Mies on varovainen ja ei kysy mitään

Anonyymi-ap

Olen nähnyt miestä muutaman kerran. Hän ei kysy minun taustoistani mitään. Ei kysy työstäni, ei perheestäni, ei koulutuksesta, ei seurusteluhistoriasta, ei harrastuksistani. Olen kertonut jotakin näistä, mutta hän ei kommentoi mitään. Ei kerro itsestään, ellen kysy. Toistaa mieluiten samoja asioita, mitä oli viesteissä jo aiemmin kertonut. On varovainen, ja ei kerro tunteistaan. Jännitti ekaa tapaamista hikoilemalla voimakkaasti. Puhuu mielellään esim säästä. Mutta haluaa tavata kuitenkin. Minulla on alkanut hiipua kiinnostus. Jos kerron jostakin minulle tärkeästä asiasta, hän toteaa vain "mahtavaa". Koen, että minä johdan keskusteluita. Onko muilla ollut vastaavia kokemuksia?

26

763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla vastaava kokemus. Onkohan meillä sama mies? Minkä ikäinen mies kyseessä?

      Mies tosiaan kertoi, että ei halua kotkottavaa naista huusholliinsa, joten siksi hänellä on tapana olla hissun hiljaa naisten seurassa. Sovimme, että harrastamme vain seksiä ja sitten poistun kimpsuineni ja kampsuineni.

      • Anonyymi

        Sellainen keski-ikäinen kaveri, mutta ei ole mitään seksiä ehdottanut, ei kehunut ulkonäköä, mutta haluaa tavata, kanssani kun on mukava jutella. Koen, että aiheet ovat kaukana kuitenkin toiseen tutustumisesta, kun puhutaan vaikka elokuvista. Mielestäni mies on varovainen ja arka olemassaan.


      • Anonyymi

        Minulla oli myös vastaava kokemus, ettei mies kysynyt mitään minusta. Vastasi kysymyksiini ja tietoa piti lypsää , kun oletti toisen automaattisesti ymmärtävän vaikka mikä on koulutukseltaan, jos on opiskellut jotakin. Eikä hän tarttunut puheenaiheisiini. Kerroin vaikka asuneen aikoinaan samalla paikkakunnalla, kuin hän, niin ei kysynyt siitä mitään. Huomasin johtavan keskusteluita muutenkin, ja hän helpommin puhui vaikka sääilmiöistä. Päätin lopettaa tapailun, ja hän oli pettynyt kun koki, ettei ehtinyt tutustua. Siinä vaiheessa oltiin yli kuukauden ajan oltu tekemisissä, nåhty ja viestitelty, eikä edelleen ollu kysynyt mitään perusasioita minusta.


      • Anonyymi

        Tuo ääliökommentti sille "harrastamme vain seksiä"-sopijalle.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😋 ­N­­­y­­­m­f­o­­m­­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18181947U

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Eli ette puhu mitään. Mitä teette sitten kun tapaatte? Kai sinulla jotain annettavaa miehelle kuitenkin on?

    • Anonyymi

      hakeekohan vain vaihtelua avioelämäänsä...eikä oikeasti ole kiinnstunut.

    • Anonyymi

      Toi mitään varovainen ole sitä ei vaan kiinnosta! Et kiinnosta sitä pätkän vertaa ja seuraa vaan miten pitkälle asti ole valmis menemään kun teet itsestäsi idiootin.

      • Anonyymi

        Häntä kiinnostaa jossain määrin, kun itse ehdottanut näkemistä uudelleen, innokkaampi kuin minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häntä kiinnostaa jossain määrin, kun itse ehdottanut näkemistä uudelleen, innokkaampi kuin minä.

        Haluaa vain pilua


      • Anonyymi

        Saatko sinä jotain nostetta itsellesi näistä hupaisan graafisista ja övereistä kuvauksista mitä trollimiehen juttuihin pistelet? Hän ei selvästi ymmärrä naisista yhtään mitään, mutta tykkää tirkistellä ja kalastella tietoa deittailun ihmeellisestä maailmasta ym


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatko sinä jotain nostetta itsellesi näistä hupaisan graafisista ja övereistä kuvauksista mitä trollimiehen juttuihin pistelet? Hän ei selvästi ymmärrä naisista yhtään mitään, mutta tykkää tirkistellä ja kalastella tietoa deittailun ihmeellisestä maailmasta ym

        Kyllä normaali mies tykkää pillusta ja sillä sipuli. Sano sinä mitä haluat, mutta se ei siitä muuksi muutu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatko sinä jotain nostetta itsellesi näistä hupaisan graafisista ja övereistä kuvauksista mitä trollimiehen juttuihin pistelet? Hän ei selvästi ymmärrä naisista yhtään mitään, mutta tykkää tirkistellä ja kalastella tietoa deittailun ihmeellisestä maailmasta ym

        Missä on se graafinen kuvaus?


    • Anonyymi

      Totesin herralle lopettavani tapailun hänen kanssaan. Kun ei kysy mitään minusta ja ei ole kai sitten kiinnostunut. Oli pettynyt, kun olisi halunnut tutustua enemmän. Tutustua? Miksi ei kysynyt mitään, vaikka tavattiin kasvotusten ja viestiteltiin. Jutustelu pysyi ihan vaan päivän uutisaiheissa suunnilleen.

      • Anonyymi

        Tutustumista se seksikin on.


    • Anonyymi

      Turhaan tuomitset kun et tiedä miksi hän on "sulkeutunut".

      Moni mies on tavannut aikaisemmin petollisia naisia ja aivan kuten naisetkin joilla tuo käyttäytyminen on yleistä myös mies voi olla epävarma sinusta ja siitä että mitä olet hakemassa.

      Samoin mies jota on petetty voi toimia samalla tavalla kuin petetty nainen.

      • Anonyymi

        Jos tapaisin petetyn naisen, niin en mie rupeis mikskään sen terapeutiks. Ei varmaan nainenkaan äidiks miehelle vastaavassa tilanteessa. Sillo pitää mennä terapiaan et pystyy uuteen suhteeseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tapaisin petetyn naisen, niin en mie rupeis mikskään sen terapeutiks. Ei varmaan nainenkaan äidiks miehelle vastaavassa tilanteessa. Sillo pitää mennä terapiaan et pystyy uuteen suhteeseen

        Ei kannatakkaan olla kenenkään "terapeutti".
        Se ei johda mihinkään uuteen suhteeseen.

        Tinder ja Valo on täynnä näitä naisia joilla vanhat asiat tai pitäiskö sanoa luurangot on kaapissa.
        Siitä kuviosta ei tule yhtään mitään.


    • Anonyymi

      Onko aloittaja poskisolisti joka kirjoittaa palstalle? Tuli vaan mieleen, että mies saattaa tietää kuinka hankala ihminen poskisolisti on. Poskisolisti on takuuvarmasti sinkku.

      • Anonyymi

        Aloittaja pohtii, miksi mies ei kysy mitään hänestä vaikka ovat tavanneet muutaman kerran


      • Anonyymi

        Sinä sen sijaan olet onnellisessa kiinteässä parisuhteessa upean naisen kanssa joka rakastaa sinua tulisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä sen sijaan olet onnellisessa kiinteässä parisuhteessa upean naisen kanssa joka rakastaa sinua tulisesti.

        Kenelle kommentti on osoitettu


    • Anonyymi

      Tylsä mies, jos ei osaa jutella eikä ole kiinnostunut kuin itsestään. Seksin perässä roikkuva sika. Unohda, siirry seuraavaan. Miehiä riittää, älä tuhlaa aikaasi pitkästyttävään ihmiseen.

      • Anonyymi

        Jätin, eikä kaduta. Mies ihmetteli, kun olisi halunnut tavata lisää. Etsin kiitos reippaampaa tapausta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätin, eikä kaduta. Mies ihmetteli, kun olisi halunnut tavata lisää. Etsin kiitos reippaampaa tapausta

        Minäkin olin muutama vuosi sitten treffeillä samanlaisen tuppisuun kanssa. Hän ei osoittanut minkäänlaista mielenkiintoa minuun. Ei kertonut itsestään mitään, ei kysynyt mitään. Kaikkeen mitä minä sanoin hän vastasi vain jaa ja vai niin ja jassoo. Kyselin itse häneltä sitä sun tätä saamatta vastausta. Kun en halunnut tavata uudestaan, hän ensimmäisen kerran avasi suunsa ja tokaisi että ihme juttu, miksi ei, oltais me voitu vielä tavata ja tutustua,. Tutustua, miten muka, kun toinen vain olla möllöttää eikä saa suutaan auki? Sama kuin olisin treffeillä nojatuolin tai isokokoisen nuken kanssa.


    • Anonyymi

      Jos ei osaa suomea kunnolla?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6083
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3685
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1758
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      76
      1619
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1532
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1435
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1428
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      27
      1345
    Aihe