Mies onko sulla ollut jo

Anonyymi-ap

Norovirus tällä erää? 🫢 mulla oli. 😷

24

364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole ollut koskaan, joitakin muita ollut pari kertaa, edellinen ei ollut korona.

• Anonyymi

Nyt on ollut paljon Noroa liikkeellä. Kanarian saarilla turisteillakin oli ollut.

• Ei, mutta nerovirus oli. Se oli sen verran rasittava, että pyysin antibiootit joilla sen saa pois, parempi pysyä keskivertokansalaisena.

• Anonyymi

Ikävä tuottaa pettymys mutta tuolla äly määrällä mikä sulla on et voi olla vain keskivertokansalainen.

• Anonyymi kirjoitti:

Ikävä tuottaa pettymys mutta tuolla äly määrällä mikä sulla on et voi olla vain keskivertokansalainen.

Ja jos nyt vastavuoroisesti kommentoidaan, niin sinun älymääräsi ei kyennyt ymmärtämään kommenttini sarkasmia. Edes.

Joten parempi miettiä uudelleen ennen kommentointia. Suosittelen miettimään yön yli, se on hyväksi havaittu keino siihen, että on ensinnäkin ymmärtänyt lukemansa ja toisekseen kommentoi vain olennaisia osia. Jos on enää edes tarvetta kommentoida, useimmiten ei ole.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Ja jos nyt vastavuoroisesti kommentoidaan, niin sinun älymääräsi ei kyennyt ymmärtämään kommenttini sarkasmia. Edes.

Joten parempi miettiä uudelleen ennen kommentointia. Suosittelen miettimään yön yli, se on hyväksi havaittu keino siihen, että on ensinnäkin ymmärtänyt lukemansa ja toisekseen kommentoi vain olennaisia osia. Jos on enää edes tarvetta kommentoida, useimmiten ei ole.

Et näytä ymmärtävän yhtään mitä tarkoitan mutta hei ei väliä.

• Anonyymi kirjoitti:

Et näytä ymmärtävän yhtään mitä tarkoitan mutta hei ei väliä.

Pahoittelut kommentistani. Luin hutloiden, en keskittynyt, niin en tietenkään ymmärtänyt lukemaani. Keskittyen lukemiseen asiat ovat erinäköisiä. Vilpitön anteeksipyyntöni.

• Anonyymi

Pahoittelut kommentistani. Luin hutloiden, en keskittynyt, niin en tietenkään ymmärtänyt lukemaani. Keskittyen lukemiseen asiat ovat erinäköisiä. Vilpitön anteeksipyyntöni.

Minä jo ajattelin ettet osaa kehua ja totuutta ottaa vastaan anteeksipyyntö hyväksytty.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä jo ajattelin ettet osaa kehua ja totuutta ottaa vastaan anteeksipyyntö hyväksytty.

Kiitos. Ja pahoittelut aiheuttamasti harmista.

• Anonyymi

Kiitos. Ja pahoittelut aiheuttamasti harmista.

Joo ei haittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ei haittaa.

Ei tuo nyt niin fiksu ole. Hölmöjä olette molemmat.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo nyt niin fiksu ole. Hölmöjä olette molemmat.

Tuohon voisi todeta, että "Se teistä, joka ei ole tehnyt syntiä, heittäköön ensimmäisen kiven", muunnettuna muotoon "älykkäimmät heitelkööt hölmömpiä kivillä".

Kommenttisi perusteella olen melkoisen varma, että sinä et kuulu ainakaan niihin jotka heittelevät niitä kiviä.

• Anonyymi

Se noro on tippuri!

• Anonyymi

Ei ole ollut muita kuin sinä. (vitsi, olen nainen).

• Ihmisjäte on immuuni norovirukselle, koska noh, olenhan sitä itseään. Sekä niin paljon saanut elämässä sitä niskaan jotta väkisinkin syntyy vahva immuunivaste ribulille. 💪Siinä tosin suodattuu helposti ne hyvät ja kiinteätkin bökäleet. Kimpoilevat vain panssarista ties minne. Sanat ovat vain helinää taustamelun kuohkeessa. Teot ne sitten ratkaisevat todellisuuden.

• Anonyymi

Olethan kunnossa?

• Anonyymi

Kävittekö laivalla naima ssa?

• Anonyymi

Hemmetin rankka influenssa oli joulukuussa. Käytännössä sairastin ja olin toipilaana koko loppuvuoden 2023...

• Anonyymi

Joulukuun kauhea flunssa tai covid,kestää jonkun aikaa palautua.liman irti saaminen keuhkoista onnistui..voimia kaikille..

• Anonyymi

Krapula paskaa pukkaa joka päivä, ei voi erottaa onko noro.

• Anonyymi

Hih, minun mies. Sitte se syttää kissaa hajuista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hih, minun mies. Sitte se syttää kissaa hajuista.

Onnea,meillä se syyttää naapurin naista likaseksi vaikka sama meillä.Olen kyllä huolissani hänestä muutenkin.Hän viettää kaikki vapaa-ajat Wc ssää aamuyöllä ja vasta klo 10.00 tulee nukkuun.Pitäskö viedä lääkäriin?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ho.ro virusta liikkeellä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      36
      2899
    2. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      3
      1741
    3. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      120
      1550
    4. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      275
      1331
    5. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      62
      1114
    6. Kun satutin sinua

Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk
      Ikävä
      34
      1083
    7. Ulkoilureitin Pitämä-Lomakylä talvikunnossapidon lopetus

Millaisia tunteita herättää?
      Suomussalmi
      70
      1033
    8. "Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi

älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis
      Maailman menoa
      127
      1000
    9. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      63
      932
    10. Koetko koskaan kohdanneesi

oikean ihmisen väärään aikaan tai väärässä paikassa?
      Ikävä
      41
      877
    Aihe