Hääohjelmia ja unelmoit omista häistäsi ja suunnittelet hääpaikkaa ja hääasuasi ym kaikkea mitä häihin kuuluu
Nainen killitätkö silmä kovana
36
337
Vastaukset
- Anonyymi
En
- Anonyymi
Ja olisko saman näköiset häät jos joutuisit suunnittelemaan pienellä budjetilla tai olis varaa isommalla budjetilla toteuttaa hääsi
- Anonyymi
Katselen joskus kun kivanmielen ohjelmia ovat. En haaveile.
- Anonyymi
Miksi et omista häistäsi haaveile samoin omasta miehestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et omista häistäsi haaveile samoin omasta miehestä
Liian suuri riski että mies olis välis ääliön tapainen
- Anonyymi
Et voi tietää vaikka olisinkin naimisissa tai sitten en.
En katsele juurikaan realityä. Joitakin musiikkiohjelmia satunnaisesti.
Minä suunnittelin ja toteutin aikanaan lasteni isän kanssa ja vanhempiemme avustuksella unelmahäät. Oli upea puku, kultainen kruunu, soittajat, ystävien järjestämiä leikkejä ja ohjelmaa, paljon hyvää ruokaa ja juomaa, ihana juhlapaikka, paljon kukkia, kaunis heinäkuinen päivä sekä erityisesti paljon paljon ystäviä ja sukulaisia kanssamme juhlimassa. - Se riittää häämuistoksi ja -kokemukseksi minulle. - En ole ajatellut enää toisia häitä tässä elämässä. - En tarvitse sen kaltaista spektaakkelia voidakseni sitoutua loppuelämäkseni. - Muita juhlia toki järjestän mielelläni ystäville ja heidän kanssaan. 🙂Ei kiinnosta semmoiset ohjelmat.
Haaveilin joskus, että jos menisin vielä naimisiin, niin menisin mökkisaaressa naimisiin. Päähäni tulisi lummeseppele, meikki ja mekko olisivat mahdollisimman luonnolliset, ehkä jotain norsunluunvalkoista ja pellavaista mekkoa pitsihömpötyskoristeilla.
Paikalla olisi vain lähimmät ystävät. Haaveissani on siis pienet, intiimit häät ja joku soittamassa ainakin saksofonia. Tarjottavat olisivat "vähän, mutta hyvää" -periaatteella ja ainakin jossain vaiheessa iltaa ajanvietteet olisivat jotain pihapelejä pieruverkkareissa.En katsele hääohjelmia, ei kiinnosta sellaiset. En koskaan ole edes miettinyt asiaa tai haaveillut omista häistäni, taikka naimisiinmenosta ylipäätään.
- Anonyymi
Koska välis opit ettei mies ole parasta mitä nainen itselleen voi toivoa? 😂
- Anonyymi
Ei koskaan. Hän unelmoi naisesta joka palvoo miestä.
- Anonyymi
Katselen häämekko-ohjelmia, kun ne on niin kivoja. Omista häistä on aikaa jo vuosikausia.
- Anonyymi
Ei ole tullut katsoa yhtään osaa. Muutenkaan mitkään häät ole unelmissa.
- Anonyymi
En tule menemään naimisiin, vaikka on kosittu parikin kertaa, joten niiden katseleminen olisi turhaa.
- Anonyymi
En katsele enkä suunnittele vielä ja tuskin koskaan tällä menolla vaikka voisihan se ihan mukavaa ollakin mutta pitää varmaan etsiä jokin virtuaalimaailman peli tai muu missä voisi vaikka joku tuollainen tapahtua ja sitten voisi sitä makkarakeittoa keitellä ja niitä silakkapihvejä myös opetella tekemään täytyy lähtee kauppaa ostaa hillomunkkei ja tyytyä niihin
Tätä mä oon aina koittanu sanoa, että jos ei ole aikeissa hankkia perhettä, niin sillon kannattais keskittyä niihin virtuaalihäihin. Hiukan tulee petetty olo, jos on kalliin häälahjankin ostanu ja pari sitten eroo vuoden päästä. Tosin tässä esimerkkitapauksessa se oli se ukko, joka niitä häitä jatkuvasti järkkäs ja siinä sivussa muutama lapsikin synty.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Tätä mä oon aina koittanu sanoa, että jos ei ole aikeissa hankkia perhettä, niin sillon kannattais keskittyä niihin virtuaalihäihin. Hiukan tulee petetty olo, jos on kalliin häälahjankin ostanu ja pari sitten eroo vuoden päästä. Tosin tässä esimerkkitapauksessa se oli se ukko, joka niitä häitä jatkuvasti järkkäs ja siinä sivussa muutama lapsikin synty.
Joo sit on niitä jotka antaa vaan ymmärtää että vois jotain olla ja tullakin kunhan jaksaa odotella ja odotella ja loppujen lopuksi oot ootellut täysin turhaan ja samassa turhuudessa hukannut sen jonkun joka siihen sun vierees ois kuulunut.
En katsele juurikaan hääohjelmia enkä takuulla suunnittele omia häitäni. Hääpuvut ovat mielestäni kauniita ja niitä joskus ihailen ohjelmissa, mutta siihen se melkein jää. Häät ovat kyllä ihania noin yleisesti ottaen. Onhan se liikuttavaa, kun kaksi rakastunutta ihmistä haluaa solmia avioliiton keskenään läheisten läsnäollessa 🤗
Omia häitäni alan suunnitella vasta sitten, jos joskus olen siinä tilanteessa, että minulla on vakaa parisuhde sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa haluan loppuelämäkseni asettua ja avioliitto tuntuisi molemmista hyvältä ajatukselta.- Anonyymi
Ei häitä
Ne on tylsiä juhlia Anonyymi kirjoitti:
Ei häitä
Ne on tylsiä juhliaRiippuu ihan siitä, millaiset häät järjestää. Itse olen ollut todella hauskoissa häissä, niin pienemmissä kuin kyläjuhlan tapaisissakin. Itse valitsisin tässä elämänvaiheessa intiimit häät läheisimpien läsnäollessa, mahdollisesti jossain upeassa kohteessa ulkomailla.
- Anonyymi
Sulle sopisi hääpuku oikein hyvin Aletheias. Mrrrr! Panttereiden sukuun olet tullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle sopisi hääpuku oikein hyvin Aletheias. Mrrrr! Panttereiden sukuun olet tullut.
Aletheias=Alet Heijas. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aletheias=Alet Heijas. :)
Terveisin, Ryhdikkyys on seksikästä naisessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveisin, Ryhdikkyys on seksikästä naisessa.
Ainiin, keltaiset sopii sulle!
Anonyymi kirjoitti:
Keltainen hääpukuko? 😂 Vaikka ei sillä, olen saanut paljon kehuja juuri keltaiseen pukeutuessani. Kuulemma sitruunankeltainen sopii tummiin hiuksiini.
Panttereiden sukua olen ehdottomasti. Ainakin jotain kissaeläimen sukua. Mukavuudenhaluinen ja leppeä, mutta ärsytettäessä ärhäkkä 😁- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:Q
https://m.youtube.com/watch?v=N0TDDsx2fUM&pp=ygUWR2xhZGlhYXR0b3JpdCBwYW50dGVyaQ==
Yksi tuommoinen, kiitos!
Pantteli, pantteli, pantteli!
- Anonyymi
Nainen leikkasitko hääpuvun maton kuteiksi, kun tuli avioero? Kun kaikki kuitenkin on eronneita, niin mitä teit hääpuvulle eron jälkeen, jos oli vielä tallella?
- Anonyymi
Meni äidiltä tyttärelle ❤
- Anonyymi
Jos olisin koskaan omistanut hääpuvun, niin olisi tietenkin myynyt sen etäänpäin heti häiden jälkeen. Ei mulla olisi sille mitään käyttöä sen jälkeen. Turhaa rojua pyörimässä nurkissa ja saahan sellaisesta osan rahoita takaisin.
Ennen katsoin hääsuunnitelu ohjelmia. Ne ovat mielenkiintoisia. Ohjelman kulkua seurattiin hääsuunnittelijan näkökulmasta.
Siinä näytettiin ammattitaitoista suunnittelua, luovaa prosessia ja työn laaja-alaisuutta kulisseissa, sekä tilanteenhallintaa. Jokaiseen mahdolliseen ongelmaan piti olla nopea ratkaisu valmiina.
Nämä uudemmat hääohjelmat eivät oikein kiinnosta. Ei tule katsottua.- Anonyymi
Joo, yleisurhea sänkykiipijä, haaste vastaan?
- Anonyymi
Menee Darudessa, menee menee.
- Anonyymi
Nimmarin joskus??????
https://www.arisecakecreations.com/home/how-to-make-royal-icing - Anonyymi
Minulla oli häät kauan aikaa sitten, ne riittää hyvin, uusia ainakaan omiani en suunnittele.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v129159Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh5362928Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola3091999Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku391966Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa3111647- 801345
- 731173
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen731011Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p29977- 47936