Olen epäonnistunut kaikessa ja elämässä etenkin

Anonyymi-ap

En osaa mitään hyödyllistä olen luuseri minusta ei ole mitään hyötyä kellekkään

16

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se tuntuu ikävältä olla pelkkä vitsi
      Muilla samoja kokemuksia fiiliksiä?

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

😋 ­­­N­y­m­f­­o­m­a­­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🍒 ­­­N­­y­­­m­­f­o­­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18195366i

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Aina voi harjoitella pienin askelin ei mikään ole kiveen hakattua mitä osaa ja mitä ei. Mitähän tarkoitat hyödyllisyydellä kohdallasi.

• Tarviiko sitä aina olla jollekin hyödyksi? Voihan sitä elämäänsä rakentaa omanlaisekseen ja olla kiinnostunut elämässä muustakin, kuin muiden palvelemisesta.

• Höpö höpö. Osaat varmasti jotakin. Wt ole vain löytänyt sitä ehkä vielä. Tsemppiä äläkä luovuta.

• Anonyymi

Kerro millä tavalla sinun pitäisi olla hyödyllinen muille ollaksesi arvokas ihminen?

• Anonyymi

Miksi pitäisi olla hyödyllinen muille? Etkö voisi itse yrittää hyötyä muista? Vaikutat mielisairaalta.

• Anonyymi

Sinähän se vasta vaikutatkin skitsolta kun haukut muita mielisairaiksi pelkkien anonyymien tekstien perusteella.

• Anonyymi

Tuohonko minun kysymykseen vastasit? Halusin vaan lähinnä aloittajan miettivän että ihminen on arvokas huolimatta siitä onko hän mielestään hyödyllinen muille. Ja mitä hänen mielestään pitäisi tehdä tunteaa itsensä arvokkaaksi. Moni kokee itsensä arvottomaksi vaikka kaikilla meillä on jakamaton ihmisarvo. Jokainen kuitenkin meistä tarvitsee toisiaan. Tää oli kuitenkin vissiin liian syvällisesti pohdittua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohonko minun kysymykseen vastasit? Halusin vaan lähinnä aloittajan miettivän että ihminen on arvokas huolimatta siitä onko hän mielestään hyödyllinen muille. Ja mitä hänen mielestään pitäisi tehdä tunteaa itsensä arvokkaaksi. Moni kokee itsensä arvottomaksi vaikka kaikilla meillä on jakamaton ihmisarvo. Jokainen kuitenkin meistä tarvitsee toisiaan. Tää oli kuitenkin vissiin liian syvällisesti pohdittua.

Niin se on makuasia mtä kukakin pitää arvokkaana. Minun mielestäni upseerit ovat yhteiskunnan loisia ja käyttävät muita hyväkseen. Myös aseteollisuuden mulkut ovat samaa pohjasakkaa. Joku metsästykseen liittyvä on siinä rajoilla vaikka sekin on vastenmielistä. Jos oikeasti itse saisi päättää niin jyrkkä ei sillekkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se on makuasia mtä kukakin pitää arvokkaana. Minun mielestäni upseerit ovat yhteiskunnan loisia ja käyttävät muita hyväkseen. Myös aseteollisuuden mulkut ovat samaa pohjasakkaa. Joku metsästykseen liittyvä on siinä rajoilla vaikka sekin on vastenmielistä. Jos oikeasti itse saisi päättää niin jyrkkä ei sillekkin.

Niin no kysymysen tarkoitus ei ollut kyllä mitenkään tarkoitus miettiä ketkä muut eivät ole mielestäsi arvokkaita ihmisiä. Vaan enemmänkin sitä omaa elämää ja sen ratkaisuja eikä muiden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin no kysymysen tarkoitus ei ollut kyllä mitenkään tarkoitus miettiä ketkä muut eivät ole mielestäsi arvokkaita ihmisiä. Vaan enemmänkin sitä omaa elämää ja sen ratkaisuja eikä muiden.

Juu mutta todellisuudessa sillä ei ole mitään merkitystä kun armeijan mulkkujen tahdon mukaan toimitaan jokatapauksessa. Niillä on rauhanaikanakin valtaa hyppiä silmille ja sotatilanteessa täysivalta ilman rajoituksia eikä kukaan mahda mitään. Koulussa puhuttiin paskaa tasavallasta.

• Anonyymi

Älähän nyt. Tärkeää ei ole se mitä sinä osaat vaan millainen olet läheisillesi. Sinusta on ihan varmasti hyötyä muille. Olet vaan nyt alamaissa. Piristy!

• Anonyymi

Niin no, en usko.
      Minä haluaisin olla hyödyksi rakastamalla yhtä ihmistä. Mutta en tiedä, onko tämä pyyteetöntä. Ei varmaan, koska saan itse ajatuksesta iloa.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      36
      2899
    2. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      3
      1741
    3. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      120
      1550
    4. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      275
      1331
    5. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      62
      1114
    6. Kun satutin sinua

Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk
      Ikävä
      34
      1083
    7. Ulkoilureitin Pitämä-Lomakylä talvikunnossapidon lopetus

Millaisia tunteita herättää?
      Suomussalmi
      70
      1033
    8. "Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi

älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis
      Maailman menoa
      127
      1000
    9. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      63
      932
    10. Koetko koskaan kohdanneesi

oikean ihmisen väärään aikaan tai väärässä paikassa?
      Ikävä
      41
      877
    Aihe