Minulla näkyy pelkkä musta sivu tuossa osoitteessa:
https://gpsjam.org/
Mikä tämä GPSjam-juttu on olevinaan?
10
593
Vastaukset
- Anonyymi
Siis Iltsun uutisissa: https://www.is.fi/digitoday/art-2000010093232.html
- Anonyymi
Sulla on varmaan joku linuks. Kyllä tuo mulla toimi ihan hyvin. Siihen tulee pyöriteltävä maapallo, jota voi sitten zoomailla.
Itse meinasin vastata, että aloittajalla on varmaan jokin päivittämätön, vanha Windowsin oma selain, sillä openSUSEL ja Firefox näyttävät sivun erinomaisesti.
kollimaattori kirjoitti:
Itse meinasin vastata, että aloittajalla on varmaan jokin päivittämätön, vanha Windowsin oma selain, sillä openSUSEL ja Firefox näyttävät sivun erinomaisesti.
openSUSE siis.
- Anonyymi
Win10 ja Firefox: Näkyy gpsjam kuusikulmaiset solut mutta ei alla olevaa mapbox karttaa.
Nokian kännykässä: Android10 + Opera ja näkyy sekä kartta että gps tilanne.- Anonyymi
... tuli näkyviin kartta myös Win10+Firefox kun tarpeeksi muutti mainosblokkereiden asetuksia. Eli nyt toimii.
- Anonyymi
Ei toimi Samsungin Android versiossa 13 eikä uusimmassa Firefoxissakaan vaikka ei mitään mainosblokkereita edes olemassakaan.
- Anonyymi
Omituinen viritelmä. Pöytäkoneella ei toimi mutta läppärillä toimii. Molemmissa samat Firefox ja Ubuntu- versiot.
- Anonyymi
Toinen kone kaapattua?
- Anonyymi
Ryzzät pystyy nykyään sotkemaan yksittäisiä tietokoneitakin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397840Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412019Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251960- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822