Luulin, että minulla on paska elämä.

Anonyymi-ap

Luin näitä Inari juttuja ja täytyy tunnustaa, että minulla on hyvä elämä.
On Lotto voitto syntyä ja asua Inarin kunnassa suomalaisena.
Kyllä vituttas olla saamelainen tai koltansaamelainen, kun ei osais eikä ymmärtäis sanaakaan suomea.

Kyllä tuen saamelaisia ja koltansaamelaisia niin voivat jäädä meidän suomalaisten keskusteluista kokonaan pois ja sovitaan, ettei puututa puolin eikä toistemme asioihin.

Jos tällä palstalla saameksi tai koltaksi pitäis keskustella niin sais varmaan poistaa koko Inari palstan…

Tämä on hyvin positiivista Hyvinvointi keskustelua.

8

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ottipa tuota selvää onko hyvä. Jäkälät loppu. On meillä poromiehillä hirveät ajat. Kaljaki niin pirun kallista.

      • Anonyymi

        Laita porot lihoiksi niin loppuu nuo hirveät ajat.
        Lopetat kaljan juonnin ja otat illalla vaikka hienosti jotain muuta juomaa lasillisen.
        Soitat vanhalle poromies kaverille ja kysyt : Onko tyynyn hyvin ja kelkan kahvat, lasit ja penkki lämmitetty? Lupas ensi yöksi -35 pakkasta ja sullahan on aamulla tokkaan meno…

        Kyllä sinunki elämä hyväksi muuttuu.


      • Anonyymi

        Heinäkin on loppu , porot syönet kaiken heinän


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍒 ­N­y­m­f­­o­­m­a­­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Kolttarouvat näyttelee niin hienoa,arvostelevat muita muttei ettei totuus unohtuisi katsoisivat peiliin,heidän postiauton tuomat puolisot ovat tietämättömiä kaikesta.

      • Anonyymi

        Totuus tahtoo unohtua kaikilta ja faktaa on se, ettei niin täydellistä ihmistä olekkaan joka vois tuomita toisia sekä väittää olevansa itse moitteeton.

        Paskasta elämästä ei voi muuta saada aikaan, kuin hyvää.

        Alotin ALH enkelihoitajaksi opiskelemaan noin 10vuotta sitten, mutta en koskaan ole tehnyt hypnooseja joita koulutukseen kuului.
        En ole käynyt edes tuota koulutusta, koska ei tuo oikein palvele minun maailmaa. He heitti minut koulutuksista pihalle ja näistä enkeli sekä muista ryhmistä, koska kirjoitin : Eihän enkelit ja Jumalataret noin voi toimia, koska tuo tie johtaa suoraan Helevettiin.

        Viiminen niitti oli, kun piti oma enkeli löytää jonka kanssa tehdään töitä.
        Ilmotin : Metatron oletin, että on mutta kyllä tää Luciferilta vaikuttaa enemmän.

        Lucifer on yksi Arkkienkeleistä josta ei edes Raamatussa mainita, että Lucifer on ainut Arkkienkeli joka pääsee lähimmäksi Jumalaa.
        Pääsee Lucifer myös lähimmäksi Pirua.

        Lucifer lentää Taivaan ja Helvetin välillä ja ihmisenä kulkee maan päällä. Ennen heidät poltettiin roviolla, koska papit kutsu heitä noidiksi.
        Noidat oli totuuden kertojia ja he kerto ihmisille : Papit on syntyneet saatanasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus tahtoo unohtua kaikilta ja faktaa on se, ettei niin täydellistä ihmistä olekkaan joka vois tuomita toisia sekä väittää olevansa itse moitteeton.

        Paskasta elämästä ei voi muuta saada aikaan, kuin hyvää.

        Alotin ALH enkelihoitajaksi opiskelemaan noin 10vuotta sitten, mutta en koskaan ole tehnyt hypnooseja joita koulutukseen kuului.
        En ole käynyt edes tuota koulutusta, koska ei tuo oikein palvele minun maailmaa. He heitti minut koulutuksista pihalle ja näistä enkeli sekä muista ryhmistä, koska kirjoitin : Eihän enkelit ja Jumalataret noin voi toimia, koska tuo tie johtaa suoraan Helevettiin.

        Viiminen niitti oli, kun piti oma enkeli löytää jonka kanssa tehdään töitä.
        Ilmotin : Metatron oletin, että on mutta kyllä tää Luciferilta vaikuttaa enemmän.

        Lucifer on yksi Arkkienkeleistä josta ei edes Raamatussa mainita, että Lucifer on ainut Arkkienkeli joka pääsee lähimmäksi Jumalaa.
        Pääsee Lucifer myös lähimmäksi Pirua.

        Lucifer lentää Taivaan ja Helvetin välillä ja ihmisenä kulkee maan päällä. Ennen heidät poltettiin roviolla, koska papit kutsu heitä noidiksi.
        Noidat oli totuuden kertojia ja he kerto ihmisille : Papit on syntyneet saatanasta.

        Jos pappien ja kirkkovaltuuston lupaukset pitäis paikkaansa niin oltas jo miljonäärejä kaikki.
        He edustaa Jumalaa ja Jumala on sanonut, että : En ole ihmisiä luonut köyhiksi vaan kaikista saman arvoisia sekä yhtä rikkaita.

        Kirkollisveroja maksetaan, mutta ei Jumalan edustajat ole meille töitä antaneet vaan he nauttii meidän maksamista veroista. Jumala on sanonut : Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

        Jumala on myös sanonut ”Pöyhkeys vie perikatoon, ylpeys käy lankeemuksen edellä. Parempi elää hiljaa köyhien parissa kuin jakaa saalista röyhkeiden kanssa.”
        Todistettavasti röyhkeät jakaa saalista ja nyhtävät köyhiltä kaikki.

        Suomalainen sanalasku sanoo ” Kyllä se sokea kanakin jyvän löytää.”
        Mullahan on silmälasit näön takia… Kaukonäön 🤓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pappien ja kirkkovaltuuston lupaukset pitäis paikkaansa niin oltas jo miljonäärejä kaikki.
        He edustaa Jumalaa ja Jumala on sanonut, että : En ole ihmisiä luonut köyhiksi vaan kaikista saman arvoisia sekä yhtä rikkaita.

        Kirkollisveroja maksetaan, mutta ei Jumalan edustajat ole meille töitä antaneet vaan he nauttii meidän maksamista veroista. Jumala on sanonut : Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

        Jumala on myös sanonut ”Pöyhkeys vie perikatoon, ylpeys käy lankeemuksen edellä. Parempi elää hiljaa köyhien parissa kuin jakaa saalista röyhkeiden kanssa.”
        Todistettavasti röyhkeät jakaa saalista ja nyhtävät köyhiltä kaikki.

        Suomalainen sanalasku sanoo ” Kyllä se sokea kanakin jyvän löytää.”
        Mullahan on silmälasit näön takia… Kaukonäön 🤓

        Siitä huolimatta oli sevetissä innokkaita tyttöjä mutkasta mutkaan.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe