Mietin tässä, kun kaikki lupaa Uutena vuonna aina jotain.

Anonyymi-ap

Ajattelin luvata kanssa jotain ja pitää lupauksen.
Lupaan ostaa vähintään yhden pullon viinaa ensi vuonna, mutta en lupaa juoda sitä.

Ei tarvi muuta oikeastaan edes luvata, koska alkoholin käyttö ei ole ongelma mulle vaan ongelma on se, että en käytä alkoholia joten olen tuon vuoksi ajautunut ongelmiin.

Toiset postailee päissään paskaa someen ja he saa kaiken anteeksi, mutta en saa mitään anteeksi koska postailin selvinpäin.

Johanna Tukiainen eli Tuksu on saanut kaikki anteeksi vaikka on pilannut kaikkien ivalolaisten maineet tulemalla Ivaloon esintymään ja päissään sekoillut minkä on ehtinyt.
Eihän Tuksun aviomies joka on alkuperäisiä Inarin kuntalaisia sekä vielä saamelainen ole pitänyt meidän muiden alkuperäisten Inarin kuntalaisten maineiden sekä kunnioiden puolta vaan on ex-vaimonsa kanssa pilannut kaikkien maineet antamalla Seiskaan paska juttuja.

Olisivat pysyneet Angelissa josta Tuksun rakas aviomies oli syntyjään.

Muualta tullaan Ivaloon ja pilamaan ivalolaisten maineet.
Alkuperäiset ivalolaiset osataan itsekkin perseille, mutta edes minä en kykene tuohon mihin Tuksu pysty Mister Angelin kylän vaimona.

4

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noin 10vuotta sitten oli kauhea täi-epidemia.
      Kyllä sitä yritettiin hoitaa, mutta hermot oli kireällä kaikilla.
      En saanut itse niitä täitä, mutta koululaisilla oli. Jos sydän vika olis ollut niin olisin kuollut jo aikoja sitten.

      Teinejä oli 2 jotka yhdessä luuhas muiden mukana ja jos sattu niin he ilmoitti mulle.
      Kavereita meni ambulanssilla TK:hon vatsahuuhteluun ja nämä oli olleet paikalla. Soittivat mulle ja kysyvät missä oon. Olin just menossa kauppaan ja nämä juoksi perässä sekä paniikissa kertovat mitä oli sattunut.
      Hoitelin ostokset ja mentiin meille heidän kanssa.

      Kysyin heiltä : Joitteko te jotain?
      Olivat kuulemma aikoneet juoda, mutta eivät olleet ehtineet.
      Sanoin heille: Kannattaa olla seuraavalla kertaa nopeampi niin saatte vielä selkä saunankin ambulanssi kyydin lisäksi.

      Täit tulin tuon jälkeen ja minä taas jouduin hoitaan.
      Kauniisti jouduin kertomaan teineille toisen isän pyynnöstä, että täit samoja satiaiset jotka leviää seksin kautta.
      Teinit oli 14v ja ei tarvinnut antaa selekään heille ja housutkin pysy jalassa.

      He on aikuisia jo ja kyllä molemmat alkuperäisiä ivalolaisia.
      Hyvin luovia olivat teineinä ja aitoja ivalolaisia katu-hiihtäjiä…

      • Anonyymi

        Joku oli sanonut minun tytön kaverille, että rehtori pelkää minua. Tytön kysy minulta : Äiti miksi rehtori pelkää sinua ja oli meinannut paskoa housuun siellä palaverissa jossa te kaikki vanhemmat olitte?
        Sanoin : Joutaaki pelätä ja noin tyhymää rehtoria voi olla edes olemassa.
        En kertonut syytä miksi rehtori on tyhymä enkä sanonut, että olen ennenkin haukkunut samasen rehtorin.

        Jos koulussa on ongelma oppilaiden kanssa niin mitä hyötyä on pitää puhuttelua vanhemmille.
        Kuuntelin ja ratkaisua ei löytynyt ja olin onnistunut pysymään rehtorin nokan edessä koko palaverin ajan piilossa.
        Sanoin lopulta : Oliskohan aihetta ottaa joku rangaistus käyttöön.

        Rehtorihan se ongelma oli ja minä olin hänet haukkunut jo ennenkin siitä, koska hän ei osannut rehtorina kantaa vastuuta vaan pukkas koulun vastuut kotia vanhemmille.
        Ei vanhemmat ole siellä koulussa vaan rehtori, opettajat sekä avustajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku oli sanonut minun tytön kaverille, että rehtori pelkää minua. Tytön kysy minulta : Äiti miksi rehtori pelkää sinua ja oli meinannut paskoa housuun siellä palaverissa jossa te kaikki vanhemmat olitte?
        Sanoin : Joutaaki pelätä ja noin tyhymää rehtoria voi olla edes olemassa.
        En kertonut syytä miksi rehtori on tyhymä enkä sanonut, että olen ennenkin haukkunut samasen rehtorin.

        Jos koulussa on ongelma oppilaiden kanssa niin mitä hyötyä on pitää puhuttelua vanhemmille.
        Kuuntelin ja ratkaisua ei löytynyt ja olin onnistunut pysymään rehtorin nokan edessä koko palaverin ajan piilossa.
        Sanoin lopulta : Oliskohan aihetta ottaa joku rangaistus käyttöön.

        Rehtorihan se ongelma oli ja minä olin hänet haukkunut jo ennenkin siitä, koska hän ei osannut rehtorina kantaa vastuuta vaan pukkas koulun vastuut kotia vanhemmille.
        Ei vanhemmat ole siellä koulussa vaan rehtori, opettajat sekä avustajat.

        Silloin, kun haukuin rehtorin ekan kerran koululla ihan aiheesta, koska oppilaat sai tehdä mitä halusivat ylä-asteella.
        Samat oppilaat tuli pesulaan töihin ja minä jouduin heidän kanssa olemaan siellä töissä.

        Sanoin, kun kuulin että he ovat minun työkavereiksi, että ” Vittu minä en noiden huligaanien kanssa töitä tee!”
        Monet illat jouduin tekemään, koska toiset ei halunneet tehdä iltavuoroja poikien kanssa joten minä jouduin olemaan.

        Kyllä huligaanit oli helevetin enkeleitä joiden kanssa piti perseessäkin olla silmät.
        Ei voinut kuulosuojaimia, koska piti turvallisuussyistä kuulla kokoajan.

        Vanhemmat oli vastuussa lapsistaan ja jos heidän mielestä töissä olo oli hyvä harrastus niin en siitä valita, koska enemmän he työ-harrastuksessa oppi mitä jääkiekon peluussa.

        Sehän kunnian jos minun työ-harrastus toiminassa pesulassa kuulo huonontunut, koska mulla tuo kuulo huononi jo peruskoulussa niin kuin monilla muillakin alkuperäisillä ivalolaisilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin, kun haukuin rehtorin ekan kerran koululla ihan aiheesta, koska oppilaat sai tehdä mitä halusivat ylä-asteella.
        Samat oppilaat tuli pesulaan töihin ja minä jouduin heidän kanssa olemaan siellä töissä.

        Sanoin, kun kuulin että he ovat minun työkavereiksi, että ” Vittu minä en noiden huligaanien kanssa töitä tee!”
        Monet illat jouduin tekemään, koska toiset ei halunneet tehdä iltavuoroja poikien kanssa joten minä jouduin olemaan.

        Kyllä huligaanit oli helevetin enkeleitä joiden kanssa piti perseessäkin olla silmät.
        Ei voinut kuulosuojaimia, koska piti turvallisuussyistä kuulla kokoajan.

        Vanhemmat oli vastuussa lapsistaan ja jos heidän mielestä töissä olo oli hyvä harrastus niin en siitä valita, koska enemmän he työ-harrastuksessa oppi mitä jääkiekon peluussa.

        Sehän kunnian jos minun työ-harrastus toiminassa pesulassa kuulo huonontunut, koska mulla tuo kuulo huononi jo peruskoulussa niin kuin monilla muillakin alkuperäisillä ivalolaisilla.

        Minun luokkalaisia ylä-asteelta ei kyllä taida Ivalossa minun lisäksi, kuin 3-4.
        He on muuttaneet Ivalosta etelään.

        Ivalosta, kun lähetään etelään niin ensimmäinen etelässä oleva kylä on Kerttuoja, mutta eivät ole vielä virallista kylttiä laittaneet sinne vaikka Pikku-Petsamon kyltin ovat kyllä laittaneet.

        Kyltit on sitä varten, että me ivalolaiset ymmärretään sekä opitaan missä menee syrjäseudun sekä kylän raja.
        Esim. Jos Ivalosta muuttaa Pikku-Petsamoon niin silloin asutaan syrjäseudulla ja se vaikuttaa moneen asiaan.
        Roskien lajittelu on yks asia johon vaikuttaa ainakin.
        Syrjäseudulla saa heittää vaikka ruumiita molkkiin ja ei niitä kukaan huomaan…


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe