Mikä on hintahaarukka

Anonyymi-ap

Mikä on hintahaarukka. Sijaitseeko se kenties naisen hameen alla.

12

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä se tussu on vaan ohjannut Suomen toimintaa aina.

• Anonyymi

Ja vanhempi nainen on etälamautin. Ei ota ja päälle.

• Anonyymi

NAISELLA ON MARKKINARAKO JA PANKKI MOLEMMAT TIENAA YHTÄ AIKAA.

• Anonyymi

Jos kullitettu on niin kyllä sillä hintaa tietenkin on…
      Jos on kovassa kierrätyksessä ollu niin kannattaa kokeilla ensin, koska jos kauhian löysä on niin pitää olla jo lusikkaki apuna.
      Löysällä miehelläkin menee siinä vaiheessa hermot!

• Anonyymi

Jos pieni kalu rako silloin suuri.

• Anonyymi

Meillä poromiehillä ei ole sitä ongelmaa etä olis liian iso rako. Met vain joihkaamme virsiä.

• Anonyymi

On muuten posliinin hinta korkeampi kuin nylkemättömän.

• Anonyymi

Nyrkkikyllikki on paras hintahaarukka.

• Anonyymi

Elintaso on taso johon elin nousee.

• Anonyymi

Mie oon posliini ja fossiili. Saat sie minun hamphaitakin lainata jos ei omia ennää ole. Minulla on iso talo ja aikaiset penikat joten ehin nyt kyllä vähän rietasteleen, koska sain Resitentin äiti palkinnon ja ukon hauthaan.
      Hametta mie oon käyttäny aina joten jos hyvä sonni oot niin saat kaikki mitä omistan, mutta piämmä mennä naimisiin ennen kuin kuolen. Miulla on yksi heikkous ja se on tuo syvän vika, mutta muuten olen kyllä terve.

• Anonyymi

Miun pimpero karvat on ohuita vaaleita haituvia vain.
        Minun pojat ei viitti etes lumitöitä tehä kolalla, mutta ostan sinulle raktorin niin voit sillä ne lumityöt hoitaa. Mie ostan kyllä kaikki mitä haluat kun vaan vähäsen humpsutellaan menemään. Pojat ei tarvi mittään koska ne vaan juopottelee ja riekkuu niijen huonojen naisten kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miun pimpero karvat on ohuita vaaleita haituvia vain.
        Minun pojat ei viitti etes lumitöitä tehä kolalla, mutta ostan sinulle raktorin niin voit sillä ne lumityöt hoitaa. Mie ostan kyllä kaikki mitä haluat kun vaan vähäsen humpsutellaan menemään. Pojat ei tarvi mittään koska ne vaan juopottelee ja riekkuu niijen huonojen naisten kanssa.

Mie se en kyllä malta menhä nukkuhun en kuin vastaat niin mie tiiän olenko mie jota sie täällä haet.
        Ikä on vain numeroita ja mie täytin 81, mutta olen niin kuin 18vuotiaat tyväret.
        Minun pojat sano että olen niin nuorekas vielä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      24
      5650
    2. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      162
      4172
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      14
      3717
    4. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      68
      3133
    5. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      45
      3013
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      90
      2987
    7. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      157
      2696
    8. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      30
      2695
    9. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      20
      1795
    10. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      123
      1717
    Aihe