Otan kameran mukaan ja kuvaan Lieskalan hotlan valoja…
Annan heille myöhäsenä Joululahjana vainousta sekä vähän kunnianloukkausta.
Voin korvaukset maksaa heille työnä eli siivousta, lumitöitä, saunan lämmitystä ja voin huolehtia, että menevät ajallaan.
Voin kysyä jos Ivalon kaupat sponssais sauna mehut niin voin pitää heille sauna mehukestitkin.
Jos joku haluaa lähteä mukaan tähän Lieskalan hotlan myöhästyneeseen Joululahjaan niin ilmotatte poliisille niin he kyllä lisää vainoajat ja kunnianloukkaat siihen rikosilmoitukseen, kun minä ensin haen todisteita.
Lainaan äitin autoa, koska sen Lieskalan hotlan väki varmasti tunnistaa.
Kyllä siellä pihalla saa käydä kääntymässä, koska he ei omista sitä pihaa.
Pikkusen vainousta ja kunnianloukkausta niin saavat uuden elämän.
Voin laittaa, että ” Näin minua on opetettu joten ajattelin auttaa huonompi osaisia tällä kertaa, koska hekin ansaitsee ihmisarvoisen elämän.”
Koltansaamelaisia he on osa ja ihan Sevetistä tänne jääneet.
Postiauto ei enää aja Sevettiin joten eihän koltansaamelaiset osaa Ivalosta kotia vaan jäävät pyörimään kylille. Ei he edes tiedä kellonaikaa saati päivämäärää tai vuotta!
Aikamerkit on vahingossa unohtuneet sen Postiauton myötä monesta paikasta.
Lähen kohta käymään Joulu ajelulla.
6
413
Vastaukset
- Anonyymi
Lieskalassa oli kaikki asunnot pimiänä, kun kävin ajamassa.
Jätin auton siihen tien reunaan parkkiin niin eivät huomaa, että minä olen heitä vainoamassa.
En saanut yhtään kuvaa otettua heidän Joulusta todisteeksi, että olen vainoan heitä.
Tämä täyttää kyllä jo vainoajan syrjinnän, koska istuvat pimiässä.
Ehkä joku varoitti heitä, että vainoaja on ilmotti lähtevänsä vainous keikalle heidän pihalle ja kuvaa todisteita niin voi todistaa, että käyneensä vainous keikalla!
Syrjintää ja kunnianloukkausta, koska eivät anna edes vainota heitä ja valtio sentään maksaa mulle työttömyyspäivärahaa niin voin vaikka aikani kuluksi vainota juoppoja niin ei tarvi poliisien päivystää heitä vaan voivat keskittyä muihin töihin. - Anonyymi
Ajele venäjälle ja pysy siellä.
- Anonyymi
Kylällä kannatti käydä kyttäys reissu ja kävin KAUPASTA OSTAMASSA TUPAKKAA jota ilmankin olisin pärjännyt!
Pikku K-kauppa oli ainut joka oli kiinni!
S-marketin pihalla oli niin paljon autoja joten en viittiny sinne ajella. Minä ajelin Super markettiin niin henkilökunta ilmesty sekä sano : Kiva nähdä sinua ja missähän sinua on pidetty!?
Vastasin : Olen pysynyt kotona niin en loukkaa kenenkään kunnioita.
Se on kyllä valetta, että minulle ei kukaan puhu mitään!
Ihmiset puhuis sekä kertois mulle mielellään asioista, koska minä olen heidän puolella!
En ole kaikkien puolella, koska Ivalossa asuu sellaisia KAUNIITA NAISIA joiden naamaa edes minä en viitsi katsoa ja vielä vähemmän kuunnella, koska kuulo lähtee kuurolta vanhukseltakin heidän kanssa!
Kaikkihan nuo KAUNIIT NAISET on jääneet juoppottelun, varastelun sekä valehtelun takia työkyvyttömyyseläkkeelle, koska heitä ei kukaan halua töihin!
Kyllä heitä KUNNIOITAN ja yritän VAINOTA ENEMMÄN niin muuttavat pois Ivalosta, koska minä olen syntynyt Ivaloon joten minulla on syntymä- sekä ihmisoikeus!
Ihmisoikeudet kuuluu meille ALKUPERÄISILLE IVALOLAISILLEKIN vaikka toisten mielestä en ole IHMINEN eikä ole yhdenvertaisuuslain toisetkaan ivalolaiset, kun muualta muuttaneiden tapoja katselee! - Anonyymi
En viitti Pikku-Petsamoon ajella kattelemaan niitä liiskaantuneita kauriita joita joku pösilö kuulemma ruokkii tien vieressä omalla pihalla!
Kylältä kuulin, että oli päissään haukkunu koko kylän useampaankin kertaan Facebookissa.
En ole facebookissa joten ei liity minuun.
Olen kunnioittanut kyllä, mutta hän ei ole facebookissa jota kunnioitin sekä sanoin : Olen poistamassa facebook profiilia ja se ei ole helppo poistaa, koska olen asentanut tuon puhelimeen.
Poistin samalla Instagram tilin ja tein myöhemmin uuden.
- Anonyymi
Annat ko panna
- Anonyymi
Sehän on kiellettyä minulta, koska pitää kunnioittaa parisuhteessa olevia.
Suurimmalla osalla on puoliso joiden kunniaa olen loukannut ja 2 joilla ei ole on vanhempia mitä minä joten heillä ei ole varmaan seksiä eikä puolisio terveydellistä syistä. Toinen heistä on leski ja yhdenvertaisuuslain mukaan myös toinen on, koska molemmat ovat minua vanhempia. He on muualta muuttaneet Inarin kuntaan ja kostamaan mulle, koska eivät ilmeisesti omalla paikkakunnalla kelpaa kelleen vaimoiksi tai yhden illan sääli panoon.
Pitää kunniottaa heitä ja mulla on nimi lista johon laitan nimen, kun tapaan ystävän joka on oikeesti iloinen kun nähdään ja kysyy : Mitä sinulle kuuluu ja missä olet ollut/mitä puuhaat nykysin koska ei ole näkynyt!?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161