Kun olet ikävöinyt tarpeeksi kauan, kuinka olet unohtanut ikävöintisi kohteen ?
Malliesimerkeiksi :
Työpaikka-ihastus
Tuttuun ihastuminen
Ikävööijä. Kuinka olet unohtanut ikävöintisi kohteen ?
30
588
Vastaukset
- Anonyymi
Viinalla yleensä 😃
- Anonyymi
😂...
- Anonyymi
Sillä se unohtuu millä on tullutkin:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä se unohtuu millä on tullutkin:)
Kyllä..viinan vuoksi tapasin, mutta en ollut kännissä😂
- Anonyymi
Ei tepsi tuo keino. Viinanjuonnin jälkeen on entistä pahempi olo ja lisää ongelmia.
- Anonyymi
Mutta ei ole ikävä enää.. 4 vkoo riittää 😁
- Anonyymi
Sairastuin mt ongelmiin.
- Anonyymi
Tietääkö toinen? Oliko molemminpuolinen halu rakkauteen, mutta ei onnistunut?
- Anonyymi
Kaikki yksipuoliset kai on jokaisen on helppo unohtaa. En mä ole koskaan rakastunut ihmiseen niin voimakkaasti, etten olisi unohtanut. Siis ne ihastuksetkin menee näin-> ennen kui mitää edes kerkiää tulla, mies näyttää kui urvelo onkin ja hups, tunteet hävisi. Tuli mieleen j**a. Onneksi mies mokasi. Siinä ei sitten edes itkut auttanut! Ja sitten kun menee liialliseen mustasukkaisuuteen kyseessä sama. SITTEN kun kohdalle tulee josta olen varma ja toinen näyttää tunteita niin kiinni ooon!
- Anonyymi
Sori, taas virheitä kun puoli unisena kirjoittaa😂
- Anonyymi
En ole unohtanut entistä työpaikka-ihastusta.
- Anonyymi
No nähtiinkö manskulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nähtiinkö manskulla
Ei olla nähty yli puoleen vuoteen, eikä nähdäkään. En tiedä mikä ihme on mansku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olla nähty yli puoleen vuoteen, eikä nähdäkään. En tiedä mikä ihme on mansku.
Mannerheimintie tietysti Helsingissä. Aika pitkä katu noin niinku vinkiksi. Ja täynnä tapaamispaikkoja. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mannerheimintie tietysti Helsingissä. Aika pitkä katu noin niinku vinkiksi. Ja täynnä tapaamispaikkoja. Sivusta
Kaikki kun ei asu pk-seudulla, ja tiedä sen alueen katujen lempinimiä.
T: toinen sivusta, joka oli maalaisena kyseisen mansku -nimen kohdalla että wtf?
- Anonyymi
Tärkeimmät muistijäljet säilyy. Ei ole tarvetta unohtaa.
- Anonyymi
Ei sellaiset jotka kolahtaa kunnolla unohdu ikinä.
- Anonyymi
En ole unohtanut nykyistä. Muutenhan nuo on loppunut ajan kanssa, jos ei ole nähnyt aikoihin. En ihastunut töissä eikä hän ollut tuttu. Nyt on jo vähän tuttu.
Sillä se ihastus lähtee, kun itse antaa osviittaa että voisi tutustua enemmänkin ja vastapuoli torppaa tylysti.
- Anonyymi
Yleensä pakeista, ajan kanssa tai ihastumalla toiseen. Yhteen naiseen olen kyllä pysyvästi ihastunut ja jos häntä ajattelee enemmän, niin saa muut ihastukset hyvin pois mielestä.
- Anonyymi
Aika parantaa haavat
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811508
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall1951136Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431101Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38765- 14700
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30691Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21680- 37673
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .19621Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617