Uuden vuoden vuoden yönä 2024 aijon nukkua tissit paljaana. Mikä sen ihaanapaa. Ulkona on -17C pakkanen. Lämmin täkki
päällä. Suomi 24:stä pidän taukoa HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2024. Hyvää yötä.
NYT RIISUUN TISUT PALJAAKSI JA NUKKUMAAN.
Uuden vuoden yön nukun taas tissit paljaana.
38
530
Vastaukset
- Anonyymi
man boobsit ei kiinnosta.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18193118V
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kuumaverinen mies siis.
- Anonyymi
Jotkut rieskat taikka lapaset?
- Anonyymi
Minä nukun ensi yön pylpertti paljaana. Ikkunasta käy raikas talvisää. Tuulettuupahan vanha vuosi!
- Anonyymi
Mies miehelle
- Anonyymi
Mies naiselle
- Anonyymi
Varmaan on Pymppy-Pertin viesti.
Selvä juttu😁 mä en näin kylmänä talvena, tulee helposti kylmä. On teepaita, lämpimät yöhousut ja villasukat.
Aina tisut paljaana kotona ollessa. Lähestulkoon. Nukkuminen ilkosillaan on mun juttu. Mutta jotta ei tule kylmä, pitää sukat olla aina jalassa.
- Anonyymi
Et ole tosissaan
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
No en ihan.. pikkuisen trollailen..
suola vähentää suonenvetoa yöllä juuri nakuilussa,
Anonyymi kirjoitti:
suola vähentää suonenvetoa yöllä juuri nakuilussa,
Pitääpä muistaa tuo. Tanssiparillani on vähän tuota vikaa...
Pikku-pirpana kirjoitti:
Pitääpä muistaa tuo. Tanssiparillani on vähän tuota vikaa...
Natrium-Kalium-tasapano on elimistölle tärkeä. Ruokasuolassa on Natriumia ja sitä saamme yleensä liikakin (pitkään hikoillessa voi olla pulaa ja se voi silloin tosiaan aiheuttaa kramppeja ), mutta useimmat meistä saavat liian vähän Kaliumia. Banaaneita syömällä on helppo hankkia sitä lisää.
(Kaliumin lisääminen vähentää myös liiallista verenpainetta (ylimääräinen Natrium taas nostaa))
Yksilön kohdalla tilanne tietysti vaihtelee ja siksi toiminta sen oman fysiologian ja ravitsemuksen mukaan.
- Anonyymi
Nukkuminen alasti on parasta paitsi ulkona 💫
- Anonyymi
Itse jätän nännit ulos t-paidasta. Aamulla on sit kunnon nänniheijari 😇😅
- Anonyymi
En ymmärtänyt tuota mutta hyvää uutta vuotta sinullekin 💫
- Anonyymi
Reiät t-paidassa oikeilla kohdin?
Hienoa olla noin rauhallinen nukkuja, että nännit pysyvät kohdillaan rei'issä :)
Mitä naiselle muuten tapahtuu kun nännit menevät kananlihalle?
-keinovaginamies-
- Anonyymi
Minä nukun aina tissit paljaana :)
-harmiseikirj- - Anonyymi
Täällä on kyllä hauskaa porukkaa. :D
- Anonyymi
Ihan älyvapaa aloitus. Mitä tälläkin on tarkoitus hakea, jotain pikkutuhmia vastauksia? Kuulostaa todella lapselliselta naiselta.
- Anonyymi
Aloituksesta voi olla montaa mieltä, mutta kommentit alkavat väkisin naurattamaan.
- Anonyymi
Nää on näitä tiktok vilauttelijoita.
- Anonyymi
Sinä taidat olla se tarinan lapsellinen nainen, kun näet vaivaa kroonisesta puutteesta kärsivän äijän juttujen juontamiseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä taidat olla se tarinan lapsellinen nainen, kun näet vaivaa kroonisesta puutteesta kärsivän äijän juttujen juontamiseen
Varmaan saa paljon pesää jos mies. Niin hyvä tietämys nänneistä.
- Anonyymi
Haluaisin nukkua aloittajan kanssa tisulit vastakkain, mun manbootsit vs tisulit.
- Anonyymi
Onko hyvätkin tissit? Silarit vai luomut?
- Anonyymi
Nyt mä en voi miettiä muuta. Jäisiä tissejä vaan vilisee😆
Hauska huomata, että pastalla on otettu uusi vuosi vastaan luomutilassa. Mikäs sen mukavampaa. Onpahan Nukku-Masallekin jotain viihdykettä.
Tissit tiskiin, vai miten se nyt oli? ( o Y o )
Hyvää Uutta Vuotta! 😁- Anonyymi
Olipa jännä kommentti. Aivan kuin omasta suustani lainattu. 🤔
Morot ja tissit tiskiin. Anonyymi kirjoitti:
Olipa jännä kommentti. Aivan kuin omasta suustani lainattu. 🤔
Morot ja tissit tiskiin.Näin uuten vuotena on lupa hieman heittäytyä. 😂
Muhkeat melonit. 🍈🍈
Itse laitan yöksi mustalla eristysnauhalla sellaiset Wendy O. Williams-tyyliset ruksit.
Vaihtoehtona olisivat tietysti myös nuo pyykkipojat:
https://www.youtube.com/watch?v=RRpC3OfyavgMinullakin on tosi lämmin peitto. Kyllä silti yleensä talviaikaan minulla on nukkuessani paituli ja villasukat. 😀 Kesällä, kun ohuempikin täkki tuntuu olevan liikaa, otan myös paitulin pois.
Yöhousuja olen käyttänyt viimeksi lapsena. - Pyjama ei siis ole minun juttuni.- Anonyymi
Höh! itse nukun aina alasti
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v129159Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh5482963Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola3142016Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku391976Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa3111657- 811355
- 731173
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen731011Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p29987- 47946