Liika herkuttelu on lihomisen ainut syy

Anonyymi-ap

Lihomisen AINUT SYY on aina liika herkuttelu.Ei kukaan liho tavallisella syömisellä,esim 5 keskikokoista perunaa riittää oikein hyvin aterialle
Ei kukaan syö perunoita 1-3 kiloa päivässä.

Lihominen tapahtuu AINOASTAAN syömällä herkkuja.
Ei edes liikunnan harrastaminen takaa sitä että paino pysyisi samassa.Liikuntaa harrastava SAA syödä puolet enemmän herkkuja kuin sohvaperuna,mutta jos syöt LIIKAA lihot siltikin vaikka harrastaisit liikuntaa.

20

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos syö puolet enemmän perunoita pitää liikkua paljon vähemmän. Ja jos ei syö perunoita lainkaan ei saa liikkua yhtään.

      • Anonyymi

        Kilo perunaa on VAIN 700 kaloria eli vaikka olisi sohvaperuna sen verran saisi sitä vielä syödä.
        Lisäksi liikuntaa harrastamaton henkilö saisi syödä vielä lisäksi 1300 kalorin edestä jotain muuta niin päivän aikana syöty kalorimäärä olisi 2200 ja sillä ei liho vielä kukaan.

        Kilo esim suklaata on 5500 kaloria eli otsikon väite PITÄÄ Täysin paikkansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kilo perunaa on VAIN 700 kaloria eli vaikka olisi sohvaperuna sen verran saisi sitä vielä syödä.
        Lisäksi liikuntaa harrastamaton henkilö saisi syödä vielä lisäksi 1300 kalorin edestä jotain muuta niin päivän aikana syöty kalorimäärä olisi 2200 ja sillä ei liho vielä kukaan.

        Kilo esim suklaata on 5500 kaloria eli otsikon väite PITÄÄ Täysin paikkansa.

        Suurimmalla osalla liikalihavista on jotain mielentervedellisiä ongelmia, persoonallisuushäiri, masennus tms

        Tämä on napostelun syy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurimmalla osalla liikalihavista on jotain mielentervedellisiä ongelmia, persoonallisuushäiri, masennus tms

        Tämä on napostelun syy

        Liikalihavista, ahmiminen on mielen sairastumisen seuraus ihan niinkuin anokreksiakin.

        Lihavat ei tarvitse kiusaamista osakseen - he tarvitsevat hoitoa


    • Anonyymi

      Järkyttävä määrä perunaa jos viisi keskikokoista syö, ja siihen päälle vielä lisukkeet. Huh!

      • Anonyymi

        Tuohan oli vain esimerkki.Eihän herkuttejat monesti edes syö YHTÄÄN terveellistä ja ravitsevaa ruokaa.

        Herkutella voi monella tavalla joku syö karjalanpiirakoita munavoilla toiset pitsoja,karkkia yms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan oli vain esimerkki.Eihän herkuttejat monesti edes syö YHTÄÄN terveellistä ja ravitsevaa ruokaa.

        Herkutella voi monella tavalla joku syö karjalanpiirakoita munavoilla toiset pitsoja,karkkia yms

        En ole nyt itse syönyt perunaa ollenkaan puoleen vuoteen.Kyllä sitä ruokaa pystyy tekemään muistakin kasviksista jotka on monin verroin vähäkalorisempia kuin peruna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole nyt itse syönyt perunaa ollenkaan puoleen vuoteen.Kyllä sitä ruokaa pystyy tekemään muistakin kasviksista jotka on monin verroin vähäkalorisempia kuin peruna.

        Toisilla se on aina vaan se peruna ihan joka päivä ruokapöydässä , mutta muut ovat löytäneen muita vaihtoehtoja se kun peruna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole nyt itse syönyt perunaa ollenkaan puoleen vuoteen.Kyllä sitä ruokaa pystyy tekemään muistakin kasviksista jotka on monin verroin vähäkalorisempia kuin peruna.

        Peruna ei ole erityisen runsaskalorinen, ainakaan keitettynä! Sitä kyllä voi syödä mahansa täyteen. Rasvassa paistetut perunat on sitten eri juttu, niistä lihoo, jos kovin usein ja paljon syö.

        Ihmeellistä minusta on se, että köyhät on lihavia. Eli onko ne oikeastaan köyhiä, kun on varaa syödä itsensä lihavaksi? Vai onko ne köyhiä juuri siksi, kun ne syövät enemmän kuin mihin olisi varaa? Katsotaan, mitä tapahtuu, kun tukiaisia leikataan.


    • Anonyymi

      Jos aikoo syödä perunoita niin koko liikkuminen on lopetettava seuraavalla viikolla.Varsinkin jos syö siihen päälle salmiakkia tai lakritsaa,myös kaiken lihan syönti on lopetettava HETI.

      Kaikki edellinen johtuu porkkanan sisältämästä karoteenista,joka värjää kaikki paikat oranssiksi.Ihan turhaa herkkua.

    • Anonyymi

      Pari perunaa päivän pääaterialla sopii kenelle vain. Lisäksi kasviksia ja hieman proteiinia.

      Lihomiseen ei tarvita herkuttelua. Ihan tavallisesta ruoasta lihoo vuosien mittaan, kun syö liian isoja annoksia tai/ja liian usein.

      Näin jouluaikaan täytyy vielä sanoa, että joulusta uuteen vuoteen saa syödä ja herkutella mielin määrin. Sillä ei ole mitään merkitystä verrattuna siihen, mitä pistät suuhusi uudesta vuodesta jouluun.

    • Anonyymi

      Ei kai kukaan nyt viittä perunaa vedä naamaansa aterialla. Kaksi on maxi määrä eikä aina edes sitäkään. Ja perunaa ei edes syödä joka päivä ehkä parikertaa viikossa .
      Joten se lihavuuskin johtuu millainen aineenvaihdunta ihmisellä on.
      Minun mieheni söi todella paljon , mutta ei lihonut koskaan , hoikka oli kuolemaansa asti .
      Jotkut voivat myös syödä herkkuja ilman että lihovat . Mutta noin normi ihminen lihoo jos syö enemmän kun tarvitsee .

      • Anonyymi

        Siroluiset pikkunaiset puhuvat tuolla tavalla.

        Iso mies syö helposti 4 - 7 tavallista perunaa tai 300 - 400 g kerralla, ja varsinkin jos tekee raskasta työtä. Rosamunda on tietenkin eri asia kuin varhaisperunat. Varhaisperunoita menee kepeästi 10 - 20 kpl.


    • Anonyymi

      "Näin jouluaikaan täytyy vielä sanoa, että joulusta uuteen vuoteen saa syödä ja herkutella mielin määrin."

      Tuo nauratti tosi paljon, kiitos huumoripläjäyksestä.

    • Anonyymi

      Tuosta näette viitä perunaa mistä tulee mitättömän vähän kaloreita pidetään suurena määränä,mutta herkkuja VOI syödä.😱
      Se on vain se LIIKA herkuttelu mikä lihottaa.

    • Anonyymi

      mut kun ei kaikki lihoa, sillä on sekin totta. Itselläni pysyy paino samassa kun syön tarkasti ja liikun.
      Mut kun äitee kertoi tänään puhelimessa mulle näin "mun pikkuveli söi kuin hevonen eikä liiikkunut mutta se ei koskaan lihonnut vaan pysyi aina laihana kuin luuranko"

    • Anonyymi

      Ihan niin ja itse olen tänään vetänyt naamani kokonaisen suklaalevyn, ja nyt omatunto kolkuttaa

    • Anonyymi

      Eikö sinulla muuta ole mielessä edes Joulun pyhät kuin lihoaminen.Haloa hei..

      • Anonyymi

        Tärkeintä ei ole mitä ihminen höpöttää joulun ja uudenvuoden välissä, vaan tärkeintä on mitä hän höpöttää uudenvuoden ja joulun välissä.


    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5896
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2536
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1785
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe