Viinamiesten kanssa vai pääseekö kiltit raittiit miehetkin juhlimaan teidän kanssanne?
Aiotteko naiset juhlia uutta vuotta
20
226
Vastaukset
- Anonyymi
Noh sossunväki alkaa kohta kirjottamaan tänne lasten päiväkirjoja. Niiden huostaanotettujen lasten. Olin siinäkin oikeessa ja sanon teille kaikille jotka on näiden ällötysten vallassa että asiat tulee vielä olemaan hyvin.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#181882253
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kerran pyysin nähdä ketkä on tonkineet mun terveystietoja ja siinäkin ne valehteli.
- Anonyymi
Seuraavan kerran kun meen sinne laitan pippuria silmiin että ne varmasti luulee tietävänsä että oon epäonnistunut narkomaani.
- Anonyymi
Viinamiehet ovat ehdoton nou nou. Må en jaksa kuunnella, enkä katsella humalaisia. Raivoraitis ei tarvitse kuitenkaan olla. Lasillinen tai pari vuodessa on ihan ok.
- Anonyymi
Älä valehtele. Jännämiestä haluisit, muttet saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan edes tavannut yhtään jännämiestä. Viinamiehiä sen sijaan on tullut nähtyä ja he ovat etovia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen kyllä tähän mennessä saanut ihan jokainen miehen, jonka olen halunnut. En siis tajua miten tuo voisi olla mahdollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsis. Ei parisuhteeseen mahdu kahta jännää ihmistä.
- Anonyymi
Mä kaipailen sellasta kilttiä ja luotettavaa miestä, elämän peruskalliota. Sellasta, jonka luo kotiin kun tulee, niin paha maailma sulkeutuu oven ulkopuolelle. Sellaista, joka luo kotiin ihanan kotoisen ja turvallisen tunnun, kuin lämpöiseen pumpuliin käpertyisi. Ainoa vain, ettei yksikään tuollainen ihanuus ole niin hullu, että huolisi minua 🤪.
- Anonyymi
Joo, sellanen ihana, kiltti ja lämpöinen. Sellainen, joka tekisi kodista kodin ja valostuttaisi elämääni. Sellainen mies olisi ihana, mutta kuten totesit, niin ei sellainen kultakimpale muakaan huolisi. Tarjolla on vain oman elämänsä supermiehiä ja alfoja, jotka luulevat, että miehen arvo in lompakossa ja lihaksissa 🙄.
- Anonyymi
Ei sellaisia enää ole täällä ja silloon kun oli ja olit nuorempi niin eikö se ole aika ironista että nyt haikailet niitten perään? Se ihanuutesi varmaa makais sun kans mutta ei se sun kanssa elämää jakaa. Sä oot vaan yks niistä monista :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sellaisia enää ole täällä ja silloon kun oli ja olit nuorempi niin eikö se ole aika ironista että nyt haikailet niitten perään? Se ihanuutesi varmaa makais sun kans mutta ei se sun kanssa elämää jakaa. Sä oot vaan yks niistä monista :D
Olen aina haikaillut sellaisten perään. Sellaisia vain on ylipäänsä hyvin vähän. Täällä tuskin on yhtään sellaista, joka on koskaan ollut tuollainen, sillä todellinen ihanuus ei koskaan muuksi muutu.
- Anonyymi
Kiltti mies ei biletä tai nolaa itseään tanssilattialla. Kiltti ja kunnollinen mies siemailee lonkeroa tai siideriä hillitysti baarin nurkassa odottaen että nainen pelastaa hänen uuden vuotensa. Mutta pahoin pelkään että viinamies vie tässäkin voiton biletys- ja viinanjuontitaidoillaan.
t. tarkkailijamies Ei aiota. Käyn varmaankin sinkkuboksini lähellä katsomassa ilotulituksen, saavun kotiin ja ehkä juon lasillisen kuohuvaa, kuuntelen hyvää musiikkia ja roikun suoli24:ssa. Baareissa on uutena vuotena liikaa väkeä minun makuuni.
- Anonyymi
Kyllä me kiltit miehet vietämme viikonloppua ihan yksin kotona. Meitä ei kukaan halua tapailla uutena vuotenakaan.
- Anonyymi
Se on kyllä ihan totta mutta haluasitteko jotain kännistä naista ovelle joka lupaa ummet ja lammet niin en itse kyllä vaikka seksiä saisinki. Selvinpäin olevia naisia taas ei näy missään tai vaikka näkyisikin niistä ei saa mitään tolkkua ja ne ny jahtaa deittisovelluksissa ja muutenki top miehiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kyllä ihan totta mutta haluasitteko jotain kännistä naista ovelle joka lupaa ummet ja lammet niin en itse kyllä vaikka seksiä saisinki. Selvinpäin olevia naisia taas ei näy missään tai vaikka näkyisikin niistä ei saa mitään tolkkua ja ne ny jahtaa deittisovelluksissa ja muutenki top miehiä
Kaikkia ei liekkibingot kiinnosta, joten ethän yleistä, kiitos.
- Anonyymi
Tuskinpa mun ovelleni tulee yhtään miestä kolkuttelemaan.
- Anonyymi
Mä inhoan viinamiehiä, mut ganjamiinimies on jees.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v129159Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh5482963Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola3142016Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku391976Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa3111657- 811355
- 731173
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen731011Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p29987- 47946