Miten edetä

Anonyymi-ap

Minulla on tulossa ystävä kylään, ollaan molemmat sinkkuja, minä olen 41v hän on 23v. olen tuntenut hänet lapsesta saakka ja nyt hän on alkanut pitämään somessa yhteyttä ja kysyi joulun vietosta viikolla, sanoin et olen töissä päivällä hetken ja illalla saunon sitten, hän kysyi voisiko hän tulla käymään illalla koska hänkin viettää joulua yksin.
Minulla on ehkä hieman tunteita häntä kohtaan, kiva ja hauska nuori nainen.
Voinko pyytää häntä saunaseuraksi ja jos voin niin miten toimin??

30

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Voinko pyytää häntä saunaseuraksi ja jos voin niin miten toimin??"

Eikö se helpoimmin niin mene että kysyy vaan? "Haluatko tulla seuraksi saunaan, käydä mieluummin yksin vai skipata saunan?" silloin ilmaiset että sinulle käy kaikki ja hän voi valita mieleisensä vaihtoehdon.

-harmiseikirj-.

• Anonyymi

Tämä historia tässä vähän mietityttää, koska tunnen hänet hyvin pienestä, tällaisia oman kylän lapsia jotka kävi jo hyvin pienenä ohikulkiessa jutulla jos olin pihassa, ongelma tässä taitaa olla mun pää vain, koska en ehkä osaa vaan suhtautua häneen vielä aikuisena naisena🙊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä historia tässä vähän mietityttää, koska tunnen hänet hyvin pienestä, tällaisia oman kylän lapsia jotka kävi jo hyvin pienenä ohikulkiessa jutulla jos olin pihassa, ongelma tässä taitaa olla mun pää vain, koska en ehkä osaa vaan suhtautua häneen vielä aikuisena naisena🙊

Jos kerran koet hänet lapseksi edelleen, et rupea ehdottelemaan mitään seksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuon ymmärrän kyllä ihan hyvin. Itsekin torjuin parikin naaapurintyttöä kun olivat omassa päässä edelleenkin "lapsia" vaikka olivat jo täysi-ikäisiä ja itse siinä yli parikymppinen niin ettei ikäeroa ollut edes paljoa mutta kun olivat kaverin pikkusiskoja niin ei kehdannut alkaa millekään. Mutta ei siinä kutsu kylään ja katso miten tilanteet kehittyy, hän määrännee tahdin ja mitään et menetä, on sinulla ainakin upea ystävä jos ei muuta kehity.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kerran koet hänet lapseksi edelleen, et rupea ehdottelemaan mitään seksiä.

No en missään tapauksessa seksiä ehdottaisi, sauna seura ois ihan jees, mut onko se ok kysyä kaveriksi

• Juu.. kysyt haluaako hän saunoa ja sillä hyvä. Suora kysymys. Älä tee yksinkertaisesta asiasta liian vaikeaa.
      Simppeliä, rehellistä ja suoraa. Sä et ole mikään lapsi enää, joten käyttäydy sen mukaan.

• Anonyymi

Olen eronnut yli 20v suhteesta ja siksi en vaan oo kovin kokenut näissä jutuissa, siksi kysyn vinkkejä, koska en halua et hän tuntee olonsa epävarmaksi tms. Enkä missään tapauksessa halua rikkoa ystävyyttä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen eronnut yli 20v suhteesta ja siksi en vaan oo kovin kokenut näissä jutuissa, siksi kysyn vinkkejä, koska en halua et hän tuntee olonsa epävarmaksi tms. Enkä missään tapauksessa halua rikkoa ystävyyttä

Jos et halua rikkoa ystävyyttä, et ehdottele yhtään mitään.

Ystävyys on entinen jos lähdet kokeilemaan kepillä jäätä.

xLiner

Ps. Jos huomenna kerrot ätmitarinaa "..ja sitten me p*ntiin" niin en usko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos et halua rikkoa ystävyyttä, et ehdottele yhtään mitään.

Ystävyys on entinen jos lähdet kokeilemaan kepillä jäätä.

xLiner

Ps. Jos huomenna kerrot ätmitarinaa "..ja sitten me p*ntiin" niin en usko.

Näin se menee.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei saunominen ole kuin saunomista.. ei ny hypätä asioiden edelle. Älä pelkää. Hän on jo aikuinen nainen ja osannee päättää puolestansa. Ole oma itsesi ja lopeta turha asioiden mutkistaminen.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ei saunominen ole kuin saunomista.. ei ny hypätä asioiden edelle. Älä pelkää. Hän on jo aikuinen nainen ja osannee päättää puolestansa. Ole oma itsesi ja lopeta turha asioiden mutkistaminen.

Kiitos🫣 yritän olla rento oma itseni

• Saahan sitä kysyä.

• Mitään ei saa jos ei yritä. Mutta toisaalta jos et ole valmis häntä menettämään ystävänä, on paha lähteä edes yrittämään mitään. Mutta ehkä ei kannata sitä saunomista nyt ensimmäisenä yrittää. Ole tahdikas liikkeissäsi.

• Anonyymi

Ok, tuli vaan itelle mieleen et haluaako hän saunomaan, ko kirjotin et meinaan saunoa illalla, hän kysyi heti et voisko hän tulla mun luo silloin🫣 ehkä mä vähän liikaa analysoin😅

• Anonyymi kirjoitti:

Ok, tuli vaan itelle mieleen et haluaako hän saunomaan, ko kirjotin et meinaan saunoa illalla, hän kysyi heti et voisko hän tulla mun luo silloin🫣 ehkä mä vähän liikaa analysoin😅

Niin, mistäpä sitä tietää ;)

• Anonyymi
    • Anonyymi

Paljonhan on sellaisia aika heikkolahjaisia nuoria, jotka vaan kaipaavat ihan minkälaista seuraa tahansa. Itse sinun ikäisenäsi suhtautuisin varauksella parikymppisen oma-aloitteiseen lähestymiseen; ei normi parikymppinen hakemalla hakeudu nelikymppisen miehen seuraan, ellei tämä ole julkkis, rikas, tai muutoin sosiaalisesti erittäin hyvässä asemassa oleva. You have been warned.

• Anonyymi

Tämä on sellainen tyttö kuka on käynyt pienestä asti meillä juttelemassa, ja nyt sit murrosiän jälkeen on alkanut pitää yhteyttä, kauppa jonossa pari vuotta sit alkoi jututtaa ja siitä sit somessa ollaan juteltu enemmän, en missään tapauksessa pidä häntä mitenkään heikkolahjaisena, enkä itse ole mitenkään hyvässä asemassa tai varakas, mut osaan olla ihmisten kanssa iästä ja sukupuolesta riippumatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on sellainen tyttö kuka on käynyt pienestä asti meillä juttelemassa, ja nyt sit murrosiän jälkeen on alkanut pitää yhteyttä, kauppa jonossa pari vuotta sit alkoi jututtaa ja siitä sit somessa ollaan juteltu enemmän, en missään tapauksessa pidä häntä mitenkään heikkolahjaisena, enkä itse ole mitenkään hyvässä asemassa tai varakas, mut osaan olla ihmisten kanssa iästä ja sukupuolesta riippumatta.

Hälytyskellot soi silti. Ei normisettiä. Parikymppinen hakeutuu parikymppisten seuraan, ei nelikymppisten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hälytyskellot soi silti. Ei normisettiä. Parikymppinen hakeutuu parikymppisten seuraan, ei nelikymppisten.

Lisäksi luulen, että teit aloituksen, koska itsekin tajuat, että joku tässä mättää. Muutoinhan olisit vain antanut mennä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäksi luulen, että teit aloituksen, koska itsekin tajuat, että joku tässä mättää. Muutoinhan olisit vain antanut mennä.

No luuleppa mitä haluat, mulla on muitakin nuoria kavereita, niin poikia ko tyttöjäkin, enkä pidä sitä yhtään epänormaalina, nämä samat tyypit on myös mun exän kavereita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No luuleppa mitä haluat, mulla on muitakin nuoria kavereita, niin poikia ko tyttöjäkin, enkä pidä sitä yhtään epänormaalina, nämä samat tyypit on myös mun exän kavereita.

Mitä sitten yleisesti esität kysymyksen, johon et muuta vastausta halua tai kelpuuta, kuin että hieno homma, anna mennä. Ihan älyvapaata touhua.

• Anonyymi

Jos olisin nuorena naisena pitänyt miestä kaverina, saunomisen tai muun seksuaalinen ehdotus keski-ikäiseltä ystävältä olisi tuntunut ällöttävältä ja ahdistavalta.

Naiset ja miehet ei kaksin sauno normaalisti kahden alasti, mökki viikonloput isolla porukalla on ihan eri asia. Ei voi ajatella, että kyse olisi neutraalista peseytymistapahtumasta! .

Parikymppinen normaalisti etsii ikäistään seuraa. Rakkaus voi iskeä toki isolla erolla ilman sugardad tai vaikutusvalta-aspektia, mutta aika usein silloin jälkiteini on isää vaille ja mies on vaille seksiä nuoren tytön kanssa. Normaalisti kehittynyt kaksi kymppinen on vasta kasvamassa oikeasti aikuiseksi, kohta alkaa ajatella perhettä ja keski-ikäistyä ja nelikymppinen on elänyt samaa elämää jo pitkään.

• Anonyymi

No kerro ap, miten ilta on edennyt? halusiko hän saunaan kanssasi? onko teillä kuumaa seksiä?

• Anonyymi

Iltahan meni ihan rupatellessa ja kahvitellessa, sanoin et voin saunoa myöhemminki tai vaikka seuraavana päivänä, mukava ilta ja kaveri lähti kotiinsa yöksi!

• Anonyymi kirjoitti:

Iltahan meni ihan rupatellessa ja kahvitellessa, sanoin et voin saunoa myöhemminki tai vaikka seuraavana päivänä, mukava ilta ja kaveri lähti kotiinsa yöksi!

Kiva kuulla, että homma meni mukavasti pakettiin. Ei murhetta taivaan alla.

Ja ikäerorasistit hyökkäsi sinun kimppuusi tässä ketjussa. Mikä niin turhaa.

Se, että tämä nuori nainen haluaa olla jutuissa kanssasi, kertoo että hänkin pitää sinusta. Ei kukaan hakeudu mielestään vastenmieliseen seuraan.

Se, mikä se pitämisen aste on, en tietenkään ota siihen kantaa. Ole vain murehtimatta ja liikaa analysoimatta asiaa. Te tulette juttuun keskenänne, se riittää. Anna asian mennä omalla painollaan. Eix je?

Äläkä ressaa - ainakaan turhasta, kuten ikäerosta.
        Olette kavereita/ystäviä. Näe hänet ihmisenä.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Kiva kuulla, että homma meni mukavasti pakettiin. Ei murhetta taivaan alla.

Ja ikäerorasistit hyökkäsi sinun kimppuusi tässä ketjussa. Mikä niin turhaa.

Se, että tämä nuori nainen haluaa olla jutuissa kanssasi, kertoo että hänkin pitää sinusta. Ei kukaan hakeudu mielestään vastenmieliseen seuraan.

Se, mikä se pitämisen aste on, en tietenkään ota siihen kantaa. Ole vain murehtimatta ja liikaa analysoimatta asiaa. Te tulette juttuun keskenänne, se riittää. Anna asian mennä omalla painollaan. Eix je?

Äläkä ressaa - ainakaan turhasta, kuten ikäerosta.
        Olette kavereita/ystäviä. Näe hänet ihmisenä.

Just näin, en oikeen ymmärrä mikä näissä ikä hommissa on ongelma, ite pärjään kyl vanhojen ja nuorten kanssa tosi hyvin, enkä kuvittele olevani nuori heidän seurassa enkä kyllä mitenkään yläpuolellakaan, mukava jutella maailman menosta ko on erilaisia näkökulmia. hän itse sanoi lähtiessä et pitäs kyllä nähdä useamminkin..
        No nyt on sauna sit lämpenemässä nii voi saunoa rauhassa itsekseen🙊

• Anonyymi kirjoitti:

Just näin, en oikeen ymmärrä mikä näissä ikä hommissa on ongelma, ite pärjään kyl vanhojen ja nuorten kanssa tosi hyvin, enkä kuvittele olevani nuori heidän seurassa enkä kyllä mitenkään yläpuolellakaan, mukava jutella maailman menosta ko on erilaisia näkökulmia. hän itse sanoi lähtiessä et pitäs kyllä nähdä useamminkin..

Hyviä saunomisia. Nauti olostasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikähommissa ei ole ongelmaa muuten mutta parisuhteessa on.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Hyviä saunomisia. Nauti olostasi.

Näin teen, kiitos🤗

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      200
      1546
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      961
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      954
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      902
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      826
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      738
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      730
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      338
      681
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      674
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      666
    Aihe