaankin suuntaan, mutta niistä kyllä selvitään samassa veneessä soutaen ja toista kunnioittaen.

• Anonyymi

Tuuheaan nenään kyllä!

• Anonyymi

Etumus ja takamus ratkaisevat. T. Perämies.

• Anonyymi

Oikein terhakkaasti pullottavaa kamelinvarvasta ei mikään voita!

• Anonyymi

Ottanu joskus tahaltee sellasen kuvan mutta sähän tiiätkin sen jo 😂

• Anonyymi

Ekana kasvot...silmät, suu, kulmakarvat, hiukset ja sitten viimeisenä mutta ei tärkeimpänä koko ulkoinen olemus.
      Minua miehenä viehättää suorat kulmakarvat, en tykkää että kulmakarvat vedetään vinoksi ylös ja samoin silmät viehättää jos ovat "suorat" eli ei vinot ylös-eikä alaspäin, lyhyet kasvot, korkeahkot poskipäät. Lyhyehkön tai puolipitkät hiukset ja myös persoonallinen tyyli iskee.
      Suu jos on kuin hangonkeksillä eli suupielet nousee voimakkaasti ylöspäin ei minua niin viehätä mutta ei ole suinkaan kauneusvirhe eikä ylitsepääsemätön..

• Anonyymi

Lisäten tuohon edelliseen niin laulaja Yona, hänellä on kasvonpiirteet sellaiset mitkä miellyttäå.

• Kevyisiin kenkiin

• Anonyymi

Tuo suden kiusaaja on sairas.
      Ei tajua jättää häntä rauhaan.
      Minustakin tuntuu, että suden pitäisi ottaa virkavaltaan yhteyttä.

• Anonyymi

Täyteläiset huulet, lantion kaari, eloisat silmät, kohtuullisen persevä ennemmin kuin rintava. Ne kiinnittää huomion. Jos juttu ei luista niin sitten ei voi mitään. Mutta noilla kriteereillä voin kokeilla.

• Anonyymi

Jonkunlaisiin psykopaatteihin ja narsisti on ollu aika kova valinta minun markkinoilla.

• Anonyymi

Itsevarmuuteen. Sitä pitää olla mutta ei saa olla röyhkeä ja tärkeilevä. Samoin pitää olla perus käytöstavat ja ottaa kanssaihmiset huomioon. Ulkonäöllisesti paksut tummat kulmakarvat niin oon myyty. En tiedä miksi, mut näin on vaan ollut aina. 😅
      N31

• Anonyymi

Kyllä te tiedätte että kaikkee nähtyä ei vaan saa näkemättömäks.

• Anonyymi

Pää,olkapää,peppu,polvet,varpaat.siinä järjestys

• Anonyymi

Heh, tää on hyvä 😄👍🏻

• Anonyymi

Vähemman ilmeiseen käytökseen, ettei ole haku päällä kun siitä tulee ajatus että on nyt vaan itse ehdokas muiden joukossa.

• Anonyymi

Just näin! 👍🏻

• Anonyymi

Kokonaisuus on tärkein. Ihastun kokonaisuuteen. Mitä mä teen niillä pitkillä sormilla, tai nenällä tai hymyllä, jos ei ihminen ole itselleni sopiva. Siisti ulkoinen olemus toki edellytyksenä, että lähden selvittämään yhteensopivuutta :)
      -exmm

• Anonyymi

Voi teitä. Minä pidän punahiuksisista naisista. Sekään ei ole välttämätöntä. Itse asiassa pidän kaikista ihmispoloista.

>simiti<

• Anonyymi

😄👍🏻

• Anonyymi

Aloittajan kuvauksesta saa aika eriskummallisen käsityksen ihastuksensa kohteesta. Pitkä sorminen, pitkänenäinen, pulleahuulinen kuulostaa joltain humanoidilta.

• Anonyymi

Noi on ämmä termejä mitä luulet pitkän nenän tarkoittavan? Entäs keillä miehillä on pulleat huulet....

• Anonyymi

Vasta 2021 ymmärsin kuinka tärkeitä pitkät kapeat sormet on ja pitkä nenä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noi on ämmä termejä mitä luulet pitkän nenän tarkoittavan? Entäs keillä miehillä on pulleat huulet....

Vähintään afrikkalaisilla on pulleat huulet

• Anonyymi

Ihan alkaen vaahdopään tuoksusta joka peitti tuota juomaa, huomasin, että siinä oli luonnettakin sen verran, että sopi oikein hyvin voimakkaan humalainen ja täyteläinen.

• Anonyymi

Ihastuin pituuteen ja kohteliaaseen käytökseen.

-H-

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      119
      3019
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      35
      1415
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      104
      1259
    4. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1027
    5. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1007
    6. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      133
      998
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      60
      927
    8. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      41
      737
    9. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      723
    10. Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja

Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      681
    Aihe