Mihin te ihastutte?

Anonyymi-ap

Minä ihastun pitkiin sormiin, pitkään nenään, pitkiin silmäripsiin, pulleisiin huuliin, tuuheaan tukkaan, ääneen, hymyyn. Vasta tämän jälkeen voidaan alkaa pohtia luonnetta ja luonteiden yhteensopivuutta.
-nainen

128

1930

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naisessa vähän kaikkeen eli jos nainen on upea kaunis ja seksikäs niin hänessä kaikki on seksikästä mutta jos sanoa saa niin kasvot tissit peppu reidet sääret ja koko vartaloon

• Anonyymi

Unohtui kyllä haarojen väliä ja lantiotakin katsoo eli äkkiä ekana katsoo lantio reisien välin ja reidet sit tissit ja kasvot ja takaa päin peppua reisiä ja tukkaa ja sit koko naista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohtui kyllä haarojen väliä ja lantiotakin katsoo eli äkkiä ekana katsoo lantio reisien välin ja reidet sit tissit ja kasvot ja takaa päin peppua reisiä ja tukkaa ja sit koko naista

😂 välis-pösilö ei ikinä saa naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varsinkin terhakka kamelinvarvas on tosi söpö!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mää kattleisin mielelläni naisen haarojen väliä vaikka koko joulun, jon nainen silleen asettuis et vois katella, mut ei ole ketään naistatäällä ja ysin joutuu oleen....

• Anonyymi

Tätä on aina yhtä vaikea selittää.

Jonkinlainen läsnäolo, vuorovaikutus. Jokin mikä liikuttaa sisältä. Voin ihastua minkä näköiseen ihmiseen tahansa. Se jokin mikä näkyy ulospäin ja vaikuttaa on korvien välissä.

Tuokaan hetki ei oikeastaan vielä takaa ihastumista, mutta luo sille pohjan.

xLiner

• Anonyymi

Tehty hyväx

• Kauniiseen nuoreen naiseen sitä yleensä ihastuu, jos hän katselee silmiin, hymyilee ja flirttailee (aika harvassa ovat). mutta turha on tällaisen vanhan kääkän enää haaveilla mistään. Tervetuloa yksinäinen loppuelämä.

• Anonyymi

flirttailiko nettakin sulle kun hymyili ja katsoi silmiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisköhän Mustasuden ilmoittaa sinusta Netan lähipiirille, kun jatkuvasti nostat tytön nimeä täällä ylös. Kiusaat kumpaakin.

Kyllä, pitäisi.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä ei saa puhua nimillä ja kestään yksityishenkilöstä. Minä kerroin tuossa vain yleisesti, että mistä syystä sitä yleensä ihastun. Ulkoisilla tekijöillä on minulle iso vaikutus siinä. Kaikkiin niihin joihin olen elämän aikana ihastunut liittyy joku yhteinen tekijä. Kyllä ne hyvin samankaltaisia ovat kaikki olleet.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Täällä ei saa puhua nimillä ja kestään yksityishenkilöstä. Minä kerroin tuossa vain yleisesti, että mistä syystä sitä yleensä ihastun. Ulkoisilla tekijöillä on minulle iso vaikutus siinä. Kaikkiin niihin joihin olen elämän aikana ihastunut liittyy joku yhteinen tekijä. Kyllä ne hyvin samankaltaisia ovat kaikki olleet.

mutta sä puhuit netasta koska kaipaat häntä vieläkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisköhän Mustasuden ilmoittaa sinusta Netan lähipiirille, kun jatkuvasti nostat tytön nimeä täällä ylös. Kiusaat kumpaakin.

Kyllä, pitäisi.

xLiner

mä olen kuule ilmoittanut netalle itse että jani kaipailee häntä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, pitäisi.

xLiner

Sitä minä olen tälle koittanut sanoakin, että kiusaa yhtälailla sitä tyttöäkin tämmöisellä. Minä en ole hänestä kuitenkaan puhunut sen jälkeen kun sain soiton ja puhuttiin tämä asia selväksi. Mutta tämä yksi jatkaa sitä kuitenkin jollain erityisluvalla.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sitä minä olen tälle koittanut sanoakin, että kiusaa yhtälailla sitä tyttöäkin tämmöisellä. Minä en ole hänestä kuitenkaan puhunut sen jälkeen kun sain soiton ja puhuttiin tämä asia selväksi. Mutta tämä yksi jatkaa sitä kuitenkin jollain erityisluvalla.

eilen illalla viimeks sanoit ettet saa kaipailla kun netalla on poikaystävä. voin toki etsiä sen viestin sulle kun et itse muista

• Anonyymi kirjoitti:

mutta sä puhuit netasta koska kaipaat häntä vieläkin

En ole puhunut tuossa kestään erityisesti, vaan kerroin oman kantani siihen, mitä alotuksessa kysyttiin. Se on ihan sama kaipailin taikka en. Lopputulos kun on täysin sama. Ei täällä kukaan minun tuntemani, ole mitään kaipailu/rakkausviestejä kirjoitellut minulle.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sinuna en reagoisi tämän yhden juttuihin mitenkään vaikka kuinka tekisi mieli. Hänellä on pakkomielle ja jatkaa tasan niin kauan kuin annat vastakaikua.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin ja miksi teet sitä? Millä oikeudella? Oletko kysynyt häneltä, että onko se ok? Et osaa ajatella hänen tunteitaan? Kyllä tiedän että minun tunteet ei merkkaa kellekään paskaakaan. Mutta voisit miettiä että haluaako se n kuulla minusta mitään.

• Anonyymi kirjoitti:

eilen illalla viimeks sanoit ettet saa kaipailla kun netalla on poikaystävä. voin toki etsiä sen viestin sulle kun et itse muista

Niin sanoin. Et ymmärrä mitä sillä tarkoitin? Minä jätän ne kaksi rakastavaista ihan rauhaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin ja miksi teet sitä? Millä oikeudella? Oletko kysynyt häneltä, että onko se ok? Et osaa ajatella hänen tunteitaan? Kyllä tiedän että minun tunteet ei merkkaa kellekään paskaakaan. Mutta voisit miettiä että haluaako se n kuulla minusta mitään.

no miksi netta ei ole estänyt mua facebookissa? osaatko sanoa syytä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niinhän sä täällä mainostat. Luuletko olevasi sen vuoksi pidetty? Et taatusti ole.

Nyt olisi Mustasuden vuoro ottaa yhteyttä oikeisiin ihmisiin, jos he saisivat sun touhusi loppumaan.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Sinuna en reagoisi tämän yhden juttuihin mitenkään vaikka kuinka tekisi mieli. Hänellä on pakkomielle ja jatkaa tasan niin kauan kuin annat vastakaikua.

Niin se on... Ei tämä mitään järkeä kuuntele.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sun pitää jatkossa olla vastaamatta mihinkään tuon häiriintyneen tyypin kirjoituksiin.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

En kai minä voi sitä tietää... En ole ajatustenlukija. Onko edes vastannut sinulle kertaakaan mitään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niinhän sä täällä mainostat. Luuletko olevasi sen vuoksi pidetty? Et taatusti ole.

Nyt olisi Mustasuden vuoro ottaa yhteyttä oikeisiin ihmisiin, jos he saisivat sun touhusi loppumaan.

xLiner

mä en kaipaa täällä kenekään hyväksyntää,koska mulla on oikea elämä ja ihmisiä elämässä. toisin kuin janilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

hänellä on some estot jos et tiennyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

no sano janille että ottaa nettaan yhteyttä

• Anonyymi kirjoitti:

hänellä on some estot jos et tiennyt

Saat tuon kuulostamaan siltä, kuin olisin joku häirikkö netissä. Some estot, vain sen takia laittoi, kun kerran kysyin että haluaisiko hän jutella? No ei halunnut. Se tuli vallan selväksi.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En kai minä voi sitä tietää... En ole ajatustenlukija. Onko edes vastannut sinulle kertaakaan mitään?

ei mutta näköjään kertoi poikaystävälleen koska poikaystävä puhui sulle

• Anonyymi kirjoitti:

no sano janille että ottaa nettaan yhteyttä

En ota yhteyttä enää kehenkään ilman lupaa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Saat tuon kuulostamaan siltä, kuin olisin joku häirikkö netissä. Some estot, vain sen takia laittoi, kun kerran kysyin että haluaisiko hän jutella? No ei halunnut. Se tuli vallan selväksi.

Mutta nettahan ei halunnut että katselet hänen somekuviaan. eihän se ole juttelua

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En ota yhteyttä enää kehenkään ilman lupaa.

mutta tuo yksihän sanoi että sun pitäis ottaa nettaan yhteyttä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mä en kaipaa täällä kenekään hyväksyntää,koska mulla on oikea elämä ja ihmisiä elämässä. toisin kuin janilla

Mä tosiaan tarkoitinkin sun oikeaa elämää. Ei kukaan tykkää vainoajista. Sua pidetään varmasti sairaana. Mikälie luonnevika vai löytyykö mt-diagnoosi? Et taida olla työkykyinen, kun katselee miten päivystät täällä Mustasuden kirjoituksia, oli kellonaika mikä tahansa.

Mustasuden täytyy selvittää kuka olet. Tuo on nimittäin laitonta. Se jolle olet käynyt Mustasudesta juoruamassa tietää kuka olet. Saat kuule tuomion typeröinneistäsi.

xLiner

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Nyt stana lopetat tuolle häiintyneelle kirjoittelun! Kyllä me kaikki nähdään mikä homman nimi on. Ei sun tarvi puolustautua.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta nettahan ei halunnut että katselet hänen somekuviaan. eihän se ole juttelua

Niin ei tullut sitten koskaan aikaisemmin mieleen, kuka julkisia kuvia saattaisi katsella?
        Ei ne kuvat liittynyt siihen jutteluun mitenkään... Koska sen ainoan viestin laitoin hänelle kohta tasan 2 vuotta sitten. Siitäkin seurasi vaan jonkun jätkän urputusta minulle. Eipä siitä sitten sen enempää...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin ei tullut sitten koskaan aikaisemmin mieleen, kuka julkisia kuvia saattaisi katsella?
        Ei ne kuvat liittynyt siihen jutteluun mitenkään... Koska sen ainoan viestin laitoin hänelle kohta tasan 2 vuotta sitten. Siitäkin seurasi vaan jonkun jätkän urputusta minulle. Eipä siitä sitten sen enempää...

nettahan poisti sen viimesenki profiilinsa ja kuvansa. jostain syystä

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt stana lopetat tuolle häiintyneelle kirjoittelun! Kyllä me kaikki nähdään mikä homman nimi on. Ei sun tarvi puolustautua.

xLiner

Minä kirjoitan sen verran faktaa itsestäni ja tästä jutusta, että muutkin tajuaa, etten ole mitään kovin ihmeellistä ja vakavaa tehnyt. Sen sijaan minua kohtaan on oltu ilkeitä ja kylmiä ja vaikka mitä kaiken aikaa. Minä olen ollut vain onnettomasti ihastunut ihminen enkä mitään muuta. Mitään en häiriköintiä en ole harrastanut, paitsi täällä aiemmin kirjoitellut tyhmyyksissäni ja maininnut nimiä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan ole sellaista sanonut.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Minä en enää palstalla kirjoitetun perusteella ota yhteyttä. Kerran sen virheen menin tekemään. Kyllä se lupa pitää tulla ihmiseltä itseltään, palstan ulkopuolella.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

urputti varmaan ihan syystä

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Minä kirjoitan sen verran faktaa itsestäni ja tästä jutusta, että muutkin tajuaa, etten ole mitään kovin ihmeellistä ja vakavaa tehnyt. Sen sijaan minua kohtaan on oltu ilkeitä ja kylmiä ja vaikka mitä kaiken aikaa. Minä olen ollut vain onnettomasti ihastunut ihminen enkä mitään muuta. Mitään en häiriköintiä en ole harrastanut, paitsi täällä aiemmin kirjoitellut tyhmyyksissäni ja maininnut nimiä...

Me kaikki tiedetään jo.

Sun ei tarvitse kirjoittaa tuolle sanaakaan.

Niin kauan kuin vastaat sille, se jatkaa. Sä ruokit sen sairautta.

Se ei kauaa jaksa, jos et enää noteeraa sitä.

Sinuna kysyisin nyt poliisilta neuvoja.

xLiner

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

oma on vikasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me kaikki tiedetään jo.

Sun ei tarvitse kirjoittaa tuolle sanaakaan.

Niin kauan kuin vastaat sille, se jatkaa. Sä ruokit sen sairautta.

Se ei kauaa jaksa, jos et enää noteeraa sitä.

Sinuna kysyisin nyt poliisilta neuvoja.

xLiner

no ottakoon yhteyttä poliisiin niin pääsee nettakin puhumaan janista sitten poliisille

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sä oot kiva tyyppi ja varmasti kaikki palstalla ovat sun puolellasi.

Sun toimissasi ei ole ollut mitään väärää. Kaikki tietää sen.

Tuota yhtä urpoa vtuttaa, kun se ei enää kelpaa kenenkään ihailtavaksi. Niin ruma sisältäkin.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

no ottakoon yhteyttä poliisiin niin pääsee nettakin puhumaan janista sitten poliisille

Mitäs hänen tarvii minusta kertoa? Sen että katsoin julkisia kuvia? Ja että olin ihastunut vanha ukko ja kirjoitin siitä tänne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota yhtä urpoa vtuttaa, kun se ei enää kelpaa kenenkään ihailtavaksi. Niin ruma sisältäkin.

xLiner

luuletko että toi vaikuttaa muhun mitenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

no mulla on pitkäaikasia ystäviä ja nämä ystävät ihailee mun rumuutta jo yli 10 vuotta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no mulla on pitkäaikasia ystäviä ja nämä ystävät ihailee mun rumuutta jo yli 10 vuotta

Tuota nyt ei usko kukaan...

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

luuletko että toi vaikuttaa muhun mitenkään.

Miksi pitäisi? En mä sulle kiroittanut.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

urputti varmaan ihan syystä

Urputti, koska ei ymmärtänyt yhtään mistä syystä yhteyttä otin... Enkä minäkään ymmärtänyt miten paniikissa toinen saattoi siitä olla.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Miks ei täällä sais nimillä puhua saman nimisiä kun on paljonkin ja si jos kokonimillä puhuu ni kannattaa mainita omakin kokonoimi ni voi asianomainen yrittää halutessaan nostaa syytettä muistaa vaan itsekin si puhua totta jos rosikseen tarvii men

• mustasusi kirjoitti:

Urputti, koska ei ymmärtänyt yhtään mistä syystä yhteyttä otin... Enkä minäkään ymmärtänyt miten paniikissa toinen saattoi siitä olla.

xLiner on tuossa minun mielestäni ihan oikeassa, että sinun ei pitäisi ruokkia trollia.

Kaikki me edes jonkin aikaa palstalla kirjoitelleet olemme varmasti tietoisia siitä, että jotakin harmillista, mutta kuitenkin jo kauan sitten selvitettyä on tapahtunut, mutta sitä ei pitäisi enää täällä kenenkään vatvoa.

Tiedäthän, että muutkin mokaa. Joku muukin on varmasti joskus ollut ihastunut ja jopa hullaantunut ja voinut lähettää ei_toivottuja viestejä tai soittaa tai ollut muuten yhteydessä henkilöön, joka ei ole tuntenut samoin. - Ei ole lopulta ollutkaan kiinnostunut. - Asiaa on häneltä kysytty, hän on kantansa kertonut ja asia on sitä myöten selvä. - Sinä et ole pahoinpidellyt ketään. Olet erehtynyt ja se on inhimillistä.

Aloituksessa kysyttiin, millaiseen ihmiseen ihastut. Siinäkin on hyvin tavallista, että tietynlaiset piirteet tai käytös vetää puoleensa. Kyllä sinä saat kertoa yhtä lailla kuin kuka muukin meistä, mikä sinua kiinnostaa. Se ei todellakaan välttämättä tarkoita, että puhuisit jostakusta tietystä henkilöstä, ellet mainitse hänen nimeään. Ja niinhän sinä et enää ole aloitteellisesti tehnyt. Ainoastaan tuo toinen, häiriintynyt, puskissa lymyilevä kiusaaja pitää sen tytön nimeä täällä esillä. - Mieleltään sairaana hän saattaa jopa noukkia täältä viestejä, joissa olet hänelle vastannut käyttäen sen tytön nimeä ja väittää jollekulle, että Sinä edelleen haikailet täällä julkisesti käyttäen sen tytön nimeä tai hän tekee jotakin muuta sairasta kiusaa.

Parempi olisi, kun et todellakaan vastaisi hänelle enää, koska hän saa siitä tyydytystä.
        Vaikka hän kirjoittaisi miten provosoivaa shaibaa, niin ignooraa hänet täysin. - Kyllä palstalaiset tietävät mistä on kyse.

Älä puolustele itseäsi (hänelle), älä kommentoi (hänelle), jos hän on jo ehtinyt aiheuttaa sinulle ahdistusta ja alakuloa, pyydä siihen IRL apua, vaikka siitä sinun ei palstalla tietenkään tarvitse kertoa, jos et halua. Tai jos tunnet jo jaksavasi nousta tuosta kiusaamisen uhriksi joutumisesta yksin ylös ja eteenpäin, niin sekin on hyvä.

Mutta please, älä ruoki trollia!

Oikein rauhallista ja hyvää joulunaikaa sinulle mustasusi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä kun ei ole kuulemma kun teitä eläkeläisiä siellä facessa mu onnea olet löytäny kaltaistasi seuraa

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

xLiner on tuossa minun mielestäni ihan oikeassa, että sinun ei pitäisi ruokkia trollia.

Kaikki me edes jonkin aikaa palstalla kirjoitelleet olemme varmasti tietoisia siitä, että jotakin harmillista, mutta kuitenkin jo kauan sitten selvitettyä on tapahtunut, mutta sitä ei pitäisi enää täällä kenenkään vatvoa.

Tiedäthän, että muutkin mokaa. Joku muukin on varmasti joskus ollut ihastunut ja jopa hullaantunut ja voinut lähettää ei_toivottuja viestejä tai soittaa tai ollut muuten yhteydessä henkilöön, joka ei ole tuntenut samoin. - Ei ole lopulta ollutkaan kiinnostunut. - Asiaa on häneltä kysytty, hän on kantansa kertonut ja asia on sitä myöten selvä. - Sinä et ole pahoinpidellyt ketään. Olet erehtynyt ja se on inhimillistä.

Aloituksessa kysyttiin, millaiseen ihmiseen ihastut. Siinäkin on hyvin tavallista, että tietynlaiset piirteet tai käytös vetää puoleensa. Kyllä sinä saat kertoa yhtä lailla kuin kuka muukin meistä, mikä sinua kiinnostaa. Se ei todellakaan välttämättä tarkoita, että puhuisit jostakusta tietystä henkilöstä, ellet mainitse hänen nimeään. Ja niinhän sinä et enää ole aloitteellisesti tehnyt. Ainoastaan tuo toinen, häiriintynyt, puskissa lymyilevä kiusaaja pitää sen tytön nimeä täällä esillä. - Mieleltään sairaana hän saattaa jopa noukkia täältä viestejä, joissa olet hänelle vastannut käyttäen sen tytön nimeä ja väittää jollekulle, että Sinä edelleen haikailet täällä julkisesti käyttäen sen tytön nimeä tai hän tekee jotakin muuta sairasta kiusaa.

Parempi olisi, kun et todellakaan vastaisi hänelle enää, koska hän saa siitä tyydytystä.
        Vaikka hän kirjoittaisi miten provosoivaa shaibaa, niin ignooraa hänet täysin. - Kyllä palstalaiset tietävät mistä on kyse.

Älä puolustele itseäsi (hänelle), älä kommentoi (hänelle), jos hän on jo ehtinyt aiheuttaa sinulle ahdistusta ja alakuloa, pyydä siihen IRL apua, vaikka siitä sinun ei palstalla tietenkään tarvitse kertoa, jos et halua. Tai jos tunnet jo jaksavasi nousta tuosta kiusaamisen uhriksi joutumisesta yksin ylös ja eteenpäin, niin sekin on hyvä.

Kiitos Xena!

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos Xena!

xLiner

Siis ei itseni puolesta, vaan hyvästä kirjoituksesta.

xLiner

• Xena-183 kirjoitti:

Kiitos... 😢
        Ihanaa ja kivaa jouluntaikaa myös sinulle Xena! 🤗

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mitäs hänen tarvii minusta kertoa? Sen että katsoin julkisia kuvia? Ja että olin ihastunut vanha ukko ja kirjoitin siitä tänne?

niin esimerkiksi. soitako poliisille. tiedät varmasti puhelinumeron poliisille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota nyt ei usko kukaan...

xLiner

no se on sun ongelma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä kun ei ole kuulemma kun teitä eläkeläisiä siellä facessa mu onnea olet löytäny kaltaistasi seuraa

enhän mä edes päivitä sinne mitään. se on sitä varten että välillä ystävän kaa mesessä jutellaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, pitäisi.

xLiner

Mä olen ihan samaa mieltä, että tämä Suden kiusaaja on ihan sairas. Koko ajan Netta sitä ja Netta tätä.
        Susi itse on ihan asiallinen, mutta tuo kyttäävä kiusaaja anonyymi on se joka syyllistyy epäasiallisuuksiin.
        Kasvaisi ihmiseksi. Korkea aika jo. Lapsellisuudet joita hän harjoittaa ovat NIIN nähty.

• Xena-183 kirjoitti:

En jaksa lukea muuten, mutta komppaan Xenaa ja xLineriä siinä että trollit ja trollin tavoin käyttäytyvät tapetaan nälkään.

Sille ei voi mitään, että aina on hulluja ja mielenvikaisia, mutta heidän pillinsä tahdissa ei kannata hyppiä.

• Anonyymi kirjoitti:

No eipä tuo sun touhus siltä todellakaan vaikuta itseasiassa siitä saa kuvan että sulla on itsellä pahempi pakkomielle kyseiseen henkilöön kuin Mustallasudella on ikinä ollut ja että kiusaat susihukkaa vain siksi koska koetat todistaa itselles että se sun pakkomieltees olis mukamas jotenkin eriasia ja olisit muka ns. hyvällä asialla vaikka itse sisimmässäs tiedät että asiat todellisuudessa on niin että ne asiat mistä sutta syytät koskee todellisuudessa sua itseäsi.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

No eipä tuo sun touhus siltä todellakaan vaikuta itseasiassa siitä saa kuvan että sulla on itsellä pahempi pakkomielle kyseiseen henkilöön kuin Mustallasudella on ikinä ollut ja että kiusaat susihukkaa vain siksi koska koetat todistaa itselles että se sun pakkomieltees olis mukamas jotenkin eriasia ja olisit muka ns. hyvällä asialla vaikka itse sisimmässäs tiedät että asiat todellisuudessa on niin että ne asiat mistä sutta syytät koskee todellisuudessa sua itseäsi.🙂.

Kiitos tästä tyttömäisestä kommentista:)

N

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos tästä tyttömäisestä kommentista:)

N

Eipä kestä ole hyvä vaan.🙂. Vai että tyttömäisen sun mielestä...no sekin kertoo kyllä enemmän susta kuin musta.😄.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🙄 samaan ansaan joka kerta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun pitää jatkossa olla vastaamatta mihinkään tuon häiriintyneen tyypin kirjoituksiin.

xLiner

Minä olen yrittänyt sanoa sudelle samaa...

• Anonyymi

Kuten huomaat susi, sinun kannattaa siirtyä tänne sinkut-palstalle. Täällä rekatut ja allekirjoittavat intomielin muodostavat kiusaajajengin ja hyökkäävät yhden kimppuun toisiaan kompaten ja puolustaen, kuten aina, oli siinä järkeä tai ei.

• Anonyymi

Ehdottomasti pulleat huulet ja isot tissit kun on naisella niin oon ihan myyty mies!

• Tuo on vain himoa, eikä mitään aitoa aivokemioiden tuottamaa ihastumista.

• Anonyymi

Energisyys ja innostuneistuus elämästä kiinnostaa. Se tulee esille ulkoisesta olemuksesta ja keskusteluista. Sen otan selvää muutamalla viestillä ennenkuin tapaan yhtäkään kertaa, jos netistä katson. Livenä tietenkin näkee kohta, mikä on toiselle tärkeää ja mikä hänen elintapansa.
      Sitten vasta ulkonäkö, tavallisuus on parasta, yletön ylipaino tai bodauksella saatu lihaksikkuus on miinusta. Vasta pidemmän päälle tietää onko toisesta parisuhteeseen.

• Anonyymi

🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

• Anonyymi

Käytkö nainen nykyään ikäänkuin tavan vuoksi kommentoimassa näitä wannabekennukkemiehen aloituksia? Siinä ois sulle hyvä kultakala

• Anonyymi

En hallitse emojia, niinpa piti googlata.
        🤮
        Keltaisia ​​kasvoja ryppyisillä silmillä, jotka yhdessä muodostavat suuren X: n ja kaarevat kulmakarvat, suuresta auki suusta, ulkonevat vihreät dekantterit. Käytetään ilmaisemaan fyysistä sairautta, esim. vatsavaivat, mutta sitä voidaan käyttää myös ilmaisemaan, että olet todella inhokas tai innostunut jostain.
        Mjaa!!

• Yleensä miehen suuret silmät ovat minun heikkouteni. Ehkä myös nuo pitkäsormiset kädet.

Olen aina pitänyt enemmän tummista hiuksista ja ruskeista silmistä, mutta rakastunut vaaleahiuksisiin ja sinisilmäisiin, joten hiusten väri ei lopulta merkitse kovin paljon.

Luulisin, että suurin osa ihastumisestani johtuu kuitenkin siitä tavasta, millä mies minulle ja muillekin ihmisille puhuu. Millaisella äänensävyllä (ystävällinen, ei töykeä). Ja edesmenneessä miehessäni ihastuin valtavasti hänen tunneälyynsä.

• Anonyymi

Aivan mahdotonta sanoa. Se on niin harvinaista elämässäni.
      Mutta sehän ei ole oleellista että mihin ihastuu, vaan se, mitä ihastukselleen tekee.

-keinovaginamies-

• Minä ihastun yleensä pieniin tekoihin. Ulkonäkö tai ulkoiset seikat eivät minua kiinnosta. Aivan yksi hailee minkä näköinen ihminen on. Se miten hän on oma itsensä saa minut ihastumaan. Ja pinpointtaan, että puhun ihmisestä.

Olen puhdas hetero, siltti olen ihastunut useampaankin naiseen heidän persoonansa takia. Tai sanoisinko olemuksensa. Sama koskee miehiä.

Ihastun ehkäpä juuri itsevarmuuteen olla oma itsensä. Se, että osaa ja uskaltaa olla sellainen kuin on. Häpeilemättä ja teeskentelemättä.
      Kyse ei siis ole luonteesta vaan olemuksesta.

Ihailen sitä vahvuutta, mitä vaatii olla oma, kaunistelematon itsensä. Sukupuoleen katsomatta.

• Luonteeseen ja ihmisen eleisiin sekä olemukseen.

• Oldtko vielä ihastuneena?

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Oldtko vielä ihastuneena?

Se meni ohi. Mutta kiva tietää, että sellaisiakin tunteita minusta vielä löytyy.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Se meni ohi. Mutta kiva tietää, että sellaisiakin tunteita minusta vielä löytyy.

Hyvä koska sulta odotetaan uskollisuutta palstan muille pulleille kamupojille.

• Anonyymi

Hyvään käytökseen, säkenöivään hymyyn.

• Siihen, mikä sijaitsee muutaman sentin silmien takana.

• Anonyymi

persoonaliseen käytökseen, joka jää mieleen,

• Anonyymi

En ihastu. Joskus niinkin on käynyt, mutta jälkeenpäin mietin, että mikähän mun päässäni silloin viirasi. Helpompaa elää ihastumatta. 🙂

Jasu

• Anonyymi

Entä case nosse?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä case nosse?

Sama vastaus, kuin alunperinkin. Case Nosse on kumppani, vaikka ihastus on poissa. Rakkaus kuitenkin on mikä sitoo. Ei, ei se ole intohimoista, mutten ole enää minäkään. Kaveruus riittää ja tunne, että välitetään toisistaan. Muu on nuoruuden hormonihuuruja ollut.

Vanhenemisen etu ettei enää sekoa hormonien takia, käyttää järkeään.

Jasu

• Anonyymi

Minulla toisinpäin, ensin luonne ja yhteensopivuus, muuten en edes harkitse parisuhdetta.

• Anonyymi

Et voi pelkkää luonnetta katsella 30-60 vuotta vaan kyllä toisen kanssa on hyvä olla hiljaakin ja sillon ainoa mitä katselet on ulkonäkö.

• Anonyymi

No listataas tähän asiat mihin huomio kiinnittyy näin miehenä ennen sitä tärkeintä, eli luonnetta:

-Brunette
      -Lyhyt, pienitissinen ja isopeppuinen
      -Kulmakarvat, semmoset tummat ja paksut, mut ei överi
      -Itseäni hieman nuorempi (pari vuotta) enkä tiiä miks tä tuli listaan
      -Hieman treenattu, ei haittaa vaikka olisi INASEN verran ylimääräistä

Mun lista jäikin lyhyeksi. Tossa ne ylivoimaisesti tärkeimmät tulikin. Luonteesta jos puhutaan on lista huomattavasti pidempi.

• Aletheias

Ihastun herkimmin mieheen, jonka olemus huokuu tietynlaista hyväntuulisuutta, lämminsydämisyyttä, älyä ja levollisuutta. Tapa katsoa, kohdata toinen ihminen, silmät, hymy, ääni.. Heikko kohtani on miehet, jotka pitävät kissoista 😁

• Anonyymi

Miau

• Anonyymi kirjoitti:

Miau

Joku kisukin löysi paikalle 😄

• Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

Joku kisukin löysi paikalle 😄

Kurrnau, hyvää joulua

• Anonyymi kirjoitti:

Kurrnau, hyvää joulua

Kiitos samoin hyvää joulua! 🎄

• Anonyymi

Tummatukkaisiin ei itseä paljon pidempiin, hieman pyöreähköihin miehiin ja ikäeroa ei kovin montaa vuotta. Silmiin katsoessa tulee hyvä tunne, kun ensimmäistä kertaa katsoo niihin.

• Anonyymi

Mä en ihastu ulkoisiin piirteisiin. Ulkonäkö voi saada huomaamaan jonkun, mutta mä ihastun korvienväliin, fiksuihin ajatuksiin, sopivaan huumorintajuun, ihanaan persoonaan. Jos miehellä ei ole fiksuja ajatuksi, sopivaa huumorintajua ja ihanaa persoonaa, niin on ihan sama miten upealta hän näyttää. Tyhjä kuori ilman sisusta ei saa minua ihastumaan. Se ei tietenkään tarkoita, etteikö ulkoisella olisi mitään väliä, mutta ulkoista olemustaan saa minulta paljon enemmän anteeksi kuin sisustaa. Oleellisinta on pitää hygieniastaan huolta ja olla puhdas ja tuoksua hyvältä. Mä pidän miehellä siististä ja hoidetusta ulkonäöstä. Mieluiten lyhyet hiukset, ei partaa, siistit ja hyvin hoidetut kädet ovat ehdoton vaatimus, eikä miehen ääni saa olla liian matala.

• Tuppaa unohtumaan ketjun myötä, mistä olikaan kysymys 🧐, toiset ihastuu tuheroon toiset tukkaan, tiettyihin ruumiinosiin...🤔, jos tehdään yhteenveto niin mitä jää jäljelle?
      Oikeastaan kuuluisi välttää ihastumista, päähän siinä sekaisin menee 😍.
      Noh persoonallisen näköinen luultavasti brunette sutjakalla kropalla niin huomaan taatusti

• Anonyymi

pulleat huulet turn off ja yleensäkin kaikenlainen pulleus

• Anonyymi

Pusuhuulet amorinkaarella on ihan must miehellä että halut herää. Ja kohta ne herää. Hyvää joulua!

• Sisäiset ominaisuudet:
      Huumorintaju (erityisesti tilannekomiikka) määrätietoisuus, uskaltaa näyttää kaikki tunteensa ja myös itkeä.

Tietynlainen temperamenttisuus ja herkkyys. Suorapuheisuus on iso plussa (vaikka se joskus satuttaa) Jämäkkyys myös ja se, että pitää sanansa, on rehellinen ja luotettava.

Ulkoiset ominaisuudet:
      Olen aina ihastunut silmiin, kulmakarvoihin, koko olemukseen. Miehen pitää olla sellainen paijattava tyyppi, joka paijaa itsekin.

Uskon enemmänkin, että toisilleen oikeat ihmiset saavat toisistaan parhaat puolet esille mitä kukaan toinen ei välttämättä saa. Toki sama pätee varmaankin sinne huonompaankin suuntaan, mutta niistä kyllä selvitään samassa veneessä soutaen ja toista kunnioittaen.

• Anonyymi

Tuuheaan nenään kyllä!

• Anonyymi

Etumus ja takamus ratkaisevat. T. Perämies.

• Anonyymi

Oikein terhakkaasti pullottavaa kamelinvarvasta ei mikään voita!

• Anonyymi

Ottanu joskus tahaltee sellasen kuvan mutta sähän tiiätkin sen jo 😂

• Anonyymi

Ekana kasvot...silmät, suu, kulmakarvat, hiukset ja sitten viimeisenä mutta ei tärkeimpänä koko ulkoinen olemus.
      Minua miehenä viehättää suorat kulmakarvat, en tykkää että kulmakarvat vedetään vinoksi ylös ja samoin silmät viehättää jos ovat "suorat" eli ei vinot ylös-eikä alaspäin, lyhyet kasvot, korkeahkot poskipäät. Lyhyehkön tai puolipitkät hiukset ja myös persoonallinen tyyli iskee.
      Suu jos on kuin hangonkeksillä eli suupielet nousee voimakkaasti ylöspäin ei minua niin viehätä mutta ei ole suinkaan kauneusvirhe eikä ylitsepääsemätön..

• Anonyymi

Lisäten tuohon edelliseen niin laulaja Yona, hänellä on kasvonpiirteet sellaiset mitkä miellyttäå.

• Kevyisiin kenkiin

• Anonyymi

Tuo suden kiusaaja on sairas.
      Ei tajua jättää häntä rauhaan.
      Minustakin tuntuu, että suden pitäisi ottaa virkavaltaan yhteyttä.

• Anonyymi

Täyteläiset huulet, lantion kaari, eloisat silmät, kohtuullisen persevä ennemmin kuin rintava. Ne kiinnittää huomion. Jos juttu ei luista niin sitten ei voi mitään. Mutta noilla kriteereillä voin kokeilla.

• Anonyymi

Jonkunlaisiin psykopaatteihin ja narsisti on ollu aika kova valinta minun markkinoilla.

• Anonyymi

Itsevarmuuteen. Sitä pitää olla mutta ei saa olla röyhkeä ja tärkeilevä. Samoin pitää olla perus käytöstavat ja ottaa kanssaihmiset huomioon. Ulkonäöllisesti paksut tummat kulmakarvat niin oon myyty. En tiedä miksi, mut näin on vaan ollut aina. 😅
      N31

• Anonyymi

Kyllä te tiedätte että kaikkee nähtyä ei vaan saa näkemättömäks.

• Anonyymi

Pää,olkapää,peppu,polvet,varpaat.siinä järjestys

• Anonyymi

Heh, tää on hyvä 😄👍🏻

• Anonyymi

Vähemman ilmeiseen käytökseen, ettei ole haku päällä kun siitä tulee ajatus että on nyt vaan itse ehdokas muiden joukossa.

• Anonyymi

Just näin! 👍🏻

• Anonyymi

Kokonaisuus on tärkein. Ihastun kokonaisuuteen. Mitä mä teen niillä pitkillä sormilla, tai nenällä tai hymyllä, jos ei ihminen ole itselleni sopiva. Siisti ulkoinen olemus toki edellytyksenä, että lähden selvittämään yhteensopivuutta :)
      -exmm

• Anonyymi

Voi teitä. Minä pidän punahiuksisista naisista. Sekään ei ole välttämätöntä. Itse asiassa pidän kaikista ihmispoloista.

>simiti<

• Anonyymi

😄👍🏻

• Anonyymi

Aloittajan kuvauksesta saa aika eriskummallisen käsityksen ihastuksensa kohteesta. Pitkä sorminen, pitkänenäinen, pulleahuulinen kuulostaa joltain humanoidilta.

• Anonyymi

Noi on ämmä termejä mitä luulet pitkän nenän tarkoittavan? Entäs keillä miehillä on pulleat huulet....

• Anonyymi

Vasta 2021 ymmärsin kuinka tärkeitä pitkät kapeat sormet on ja pitkä nenä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noi on ämmä termejä mitä luulet pitkän nenän tarkoittavan? Entäs keillä miehillä on pulleat huulet....

Vähintään afrikkalaisilla on pulleat huulet

• Anonyymi

Ihan alkaen vaahdopään tuoksusta joka peitti tuota juomaa, huomasin, että siinä oli luonnettakin sen verran, että sopi oikein hyvin voimakkaan humalainen ja täyteläinen.

• Anonyymi

Ihastuin pituuteen ja kohteliaaseen käytökseen.

-H-

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!

Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v
      Työ ja opiskelu
      12
      9159
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      548
      2963
    3. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      314
      2016
    4. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1976
    5. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      311
      1657
    6. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      81
      1355
    7. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      1173
    8. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      73
      1011
    9. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      29
      987
    10. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      946
    Aihe