Uuden vuoden lupaus

Anonyymi-ap

Olen 40 vuotias nainen ja vielä neitsyt. Ensi vuonna annan jonkun poromiehen korkata pimslootani ja mennä poromiehen kanssa vihille.

17

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hah hah, Vanha portto no kyllä poromiehelle kelpaa räjähtänytkin tavara

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍒 ­­N­y­­m­­­f­o­­­m­­a­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Nah minulla se vain 500 poroa. Annakko mulle.
      Nilsu 75 v.

      • Anonyymi

        Olekhan se sama Nilsu jonkha paska jouvuin pesehmään kesähällä -53? Mie piikomassa yhtä Nilsu ja niillä oli poroja kanssa. Toiset oli mettässä ja mie jäin Nilsun kansha kotia.
        Olimma niitä poroja lypsämässä ja Nilsu pasko houshun kesken lypsyn.
        Mie suutuin ja pesin hetheessä Nilsun paska persheen ja sanoin Nilsulle että paskannappa toisen kerran vielä niin mie opetan sinut uimhan tuossa hetheessä ja saat ihan itte pelastaa ittes.
        Nilsu lupas ettei ikinä enää paskanna houshuun.

        Olekko se sie Nilsu?


    • Anonyymi

      Onko kakussa kokoa.

    • Anonyymi

      50 vuotias poromies haki täällä naista joka vois hoitaa hänen poikuuden.
      Siinä olis hyvä mies ja ei tarvi kummankaan jännittää eka kertaa.

      • Anonyymi

        Taisi käsi ja vaadin viedä voiton kotiin. Poikuus säilyi.


    • Anonyymi

      Kelpaako sulle pälvikaljunen poromies. Mulla semmonen haitta. Voin mie pittää pipoaki päässä sisällä jos se haittaa.

      • Anonyymi

        Minulle kyllä kelepaa. Olen 2x 40vuotta ja 30vuotta olen ollut iliman seksiä. Kirkossa olen käynyt joten kyllä olen jo neitsytkin.
        Molen niin hööli, että saat käyttää minun hampaita jos omat on loppu niin ei tarvi sinun ostaa omia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle kyllä kelepaa. Olen 2x 40vuotta ja 30vuotta olen ollut iliman seksiä. Kirkossa olen käynyt joten kyllä olen jo neitsytkin.
        Molen niin hööli, että saat käyttää minun hampaita jos omat on loppu niin ei tarvi sinun ostaa omia.

        Olen kyllä vähä näkönen, mutta klasit päässä kyllä näen.
        Kokonen olen ja sopivasti mahun pöyän alle maate ja kumarassa seisomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä vähä näkönen, mutta klasit päässä kyllä näen.
        Kokonen olen ja sopivasti mahun pöyän alle maate ja kumarassa seisomaan.

        Muuta sevettiin.


    • Anonyymi

      Ootko Petra

    • Anonyymi

      Olen täysverinen poromies (52v) ja pimpsaan en koske. Vaadin parasta.

    • Anonyymi

      Jokaisella on omat nautinnot. Käytätkö kumia. Ehkäisy on tärkeää. Voi syntyä sarvipäinen poromies

      • Anonyymi

        Sarvi löytyy mieheltä joka tapauksessa.


    • Anonyymi

      Omat anal lubet mukaan niin alkaa homma toimiin!

      • Anonyymi

        Eikä tarvi etes naistakaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3339
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3071
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2318
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1456
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe